דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1262

    אדון הסליחות בוחן הלבבות
    בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
    תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
    שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
    באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
    כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
    לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
    ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
    אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
    אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

    מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1263

      למה לא רואים
      תמאמץ שלי
      למה שוברים אותי
      למה הלב שלי
      בוכה
      כואב
      נמאס כבר
      מרגישה שרוצה
      לפרוק
      להתפרק
      לרוץ
      לברוח
      למקום מסתור
      ללב שלי
      שבוכה
      שצורח
      שנאנק
      מכאב
      שלא רואים
      מאמץ
      ואת המשברים
      תמיד
      ישפטו אותך
      כי לא רואים
      את הלב שלך....
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #1264

        אדון הסליחות
        סדר לנו ההפיכות
        בוחן לבבות
        תענה לנו תשובות
        גולה עמוקות
        ענה תפילותינו הבוקעות
        דובר צדקות
        גבינו הופקר למכות
        הדור בנפלאות
        תש כוחנו בתלאות
        ותיק בנחמות
        צמאנו למילים חמות
        זוכר ברית אבות
        גלה עיניך הטובות
        חוקר כליות
        שנפסיק לחיות באשליות

        את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
        ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • שירליש מנותק
          שירליש מנותק
          שירלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1265

          כמה פעמים כבר הכרזתי
          בתוך ליבי אמרתי:
          גם אם עובר מה שעובר
          לשם אנ'לא חוזר

          אני לא רוצה שוב
          אל תהום הייאוש לשוב
          כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
          שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

          כמה פעמים כבר הכרזתי
          אך עדיין לא קיימתי
          אני עובר מה שעובר
          ועוד פעם לשם אני חוזר

          אפילו שאני לא רוצה שוב
          אל תהום הייאוש לשוב
          אני נופל עוד פעמים
          ומתחיל עם הרחמים

          אולי תגידו אתם- מה עושים?
          איך לא מתיאשים?
          איך ארגיש את השם
          כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

          הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
          זה - להמשיך לישון...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1266

            החלטתי להפסיק
            לרטון
            החלטתי את הרע
            להפסיק לראות
            אני ילדה קטנה
            אמנם בעולם גדול
            אבל מתפללת בכל יום
            לא ליפול
            להפסיק לשאול
            אני רוצה אותך אבא
            אני רוצה לדבר איתך
            אני תמיד מתפללת
            אליך
            אני מבקשת ממך
            אנא אבא
            אל תעזוב
            כי אחרת
            אהיה באמת לבד
            אבא אנא
            אל תכעס
            אם בכיתי
            או שאלתי
            אם צעקתי
            או צרחתי
            הכאב עלה עלי
            היה גדול שלי
            אבא בלעדיך
            אני ילדה תינוקת
            אבא אם לא אתה
            מי יהיה איתי
            אבא מחזיקה
            ממך
            מחזיקה אותך
            מתפללת
            אני הולכת לזרוח
            כמו שמש
            אחרי החושך
            אחרי הנפילות
            כל התפילות
            הדמעות
            אבא קול דודי בא
            אני באה
            רצה אליך
            אחריך
            תשמע את קולי
            אל תעזוב אותי
            אבא
            אתה תמיד
            בלב שלי....
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1267

              גם שנראה שהכל שחור
              ואין שום תקווה באופק
              מחפש נקודות של אור
              ומתבונן לעומק

              גם שנראה שאין תקווה
              והאור מזמן כבה
              ובלב השתלטה האכזבה
              מבקש בלב מלא תפילה
              לקום ולצמוח מהנפילה

              אבא תעזור
              תראה לי את האור
              שאוכל להבחין בין טוב לרע
              שאדע מה המטרה

              אבא הטוב
              רוצה להרגיש קרוב
              מתפלל בכל הכוח
              מהצרות רוצה לשכוח
              לתת לשמש לזרוח
              ובאמת לשמוח

              גם בזמנים שמרגיש לבד
              תזכור תמיד שיש השם אחד
              מחזיק לך תיד
              הוא לא משאיר את בנו לבד

              אבא תעזור
              את הרע כבר תעצור
              תן לי רק לראות
              שנגמרו כבר הצרות
              כי אני כבר לא יכול לחיות
              עם הדמעות

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1268
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1269

                  שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                  נכנס לבית אחרי יום קשה
                  ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                  את הארונות
                  מי סוגר
                  את התמונות
                  מי לא אוהב
                  אז תגלו ככה
                  יש אנשים שאצלם
                  כך הטבע
                  ברמה גבוהה הם
                  עד כדי כך שהם שוכחים
                  כן נכון
                  שצריך למצא פתרון
                  ללחץ
                  אבל בלי יח"ץ.
                  יאללה סגור ת'דלת
                  מספיק אנחנו משלמים לדלק
                  לא צריך בעיות
                  פשוט להיות
                  או עצמך
                  או לשנות
                  כי בסוף מי מחליט!!.
                  זה רק ה'


                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1270

                    חודש אלול
                    חודש של בירור
                    חשבון נפש
                    חשבון עם הלב שלי
                    על כל המעשים
                    שעברו וקרו איתי
                    מבקשת סליחה
                    אם אמרתי מילה
                    והיא לא במקום עמדה
                    מבקשת סליחה מעצמי
                    תסלחו כי לא הייתה בי
                    ההבנה והכוונה
                    לדברים שמשם הושלכו
                    ויצאו בלי סיבה
                    אבא
                    אני עומדת לפניך עם דף לבן
                    פותחת התחלה חדשה
                    רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                    תפתח לי את הרצון להתקרב
                    לא יכולה יותר עם הכאב
                    הריחוק הזה הורג
                    רוצה כבר לעשות את רצונך-
                    בלבב שלם!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1271
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1272

                        מה שיהיה מחר...

                        בזמן כזה של התחלה,
                        מגיע יום שהוא סיום.
                        לשנה שעברה וחלפה לה,
                        וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                        מול עצמינו, מול חברינו.
                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                        אני מאד מפחדת,
                        מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                        כי ביום זה יהיה כותרת,
                        למה שיהיה מחר.

                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                        מול עצמינו, מול חברינו.
                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                        לך אנחנו מחכים,
                        ומבקשים לחסות בצילך.
                        גם אין אנחנו ראויים,
                        מצפים למחילתך.

                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                        מול עצמינו, מול חברינו.
                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיר הלל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1273

                          השם קשה לי
                          אני לא יכולה
                          השם תעזור לי
                          מרגישה כמו גדולה
                          אבל בפנים
                          מתרסקת
                          הנפש חושקת
                          ישנם רצונות
                          מוסתרים
                          אבל אני מדלגת
                          מעל ההרים
                          ובאמצע נופלת
                          ובלב מתפללת
                          אני לא מצליחה
                          כמעט ונשברת
                          מבקשת ממך
                          תראה לי את הדרך
                          רוצה להצליח
                          לעלות ולפרוח
                          אבל רק מועדת
                          נשברת רועדת
                          הדמעות שוטפות
                          מהחיים עייפות
                          למה הכל כל כך קשה
                          מתי כבר אראה
                          שיש גם טוב בחיים
                          שיש גם ימים רגועים
                          שלא הכל תמיד שחור
                          שיש זמנים שיש גם אור
                          רק תראה לי את זה אבא
                          כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                          תראה לי את זה אבא
                          ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • הללויהה מנותק
                            הללויהה מנותק
                            הללויה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                            #1274

                            השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                            שיר שקוראים פעמיים!

                            סיפור בשלושה מערכות

                            אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                            ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                            אבל עכשיו אני לא מתמודד
                            כל גופי כמו שיכור מתנודד
                            עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                            אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                            בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                            חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                            מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                            וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                            אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                            השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                            הולך כמו גבר בסך
                            צועד לי הישר למוסך
                            אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                            טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                            הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                            חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                            אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                            ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                            הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                             אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                            אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                            ביום בו אני לבד שוב
                            היום ההוא יום חשוב
                            היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                            עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                            נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                            היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                            על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                            מאין יבוא עזרי...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            21
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1275

                              מרגישה לבד
                              הבדידות חונקת את הגרון
                              מרגישה בדד
                              לדיכאון נמאס מלישון

                              הבדידות זה הדבר
                              הכי קשה שיכול להיות
                              הדיכאון חזר
                              נמאס לי כבר מלבכות

                              פעמים הבדד
                              עושה מעט טוב
                              אבל שהוא מלווה בדיכאון
                              זה צורב מאד בגרון

                              נמאס כבר לבכות
                              ועוד יותר שאת לבד
                              שהדיכאון והדמעות
                              חוזרים
                              מרגישה שהכל נאבד...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                #1276
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #1277

                                  אי צדק!

                                  מכירים את זה שמשהו מעצבן
                                  ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                                  מכירים את זה שהכל מקומם
                                  ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                                  שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                                  מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                                  מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                                  לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                                  רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                                  לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                                  מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                                  למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                                  שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                                  שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                                  שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                                  מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולד
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                    #1278

                                    נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                                    פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                                    אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                                    הרגשת שאת לא אהובה
                                    שלא מתייחסים אליך מספיק
                                    שאת ברמה פחותה
                                    שבזבזת הרבה זמן לריק

                                    חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                                    ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                                    והרגשת איך הלב שלך קופא
                                    כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                                    בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                                    לברוח מהמציאות
                                    לחיות בתוך בועת אישיות
                                    אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                                    קצת הרבה מבוהלת

                                    אבל לא הבנו זאת מייד
                                    תקעת לנו בלב סכין חד
                                    לא חיכינו לתירוצים
                                    להתנצלויות או וויכוחים

                                    התעלמנו ממך
                                    מהצעקה החרישית שלך
                                    התרחקנו ממך
                                    כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                                    דיברנו עלייך דברים
                                    לא מאהבת מרדכי
                                    אלא משנאת המן
                                    שלחנו לך תוצאות מעשים
                                    לא שלנו,
                                    אלא שלך, ממזמן--

                                    בחרנו לשבת לך על הפצעים
                                    במקום לעזור לך ולומר:
                                    "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                                    זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                                    החלטנו לבעוט לך בפנים
                                    ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                                    עכשיו את כאן יושבת מולי
                                    מביטה בי בעיניים גדולות
                                    כאילו אני איזה חפץ שולי
                                    ואני יושבת ומתחננת קשות

                                    שתמחלי לי על העבר האכזרי
                                    למרות שנראה שמאוחר מדי
                                    את יושבת כאן מולי
                                    בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                                    הנפש פצועה---
                                    מי יוכל לה---

                                    ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                    הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1279

                                      קבלתי קבלות
                                      רציתי ישועות
                                      נחנקתי מהדמעות
                                      בנוסף התפילות
                                      האמנתי מהלב
                                      שכל הכאב
                                      יעלם
                                      אני הייתי בטוחה
                                      שהשם יעזור לי
                                      שישמע אותי
                                      שירגיש אותי
                                      אבל בסוף
                                      זה לא קרה
                                      נפלתי למרה שחורה
                                      מרגישה נפילה
                                      באמונה
                                      מרגישה אבן גדולה
                                      שיושבת על הלב
                                      איפה האמונה
                                      איפה התפילה
                                      איפה היד הגדולה
                                      שאמורה להושיע
                                      אבא אין לי שאלות
                                      וזה קשה
                                      אבל איפה כל התפילות
                                      זה מתסכל
                                      אני מרגישה מוזר
                                      לא רוצה שתהיה לי זר
                                      אבא תעזור לי
                                      אבא תשמע אותי
                                      אבא לא באלי ללכת אחורה
                                      אבא לא באלי שתעלם האמונה
                                      אבא זה מה שמחזיק אותי
                                      להאמין שהכל לטובה
                                      אבל קשה לי נורא
                                      מרגישה ילדה חצופה
                                      שרע לי באה אליך
                                      שטוב לי שוכחת ממך
                                      אבא תשמע אותי
                                      תחזק אותי
                                      תרים אותי
                                      לא באלי ליפול
                                      לא באלי לברוח
                                      לא באלי לצעוק
                                      לא באלי לשכוח
                                      אבא אני אוהבת אותך
                                      אבא תושיע אותי
                                      תיתן לי אמונה
                                      ששום דבר לא שב ריקם
                                      ותיתן לי הרגשה
                                      שאתה לא עוזב אותי
                                      לעולם!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                        #1280

                                        תגידו לי מה עושים
                                        כשצדק ויושר קורסים
                                        כשתום ורכות מתמוססים
                                        ואת הבמה באלגנטיות תופסים
                                        שקר ורוע מאוסים

                                        ואיך יפה הם מחופשים
                                        ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
                                        את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
                                        בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
                                        ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
                                        את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

                                        ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
                                        שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
                                        אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
                                        כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

                                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שיר הלל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1281

                                          השם אתה יודע את מה שבתוכי
                                          השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                                          בלעדייך אני כלום
                                          לא שווה מאום
                                          אבל אתה רואה
                                          שלי כל כך קשה
                                          ולפעמים היצר עליי משתלט
                                          הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                                          ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                                          משאיר אותי עם אלף חרטות
                                          דמעות שלא עוצרות
                                          לא יכולה לראות
                                          איך שוב נפלתי
                                          וכמה שהתפללתי
                                          להיות חזקה לא לפול
                                          אבל עליי היצר יכול
                                          ואני שוב נקרעת
                                          כמעט משתגעת
                                          אבל יודעת
                                          שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                                          אתה רואה שקשה לי
                                          משתדלת להיות טובה
                                          לא להתרחק להשאר קרובה
                                          אבל אבא רק אתה שומע
                                          את הדמעות בלילות
                                          שלא נותנות לי מרגוע
                                          תשמע את התפילות
                                          זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                                          זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                                          אבא תן לי תכוחות להתגבר
                                          לא רוצה לפול בזה יותר

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול