דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי רגשניתמ מנותק
    מישהי רגשניתמ מנותק
    מישהי רגשנית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1136

    העצב חודר
    קצת מדי עמוק
    מתקשה להגן
    על עצמי
    הוא חודר כל שריון
    שאני שמה
    ואני לא יודעת
    מה לעשות
    הוא מתעקש
    לפרק אותי
    לכבות אותי
    לא מותיר לי ברירה

    ואני
    מה אני
    ילדה קטנה

    עברתי הרבה בחיים
    ומול כזה דבר קטן
    אני נופלת

    ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
    אני מנסה להישאר למעלה

    וזה קשה
    כי אני לא יודעת איך
    וגם לא יודעת למה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1137

      בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

      אל תדאג ילד,
      אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
      אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
      אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
      אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

      אל תדאג ילד,
      אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
      אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
      אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
      אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

      אל תדאג ילד,
      אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
      אני רוצה שתלמד לבד לגדול
      שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
      תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

      אל תדאג ילד,
      אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
      אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
      אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
      של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

      אוהב אותך מלא,
      ויש לי סבלנות
      אבא שבשמיים.


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #1138
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #1139
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • הפאר שביה מנותק
            הפאר שביה מנותק
            הפאר שבי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1140

            מתנה מקלי אהובי

            הכלי הטוב ביותר בשבילי,
            הכלי שחושף, בונה עולמי.
            זה לא רק כלי ששופך מילים,
            זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
            מוחק, מנקה, מכות של שניים,
            מעמיד, מיצב, ממכשולים.
            בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

            הכלי שמכיל כול פריקה,
            בולם, מקבל כול מכה.

            הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
            אבל, לא יעזור לי
            אם אין אני לי, מי לי,
            שאין למי שיקשיב לי.

            הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1141

              ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
              התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
              אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
              רציתי לשנות
              ולא ידעתי איך
              חיפשתי תשובות
              אמרו לי לך

              וכל כך פחדתי
              להתחיל לצעוד
              אז קצת התעכבתי
              לא רציתי למעוד

              ופתאום מצאתי
              את עצמי לבד
              אחרונה נשארתי
              סביבי אין אף אחד

              רק אז התעוררתי
              ניסיתי לרוץ
              למה לא התחלתי
              רק מסרתי תירוץ

              עכשיו כבר לא
              יכול לשנות
              בסיבוב הזה נכשלתי

              זה בכלל לא
              יכול להיות
              אך מאחור, לבד נשארתי

              צלילים יוצרים מנגינה
              רק כשיש ביניהם
              גם עליות וגם ירידות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1142

                הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                רציתי שתהיי שמחה
                אז שיניתי תכניות
                רציתי שתהיי שמחה
                אז עשיתי שמיניות
                רציתי שתהיי שמחה
                אז ויתרתי על האור
                רציתי שתהיי שמחה
                אז ביטלתי את התור
                רציתי שתהיי שמחה
                אז דברתי עם כולם
                רציתי שתהיי שמחה
                אז הפכתי את העולם
                רציתי שתהיי שמחה
                אז ויתרתי על מה שיש לי
                רציתי שתהיי שמחה
                אז הקרבתי גם מה שאין לי

                ועכשיו כשאת שמחה,
                אז אני מאושרת
                ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                טוב לי לראות אותך זוהרת!
                כי את עשית בשבילי הכל
                וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                וכל עוד הלב שלי יכול
                אמשיך את ליבך להאיר!!

                אוהבת אותך❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • הפאר שביה הפאר שבי

                  מתנה מקלי אהובי

                  הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                  הכלי שחושף, בונה עולמי.
                  זה לא רק כלי ששופך מילים,
                  זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                  מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                  מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                  בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                  הכלי שמכיל כול פריקה,
                  בולם, מקבל כול מכה.

                  הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                  אבל, לא יעזור לי
                  אם אין אני לי, מי לי,
                  שאין למי שיקשיב לי.

                  הפאר שביה מנותק
                  הפאר שביה מנותק
                  הפאר שבי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1143

                  @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                  מתנה מקלי אהובי

                  הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                  הכלי שחושף, בונה עולמי.
                  זה לא רק כלי ששופך מילים,
                  זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                  מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                  מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                  בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                  הכלי שמכיל כול פריקה,
                  בולם, מקבל כול מכה.

                  הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                  אבל, לא יעזור לי
                  אם אין אני לי, מי לי,
                  שאין למי שיקשיב לי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                    #1144

                    אלוקים אתה יודע
                    על רצון שמתפרע
                    חלומות משתוקקים
                    והעולם שמשתגע

                    אלוקים אתה שומע
                    את הלב שמשתכנע
                    ונוהה אחרי דברים
                    בקצב משגע

                    אלוקים אתה רואה
                    את הילד שלך תועה
                    הוא נמצא במחשכים
                    וכיף לו שם, נעים

                    אלוקים אתה נמצא
                    בזמנים של 'אין מוצא'
                    כששורף לנו בפנים
                    ונמאס מהחיים

                    אלוקים אתה כואב
                    את הבת שאתה אוהב
                    היא בורחת לסדקים
                    וסוגרת את הלב

                    אלוקים אתה נוכח
                    אחרי כשלונות בוטח
                    ועל תזמורת החיים
                    אין כמוך מנצח!

                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1145

                      עומד מול עצמי
                      בוהה בדמות שנבטת מולי
                      מנסה לגעת, לחפש
                      אך הוא בורח

                      בעצם היא פה מולי
                      תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                      אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                      נשמתי---

                      כיסיתי אותה בבוץ
                      ברחתי ממנה
                      פתאום היא יוצאת מולי
                      קוראת לי לחזור

                      ואני---
                      כמו בבית ספר יסודי
                      פשוט מקשיב לה
                      נגש אליה

                      חשבתי שהשתגעתי
                      גיליתי שנרגעתי
                      במקום לברוח
                      התחלתי לשמוח

                      תודה לך נשמה
                      שגם שלכלכתי אותך
                      תמיד היית פה בשבילי
                      נלחמת עליי
                      שמרת עליי
                      תודה נשמה....

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                        #1146

                        צום ט' באב

                        פעם היה לנו בית מקדש,
                        מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                        צמים ביום העצוב ,
                        ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                        מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                        יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                        ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                        די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                        אמן

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1147

                          עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                          עכשיו שמח מרגיש חופשה
                          עכשיו יש כח לעוד פגישה
                          עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                          עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                          עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                          עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                          אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • margalitM margalit

                            עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                            עכשיו שמח מרגיש חופשה
                            עכשיו יש כח לעוד פגישה
                            עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                            עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                            עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                            עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                            אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1148

                            מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                            הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                            הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                            מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                            זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                            זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                            אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                            בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                            זה בדרך זה קרוב,
                            יש מצוי יש מגיח
                            בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                            https://www.youtube.com/@ishaishin

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • S shin

                              מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                              הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                              הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                              מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                              זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                              זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                              אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                              בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                              זה בדרך זה קרוב,
                              יש מצוי יש מגיח
                              בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yaakov
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1149
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1150

                                איתך---
                                המומה מהמהירות
                                בהם התחלפו המסכים
                                בכזו מהירות
                                כאילו לא היה אתמול

                                מסתובבת במסדרונות
                                ריח חזק של כאב
                                ואני אפילו לא שמה לב
                                איך שחכתי מאבא אוהב

                                התאבלנו על המקדש
                                כאילו אין מחר
                                עד שהגיע אותו בכי נרגש
                                גילינו שהוא עבר

                                אבא!!
                                תלמד אותי לחיות אותך
                                לכאוב אותך
                                לכאוב איתך!!

                                לא רק בתאריך מצוין
                                לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                                תן לי לזכור אותך היום!!
                                תן לי לזכור איתך!!

                                לכאוב איתך את הגלות
                                לא לשקוע בעצבות
                                להבין שלא זאת רצית
                                תן לי להתאבל אותך
                                תן לי להתאבל איתך!!

                                תלמד אותי לא לשמור טינה
                                כי הלב שלי קטן
                                תוציא ממני את הררי השנאה
                                כי אני רוצה להתנקות

                                להיות מוכנה לגאולה
                                לבית שלך, החדש
                                תן לי לבנות אותך
                                תן לי לבנות איתך!!!!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1151

                                  מחכה לרגע
                                  שהוא יופיע
                                  מצפה לפתע
                                  לכולם להודיע

                                  יושבת ומחכה
                                  כבר לרגע הגדול
                                  מצפה ומבכה
                                  רוצה רק לגדול

                                  קמה ונופלת
                                  אך לא דואגת
                                  רק מתפללת
                                  עכשיו מתאבלת

                                  לקראת הסוף
                                  בסוף סוף סוף
                                  ההבטחה התקיימה
                                  מהר קמה

                                  שומעת תקיעה
                                  הלב נרעד
                                  הגיעה הגאולה
                                  הלב צעד

                                  בסוף הצלחתי
                                  את הדרך עברתי
                                  את החיים מילאתי
                                  ולהתפלל לא הפסקתי

                                  עד היום
                                  זה לא חלום
                                  יגיע הרגע
                                  ואת כולנו
                                  הוא יפתיע!
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1152

                                    ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                                    ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                                    ואני חלמתי על להיות יחידה
                                    ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                                    ואני חושבת על העבר
                                    ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                                    ואני חולמת על העתיד
                                    ואני רוצה בשמחה להתמיד

                                    וכל המחשבות על עצמי
                                    וכל הבניות והבכיות על מי אני
                                    וכל החלומות הוורודים והיפים
                                    וכל הרצונות בין השקרים

                                    ומה אני רוצה בסך הכל
                                    ומה אני חולמת רק לגדול
                                    ומה אני בונה על כולם
                                    המחשבה אמורה להיות
                                    רק על מלך העולם...
                                    טוהר😍‏

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                      #1153
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1154

                                        הרגשתי שהכל עלי סוגר
                                        הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                                        הרגשתי שכל העולם נופל
                                        הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                                        חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                                        חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                                        חלמתי להיות מול אש וגם מים
                                        חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                                        שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                                        שמעתי קול מדבר אלי
                                        שמעתי מישהו מרכל עלי
                                        שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                                        אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                                        אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                                        אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                                        אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                                        וכל ההרגשות
                                        וכל החלומות
                                        וכל שמיעה
                                        וכל האמירה

                                        הכל הכל זה רק בחירה
                                        אני בוחרת איך להרגיש
                                        אני בוחרת מה לחלום
                                        אני בוחרת מה לשמוע
                                        ואני בוחרת מה לומר

                                        הכל תלוי בי ובחירתי
                                        ואני בוחרת להתחיל מחדש
                                        ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                                        שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                                        לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                                        ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1155

                                          הערפל פה מתעבה
                                          מוחק את האופק
                                          הקרע פה עצום
                                          רק מגדיל את העומק

                                          אבא!!!!!!!
                                          די כואב לי
                                          תפסיק להסתיר
                                          את עצמך ממני

                                          נמאס לי להאחז
                                          באמונה הפשוטה
                                          שהכל זה ממך
                                          תראה לי את זה כבר!!!

                                          הכל פה נוצץ
                                          ורק אני פה
                                          כתם שחור
                                          כמו עומד לרועץ

                                          אבא!!!
                                          תלבין אותי
                                          כחוט השני
                                          ככהן בכיפור

                                          תראה לי
                                          שאני באמת שלך
                                          כי עייפתי
                                          מלשנן את זה

                                          אני אוהבת אותך
                                          יותר מכולם
                                          תראה לי
                                          שזה הדדי

                                          לי יש רק אותך
                                          תגיד לי
                                          שאני רק שלך
                                          בת יחידה

                                          ויותר מזה
                                          שאתה אוהב אותי
                                          יותר מכולם
                                          כי חוץ ממך
                                          אין לי אף אחד בעולם

                                          שורף לי מבפנים
                                          תחטא לי תפצעים
                                          כי מי כמוך
                                          מרפא ברחמים

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול