דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1260

    אבא אתה איתי
    למה אני לא מרגישה אותך
    אבא אני.. זה אני
    או שזה הבת שלך
    אבא שכחת ממני
    או שאני שכחתי מעצמי
    אבא אתה נותן לכולם כח
    למה אתה לא נותן לי
    אבא אני נופלת
    זה מה שאתה רוצה
    אבא אני מיואשת
    או שאני טיפוס מרצה
    אבא הכתפיים שלי קטנות
    בעומס הם לא עומדות
    כמה הם יכולות
    אבא דוגרי
    הלב שלי שברירי
    למה אני לא
    מרגישה אותך איתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
      #1261

      במסע
      בין עדר זאבים אני כבשה
      במסע
      לטפס בלי למעוד מנסה
      במסע
      הריסה על גבי הריסה
      במסע
      כוחותיי כבר באפיסה

      מבקשת
      שלא תהא דעתי נחלשת
      מבקשת
      שאת הדרך תאיר לי בקשת
      מבקשת
      שמכל הצרות אהיה מתאוששת
      מבקשת
      שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1262

        אדון הסליחות בוחן הלבבות
        בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
        תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
        שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
        באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
        כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
        לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
        ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
        אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
        אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

        מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1263

          למה לא רואים
          תמאמץ שלי
          למה שוברים אותי
          למה הלב שלי
          בוכה
          כואב
          נמאס כבר
          מרגישה שרוצה
          לפרוק
          להתפרק
          לרוץ
          לברוח
          למקום מסתור
          ללב שלי
          שבוכה
          שצורח
          שנאנק
          מכאב
          שלא רואים
          מאמץ
          ואת המשברים
          תמיד
          ישפטו אותך
          כי לא רואים
          את הלב שלך....
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
            #1264

            אדון הסליחות
            סדר לנו ההפיכות
            בוחן לבבות
            תענה לנו תשובות
            גולה עמוקות
            ענה תפילותינו הבוקעות
            דובר צדקות
            גבינו הופקר למכות
            הדור בנפלאות
            תש כוחנו בתלאות
            ותיק בנחמות
            צמאנו למילים חמות
            זוכר ברית אבות
            גלה עיניך הטובות
            חוקר כליות
            שנפסיק לחיות באשליות

            את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
            ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • שירליש מנותק
              שירליש מנותק
              שירלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1265

              כמה פעמים כבר הכרזתי
              בתוך ליבי אמרתי:
              גם אם עובר מה שעובר
              לשם אנ'לא חוזר

              אני לא רוצה שוב
              אל תהום הייאוש לשוב
              כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
              שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

              כמה פעמים כבר הכרזתי
              אך עדיין לא קיימתי
              אני עובר מה שעובר
              ועוד פעם לשם אני חוזר

              אפילו שאני לא רוצה שוב
              אל תהום הייאוש לשוב
              אני נופל עוד פעמים
              ומתחיל עם הרחמים

              אולי תגידו אתם- מה עושים?
              איך לא מתיאשים?
              איך ארגיש את השם
              כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
              זה - להמשיך לישון...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1266

                החלטתי להפסיק
                לרטון
                החלטתי את הרע
                להפסיק לראות
                אני ילדה קטנה
                אמנם בעולם גדול
                אבל מתפללת בכל יום
                לא ליפול
                להפסיק לשאול
                אני רוצה אותך אבא
                אני רוצה לדבר איתך
                אני תמיד מתפללת
                אליך
                אני מבקשת ממך
                אנא אבא
                אל תעזוב
                כי אחרת
                אהיה באמת לבד
                אבא אנא
                אל תכעס
                אם בכיתי
                או שאלתי
                אם צעקתי
                או צרחתי
                הכאב עלה עלי
                היה גדול שלי
                אבא בלעדיך
                אני ילדה תינוקת
                אבא אם לא אתה
                מי יהיה איתי
                אבא מחזיקה
                ממך
                מחזיקה אותך
                מתפללת
                אני הולכת לזרוח
                כמו שמש
                אחרי החושך
                אחרי הנפילות
                כל התפילות
                הדמעות
                אבא קול דודי בא
                אני באה
                רצה אליך
                אחריך
                תשמע את קולי
                אל תעזוב אותי
                אבא
                אתה תמיד
                בלב שלי....
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1267

                  גם שנראה שהכל שחור
                  ואין שום תקווה באופק
                  מחפש נקודות של אור
                  ומתבונן לעומק

                  גם שנראה שאין תקווה
                  והאור מזמן כבה
                  ובלב השתלטה האכזבה
                  מבקש בלב מלא תפילה
                  לקום ולצמוח מהנפילה

                  אבא תעזור
                  תראה לי את האור
                  שאוכל להבחין בין טוב לרע
                  שאדע מה המטרה

                  אבא הטוב
                  רוצה להרגיש קרוב
                  מתפלל בכל הכוח
                  מהצרות רוצה לשכוח
                  לתת לשמש לזרוח
                  ובאמת לשמוח

                  גם בזמנים שמרגיש לבד
                  תזכור תמיד שיש השם אחד
                  מחזיק לך תיד
                  הוא לא משאיר את בנו לבד

                  אבא תעזור
                  את הרע כבר תעצור
                  תן לי רק לראות
                  שנגמרו כבר הצרות
                  כי אני כבר לא יכול לחיות
                  עם הדמעות

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1268
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1269

                      שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                      נכנס לבית אחרי יום קשה
                      ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                      את הארונות
                      מי סוגר
                      את התמונות
                      מי לא אוהב
                      אז תגלו ככה
                      יש אנשים שאצלם
                      כך הטבע
                      ברמה גבוהה הם
                      עד כדי כך שהם שוכחים
                      כן נכון
                      שצריך למצא פתרון
                      ללחץ
                      אבל בלי יח"ץ.
                      יאללה סגור ת'דלת
                      מספיק אנחנו משלמים לדלק
                      לא צריך בעיות
                      פשוט להיות
                      או עצמך
                      או לשנות
                      כי בסוף מי מחליט!!.
                      זה רק ה'


                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1270

                        חודש אלול
                        חודש של בירור
                        חשבון נפש
                        חשבון עם הלב שלי
                        על כל המעשים
                        שעברו וקרו איתי
                        מבקשת סליחה
                        אם אמרתי מילה
                        והיא לא במקום עמדה
                        מבקשת סליחה מעצמי
                        תסלחו כי לא הייתה בי
                        ההבנה והכוונה
                        לדברים שמשם הושלכו
                        ויצאו בלי סיבה
                        אבא
                        אני עומדת לפניך עם דף לבן
                        פותחת התחלה חדשה
                        רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                        תפתח לי את הרצון להתקרב
                        לא יכולה יותר עם הכאב
                        הריחוק הזה הורג
                        רוצה כבר לעשות את רצונך-
                        בלבב שלם!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1271
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1272

                            מה שיהיה מחר...

                            בזמן כזה של התחלה,
                            מגיע יום שהוא סיום.
                            לשנה שעברה וחלפה לה,
                            וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                            כן אנחנו כל השנה במבחן,
                            מול עצמינו, מול חברינו.
                            ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                            אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                            אני מאד מפחדת,
                            מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                            כי ביום זה יהיה כותרת,
                            למה שיהיה מחר.

                            כן אנחנו כל השנה במבחן,
                            מול עצמינו, מול חברינו.
                            ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                            אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                            לך אנחנו מחכים,
                            ומבקשים לחסות בצילך.
                            גם אין אנחנו ראויים,
                            מצפים למחילתך.

                            כן אנחנו כל השנה במבחן,
                            מול עצמינו, מול חברינו.
                            ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                            אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיר הלל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1273

                              השם קשה לי
                              אני לא יכולה
                              השם תעזור לי
                              מרגישה כמו גדולה
                              אבל בפנים
                              מתרסקת
                              הנפש חושקת
                              ישנם רצונות
                              מוסתרים
                              אבל אני מדלגת
                              מעל ההרים
                              ובאמצע נופלת
                              ובלב מתפללת
                              אני לא מצליחה
                              כמעט ונשברת
                              מבקשת ממך
                              תראה לי את הדרך
                              רוצה להצליח
                              לעלות ולפרוח
                              אבל רק מועדת
                              נשברת רועדת
                              הדמעות שוטפות
                              מהחיים עייפות
                              למה הכל כל כך קשה
                              מתי כבר אראה
                              שיש גם טוב בחיים
                              שיש גם ימים רגועים
                              שלא הכל תמיד שחור
                              שיש זמנים שיש גם אור
                              רק תראה לי את זה אבא
                              כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                              תראה לי את זה אבא
                              ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • הללויהה מנותק
                                הללויהה מנותק
                                הללויה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                #1274

                                השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                                שיר שקוראים פעמיים!

                                סיפור בשלושה מערכות

                                אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                                ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                                אבל עכשיו אני לא מתמודד
                                כל גופי כמו שיכור מתנודד
                                עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                                אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                                בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                                חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                                מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                                וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                                אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                                השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                                הולך כמו גבר בסך
                                צועד לי הישר למוסך
                                אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                                טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                                הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                                חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                                אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                                ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                                הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                                 אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                                אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                                ביום בו אני לבד שוב
                                היום ההוא יום חשוב
                                היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                                עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                                נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                                היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                                על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                                מאין יבוא עזרי...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                21
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1275

                                  מרגישה לבד
                                  הבדידות חונקת את הגרון
                                  מרגישה בדד
                                  לדיכאון נמאס מלישון

                                  הבדידות זה הדבר
                                  הכי קשה שיכול להיות
                                  הדיכאון חזר
                                  נמאס לי כבר מלבכות

                                  פעמים הבדד
                                  עושה מעט טוב
                                  אבל שהוא מלווה בדיכאון
                                  זה צורב מאד בגרון

                                  נמאס כבר לבכות
                                  ועוד יותר שאת לבד
                                  שהדיכאון והדמעות
                                  חוזרים
                                  מרגישה שהכל נאבד...

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • orlyO מנותק
                                    orlyO מנותק
                                    orly
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                    #1276
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                      #1277

                                      אי צדק!

                                      מכירים את זה שמשהו מעצבן
                                      ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                                      מכירים את זה שהכל מקומם
                                      ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                                      שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                                      מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                                      מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                                      לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                                      רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                                      לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                                      מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                                      למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                                      שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                                      שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                                      שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                                      מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולד
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                        #1278

                                        נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                                        פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                                        אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                                        הרגשת שאת לא אהובה
                                        שלא מתייחסים אליך מספיק
                                        שאת ברמה פחותה
                                        שבזבזת הרבה זמן לריק

                                        חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                                        ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                                        והרגשת איך הלב שלך קופא
                                        כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                                        בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                                        לברוח מהמציאות
                                        לחיות בתוך בועת אישיות
                                        אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                                        קצת הרבה מבוהלת

                                        אבל לא הבנו זאת מייד
                                        תקעת לנו בלב סכין חד
                                        לא חיכינו לתירוצים
                                        להתנצלויות או וויכוחים

                                        התעלמנו ממך
                                        מהצעקה החרישית שלך
                                        התרחקנו ממך
                                        כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                                        דיברנו עלייך דברים
                                        לא מאהבת מרדכי
                                        אלא משנאת המן
                                        שלחנו לך תוצאות מעשים
                                        לא שלנו,
                                        אלא שלך, ממזמן--

                                        בחרנו לשבת לך על הפצעים
                                        במקום לעזור לך ולומר:
                                        "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                                        זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                                        החלטנו לבעוט לך בפנים
                                        ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                                        עכשיו את כאן יושבת מולי
                                        מביטה בי בעיניים גדולות
                                        כאילו אני איזה חפץ שולי
                                        ואני יושבת ומתחננת קשות

                                        שתמחלי לי על העבר האכזרי
                                        למרות שנראה שמאוחר מדי
                                        את יושבת כאן מולי
                                        בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                                        הנפש פצועה---
                                        מי יוכל לה---

                                        ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                        הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1279

                                          קבלתי קבלות
                                          רציתי ישועות
                                          נחנקתי מהדמעות
                                          בנוסף התפילות
                                          האמנתי מהלב
                                          שכל הכאב
                                          יעלם
                                          אני הייתי בטוחה
                                          שהשם יעזור לי
                                          שישמע אותי
                                          שירגיש אותי
                                          אבל בסוף
                                          זה לא קרה
                                          נפלתי למרה שחורה
                                          מרגישה נפילה
                                          באמונה
                                          מרגישה אבן גדולה
                                          שיושבת על הלב
                                          איפה האמונה
                                          איפה התפילה
                                          איפה היד הגדולה
                                          שאמורה להושיע
                                          אבא אין לי שאלות
                                          וזה קשה
                                          אבל איפה כל התפילות
                                          זה מתסכל
                                          אני מרגישה מוזר
                                          לא רוצה שתהיה לי זר
                                          אבא תעזור לי
                                          אבא תשמע אותי
                                          אבא לא באלי ללכת אחורה
                                          אבא לא באלי שתעלם האמונה
                                          אבא זה מה שמחזיק אותי
                                          להאמין שהכל לטובה
                                          אבל קשה לי נורא
                                          מרגישה ילדה חצופה
                                          שרע לי באה אליך
                                          שטוב לי שוכחת ממך
                                          אבא תשמע אותי
                                          תחזק אותי
                                          תרים אותי
                                          לא באלי ליפול
                                          לא באלי לברוח
                                          לא באלי לצעוק
                                          לא באלי לשכוח
                                          אבא אני אוהבת אותך
                                          אבא תושיע אותי
                                          תיתן לי אמונה
                                          ששום דבר לא שב ריקם
                                          ותיתן לי הרגשה
                                          שאתה לא עוזב אותי
                                          לעולם!
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול