דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
    #1243

    נמאס
    נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
    נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
    נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
    נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
    נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
    נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
    לסיום השיר יש לי שאלה?
    אתם מדברים??
    אנשים סובלים
    מתים כל יומיים
    אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
    פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
    שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
    תסתכלו חיובי על כול דבר
    תעזרו אחד לשני תתחברו
    ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
    להתפלל לה‘‼‼

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #1244

      מדברים איתי על אמונות,
      ואני כולי חי במחשבות.
      האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
      או שמא אני נגרר אחרי העם?
      אני יודע שאני על המסלול הנכון,
      זה קשה להיות שם,
      וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
      יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
      ואני, רק נכנס להירורים...
      אבא, תכניס בי אור של אמונה,
      שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
      עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
      לחיי האמונה האמיתיים--
      אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      18
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1245

        מרגיש לי מוזר
        הראש שלי מסוחרר
        רגע אני בהי
        ובשני אני אומרת לעצמי בי
        מקורה לי
        מישהו יכול להסביר לי
        אני לא מבינה תעצמי.
        אולי תסירו שכבות
        ותגלו עולמות
        או שתבחרו להוסיף שמיכות
        תקרעו אותי לחתיכות
        מישהו נמצא
        אני בכניסה ללא יציאה
        ,תנו לי אפשרות שניה
        לנסות לתקן תתקלה
        אני מבטיחה להשתנות
        רק תנו לי סולמות
        לעלות
        כי קשה לי אני בירידה
        קשה לי אני במצב רוח רע
        או שאני סתם בוכה
        כי סך הכל ענין של גישה
        נכונה...
        או חלילה מזיקה
        אילה...

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1246

          אני במצב מוזר
          קשה
          הכל כמו זר
          מרגישה בלבול
          או שאני עולה
          או שבמדרון תלול
          לא יודעת
          אם להחזיק חזק חזק
          או פשוט לעזוב ודי
          מה עם עצמי לעשות
          או פשוט רק לתהות
          הכל כלכך מבלבל
          החושך הזה
          מתסכל
          מרגישה ממש לבד
          אין אף אחד
          שיבין אותי
          ויכיל
          או ייתן עצה
          ויכניס
          יכניס את הלב שלי
          אליו
          חוץ מבורא עולם
          שהנשמה שלי
          זה ממנו
          ואם לא הוא
          הכל איננו
          אבא שלי
          תעזור לי
          תראה לי
          את הדרך
          כי כבר נמאס לי
          לחיות את החיים
          בערך
          או בלי ערך...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • חלום לגדולח מנותק
            חלום לגדולח מנותק
            חלום לגדול
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1247

            השחר עלה הפציע
            ברחוב עוד עלטה
            קול צלול משמיע
            תקיעה, שברים, תרועה

            הנה אלול הגיע
            אף דגים רועדים
            אמנם הוא לא הפתיע
            אך אנו לא מוכנים

            וימס הלב
            שברים, יבבה
            נבוא, נתקרב
            בשדה הוא נמצא

            מחכה לנו שם
            הוא הולך עוד מעט
            תבואי גם
            הוא מחכה לך, בת.

            צלילים יוצרים מנגינה
            רק כשיש ביניהם
            גם עליות וגם ירידות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • איילהא מנותק
              איילהא מנותק
              איילה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1248
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #1249
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1250

                  אני לדודי ודודי לי

                  איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                  את ההכנות הנרגשות
                  את האווירה המתחדשת
                  בלי לפחד מאיימת הדין?

                  תרועה
                  שבריים
                  תרועה

                  מאה תקיעות
                  את הגו מרטיטות
                  הנפש בעננים
                  ואני כאן על הקרקע
                  מה אקח איתי הלאה
                  מאותם הימים
                  איך לא השאר אותו הדבר?
                  חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                  ונתנה תוקף
                  קדושת היום

                  לבכות ולהתחנן ולבקש
                  על שנה מתוקה
                  על רגעים משמחים
                  על בריאות ונחת
                  ולא לשכוח ללקק מהדבש
                  להנות מהמתוק
                  ולנשום עמוק
                  כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                  הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1251

                    ראיתי אותך
                    והתעלמתי
                    לא ידעתי
                    אם תזכור אותי
                    הבטתי בך
                    ונכלמתי
                    פשוט הזוי
                    שלא זוכרת
                    מתי אמרת את השם שלי
                    ראיתי אותך
                    וכאב לי הלב
                    אני יודעת
                    שהזמן לא עוצר
                    ושזה יבוא
                    אצטער
                    ראיתי אותך
                    ובכיתי
                    כי שאני שומעת
                    איזה קשר יש לבנות איתך
                    אני קנאתי
                    אני ראיתי אותך
                    והתביישתי
                    כי לא הבנתי
                    למה זה מגיע לי
                    ראיתי אותך
                    ורציתי לתת לך חיבוק
                    כי בכל זאת
                    אתה סבא שלי....
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • שנדיש מנותק
                      שנדיש מנותק
                      שנדי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1252

                      סיימנו סמינר
                      זה זמן לחתונה
                      לצאת מהסינר
                      להביא קצת פרנסה

                      השידוך מתעכב
                      וגם העבודה
                      השם שלך מככב
                      אך את עדיין בודדה

                      קחי נשימה
                      כולה סיימת לימודים
                      קחי לגימה
                      ותמשיכי להנות מהחיים

                      אולי בעבודה את לא משובצת
                      אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                      תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                      זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      21
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #1253

                        במותך לקחת את חיי
                        מחפשת את השרידים שלך
                        יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                        ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                        מנסה להבין למה מוות הוא רע
                        מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                        אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                        כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                        מרגישה אותך חיה קיימת
                        חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                        למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                        ורק בורחים ממנו?????

                        יודעת שצריך להודות על החיים
                        על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                        רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                        אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                        צורחת בדממה תחזרי אליי
                        תאירי את העולם!!
                        יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                        רק תעזרי לי למצוא אותו!

                        אוהבת אותך מרחוק
                        מחכה ליום שנפגש
                        את נמצאת בליבי עמוק
                        תעזרי לי בדרך-----

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1254

                          רוצה שתאהבי
                          רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                          אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                          זה גורם לי להיות לא אני
                          אומרים לי תהי את
                          זה הכי יפה לך
                          אבל לא מבינים
                          שהלחץ הזה של להרשים
                          גורם לי להגיב באימפולסיביות
                          אני נהיית לא מציאותית
                          מאתם חושבים
                          שזה בלחיצת כפתור
                          תנו לי תזמן
                          מבטיחה שאהיה מוכנה
                          אתן לכם סימן
                          למה אנשים
                          לא בוחנים תבפנים
                          מסתכלים לתגובות
                          מקבעים לפי התנהגות
                          סתכלי ללב שלי
                          הוא רוצה שתביני
                          אני אהיה בסדר
                          רק תני לי הזדמנות
                          אני לא צריכה להרשים אפחד
                          כי אני שמה פס על העולם
                          אני לא מנסה לרצות אפחד
                          מי שלא טוב לא
                          שילך לאמשלו
                          אני לא צכה להיות אחראית
                          למחשבות של אנשים ממני
                          מספיק ישלי את עצמי
                          ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                          עצמייות
                          אז מחשבות.....
                          תנו לי כבר לחיות...

                          זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1255
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1256
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                #1257

                                אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                                דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                                רק אתה רואה את כל מלחמותי
                                אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                                רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                                אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                                אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                                אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                                אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                                אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                                אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                                אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                                אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                                נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                                אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                                אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                                אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                                אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                                כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                                אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                                אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                                אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                                אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1258

                                  מוזר
                                  אני זר?
                                  שואל לתומי
                                  לעצמי
                                  ....
                                  חושב
                                  אני יושב
                                  נוגע בי
                                  בעצמי
                                  .....
                                  מרגיש
                                  אני רגיש
                                  כואב לי
                                  ליבי
                                  ....
                                  הלב
                                  הלב שלי
                                  שמחולק להרבה
                                  חלקים
                                  אם קטנים
                                  אם גדולים
                                  תמיד יהיו
                                  בלב שלי....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                    #1259

                                    זה באמת מאוד מורכב
                                    שכך פתאום הוא נשכב
                                    לא יודעת מה כדאי
                                    האם זה טוב או רע ודאי
                                    אולי זאת רק ההתחלה
                                    ואולי זאת באמת המגבלה
                                    להיות לוחצת או אולי לשחרר
                                    כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                                    תנו עצה מה לעשות
                                    בפרט כשהן כבר כועסות

                                    תחילת שנה...
                                    כיתת חינוך מיוחד
                                    ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                                    בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1260

                                      אבא אתה איתי
                                      למה אני לא מרגישה אותך
                                      אבא אני.. זה אני
                                      או שזה הבת שלך
                                      אבא שכחת ממני
                                      או שאני שכחתי מעצמי
                                      אבא אתה נותן לכולם כח
                                      למה אתה לא נותן לי
                                      אבא אני נופלת
                                      זה מה שאתה רוצה
                                      אבא אני מיואשת
                                      או שאני טיפוס מרצה
                                      אבא הכתפיים שלי קטנות
                                      בעומס הם לא עומדות
                                      כמה הם יכולות
                                      אבא דוגרי
                                      הלב שלי שברירי
                                      למה אני לא
                                      מרגישה אותך איתי

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #1261

                                        במסע
                                        בין עדר זאבים אני כבשה
                                        במסע
                                        לטפס בלי למעוד מנסה
                                        במסע
                                        הריסה על גבי הריסה
                                        במסע
                                        כוחותיי כבר באפיסה

                                        מבקשת
                                        שלא תהא דעתי נחלשת
                                        מבקשת
                                        שאת הדרך תאיר לי בקשת
                                        מבקשת
                                        שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                                        מבקשת
                                        שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1262

                                          אדון הסליחות בוחן הלבבות
                                          בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                                          תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                                          שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                                          באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                                          כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                                          לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                                          ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                                          אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                                          אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                                          מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול