דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
    #1217

    מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
    "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

    "בודד? תדבודד"

    במרכז ההמולה בפסגת המעמד
    בין הלצה להמלצה יושב בדד
    האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
    האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
    אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
    אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

    מהרהור למחשבה הוא נודד
    סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
    מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
    להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
    את זכרונות העבר הוא מודד
    אין ברירה לבסוף מצדד.

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!
    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
    20
    • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

      מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
      "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

      "בודד? תדבודד"

      במרכז ההמולה בפסגת המעמד
      בין הלצה להמלצה יושב בדד
      האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
      האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
      אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
      אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

      מהרהור למחשבה הוא נודד
      סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
      מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
      להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
      את זכרונות העבר הוא מודד
      אין ברירה לבסוף מצדד.

      צ מנותק
      צ מנותק
      צופה מהצד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1218
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #1219

        אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
        וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
        ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
        מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
        תודה ענקית ל @זברה

        כואב לראות תשנאה בעיניים,
        ת'ריחוק מהשם, כפליים.
        אבא, למה זה קורה?
        הוא היה טוב,
        עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
        הלך בלי לחשוב.
        כאילו לא היה פה מעולם...
        שכח בבום את מה שהיה,
        עילוי של הישיבה,
        במקום את עצמו לא מצא,
        חיפש קצת אהבה...
        אבא, למה זה קרה?
        בבקשה, תהפוך את הכל,
        שיהיה כמו בהתחלה
        בחור חזק, עם עמוד שדרה,
        או אפילו ...
        שיחזור לשים רק כיפה.....

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        19
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
          וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
          ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
          מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
          תודה ענקית ל @זברה

          כואב לראות תשנאה בעיניים,
          ת'ריחוק מהשם, כפליים.
          אבא, למה זה קורה?
          הוא היה טוב,
          עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
          הלך בלי לחשוב.
          כאילו לא היה פה מעולם...
          שכח בבום את מה שהיה,
          עילוי של הישיבה,
          במקום את עצמו לא מצא,
          חיפש קצת אהבה...
          אבא, למה זה קרה?
          בבקשה, תהפוך את הכל,
          שיהיה כמו בהתחלה
          בחור חזק, עם עמוד שדרה,
          או אפילו ...
          שיחזור לשים רק כיפה.....

          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1220
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1221

            שלום לילד התמים בגינה
            שלום לילד שמשחק בשמחה
            שלום לילד שאט אט הפך לנער
            שלום לילד שליבו נשבר

            אומר שלום לכל הילדות
            של בית כנסת ויהדות
            של חיי תורה רוחניים
            של שמחות, שבתות וחגים

            זורק את הכל, כל מה שספג
            ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
            מראה לכולם שהוא בסדר
            אך את האמת הוא משאיר בסתר

            הכעס בוער לו מהעניים
            והוא רק רוצה להתרחק כפליים
            להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
            ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

            אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
            וחשב שחי את החיים הטובים
            ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
            ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

            הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
            מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
            כולם עליו מרחמים
            יש כאלה שאת הקשר מנתקים

            רק בגלל שהוא השתנה
            רק בגלל שעבר טלטלה
            הוא נשאר בלי אף אחד
            עם הרגשות הכואבים בלבד

            אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
            התמים בגינה ולא היה בודד
            אותו הילד שזכר בית כנסת
            שבתות, חגים ותורה מתמשכת

            השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
            רק כדי לברוח מהרוחניות
            אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
            ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
            ...
            ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

            אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • צופיה ג.צ צופיה ג.

              שלום לילד התמים בגינה
              שלום לילד שמשחק בשמחה
              שלום לילד שאט אט הפך לנער
              שלום לילד שליבו נשבר

              אומר שלום לכל הילדות
              של בית כנסת ויהדות
              של חיי תורה רוחניים
              של שמחות, שבתות וחגים

              זורק את הכל, כל מה שספג
              ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
              מראה לכולם שהוא בסדר
              אך את האמת הוא משאיר בסתר

              הכעס בוער לו מהעניים
              והוא רק רוצה להתרחק כפליים
              להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
              ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

              אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
              וחשב שחי את החיים הטובים
              ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
              ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

              הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
              מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
              כולם עליו מרחמים
              יש כאלה שאת הקשר מנתקים

              רק בגלל שהוא השתנה
              רק בגלל שעבר טלטלה
              הוא נשאר בלי אף אחד
              עם הרגשות הכואבים בלבד

              אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
              התמים בגינה ולא היה בודד
              אותו הילד שזכר בית כנסת
              שבתות, חגים ותורה מתמשכת

              השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
              רק כדי לברוח מהרוחניות
              אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
              ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
              ...
              ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

              אבא תודהא מנותק
              אבא תודהא מנותק
              אבא תודה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1222
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1223

                אתה יודע,
                שכבר עייפתי,
                ואני לא מבין לאן זה הולך.
                עייפתי,
                אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                אתה יודע,
                שכבר הלכתי,
                ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                הלכתי,
                ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                אתה יודע,
                שפעם בכיתי,
                גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                בכיתי,
                כמו ילד שלא מצליח לראות.
                אתה יודע,
                שפעם נלחמתי,
                לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                נלחמתי,
                אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                רק אתה יודע,
                איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                אתה יודע,
                כשאני כבר שכחתי---

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1224

                  איך פתאום הכל הולך
                  נעלמה לה התחושה
                  דמעות מציפות את העיניים
                  איך כל הטוב מתהפך
                  לעוד איזה מועקה
                  בא לי לקרוע את השמיים
                  איך כבר לא מולך
                  אפילו על הנשמה
                  על השריד שצמא למים

                  איך רק תגיד לי איך
                  לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                  איך רק תגיד לי איך
                  לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                  איך מחפש לי עוד דרך
                  לשמור על הלב שיפעום
                  ולא יפסיק מרוב כל העומס
                  איך רואה את מה שבערך
                  גרם לי לרצות כבר לחדול
                  לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                  איך משתיק ת'פחד שילך
                  למצוא לו בלב אחר מקום
                  שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                  קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                    #1225

                    עת משבר אבד כבודה
                    נהפך הפקר צניעותה
                    בצד נותרה מתבוננת
                    מתמודדת

                    העולם עוד המשיך להסתובב
                    העוברים לא חודלו לרכל
                    מרוץ החיים המשיך במרוצה

                    אנשים המשיכו לפקפק
                    מבטים בחרו להתחמק
                    כאילו אויר נמצא בכלל
                    כאילו אין פה שום בן אדם

                    היא הרגישה אבודה
                    כאילו מישהו מחק את שמה
                    אין איש בא לעזור
                    והיא רק זעקה בלי קול

                    אחת שתבוא תגאל
                    תקשיב תלטף
                    שכבות תקלף
                    שתציץ לעברה

                    אחת רק אחת!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1226

                      אוהבת אותך
                      ואת לא מבינה
                      אני רוצה אותך
                      להיות כלכך קרובה
                      כמו שתמיד היינו
                      הבסטיות
                      כמו שתמיד חלמנו
                      לשים פס על העולם
                      להשתחרר מכולם
                      איפה נעלמת לי
                      איפה ברחת
                      את הבטחת לי
                      ושקרת
                      עזבת אותי
                      והלכת לבנות
                      שאת קוראת להן חברות
                      שמאחורי הגב
                      עליך מרכלות
                      מתי תביני
                      שאני דואגת לך
                      מתי תביני
                      שאני אוהבת אותך
                      אבל את שחכת
                      ברחת
                      השארת אותי
                      לדמם לבד...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #1227

                        השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                        לב נוטף
                        הוא שוכב במיטה ונזכר
                        ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                        ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                        על זמן מתוק שהיה ונעלם

                        הוא יושב בחלון ודומע
                        מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                        יללת חתול מן הרחוב שומע
                        בכאב הוא מצטרף ומילל

                        פזמון:
                        עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                        הדם יהפוך שוב למים
                        עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                        השמש תזרח בשמים

                        הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                        לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                        ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                        הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                        הוא עומד בתפילה בלי ניע
                        הכאב מכה גלים גלים
                        מכה אחת נוספת אותו תכניע
                        פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                        פזמון: עד שגעגוע...

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                          אבא מסור

                          ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                          מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                          ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                          מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                          משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                          ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                          כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                          הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                          בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                          אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                          ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                          בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                          הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                          ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                          כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                          הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1228
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבק
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1229

                            @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                            "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                            לואי ארמסטרונג

                            צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                            צרו איתי עוד היום קשר!
                            motitechpc@gmail.com | 0583293193

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1230

                              יום עובר
                              והכאב גדל
                              יום חוזר
                              והפחד מהדהד

                              הרעש בדממה
                              מרעיד את הלב
                              השקט בזעקה
                              מחריש את הכאב

                              אהבה היא כואבת
                              במיוחד שהיא לא הדדית
                              אהבה היא צורבת
                              כשאף אחד לא מבין

                              חלוף הימים
                              מביטה לעננים
                              זיכרונות באים
                              והכל נופל להרים

                              לא רוצה להיזכר
                              הכל רוצה למחוק
                              לא רוצה להיבהל
                              נמאס לי כבר לשתוק

                              כשהים סוער
                              גם הלב פועם
                              כשהים שקט
                              אז הלב עוצר

                              די לשחק לעצמי ברגשות
                              כדאי לזרוק את כל הדאגות
                              כי נמאס כל פעם מהדמעות
                              שאני נזכרת בחלום שלי
                              הן שוב מגיעות...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1231

                                אבא למה דווקא היא?
                                למה לכאוב נתת לי?
                                הכאב חי חותך
                                השארת לנו רק לכאוב את מותך

                                העיניים שדורשות
                                הפיות שדשות
                                כאילו מדובר בחדשות
                                בכזו קלות משחקים ברגשות

                                מנסה לא לחשוב
                                למה מגיע לנו לכאוב
                                מחפשת קצת אור
                                מתגוננת מפני גלי הקור

                                צורחת בדממה
                                מוחה עוד דמעה שמבליחה
                                מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                                מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                                נשרפת מבפנים
                                זועקת באין אונים
                                יודעת שבחרת את הטופ
                                רציתה אותה קרוב

                                אבא!!!!!!!!!!!!!!
                                די עברנו מספיק!!
                                רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                                בעבודת הכהנים והלויים
                                תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1232

                                  באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                  באלי לצרוח שכולם יבכו
                                  באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                  רוצה לצאת מהבור
                                  מכל השחור
                                  רוצה להתנתק
                                  אבל הדחף משתק
                                  רוצה לבכות
                                  בלי שישמעו
                                  רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                  אבל לא להישאר עם שריטות
                                  רוצה לפרוק
                                  אבל בלי שיפגעו
                                  רוצה שלום
                                  בלי להשתחוות
                                  רוצה מצוות
                                  בלי התאמצות
                                  רוצה חברות
                                  בלי עבירות
                                  רוצה לפתוח דף חדש
                                  רוצה ללכת בשביל
                                  ישר בלי לדשדש
                                  גם עם היצר אותי הפיל
                                  לזכור לקום
                                  אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                  מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                  ואני עם עצמי בדד
                                  חייבת לאהוב תעצמי
                                  כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                  חיבת להרים תעצמי
                                  כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                  אה וגם חיב להסתיר
                                  אז תנו לי רק תקציר
                                  שאדע את מה להציג
                                  תזאתי הגיבורה
                                  או הזאתי שכבר נפלה?!
                                  אילה

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1233
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טותייייט טותיייי

                                      יום עובר
                                      והכאב גדל
                                      יום חוזר
                                      והפחד מהדהד

                                      הרעש בדממה
                                      מרעיד את הלב
                                      השקט בזעקה
                                      מחריש את הכאב

                                      אהבה היא כואבת
                                      במיוחד שהיא לא הדדית
                                      אהבה היא צורבת
                                      כשאף אחד לא מבין

                                      חלוף הימים
                                      מביטה לעננים
                                      זיכרונות באים
                                      והכל נופל להרים

                                      לא רוצה להיזכר
                                      הכל רוצה למחוק
                                      לא רוצה להיבהל
                                      נמאס לי כבר לשתוק

                                      כשהים סוער
                                      גם הלב פועם
                                      כשהים שקט
                                      אז הלב עוצר

                                      די לשחק לעצמי ברגשות
                                      כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                      כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                      שאני נזכרת בחלום שלי
                                      הן שוב מגיעות...

                                      טוהר

                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1234
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                        באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                        באלי לצרוח שכולם יבכו
                                        באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                        רוצה לצאת מהבור
                                        מכל השחור
                                        רוצה להתנתק
                                        אבל הדחף משתק
                                        רוצה לבכות
                                        בלי שישמעו
                                        רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                        אבל לא להישאר עם שריטות
                                        רוצה לפרוק
                                        אבל בלי שיפגעו
                                        רוצה שלום
                                        בלי להשתחוות
                                        רוצה מצוות
                                        בלי התאמצות
                                        רוצה חברות
                                        בלי עבירות
                                        רוצה לפתוח דף חדש
                                        רוצה ללכת בשביל
                                        ישר בלי לדשדש
                                        גם עם היצר אותי הפיל
                                        לזכור לקום
                                        אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                        מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                        ואני עם עצמי בדד
                                        חייבת לאהוב תעצמי
                                        כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                        חיבת להרים תעצמי
                                        כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                        אה וגם חיב להסתיר
                                        אז תנו לי רק תקציר
                                        שאדע את מה להציג
                                        תזאתי הגיבורה
                                        או הזאתי שכבר נפלה?!
                                        אילה

                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1235
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1236

                                          אבא
                                          אתה אורי וישעי
                                          אבא
                                          אם לא אתה
                                          ממי אפחד
                                          אבא
                                          לפעמים אויבי
                                          קמו עלי
                                          אבא
                                          אם תחנה
                                          ועלי תגן
                                          לא אירא ליבי
                                          אבא
                                          שבתי
                                          בביתך
                                          כל ימי חיי
                                          אבא
                                          אני רוצה לחזות
                                          בך
                                          ולהרגיש את היכלך
                                          אבא
                                          אני רוצה
                                          לזבוח לך
                                          אבא
                                          שמע קולי
                                          וענני
                                          אבא
                                          אל תסתר
                                          פניך ממני
                                          אבא
                                          אל תעזוב אותי
                                          ואל תיטוש
                                          אבא
                                          אמי ואבי
                                          עזבוני
                                          אבא
                                          ואתה תמיד
                                          אספת אותי
                                          אבא
                                          הורה לי
                                          את דרכך
                                          אבא
                                          אל תתני
                                          ואל תעזבני
                                          אבא
                                          כי לפעמים
                                          היה קשר
                                          ולי זה נמאס
                                          אבא
                                          לולא האמנתי בך
                                          איפה הייתי
                                          אבא
                                          לראות בטוב
                                          אותי למדת
                                          אבא
                                          בארץ חיים
                                          אני חיה
                                          אבא
                                          אני מקווה אליך
                                          אבא
                                          חזק ליבי
                                          אבא
                                          רק בך
                                          מאמינה אני…
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול