דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1315

    אני מפחדת
    וצוחקת
    אני שמחה
    ועצובה
    אני עושה רעש
    ובשקט
    אני עם פיצול אישיות
    אך עם דעה אחת
    אני לבד
    ואני עם כל אחד
    אני מטיילת
    ומסתגרת
    אני יודעת הכל
    וצריכה תמיד לשאול
    גיליתי אהבה
    וגם השנאה
    אני הכי טובה
    אך גם הכי גרועה
    אני המנצחת
    וגם המפסידה
    אני ריקנית מתוכן
    ועם מלאאאא משמעות
    אני פשוט כלום
    ואני הרבה יותר מזה...
    אני יכולה להיות הכל
    תלוי במה אני בוחרת
    לאיזה זוית מסתכלת
    אם על הרע בכל דבר
    או הפוך, על החצי המלא שנשאר
    " יש בי כלכך הרבה"
    "אני אחת ויחידה"
    אלא המשפטים שלשמור צריכה
    וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
    בהכל... בי ובאחרים
    והשתדלות קטנה אני חייבת
    להסתכל על החיובי
    כדי להיות מאושרת...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • ANASTASIAA מנותק
      ANASTASIAA מנותק
      ANASTASIA
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
      #1316

      למה כולם חושבים-
      שכשאני בוכה-
      דוחפים מוצץ.

      אני בכלל רציתי לומר-
      שהמכנס החדש- מעקצץ.

      ולמה תמיד -
      כשהשכנה בדלת.
      מלשינים על תינוק מפוצץ!

      זו בכלל אילה-
      אשמה.
      שהעציץ התנפץ!!

      אבל כל זה מתכווץ-
      כשאמא-
      מתעלמת מספר קורץ.
      מרימה אותי.
      ונושקת.
      לתינוקי שלה- הנוצץ.

      ואני ואמא-
      רק חיבוק!
      ואין דבר שבינינו חוצץ!

      אנסטסיה.:🌹

      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1317

        איזה עולם מוזר
        אינלי תוכניות
        אפילו למחר
        לא יודעת
        מה ילד יום

        אבא
        למה כואב לי
        הלחץ הזה
        מתיש אותי
        נמאס לי לשמוע
        לא רוצה שוב לדמוע
        נגמר לי המכסה
        הלב שלי נפל
        מרוב העמסה
        העולם כל כך מוזר
        לפעמים נדמה לי
        שהוא פשוט אכזר
        מה היא רצתה
        ליסוע בשלווה
        בקשה גדולה?

        אבא תודה
        שהיא חיה
        בריאה
        שנשארה
        שלמה
        זה יכל להיגמר רע
        אבא תודה
        על המתנה
        תודה על הסוויצ
        שנתת כדי שאעריך
        אבא סליחה
        שרק עכשו אני מתחילה
        להעריך
        את הטוב
        לא רק לכאוב
        לנסות לתרגם
        תכל לאמונה
        לנסות להתחיל
        הכל מהתחלה

        אבא תודה
        כי כלום לא השתנה
        רק באת ושמת לי מראה
        ואני מסתכלת
        ורואה את כל הטוב
        אלוקים שלי
        תודה שאתה מראה
        לי את האור
        תודה עלזה
        שאתה מוציא
        אותי מהבור

        אבא תודה על כל מתנה
        תודה על הזכות להיות ילדה
        בעולם מלא בטוב
        מידי פעם יש נפילות
        אבל אם לא
        נשים עליהם תפוקוס
        הם יעפו לנו מהרדיוס
        תודה...
        אילה🤍.....

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1318

          החיים
          משמעותם לחיות
          בחיים
          יש עליות וירידות
          החיים
          מלאים אתגרים
          בחיים
          יש גם קשיים
          החיים
          יכולים בשנייה להשתנות
          בחיים
          צריך להציב מול העיניים מטרות
          החיים
          לפעמים מבלבלים
          בחיים
          צריך לשים גבול ומעצורים
          החיים
          יכולים לגרום לנפילות
          בחיים
          יש משמעות
          החיים
          מלאים מצוות
          בלי החיים
          לא היינו
          מגיעים
          לעולם החיים האמיתי....
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #1319

            נופלת
            נאבדת
            כל נשימה
            שורדת
            מתאבדת
            על החיים

            קמה
            רצה
            שואבת כוח
            וממשיכה
            את מירוץ החיים

            שוב נופלת
            כמעט ומתייאשת
            בוכה ומתפללת
            מהשם מבקשת
            אור בחיים

            לפתע כמו
            כואב מאיר
            בין כל החושך
            מוצאת את האור
            האמונה שבלב
            לדעת
            שכל הכאב
            זה מאבא שאוהב
            שהכל לטובה

            אחרי ההארה
            נושאת תפילה
            שאשאר רק בעליה
            ואדע להבא
            שמכל נפילה
            באה תנופה
            לאבא

            ותמיד לזכור
            שאבא
            את הנפילות לא סופר
            רק את הפסיעות
            לנצח שומר!
            טוהר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1320

              אבא נתת לי כח
              לשרוד ת'לבד
              נתת לי מח
              לשכוח מהעבר
              אבל הכוח שאתה נותן
              אומר שאף פעם
              לא יהיה טוב יותר?....
              אומר שנגזר עלי
              להישאר לבד
              לבכות בדד
              אני רוצה עכשו טוב
              לא בסוף
              מנסה לפחות
              להמשיך לשאוף
              להשתנות לטובה
              לראות את מה שלא נראה
              אבא תודה
              על הכוח להישאר
              תודה שאתה נותן לי
              משהו בו להתפאר
              סליחה על המחשבות הרעות
              סליחה שאינלי כוח להשתנות
              ו....סליחה אבא
              ששכחתי שאני הבת שלך
              ושישלי על מי לבכות
              ....אילה....

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                #1321

                התמימות שלי
                הדבר הכי כואב שהיה לי
                התמימות שבי
                שהייתה ויום אחד זה נעלם
                אני האמנתי
                לכל אחד שהיה טוב
                שעדיין יש דבר כזה
                בן אדם טוב
                בן אדם עם נשמה טובה
                טהורה
                שתבוא ותציע עזרה
                תמימות הייתה לי
                בעבר
                אבל יום אחד
                זה נגמר
                אני נשברתי
                נפלתי
                במיוחד כאב לי
                אני האמנתי
                החזקתי את החברות
                שברתי שיניים בשביל זה
                אבל בלי התראה מוקדמת
                הנה זה בא התעלמות
                בלי שום סיבה
                אני כאבתי
                נשברתי
                בכיתי
                דמעתי
                צעקתי
                זעקתי
                אף אחד לא היה בשבילי
                אף אחד לא הרגיש
                את הלב שלי
                שמדמם
                שנשבר
                שיום אחד
                והתמימות שהייתה בו
                זה היה רק
                עוד עלה אחד
                שברוח שנידף...
                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1322

                  האמת שמסתתרת
                  הפחד שמופיע
                  אותו היא מקיימת
                  לה הוא מריע

                  חייה את העתיד
                  שקועה בדימיונות
                  עלייה הוא מעיד
                  היא בדרכה להיבנות

                  יודעת שתם זמנם
                  פוחדת מהפילוג
                  שפכו מהונם
                  עת הפכו לזוג

                  תחת החופה עמדנו
                  תורה ועם
                  בעבותות אלייך נקשרנו
                  אל מול עולם

                  תעזור לי אבא!
                  להמשיך יחד
                  להיות הכלה שלך
                  עם קל אחד

                  שגם בתשפ''ג
                  נלך יד ביד
                  התוקף שכמעט ופג
                  עליי תחדש

                  אותה תחושה שעלתה
                  תעלים ומהר
                  שאזכור שרק אתה!
                  ואין עוד מלבדיך!!!

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                    #1323

                    כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                    חברים,
                    יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                    --

                    שנה טובה ילד:

                    כמו כולם
                    גם אני מבקש סליחה
                    מכה על חטא בפחד
                    מפיל על עצמי את כל האשמה
                    שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                    כמו כולם
                    מרוקן מחשבות לא טובות
                    מוחק זכורונות מבין עיני
                    עושה הכל כדי בדין לזכות
                    מפחד להוציא עצמי זכאי

                    כמו כולם
                    נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                    עושה רשימות של מעשים רעים
                    מנסה לכולם למחול
                    ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                    אך היום,
                    אבא בא עד אלי לשדה
                    הפך גזע עץ לשולחן
                    לידי התיישב בקצה
                    ועזר לי להבין את העניין-

                    נתן לי דף ועט, וכתבתי
                    את כל מה שהצלחתי השנה
                    את כל מה שתגברתי עליו
                    את כל מה שבי השתנה
                    את כל מה שטוב עכשיו

                    לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                    את הימים הסוערים שעברתי
                    ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                    את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                    ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                    והמשכתי והמשכתי
                    ואבא לידי רק ישב ושתק
                    וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                    ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                    בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                    יעל#

                    יש דלת, ויש חלון,
                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מתורפתמ מנותק
                      מתורפתמ מנותק
                      מתורפת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                      #1324

                      הם חושבים שהם הצליחו
                      לעשות אותי ילדה טובה
                      שקשובה לשיעורים

                      אבל הם לא יודעים
                      שאני הרוסה מבפנים
                      סגורה בתוך עצמי

                      מחכה שיתייחסו
                      יתעניינו
                      איך אני מרגישה

                      כן
                      אני מרגישה גרועה
                      הורדתם לי את השמחה
                      את הביטחון

                      וזהו
                      נתקעתי
                      לא מסוגלת
                      להרים את עצמי

                      מי יבין אותי
                      מי ישמע אותי
                      אני לבד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • orlyO מנותק
                        orlyO מנותק
                        orly
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1325
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                          #1326

                          : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                          תּוֹדָה.
                          עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                          בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                          בְּלִי נְגִיפִים.
                          בּוֹרֵא עוֹלָם.
                          סְלִיחָה.
                          שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                          תִּזְכּוֹרוֹת.
                          לְהוֹדוֹת.
                          עַל מָה שֶׁהָיָה.
                          וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                          בּוֹרֵא עוֹלָם.
                          בְּבַקָּשָׁה.
                          תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                          מְאֻשֶּׁרֶת.
                          בְּרִיאָה.
                          בּוֹרֵא עוֹלָם.
                          זוֹ אֲנִי.
                          יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                          שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                          שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                          בּוֹרֵא עוֹלָם.
                          לְמַעַנְךָ.
                          אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                          הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                          הָסֵר אֲנָחָה.
                          וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                          אָנַסְטַסְיָה.🎁

                          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מנחם לוינסון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1327
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1328

                              זה קרוב
                              יותר מתמיד
                              זה מרגיע
                              וגם קצת מפחיד
                              שעון החול אוזל
                              השנה נאספת
                              ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                              ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                              במבט חטוף לאחור
                              אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                              מי יתן והשנה שתבוא
                              תהיה כל כך מוצלחת
                              צבועה בכל גווני הנחת
                              בשלווה ובשמחות
                              באושר ובקירוב לבבות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • חיה בקליפח מנותק
                                חיה בקליפח מנותק
                                חיה בקליפ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1329
                                פוסט זה נמחק!
                                טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                  פוסט זה נמחק!

                                  טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1330
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1331

                                    חושבת
                                    שואלת
                                    חוקרת
                                    טוחנת
                                    זועקת

                                    בוכה
                                    שבורה
                                    קטנה
                                    תוהה
                                    טועה

                                    אני לבד
                                    בדד

                                    מסתובבת
                                    מחפשת

                                    צורחת
                                    קורעת

                                    ורידים
                                    אנשים

                                    כולם
                                    משתנים
                                    כולם
                                    מעצבנים

                                    אף אחד
                                    כבר לא אמין
                                    אף אחד
                                    כבר לא תקין

                                    כל אחד
                                    ישתנה
                                    במהלך החיים
                                    רק תשומת לב
                                    אנשים
                                    אל תשתנו
                                    בגלל
                                    אנשים....
                                    טוהר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                      #1332

                                      נכתב בדמעות
                                      מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                                      הקריעה
                                      הפציעה
                                      זאת הקרבה
                                      זאת אהבה
                                      המאכלת עדיין אחוזה
                                      המומה מהאומץ,התעוזה
                                      מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                                      תלחך שוליי קורבן צורב
                                      שותקת מדממת מחכה בינתיים
                                      לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                                      לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                                      יבכו איתי את הקרע
                                      הגעגוע
                                      והמחשבות
                                      נאחזת בסבך
                                      רוצה כל כך
                                      לדעת שרצית
                                      שאהבת,קיבלת סלחת
                                      מביטה דומעת
                                      על רצון ונפש שעשן מעלים
                                      בחרתי נכון,אני יודעת
                                      אבל אין לי מילים.

                                      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      17
                                      • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                        #1333

                                        כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                                        מקווה שיחזק...😉

                                        בחירה טובה

                                        מסתבר ששוב אני מועדת
                                        שוב נופלת מתקשה לקום
                                        מסתבר ששוב חושבת
                                        כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                                        תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                                        והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                                        מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                                        עומד, מחכה ואורב לפגע
                                        והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                                        שוב מתפתה לכיוון הרוח
                                        נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                                        מגלה שאני שוב שם, לכודה
                                        אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                                        עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                                        ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                                        רואה רק דמעות כמו מים

                                        מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                                        אורות זרקורים שאותי הטעו
                                        אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                                        קשה ולא קל לצאת מזה
                                        אבל מרגישה בטוחה יותר
                                        שמחה באמת על הבחירה
                                        ושוב שואלת:
                                        אבא, תקבל אותי חזרה?
                                        🤔 😥

                                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                        (עקיבא תורג'מן)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1334

                                          אבא!!!!
                                          אני רוצה חיבוק שלך!!
                                          למה???
                                          אני חייבת רק לברוח ממך??

                                          אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                                          אני עדיין קטנה
                                          רוצה להפסיק לצרוח למה??
                                          לדעת שאני שלך-מתנה

                                          אתה לא מתגעגע???
                                          היום שנפגשנו ככה סתם
                                          בך זה לא נוגע???
                                          אתה רק מעמיד פי תם??

                                          כשראית אותי בוכה
                                          למה לא באת אליי????
                                          רוצה רק אותך!!!!!
                                          צורחת דיי!!

                                          ואתה---
                                          סובבת גבך.
                                          הלכת.
                                          ברחת.

                                          השארת אותי לבד
                                          מפורקת
                                          עזבת לי ת'יד
                                          רועדת---

                                          רוצה לרוץ אלייך
                                          לחבק,
                                          אבא אני אוהבת אותך!!!!
                                          אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                                          סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול