דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1323

    כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
    חברים,
    יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

    --

    שנה טובה ילד:

    כמו כולם
    גם אני מבקש סליחה
    מכה על חטא בפחד
    מפיל על עצמי את כל האשמה
    שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

    כמו כולם
    מרוקן מחשבות לא טובות
    מוחק זכורונות מבין עיני
    עושה הכל כדי בדין לזכות
    מפחד להוציא עצמי זכאי

    כמו כולם
    נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
    עושה רשימות של מעשים רעים
    מנסה לכולם למחול
    ומקבל על עצמי מליון תפקידים

    אך היום,
    אבא בא עד אלי לשדה
    הפך גזע עץ לשולחן
    לידי התיישב בקצה
    ועזר לי להבין את העניין-

    נתן לי דף ועט, וכתבתי
    את כל מה שהצלחתי השנה
    את כל מה שתגברתי עליו
    את כל מה שבי השתנה
    את כל מה שטוב עכשיו

    לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
    את הימים הסוערים שעברתי
    ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
    את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
    ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

    והמשכתי והמשכתי
    ואבא לידי רק ישב ושתק
    וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
    ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
    בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מתורפתמ מנותק
      מתורפתמ מנותק
      מתורפת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
      #1324

      הם חושבים שהם הצליחו
      לעשות אותי ילדה טובה
      שקשובה לשיעורים

      אבל הם לא יודעים
      שאני הרוסה מבפנים
      סגורה בתוך עצמי

      מחכה שיתייחסו
      יתעניינו
      איך אני מרגישה

      כן
      אני מרגישה גרועה
      הורדתם לי את השמחה
      את הביטחון

      וזהו
      נתקעתי
      לא מסוגלת
      להרים את עצמי

      מי יבין אותי
      מי ישמע אותי
      אני לבד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • orlyO מנותק
        orlyO מנותק
        orly
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1325
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • ANASTASIAA מנותק
          ANASTASIAA מנותק
          ANASTASIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
          #1326

          : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
          תּוֹדָה.
          עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
          בְּלִי מִלְחָמוֹת.
          בְּלִי נְגִיפִים.
          בּוֹרֵא עוֹלָם.
          סְלִיחָה.
          שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
          תִּזְכּוֹרוֹת.
          לְהוֹדוֹת.
          עַל מָה שֶׁהָיָה.
          וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
          בּוֹרֵא עוֹלָם.
          בְּבַקָּשָׁה.
          תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
          מְאֻשֶּׁרֶת.
          בְּרִיאָה.
          בּוֹרֵא עוֹלָם.
          זוֹ אֲנִי.
          יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
          שֶׁנִּכְרֶכֶת.
          שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
          בּוֹרֵא עוֹלָם.
          לְמַעַנְךָ.
          אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
          הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
          הָסֵר אֲנָחָה.
          וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
          אָנַסְטַסְיָה.🎁

          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מנחם לוינסון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1327
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1328

              זה קרוב
              יותר מתמיד
              זה מרגיע
              וגם קצת מפחיד
              שעון החול אוזל
              השנה נאספת
              ביחד עם השמחות היא מתעטפת
              ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
              במבט חטוף לאחור
              אני רואה לבן וגם הרבה שחור
              מי יתן והשנה שתבוא
              תהיה כל כך מוצלחת
              צבועה בכל גווני הנחת
              בשלווה ובשמחות
              באושר ובקירוב לבבות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1329
                פוסט זה נמחק!
                טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • חיה בקליפח חיה בקליפ

                  פוסט זה נמחק!

                  טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1330
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1331

                    חושבת
                    שואלת
                    חוקרת
                    טוחנת
                    זועקת

                    בוכה
                    שבורה
                    קטנה
                    תוהה
                    טועה

                    אני לבד
                    בדד

                    מסתובבת
                    מחפשת

                    צורחת
                    קורעת

                    ורידים
                    אנשים

                    כולם
                    משתנים
                    כולם
                    מעצבנים

                    אף אחד
                    כבר לא אמין
                    אף אחד
                    כבר לא תקין

                    כל אחד
                    ישתנה
                    במהלך החיים
                    רק תשומת לב
                    אנשים
                    אל תשתנו
                    בגלל
                    אנשים....
                    טוהר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • נעמי16נ מנותק
                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                      #1332

                      נכתב בדמעות
                      מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                      הקריעה
                      הפציעה
                      זאת הקרבה
                      זאת אהבה
                      המאכלת עדיין אחוזה
                      המומה מהאומץ,התעוזה
                      מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                      תלחך שוליי קורבן צורב
                      שותקת מדממת מחכה בינתיים
                      לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                      לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                      יבכו איתי את הקרע
                      הגעגוע
                      והמחשבות
                      נאחזת בסבך
                      רוצה כל כך
                      לדעת שרצית
                      שאהבת,קיבלת סלחת
                      מביטה דומעת
                      על רצון ונפש שעשן מעלים
                      בחרתי נכון,אני יודעת
                      אבל אין לי מילים.

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      17
                      • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                        היידה מיוזיק 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                        #1333

                        כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                        מקווה שיחזק...😉

                        בחירה טובה

                        מסתבר ששוב אני מועדת
                        שוב נופלת מתקשה לקום
                        מסתבר ששוב חושבת
                        כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                        תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                        והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                        מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                        עומד, מחכה ואורב לפגע
                        והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                        שוב מתפתה לכיוון הרוח
                        נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                        מגלה שאני שוב שם, לכודה
                        אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                        עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                        ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                        רואה רק דמעות כמו מים

                        מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                        אורות זרקורים שאותי הטעו
                        אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                        קשה ולא קל לצאת מזה
                        אבל מרגישה בטוחה יותר
                        שמחה באמת על הבחירה
                        ושוב שואלת:
                        אבא, תקבל אותי חזרה?
                        🤔 😥

                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                        (עקיבא תורג'מן)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1334

                          אבא!!!!
                          אני רוצה חיבוק שלך!!
                          למה???
                          אני חייבת רק לברוח ממך??

                          אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                          אני עדיין קטנה
                          רוצה להפסיק לצרוח למה??
                          לדעת שאני שלך-מתנה

                          אתה לא מתגעגע???
                          היום שנפגשנו ככה סתם
                          בך זה לא נוגע???
                          אתה רק מעמיד פי תם??

                          כשראית אותי בוכה
                          למה לא באת אליי????
                          רוצה רק אותך!!!!!
                          צורחת דיי!!

                          ואתה---
                          סובבת גבך.
                          הלכת.
                          ברחת.

                          השארת אותי לבד
                          מפורקת
                          עזבת לי ת'יד
                          רועדת---

                          רוצה לרוץ אלייך
                          לחבק,
                          אבא אני אוהבת אותך!!!!
                          אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                          סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          17
                          • אבי gא מנותק
                            אבי gא מנותק
                            אבי g
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1335

                            אני אוהב אותך
                            כולם מאמינים בך
                            כי יש אמת אחת
                            והיא שלך
                            ושהיצרים גוברים עלי
                            אני בוכה ומילל
                            שתסדר אותי בכל הבלאגן
                            כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                            ולפעמים אתה מגיע
                            ולפעמים אתה עזוב
                            כדי לראות מה אני יעשה
                            אבל תמיד אני מרגיש אותך
                            בכל צעד ובכל בילבול
                            אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                            ואני רוצה לאמר תודה
                            על כל יום שאני נשאר איתך
                            והכל זה בזכותך
                            אוהבים אותך
                            מלך מלכי המלכים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1336

                              עכשו זה רע
                              מותר לך להודות בזה
                              עכשו גרוע
                              תשלימי עם זה
                              אבל זה לא אומר
                              שפה זה נגמר
                              זה לא אומר שאין מחר
                              תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                              גם אם מרגיש לך הפוך
                              זה רק בשביל שתתרגלי
                              כי התנועה הזאת
                              תהייה חלק מחייך
                              תנשמי עמוק
                              ואל תתני ללב לחמוק
                              תכניסי אוויר לריאות
                              סתכלי למציאות
                              בעיניים
                              הכי בפנים שאת יכולה
                              ושימי מול מראה
                              אל תתכחשי לרע
                              הוא קים
                              ולא בגללך הוא נוצר
                              את נשמה
                              את אהובה
                              שום דבר מהמציאות
                              לא קשור אליך
                              לא נוגע בך
                              ושיגידו כולם
                              שאת לא עושה מספיק
                              ואת תשחקי אותה
                              שלך זה לא מציק
                              כי מי הם שיגידו
                              אבל בפנים את בוכה
                              את הקיום שלך
                              בפנים את צורחת
                              את הלב שלך
                              יהיה טוב מבטיחה לך
                              זה יהיה בקרוב
                              אלוקים לא ישאיר
                              אותך לבד
                              הוא תמיד יחזיק לך תיד
                              וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                              ....אילה💔....

                              מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                עכשו זה רע
                                מותר לך להודות בזה
                                עכשו גרוע
                                תשלימי עם זה
                                אבל זה לא אומר
                                שפה זה נגמר
                                זה לא אומר שאין מחר
                                תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                גם אם מרגיש לך הפוך
                                זה רק בשביל שתתרגלי
                                כי התנועה הזאת
                                תהייה חלק מחייך
                                תנשמי עמוק
                                ואל תתני ללב לחמוק
                                תכניסי אוויר לריאות
                                סתכלי למציאות
                                בעיניים
                                הכי בפנים שאת יכולה
                                ושימי מול מראה
                                אל תתכחשי לרע
                                הוא קים
                                ולא בגללך הוא נוצר
                                את נשמה
                                את אהובה
                                שום דבר מהמציאות
                                לא קשור אליך
                                לא נוגע בך
                                ושיגידו כולם
                                שאת לא עושה מספיק
                                ואת תשחקי אותה
                                שלך זה לא מציק
                                כי מי הם שיגידו
                                אבל בפנים את בוכה
                                את הקיום שלך
                                בפנים את צורחת
                                את הלב שלך
                                יהיה טוב מבטיחה לך
                                זה יהיה בקרוב
                                אלוקים לא ישאיר
                                אותך לבד
                                הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                ....אילה💔....

                                מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                אבי gא מנותק
                                אבי gא מנותק
                                אבי g
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1337
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנחם לוינסון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1338
                                  פוסט זה נמחק!
                                  נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנחם לוינסון

                                    פוסט זה נמחק!

                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1339
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנחם לוינסון

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אבי gא מנותק
                                      אבי gא מנותק
                                      אבי g
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1340
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1341

                                        לו רק היו לי מילים
                                        הייתי יושבת לכתוב
                                        שיר, סיפור או משפט
                                        שאומר ומסביר הכאב

                                        לו רק ידעתי נגן
                                        הייתי יושבת לרקום
                                        תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                                        שתרגש ותסעיר את הלב

                                        לו רק ידעתי רקוד
                                        הייתי פוצחת בשיר
                                        על ימים שיבואו, טובים כנראה
                                        על האושר שכבר מתקרב

                                        ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                                        בליבי עוד פועמת תקווה,
                                        שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                                        שאבא תמיד שם אוהב

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • אנונימיתא אנונימית

                                          לו רק היו לי מילים
                                          הייתי יושבת לכתוב
                                          שיר, סיפור או משפט
                                          שאומר ומסביר הכאב

                                          לו רק ידעתי נגן
                                          הייתי יושבת לרקום
                                          תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                                          שתרגש ותסעיר את הלב

                                          לו רק ידעתי רקוד
                                          הייתי פוצחת בשיר
                                          על ימים שיבואו, טובים כנראה
                                          על האושר שכבר מתקרב

                                          ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                                          בליבי עוד פועמת תקווה,
                                          שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                                          שאבא תמיד שם אוהב

                                          אבי gא מנותק
                                          אבי gא מנותק
                                          אבי g
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1342
                                          פוסט זה נמחק!
                                          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול