דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
    #1259

    זה באמת מאוד מורכב
    שכך פתאום הוא נשכב
    לא יודעת מה כדאי
    האם זה טוב או רע ודאי
    אולי זאת רק ההתחלה
    ואולי זאת באמת המגבלה
    להיות לוחצת או אולי לשחרר
    כבר לא יודעת הראש מסתחרר
    תנו עצה מה לעשות
    בפרט כשהן כבר כועסות

    תחילת שנה...
    כיתת חינוך מיוחד
    ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
    בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1260

      אבא אתה איתי
      למה אני לא מרגישה אותך
      אבא אני.. זה אני
      או שזה הבת שלך
      אבא שכחת ממני
      או שאני שכחתי מעצמי
      אבא אתה נותן לכולם כח
      למה אתה לא נותן לי
      אבא אני נופלת
      זה מה שאתה רוצה
      אבא אני מיואשת
      או שאני טיפוס מרצה
      אבא הכתפיים שלי קטנות
      בעומס הם לא עומדות
      כמה הם יכולות
      אבא דוגרי
      הלב שלי שברירי
      למה אני לא
      מרגישה אותך איתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #1261

        במסע
        בין עדר זאבים אני כבשה
        במסע
        לטפס בלי למעוד מנסה
        במסע
        הריסה על גבי הריסה
        במסע
        כוחותיי כבר באפיסה

        מבקשת
        שלא תהא דעתי נחלשת
        מבקשת
        שאת הדרך תאיר לי בקשת
        מבקשת
        שמכל הצרות אהיה מתאוששת
        מבקשת
        שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1262

          אדון הסליחות בוחן הלבבות
          בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
          תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
          שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
          באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
          כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
          לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
          ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
          אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
          אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

          מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1263

            למה לא רואים
            תמאמץ שלי
            למה שוברים אותי
            למה הלב שלי
            בוכה
            כואב
            נמאס כבר
            מרגישה שרוצה
            לפרוק
            להתפרק
            לרוץ
            לברוח
            למקום מסתור
            ללב שלי
            שבוכה
            שצורח
            שנאנק
            מכאב
            שלא רואים
            מאמץ
            ואת המשברים
            תמיד
            ישפטו אותך
            כי לא רואים
            את הלב שלך....
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #1264

              אדון הסליחות
              סדר לנו ההפיכות
              בוחן לבבות
              תענה לנו תשובות
              גולה עמוקות
              ענה תפילותינו הבוקעות
              דובר צדקות
              גבינו הופקר למכות
              הדור בנפלאות
              תש כוחנו בתלאות
              ותיק בנחמות
              צמאנו למילים חמות
              זוכר ברית אבות
              גלה עיניך הטובות
              חוקר כליות
              שנפסיק לחיות באשליות

              את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
              ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • שירליש מנותק
                שירליש מנותק
                שירלי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1265

                כמה פעמים כבר הכרזתי
                בתוך ליבי אמרתי:
                גם אם עובר מה שעובר
                לשם אנ'לא חוזר

                אני לא רוצה שוב
                אל תהום הייאוש לשוב
                כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                כמה פעמים כבר הכרזתי
                אך עדיין לא קיימתי
                אני עובר מה שעובר
                ועוד פעם לשם אני חוזר

                אפילו שאני לא רוצה שוב
                אל תהום הייאוש לשוב
                אני נופל עוד פעמים
                ומתחיל עם הרחמים

                אולי תגידו אתם- מה עושים?
                איך לא מתיאשים?
                איך ארגיש את השם
                כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                זה - להמשיך לישון...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1266

                  החלטתי להפסיק
                  לרטון
                  החלטתי את הרע
                  להפסיק לראות
                  אני ילדה קטנה
                  אמנם בעולם גדול
                  אבל מתפללת בכל יום
                  לא ליפול
                  להפסיק לשאול
                  אני רוצה אותך אבא
                  אני רוצה לדבר איתך
                  אני תמיד מתפללת
                  אליך
                  אני מבקשת ממך
                  אנא אבא
                  אל תעזוב
                  כי אחרת
                  אהיה באמת לבד
                  אבא אנא
                  אל תכעס
                  אם בכיתי
                  או שאלתי
                  אם צעקתי
                  או צרחתי
                  הכאב עלה עלי
                  היה גדול שלי
                  אבא בלעדיך
                  אני ילדה תינוקת
                  אבא אם לא אתה
                  מי יהיה איתי
                  אבא מחזיקה
                  ממך
                  מחזיקה אותך
                  מתפללת
                  אני הולכת לזרוח
                  כמו שמש
                  אחרי החושך
                  אחרי הנפילות
                  כל התפילות
                  הדמעות
                  אבא קול דודי בא
                  אני באה
                  רצה אליך
                  אחריך
                  תשמע את קולי
                  אל תעזוב אותי
                  אבא
                  אתה תמיד
                  בלב שלי....
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1267

                    גם שנראה שהכל שחור
                    ואין שום תקווה באופק
                    מחפש נקודות של אור
                    ומתבונן לעומק

                    גם שנראה שאין תקווה
                    והאור מזמן כבה
                    ובלב השתלטה האכזבה
                    מבקש בלב מלא תפילה
                    לקום ולצמוח מהנפילה

                    אבא תעזור
                    תראה לי את האור
                    שאוכל להבחין בין טוב לרע
                    שאדע מה המטרה

                    אבא הטוב
                    רוצה להרגיש קרוב
                    מתפלל בכל הכוח
                    מהצרות רוצה לשכוח
                    לתת לשמש לזרוח
                    ובאמת לשמוח

                    גם בזמנים שמרגיש לבד
                    תזכור תמיד שיש השם אחד
                    מחזיק לך תיד
                    הוא לא משאיר את בנו לבד

                    אבא תעזור
                    את הרע כבר תעצור
                    תן לי רק לראות
                    שנגמרו כבר הצרות
                    כי אני כבר לא יכול לחיות
                    עם הדמעות

                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1268
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1269

                        שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                        נכנס לבית אחרי יום קשה
                        ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                        את הארונות
                        מי סוגר
                        את התמונות
                        מי לא אוהב
                        אז תגלו ככה
                        יש אנשים שאצלם
                        כך הטבע
                        ברמה גבוהה הם
                        עד כדי כך שהם שוכחים
                        כן נכון
                        שצריך למצא פתרון
                        ללחץ
                        אבל בלי יח"ץ.
                        יאללה סגור ת'דלת
                        מספיק אנחנו משלמים לדלק
                        לא צריך בעיות
                        פשוט להיות
                        או עצמך
                        או לשנות
                        כי בסוף מי מחליט!!.
                        זה רק ה'


                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1270

                          חודש אלול
                          חודש של בירור
                          חשבון נפש
                          חשבון עם הלב שלי
                          על כל המעשים
                          שעברו וקרו איתי
                          מבקשת סליחה
                          אם אמרתי מילה
                          והיא לא במקום עמדה
                          מבקשת סליחה מעצמי
                          תסלחו כי לא הייתה בי
                          ההבנה והכוונה
                          לדברים שמשם הושלכו
                          ויצאו בלי סיבה
                          אבא
                          אני עומדת לפניך עם דף לבן
                          פותחת התחלה חדשה
                          רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                          תפתח לי את הרצון להתקרב
                          לא יכולה יותר עם הכאב
                          הריחוק הזה הורג
                          רוצה כבר לעשות את רצונך-
                          בלבב שלם!

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1271
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • LOVE MEL מנותק
                              LOVE MEL מנותק
                              LOVE ME
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1272

                              מה שיהיה מחר...

                              בזמן כזה של התחלה,
                              מגיע יום שהוא סיום.
                              לשנה שעברה וחלפה לה,
                              וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                              כן אנחנו כל השנה במבחן,
                              מול עצמינו, מול חברינו.
                              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                              אני מאד מפחדת,
                              מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                              כי ביום זה יהיה כותרת,
                              למה שיהיה מחר.

                              כן אנחנו כל השנה במבחן,
                              מול עצמינו, מול חברינו.
                              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                              לך אנחנו מחכים,
                              ומבקשים לחסות בצילך.
                              גם אין אנחנו ראויים,
                              מצפים למחילתך.

                              כן אנחנו כל השנה במבחן,
                              מול עצמינו, מול חברינו.
                              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1273

                                השם קשה לי
                                אני לא יכולה
                                השם תעזור לי
                                מרגישה כמו גדולה
                                אבל בפנים
                                מתרסקת
                                הנפש חושקת
                                ישנם רצונות
                                מוסתרים
                                אבל אני מדלגת
                                מעל ההרים
                                ובאמצע נופלת
                                ובלב מתפללת
                                אני לא מצליחה
                                כמעט ונשברת
                                מבקשת ממך
                                תראה לי את הדרך
                                רוצה להצליח
                                לעלות ולפרוח
                                אבל רק מועדת
                                נשברת רועדת
                                הדמעות שוטפות
                                מהחיים עייפות
                                למה הכל כל כך קשה
                                מתי כבר אראה
                                שיש גם טוב בחיים
                                שיש גם ימים רגועים
                                שלא הכל תמיד שחור
                                שיש זמנים שיש גם אור
                                רק תראה לי את זה אבא
                                כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                                תראה לי את זה אבא
                                ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • הללויהה מנותק
                                  הללויהה מנותק
                                  הללויה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                  #1274

                                  השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                                  שיר שקוראים פעמיים!

                                  סיפור בשלושה מערכות

                                  אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                                  ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                                  אבל עכשיו אני לא מתמודד
                                  כל גופי כמו שיכור מתנודד
                                  עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                                  אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                                  בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                                  חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                                  מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                                  וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                                  אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                                  השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                                  הולך כמו גבר בסך
                                  צועד לי הישר למוסך
                                  אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                                  טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                                  הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                                  חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                                  אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                                  ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                                  הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                                   אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                                  אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                                  ביום בו אני לבד שוב
                                  היום ההוא יום חשוב
                                  היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                                  עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                                  נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                                  היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                                  על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                                  מאין יבוא עזרי...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  21
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1275

                                    מרגישה לבד
                                    הבדידות חונקת את הגרון
                                    מרגישה בדד
                                    לדיכאון נמאס מלישון

                                    הבדידות זה הדבר
                                    הכי קשה שיכול להיות
                                    הדיכאון חזר
                                    נמאס לי כבר מלבכות

                                    פעמים הבדד
                                    עושה מעט טוב
                                    אבל שהוא מלווה בדיכאון
                                    זה צורב מאד בגרון

                                    נמאס כבר לבכות
                                    ועוד יותר שאת לבד
                                    שהדיכאון והדמעות
                                    חוזרים
                                    מרגישה שהכל נאבד...

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                      #1276
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #1277

                                        אי צדק!

                                        מכירים את זה שמשהו מעצבן
                                        ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                                        מכירים את זה שהכל מקומם
                                        ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                                        שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                                        מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                                        מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                                        לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                                        רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                                        לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                                        מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                                        למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                                        שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                                        שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                                        שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                                        מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                          #1278

                                          נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                                          פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                                          אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                                          הרגשת שאת לא אהובה
                                          שלא מתייחסים אליך מספיק
                                          שאת ברמה פחותה
                                          שבזבזת הרבה זמן לריק

                                          חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                                          ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                                          והרגשת איך הלב שלך קופא
                                          כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                                          בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                                          לברוח מהמציאות
                                          לחיות בתוך בועת אישיות
                                          אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                                          קצת הרבה מבוהלת

                                          אבל לא הבנו זאת מייד
                                          תקעת לנו בלב סכין חד
                                          לא חיכינו לתירוצים
                                          להתנצלויות או וויכוחים

                                          התעלמנו ממך
                                          מהצעקה החרישית שלך
                                          התרחקנו ממך
                                          כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                                          דיברנו עלייך דברים
                                          לא מאהבת מרדכי
                                          אלא משנאת המן
                                          שלחנו לך תוצאות מעשים
                                          לא שלנו,
                                          אלא שלך, ממזמן--

                                          בחרנו לשבת לך על הפצעים
                                          במקום לעזור לך ולומר:
                                          "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                                          זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                                          החלטנו לבעוט לך בפנים
                                          ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                                          עכשיו את כאן יושבת מולי
                                          מביטה בי בעיניים גדולות
                                          כאילו אני איזה חפץ שולי
                                          ואני יושבת ומתחננת קשות

                                          שתמחלי לי על העבר האכזרי
                                          למרות שנראה שמאוחר מדי
                                          את יושבת כאן מולי
                                          בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                                          הנפש פצועה---
                                          מי יוכל לה---

                                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול