דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #1138
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #1139
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • הפאר שביה מנותק
        הפאר שביה מנותק
        הפאר שבי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1140

        מתנה מקלי אהובי

        הכלי הטוב ביותר בשבילי,
        הכלי שחושף, בונה עולמי.
        זה לא רק כלי ששופך מילים,
        זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
        מוחק, מנקה, מכות של שניים,
        מעמיד, מיצב, ממכשולים.
        בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

        הכלי שמכיל כול פריקה,
        בולם, מקבל כול מכה.

        הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
        אבל, לא יעזור לי
        אם אין אני לי, מי לי,
        שאין למי שיקשיב לי.

        הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדול
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1141

          ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
          התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
          אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
          רציתי לשנות
          ולא ידעתי איך
          חיפשתי תשובות
          אמרו לי לך

          וכל כך פחדתי
          להתחיל לצעוד
          אז קצת התעכבתי
          לא רציתי למעוד

          ופתאום מצאתי
          את עצמי לבד
          אחרונה נשארתי
          סביבי אין אף אחד

          רק אז התעוררתי
          ניסיתי לרוץ
          למה לא התחלתי
          רק מסרתי תירוץ

          עכשיו כבר לא
          יכול לשנות
          בסיבוב הזה נכשלתי

          זה בכלל לא
          יכול להיות
          אך מאחור, לבד נשארתי

          צלילים יוצרים מנגינה
          רק כשיש ביניהם
          גם עליות וגם ירידות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1142

            הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

            רציתי שתהיי שמחה
            אז שיניתי תכניות
            רציתי שתהיי שמחה
            אז עשיתי שמיניות
            רציתי שתהיי שמחה
            אז ויתרתי על האור
            רציתי שתהיי שמחה
            אז ביטלתי את התור
            רציתי שתהיי שמחה
            אז דברתי עם כולם
            רציתי שתהיי שמחה
            אז הפכתי את העולם
            רציתי שתהיי שמחה
            אז ויתרתי על מה שיש לי
            רציתי שתהיי שמחה
            אז הקרבתי גם מה שאין לי

            ועכשיו כשאת שמחה,
            אז אני מאושרת
            ולמרות ששילמתי מחיר כבד
            טוב לי לראות אותך זוהרת!
            כי את עשית בשבילי הכל
            וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
            וכל עוד הלב שלי יכול
            אמשיך את ליבך להאיר!!

            אוהבת אותך❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • הפאר שביה הפאר שבי

              מתנה מקלי אהובי

              הכלי הטוב ביותר בשבילי,
              הכלי שחושף, בונה עולמי.
              זה לא רק כלי ששופך מילים,
              זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
              מוחק, מנקה, מכות של שניים,
              מעמיד, מיצב, ממכשולים.
              בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

              הכלי שמכיל כול פריקה,
              בולם, מקבל כול מכה.

              הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
              אבל, לא יעזור לי
              אם אין אני לי, מי לי,
              שאין למי שיקשיב לי.

              הפאר שביה מנותק
              הפאר שביה מנותק
              הפאר שבי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1143

              @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

              מתנה מקלי אהובי

              הכלי הטוב ביותר בשבילי,
              הכלי שחושף, בונה עולמי.
              זה לא רק כלי ששופך מילים,
              זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
              מוחק, מנקה, מכות של שניים,
              מעמיד, מיצב, ממכשולים.
              בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

              הכלי שמכיל כול פריקה,
              בולם, מקבל כול מכה.

              הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
              אבל, לא יעזור לי
              אם אין אני לי, מי לי,
              שאין למי שיקשיב לי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • AVITAL 1A מנותק
                AVITAL 1A מנותק
                AVITAL 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                #1144

                אלוקים אתה יודע
                על רצון שמתפרע
                חלומות משתוקקים
                והעולם שמשתגע

                אלוקים אתה שומע
                את הלב שמשתכנע
                ונוהה אחרי דברים
                בקצב משגע

                אלוקים אתה רואה
                את הילד שלך תועה
                הוא נמצא במחשכים
                וכיף לו שם, נעים

                אלוקים אתה נמצא
                בזמנים של 'אין מוצא'
                כששורף לנו בפנים
                ונמאס מהחיים

                אלוקים אתה כואב
                את הבת שאתה אוהב
                היא בורחת לסדקים
                וסוגרת את הלב

                אלוקים אתה נוכח
                אחרי כשלונות בוטח
                ועל תזמורת החיים
                אין כמוך מנצח!

                טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1145

                  עומד מול עצמי
                  בוהה בדמות שנבטת מולי
                  מנסה לגעת, לחפש
                  אך הוא בורח

                  בעצם היא פה מולי
                  תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                  אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                  נשמתי---

                  כיסיתי אותה בבוץ
                  ברחתי ממנה
                  פתאום היא יוצאת מולי
                  קוראת לי לחזור

                  ואני---
                  כמו בבית ספר יסודי
                  פשוט מקשיב לה
                  נגש אליה

                  חשבתי שהשתגעתי
                  גיליתי שנרגעתי
                  במקום לברוח
                  התחלתי לשמוח

                  תודה לך נשמה
                  שגם שלכלכתי אותך
                  תמיד היית פה בשבילי
                  נלחמת עליי
                  שמרת עליי
                  תודה נשמה....

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                    #1146

                    צום ט' באב

                    פעם היה לנו בית מקדש,
                    מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                    צמים ביום העצוב ,
                    ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                    מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                    יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                    ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                    די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                    אמן

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1147

                      עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                      עכשיו שמח מרגיש חופשה
                      עכשיו יש כח לעוד פגישה
                      עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                      עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                      עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                      עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                      אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • margalitM margalit

                        עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                        עכשיו שמח מרגיש חופשה
                        עכשיו יש כח לעוד פגישה
                        עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                        עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                        עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                        עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                        אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shin
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1148

                        מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                        הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                        הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                        מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                        זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                        זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                        אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                        בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                        זה בדרך זה קרוב,
                        יש מצוי יש מגיח
                        בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • S shin

                          מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                          הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                          הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                          מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                          זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                          זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                          אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                          בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                          זה בדרך זה קרוב,
                          יש מצוי יש מגיח
                          בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yaakov
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1149
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                            #1150

                            איתך---
                            המומה מהמהירות
                            בהם התחלפו המסכים
                            בכזו מהירות
                            כאילו לא היה אתמול

                            מסתובבת במסדרונות
                            ריח חזק של כאב
                            ואני אפילו לא שמה לב
                            איך שחכתי מאבא אוהב

                            התאבלנו על המקדש
                            כאילו אין מחר
                            עד שהגיע אותו בכי נרגש
                            גילינו שהוא עבר

                            אבא!!
                            תלמד אותי לחיות אותך
                            לכאוב אותך
                            לכאוב איתך!!

                            לא רק בתאריך מצוין
                            לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                            תן לי לזכור אותך היום!!
                            תן לי לזכור איתך!!

                            לכאוב איתך את הגלות
                            לא לשקוע בעצבות
                            להבין שלא זאת רצית
                            תן לי להתאבל אותך
                            תן לי להתאבל איתך!!

                            תלמד אותי לא לשמור טינה
                            כי הלב שלי קטן
                            תוציא ממני את הררי השנאה
                            כי אני רוצה להתנקות

                            להיות מוכנה לגאולה
                            לבית שלך, החדש
                            תן לי לבנות אותך
                            תן לי לבנות איתך!!!!

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1151

                              מחכה לרגע
                              שהוא יופיע
                              מצפה לפתע
                              לכולם להודיע

                              יושבת ומחכה
                              כבר לרגע הגדול
                              מצפה ומבכה
                              רוצה רק לגדול

                              קמה ונופלת
                              אך לא דואגת
                              רק מתפללת
                              עכשיו מתאבלת

                              לקראת הסוף
                              בסוף סוף סוף
                              ההבטחה התקיימה
                              מהר קמה

                              שומעת תקיעה
                              הלב נרעד
                              הגיעה הגאולה
                              הלב צעד

                              בסוף הצלחתי
                              את הדרך עברתי
                              את החיים מילאתי
                              ולהתפלל לא הפסקתי

                              עד היום
                              זה לא חלום
                              יגיע הרגע
                              ואת כולנו
                              הוא יפתיע!
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1152

                                ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                                ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                                ואני חלמתי על להיות יחידה
                                ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                                ואני חושבת על העבר
                                ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                                ואני חולמת על העתיד
                                ואני רוצה בשמחה להתמיד

                                וכל המחשבות על עצמי
                                וכל הבניות והבכיות על מי אני
                                וכל החלומות הוורודים והיפים
                                וכל הרצונות בין השקרים

                                ומה אני רוצה בסך הכל
                                ומה אני חולמת רק לגדול
                                ומה אני בונה על כולם
                                המחשבה אמורה להיות
                                רק על מלך העולם...
                                טוהר😍‏

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #1153
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1154

                                    הרגשתי שהכל עלי סוגר
                                    הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                                    הרגשתי שכל העולם נופל
                                    הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                                    חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                                    חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                                    חלמתי להיות מול אש וגם מים
                                    חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                                    שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                                    שמעתי קול מדבר אלי
                                    שמעתי מישהו מרכל עלי
                                    שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                                    אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                                    אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                                    אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                                    אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                                    וכל ההרגשות
                                    וכל החלומות
                                    וכל שמיעה
                                    וכל האמירה

                                    הכל הכל זה רק בחירה
                                    אני בוחרת איך להרגיש
                                    אני בוחרת מה לחלום
                                    אני בוחרת מה לשמוע
                                    ואני בוחרת מה לומר

                                    הכל תלוי בי ובחירתי
                                    ואני בוחרת להתחיל מחדש
                                    ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                                    שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                                    לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                                    ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                      #1155

                                      הערפל פה מתעבה
                                      מוחק את האופק
                                      הקרע פה עצום
                                      רק מגדיל את העומק

                                      אבא!!!!!!!
                                      די כואב לי
                                      תפסיק להסתיר
                                      את עצמך ממני

                                      נמאס לי להאחז
                                      באמונה הפשוטה
                                      שהכל זה ממך
                                      תראה לי את זה כבר!!!

                                      הכל פה נוצץ
                                      ורק אני פה
                                      כתם שחור
                                      כמו עומד לרועץ

                                      אבא!!!
                                      תלבין אותי
                                      כחוט השני
                                      ככהן בכיפור

                                      תראה לי
                                      שאני באמת שלך
                                      כי עייפתי
                                      מלשנן את זה

                                      אני אוהבת אותך
                                      יותר מכולם
                                      תראה לי
                                      שזה הדדי

                                      לי יש רק אותך
                                      תגיד לי
                                      שאני רק שלך
                                      בת יחידה

                                      ויותר מזה
                                      שאתה אוהב אותי
                                      יותר מכולם
                                      כי חוץ ממך
                                      אין לי אף אחד בעולם

                                      שורף לי מבפנים
                                      תחטא לי תפצעים
                                      כי מי כמוך
                                      מרפא ברחמים

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1156

                                        בחיים לא יבינו
                                        איך הלב שלי עובד
                                        שעות שעות שלא יזיזו
                                        מהמצב שאני עומד
                                        חוסם את עצמי מרגש
                                        אבל בסוף תמיד נשבר
                                        בתוך תוכי יש נפש
                                        שלא מבינה שאי אפשר

                                        בשעות הקטנות שאני לבד
                                        צועק אליך בכל כוחי
                                        מנסה לברוח אין לאן
                                        אני תקוע בגוף חומרי
                                        חי בעולם, עולם משלי
                                        ואף אחד לא מבין אותי
                                        לא רוצה שכבר יבין אותי

                                        בחיים לא ידעו
                                        מה עובר עליי
                                        כל האנשים שהיו
                                        כבר חלפו מאליי
                                        העין שלי פשוט שומרת
                                        מחכה שיבוא הזמן הנכון
                                        איך עוד דממה נכנסת
                                        בתוך הלב יוצרת אסון

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • בלוטוסב מנותק
                                          בלוטוסב מנותק
                                          בלוטוס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1157

                                          יושב מול דף מסיק מסקנות
                                          עומד מול הרף שורף ת'שעות
                                          מה עוד יש חוץ מלחכות
                                          או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                                          מריץ את השעות
                                          מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                                          מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                                          אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                                          עומד מול מראה מחפש נחמה
                                          יושב על כיסא בלי משענת
                                          מסיק מסקנות
                                          הכל בשבילך אין להפך.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול