דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
    #1240
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1241

      יש זמנים בהם הכל שחור
      מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
      הנפש נשאבת לתוך החור
      מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

      לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
      לפעמים קצת בוכה ונשברת
      מחפשת לכל דבר תשובה
      את הרע מתוך הטוב בוררת

      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
      ברגעים כאלה לי הוא אומר
      בואי ילדתי עלייך אשמור
      אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

      כמו כל אדם גם לי יש נפילות
      בהם מתרחקת שמה כיסויים
      כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
      שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
      ברגעים כאלה לי הוא אומר
      בואי ילדתי עלייך אשמור
      אם רק תחפשי תמצאי את האור

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
        #1242

        אבא למה מרגישה
        כל שנייה דמעות מהעיניים
        אבא רק שכואב לי
        נזכרת להרים את הראש לשמיים
        אבא למה אני אגואיסטית
        וכפויית טובה
        למה אני רואה כל הזמן את הרע
        אבא למה מרגישה אבן בלב
        אבא למה אני מרגישה
        שאותי אף אחד לא אוהב
        אבא באמת שקשה לי
        אני מפחדת
        להיות לבד
        אבא אני באמת מנסה
        אבל כל הזמן
        נופלת ולי לא קל
        אבא אני צריכה אותך
        אבא אני רוצה אותך
        אני רוצה את היד
        אני רוצה שתאמר לי
        שלא תעזוב אותי לעולם
        אבא אני רוצה מישהו
        להביט לו חזק
        לתוך העיניים
        לראות שהוא אמיתי ואמין
        שיהיה איתי תמיד
        ידע מה לומר
        שקשה
        ידע לתמוך ולחזק
        לא להיות איתי
        רק בגלל אינטרס
        כי נמאס לי שמנצלים
        כי קשה לי לפעמים
        אני רוצה מישהו
        שאוכל לבכות לי
        ולספר כל מה שיש לי בפנים
        אבא למה אני נפתחת
        לאנשים הלא נכונים
        אבא למה החלומות שלי
        לא באמת קוראים
        אבא למה שאני מתפללת
        אני לא מרגישה באורות
        אבא למה אני שחקנית
        עם הרבה מסיכות
        אבא הנה החודש
        של הרחמים והסליחות
        אני מבקשת סליחה
        כל לילה
        עכשיו כל החודש
        אבא אני באמת
        מתחננת ומבקשת
        שתסלח לי
        שלפעמים את הרע ראיתי
        שלפעמים התלוננתי
        שלפעמים לא האמנתי
        שלפעמים דברתי
        שלפעמים צעקתי
        אבא אני מבקשת סליחה
        ומתחננת להיות יותר קרובה
        להיות באורות
        להפסיק לבכות
        לנגב תדמעות
        אבא
        רק תשמע כבר
        לתפילות...
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיק
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
          #1243

          נמאס
          נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
          נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
          נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
          נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
          נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
          נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
          לסיום השיר יש לי שאלה?
          אתם מדברים??
          אנשים סובלים
          מתים כל יומיים
          אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
          פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
          שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
          תסתכלו חיובי על כול דבר
          תעזרו אחד לשני תתחברו
          ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
          להתפלל לה‘‼‼

          שווה לכם לעקוב!
          חכם.gif

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #1244

            מדברים איתי על אמונות,
            ואני כולי חי במחשבות.
            האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
            או שמא אני נגרר אחרי העם?
            אני יודע שאני על המסלול הנכון,
            זה קשה להיות שם,
            וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
            יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
            ואני, רק נכנס להירורים...
            אבא, תכניס בי אור של אמונה,
            שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
            עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
            לחיי האמונה האמיתיים--
            אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            18
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1245

              מרגיש לי מוזר
              הראש שלי מסוחרר
              רגע אני בהי
              ובשני אני אומרת לעצמי בי
              מקורה לי
              מישהו יכול להסביר לי
              אני לא מבינה תעצמי.
              אולי תסירו שכבות
              ותגלו עולמות
              או שתבחרו להוסיף שמיכות
              תקרעו אותי לחתיכות
              מישהו נמצא
              אני בכניסה ללא יציאה
              ,תנו לי אפשרות שניה
              לנסות לתקן תתקלה
              אני מבטיחה להשתנות
              רק תנו לי סולמות
              לעלות
              כי קשה לי אני בירידה
              קשה לי אני במצב רוח רע
              או שאני סתם בוכה
              כי סך הכל ענין של גישה
              נכונה...
              או חלילה מזיקה
              אילה...

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1246

                אני במצב מוזר
                קשה
                הכל כמו זר
                מרגישה בלבול
                או שאני עולה
                או שבמדרון תלול
                לא יודעת
                אם להחזיק חזק חזק
                או פשוט לעזוב ודי
                מה עם עצמי לעשות
                או פשוט רק לתהות
                הכל כלכך מבלבל
                החושך הזה
                מתסכל
                מרגישה ממש לבד
                אין אף אחד
                שיבין אותי
                ויכיל
                או ייתן עצה
                ויכניס
                יכניס את הלב שלי
                אליו
                חוץ מבורא עולם
                שהנשמה שלי
                זה ממנו
                ואם לא הוא
                הכל איננו
                אבא שלי
                תעזור לי
                תראה לי
                את הדרך
                כי כבר נמאס לי
                לחיות את החיים
                בערך
                או בלי ערך...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • חלום לגדולח מנותק
                  חלום לגדולח מנותק
                  חלום לגדול
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1247

                  השחר עלה הפציע
                  ברחוב עוד עלטה
                  קול צלול משמיע
                  תקיעה, שברים, תרועה

                  הנה אלול הגיע
                  אף דגים רועדים
                  אמנם הוא לא הפתיע
                  אך אנו לא מוכנים

                  וימס הלב
                  שברים, יבבה
                  נבוא, נתקרב
                  בשדה הוא נמצא

                  מחכה לנו שם
                  הוא הולך עוד מעט
                  תבואי גם
                  הוא מחכה לך, בת.

                  צלילים יוצרים מנגינה
                  רק כשיש ביניהם
                  גם עליות וגם ירידות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • איילהא מנותק
                    איילהא מנותק
                    איילה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1248
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #1249
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1250

                        אני לדודי ודודי לי

                        איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                        את ההכנות הנרגשות
                        את האווירה המתחדשת
                        בלי לפחד מאיימת הדין?

                        תרועה
                        שבריים
                        תרועה

                        מאה תקיעות
                        את הגו מרטיטות
                        הנפש בעננים
                        ואני כאן על הקרקע
                        מה אקח איתי הלאה
                        מאותם הימים
                        איך לא השאר אותו הדבר?
                        חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                        ונתנה תוקף
                        קדושת היום

                        לבכות ולהתחנן ולבקש
                        על שנה מתוקה
                        על רגעים משמחים
                        על בריאות ונחת
                        ולא לשכוח ללקק מהדבש
                        להנות מהמתוק
                        ולנשום עמוק
                        כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                        הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1251

                          ראיתי אותך
                          והתעלמתי
                          לא ידעתי
                          אם תזכור אותי
                          הבטתי בך
                          ונכלמתי
                          פשוט הזוי
                          שלא זוכרת
                          מתי אמרת את השם שלי
                          ראיתי אותך
                          וכאב לי הלב
                          אני יודעת
                          שהזמן לא עוצר
                          ושזה יבוא
                          אצטער
                          ראיתי אותך
                          ובכיתי
                          כי שאני שומעת
                          איזה קשר יש לבנות איתך
                          אני קנאתי
                          אני ראיתי אותך
                          והתביישתי
                          כי לא הבנתי
                          למה זה מגיע לי
                          ראיתי אותך
                          ורציתי לתת לך חיבוק
                          כי בכל זאת
                          אתה סבא שלי....
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • שנדיש מנותק
                            שנדיש מנותק
                            שנדי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1252

                            סיימנו סמינר
                            זה זמן לחתונה
                            לצאת מהסינר
                            להביא קצת פרנסה

                            השידוך מתעכב
                            וגם העבודה
                            השם שלך מככב
                            אך את עדיין בודדה

                            קחי נשימה
                            כולה סיימת לימודים
                            קחי לגימה
                            ותמשיכי להנות מהחיים

                            אולי בעבודה את לא משובצת
                            אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                            תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                            זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                            כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            21
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #1253

                              במותך לקחת את חיי
                              מחפשת את השרידים שלך
                              יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                              ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                              מנסה להבין למה מוות הוא רע
                              מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                              אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                              כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                              מרגישה אותך חיה קיימת
                              חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                              למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                              ורק בורחים ממנו?????

                              יודעת שצריך להודות על החיים
                              על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                              רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                              אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                              צורחת בדממה תחזרי אליי
                              תאירי את העולם!!
                              יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                              רק תעזרי לי למצוא אותו!

                              אוהבת אותך מרחוק
                              מחכה ליום שנפגש
                              את נמצאת בליבי עמוק
                              תעזרי לי בדרך-----

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1254

                                רוצה שתאהבי
                                רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                                אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                                זה גורם לי להיות לא אני
                                אומרים לי תהי את
                                זה הכי יפה לך
                                אבל לא מבינים
                                שהלחץ הזה של להרשים
                                גורם לי להגיב באימפולסיביות
                                אני נהיית לא מציאותית
                                מאתם חושבים
                                שזה בלחיצת כפתור
                                תנו לי תזמן
                                מבטיחה שאהיה מוכנה
                                אתן לכם סימן
                                למה אנשים
                                לא בוחנים תבפנים
                                מסתכלים לתגובות
                                מקבעים לפי התנהגות
                                סתכלי ללב שלי
                                הוא רוצה שתביני
                                אני אהיה בסדר
                                רק תני לי הזדמנות
                                אני לא צריכה להרשים אפחד
                                כי אני שמה פס על העולם
                                אני לא מנסה לרצות אפחד
                                מי שלא טוב לא
                                שילך לאמשלו
                                אני לא צכה להיות אחראית
                                למחשבות של אנשים ממני
                                מספיק ישלי את עצמי
                                ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                                עצמייות
                                אז מחשבות.....
                                תנו לי כבר לחיות...

                                זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1255
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1256
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                      #1257

                                      אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                                      דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                                      רק אתה רואה את כל מלחמותי
                                      אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                                      רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                                      אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                                      אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                                      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                                      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                                      אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                                      אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                                      אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                                      אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                                      נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                                      אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                                      אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                                      אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                                      אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                                      כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                                      אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                                      אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                                      אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                                      אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1258

                                        מוזר
                                        אני זר?
                                        שואל לתומי
                                        לעצמי
                                        ....
                                        חושב
                                        אני יושב
                                        נוגע בי
                                        בעצמי
                                        .....
                                        מרגיש
                                        אני רגיש
                                        כואב לי
                                        ליבי
                                        ....
                                        הלב
                                        הלב שלי
                                        שמחולק להרבה
                                        חלקים
                                        אם קטנים
                                        אם גדולים
                                        תמיד יהיו
                                        בלב שלי....
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                          #1259

                                          זה באמת מאוד מורכב
                                          שכך פתאום הוא נשכב
                                          לא יודעת מה כדאי
                                          האם זה טוב או רע ודאי
                                          אולי זאת רק ההתחלה
                                          ואולי זאת באמת המגבלה
                                          להיות לוחצת או אולי לשחרר
                                          כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                                          תנו עצה מה לעשות
                                          בפרט כשהן כבר כועסות

                                          תחילת שנה...
                                          כיתת חינוך מיוחד
                                          ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                                          בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול