דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • efiE מנותק
    efiE מנותק
    efi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1579

    שיר לעשרה בטבת
    הדמעות של ירושלים
    בלילה
    בשקט
    ירושלים
    אבלה
    משתנקת.
    דמעותיה ניגרות
    על המדרכות
    החלקלקות
    מבכי של אלפיים,
    כאלה הם הלחייים
    של ירושלים
    בבוקר, באור
    זהוב
    נוגה
    כאוב
    יהיו הדמעות
    לטל
    קל
    קשה
    יפה
    של קיץ.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מוזיקה מפונפנת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1580
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ מנותק
        נ מנותק
        ננבב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1581
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1582

          למען האמת
          אני מודה
          קשה לי להתעמת
          עם עצמי במראה

          כל יום אני בסיבובים
          ושוב לא מוצאת את עצמי
          בין כל האנשים והרעשים
          קצת איבדתי את עצמי

          ועכשיו קצת רע לי
          וזה לא נורמאלי
          אני שונאת את כל היקום
          שונאת על כלום
          וגם את עצמי אני יודעת
          ולכן אני מרגישה משוגעת
          אני שונאת את כל הסביבה
          אני שונאת את הקירות
          שונא את התיקרה
          שונאת ת'משפחה והחברות
          שונאת את כל העולם
          וכולם היו טובים אלי
          העולם שלי מושלם
          אבל הוא קצת גדול עלי

          ואני כאילו בעליה
          אבל כל הזמן יש נפילות
          ונראה לי שלכאורה
          פשוט בחרתי בדיכאונות

          ומי יוציא אותי
          אם לא אני עצמי
          מי יחלץ אותי
          מהסטרס האימתני?

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1583

            לפעמים חשוך
            ומעט גם קר
            לפעמים הכל הפוך
            ויש טעם קצת מר

            לפעמים הכל נופל
            ואין מי שירים
            לפעמים צריך לטפל
            וגם הכוכבים לא מאירים

            לפעמים הכל דוחף
            ואין שום הארה
            לפעמים הקור של החורף
            נכנס לתוך הנשמה

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • שנדיש מנותק
              שנדיש מנותק
              שנדי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1584

              אני חיה בסרט
              רואה דברים שלא קיימים
              אני קצת אחרת
              שונה מאחרים

              יש בי רצון
              תמיד להיות נחמדה
              חמדו לי לצון
              כבר אין לי עמדה

              זה התחיל בחיוך
              והמשיך בחום
              אני עכשיו בלכלוך
              גזרו עלי צום

              אולי זה כי אני חיה בסרט
              ולכן רואה דברים שלא קיימים
              רוצה להיות אחרת
              שונה המאחרים,,,,,

              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • שנדיש שנדי

                אני חיה בסרט
                רואה דברים שלא קיימים
                אני קצת אחרת
                שונה מאחרים

                יש בי רצון
                תמיד להיות נחמדה
                חמדו לי לצון
                כבר אין לי עמדה

                זה התחיל בחיוך
                והמשיך בחום
                אני עכשיו בלכלוך
                גזרו עלי צום

                אולי זה כי אני חיה בסרט
                ולכן רואה דברים שלא קיימים
                רוצה להיות אחרת
                שונה המאחרים,,,,,

                י מנותק
                י מנותק
                יעלייייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1585

                החיים תותים
                אין ממה לבכות
                גם אם ניראה
                שתאור מנסים לכבות.

                נימאס כבר ליראות
                אנשים עם דמעות
                גם עם הם עוברים
                נסיונות, וקשיים.

                עם כל בעיה
                אפשר להתמודד
                ומכל נפילה
                אפשר להתעודד.

                אז לנו נישאר
                רק למצוא
                את האור בתוך האפלה
                ולא לשכוח מהתפילה.

                ❤️יעליייי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  החייל בשחור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1586
                  פוסט זה נמחק!
                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה החייל בשחור

                    פוסט זה נמחק!

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יעלייייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1587
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1588

                      אחרי שנפלתי
                      ניסיתי לקום
                      אחרי שבכיתי
                      מצאתי תשלום

                      אחרי החושך
                      הגיע האור
                      הרגשתי צורך
                      לזרוק תשחור

                      אחרי שקמתי
                      שוב נפלתי
                      והבנתי שהחיים
                      לא תמיד תותים

                      ואחרי שהבנתי
                      שחייתי באשליה
                      שוב שאלתי את עצמי
                      למה אני חיה

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1589

                        ותמיד בכל כאב
                        יש אבא שאוהב
                        יחזיק אותך חזק
                        יסיר את האבק

                        ותמיד בכל תקלה
                        יש יד מלמעלה
                        שמשגיחה על הרע
                        והופכת הכל לטובה

                        ותמיד בכל ספק
                        יש מי שנאבק
                        לרדוף אחרי הטוב
                        נותן לך לחשוב

                        ותמיד בכל אה*בה
                        יש אחת כאובה
                        לא נותנת מרגוע
                        אחת שיוצרת געגוע

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        9
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          ותמיד בכל כאב
                          יש אבא שאוהב
                          יחזיק אותך חזק
                          יסיר את האבק

                          ותמיד בכל תקלה
                          יש יד מלמעלה
                          שמשגיחה על הרע
                          והופכת הכל לטובה

                          ותמיד בכל ספק
                          יש מי שנאבק
                          לרדוף אחרי הטוב
                          נותן לך לחשוב

                          ותמיד בכל אה*בה
                          יש אחת כאובה
                          לא נותנת מרגוע
                          אחת שיוצרת געגוע

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1590

                          לעצום עיניים ולראות את השמש
                          להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                          להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                          כדי שנירצא לחלום שוב.

                          ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                          בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                          לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                          כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                          נשתדל להחזיר את החסר
                          כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                          "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                          למדנו להעריך את מה שיש
                          ועכשיו החיים הם אש"

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1591

                            אי אפשר לסמוך עלי
                            אני יודעת
                            העולם גדול עלי
                            אני משוגעת
                            תעזוב אותי מהשטויות
                            אני בורחת מהכל
                            בוחרת לבכות
                            כן אני בוחרת ליפול

                            נראלי שהתייאשתי
                            כמה התאדשתי
                            אני לא מה שהייתי
                            אני חזקה אבל נשברתי
                            בוחרת לברוח
                            בוחרת לשכוח

                            והכאב מתרחב
                            תופס לי ת'לב
                            על מה הוא יושב
                            על מח לא חושב
                            והלב שלי רעב
                            לעוד מילה טובה
                            איך הוא תאב
                            לנחמה לנשמה

                            אני מספקת לעצמי
                            מה שאני צריכה
                            אני גומרת את עצמי
                            למה אני כזו טיפשה
                            לא יודעת מה לומר
                            הפתיל שלי נגמר
                            אבל זה ממזמן
                            ומשהו בי נחנק
                            הלב שלי קטן
                            והכאב ענק

                            מה אתה רוצה ממני
                            זה בטוח לטובתי
                            זה גדול ממני
                            תוציא אותי
                            התחרפנתי
                            השתגעתי
                            כמה בכיתי
                            כמה רציתי
                            עוד לא התייאשתי

                            ממשיכה עם האמצע
                            בורחת לקצה
                            אני סתומה
                            המח שלי הוזה
                            אין לי בעצמי ביטחון
                            אין לי שריון
                            יורדות המון דמעות
                            מקפיאות ת'חשבות

                            תיקח אותי מכאן
                            לא מגיע לי
                            זה מרגיש לי מסוכן
                            אנ'מאבדת ת'צמי
                            מה כבר עשיתי
                            איפה הרשעתי
                            למה בחרתי
                            למה בחרתי
                            למה בחרתי
                            איפה טעיתי
                            כמה טעיתי
                            מה כבר ביקשתי
                            תשמע את הכאב שלי
                            זה בוער בי
                            תוציא אותי
                            אנ'ל א יכולה
                            זה גדול ממני

                            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1592

                              הפחד מהקול
                              שאומר ליפול
                              רק לא לגדול
                              ומהכל לחדול

                              והוא רק מייאש
                              רק לא להתייאש
                              להמשיך לבקש
                              ועל הכל להתעקש

                              אם זה בשבילי
                              אך ורק לטובתי
                              שומעת קול פנימי
                              מנחמת את עצמי

                              ורק התפילה
                              את הנשמה מרימה
                              ורק האמונה
                              מולידה את האהבה

                              ולפעמים החיים
                              מלאים בבעיות
                              צריכים להחכים
                              שיש גם עליות

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • AVITAL 1A מנותק
                                AVITAL 1A מנותק
                                AVITAL 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                                #1593

                                יום אחד זה יקרה
                                והלב שלך, המחוספס
                                יהיה שלם
                                והצבט הזה שתפס
                                יעלם

                                ההרים שאת שורדת
                                יתגמדו
                                הקשיים שאת עוברת
                                יעלמו

                                ואז, כשאור יאיר את העולם
                                ואמונה תפעם בלב כולם
                                כשהבריאה תאמר שירה
                                את תחיי תאווירה

                                ואת תראי,
                                כשהרגשת לבד,
                                מישהו נתן לך יד.
                                וגם כשלא הבנת איך,
                                הוא חייך..
                                האבא שתמיד לצידך

                                אז תאמיני לו,
                                תאמיני בו.

                                תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                                טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1594

                                  אני מבטיחה
                                  שאני אצליח
                                  זו לא בדיחה
                                  אני אצליח
                                  אני מוכרחה
                                  להצליח
                                  אני מכריחה
                                  להצליח

                                  כן אני מוצלחת
                                  לא אנלא מנוצחת
                                  כן אני בורחת
                                  מהניצחון אל הפחת

                                  כן אני יכולה
                                  לא אנלא חולה
                                  כן אני מתחילה
                                  עוד הבטחה חלולה

                                  אני מבטיחה
                                  אני אנצח
                                  זו לא בדיחה
                                  אני אנצח
                                  אני מוכרחה
                                  לנצח
                                  אני מכריחה
                                  לנצח

                                  כן אני יודעת
                                  לא אנלא משוגעת
                                  כן אני בולעת
                                  עוד תרמית באמתחת

                                  כן אני מסוגלת
                                  לא אנלא נאבדת
                                  כן אני משתוקקת
                                  ושוב נופלת

                                  מתי אלמד
                                  לצאת מהנלמד
                                  לצאת מהקופסא
                                  ממציאות מתריסה

                                  מתי אלמד
                                  לצאת מהנלמד
                                  לפרוץ את הגבולות
                                  וללמוד קצת לחיות?

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1595

                                    מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                                    עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                                    היי אחי כן אתה
                                    זה שיושב שם בפינה
                                    שלומד ומתמיד
                                    כל יום בסדר אחיד

                                    תזכור תמיד
                                    שאתה מייצג פה עם
                                    תזכור תמיד 
                                    רק ללכת ישר 

                                    אח'שליי
                                    עליך עומד העולם
                                    אח'שליי
                                    ת'אלוף העולם

                                    היי אחי כן אתה
                                    אותך אני מעריך
                                    שת'נותן את כל ליבך 
                                    לקיים את המצווה 

                                    גם כשכולם ישנים
                                    וכל האורות מכובים
                                    לך האש בוערת
                                    בתוך הלב כובשת 

                                    אח'שלי
                                    עלייך עומד העולם
                                    אח'שלי
                                    ת'אלוף העולם

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1596

                                      אש להבות
                                      ושנאת לבבות
                                      שונאת לבכות
                                      אבל רוצה לחיות

                                      זה קורה
                                      שכולם ישנים
                                      אני בוכה
                                      וכולם מתעוררים

                                      לא רוצה
                                      שתזכרו בי
                                      כשאני בוכה
                                      לא מוכנה
                                      להיות הזאתי
                                      שתמיד חזקה

                                      אבל אני כזאת
                                      שמתמודדת
                                      אף פעם אנילא
                                      יהיה אחרת?!

                                      יום אחד
                                      זה יקרה
                                      כמו רגש
                                      עז בחזה

                                      אתה תעשה
                                      מאותו הכאב
                                      אושר אינסוף
                                      שישטוף את
                                      כל הדמעות

                                      #אילה#

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1597

                                        המיתר שלי נקרע
                                        הצליל נהיה עצוב
                                        השמע נשמע רע
                                        הכל נהיה חשוך

                                        האורגן פתאום נדם
                                        הגיטרה הפסיקה לנגן
                                        הלב שלי פתאום נרדם
                                        הוא לא מפסיק להתלונן

                                        הסוללה של הכאב נגמרה
                                        מרגישה פתאום רעה
                                        איך המנגינה נגמרה
                                        בלי שום התראה

                                        מטעינה את הלב בחזרה
                                        פתאום חזר האורה
                                        הכל מתחיל לפעול
                                        המנגינה מתחיל לגדול

                                        הכל נכנס ללב שלי
                                        פתאום הכל מקשיב לי
                                        הקול נהיה מרגש
                                        אני מתחילה להתרגש

                                        זו הייתה מנגינת חיי
                                        שאשמור לעד בליבי
                                        אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                                        אבל הכל בזכות אבא שלי

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                                          #1598

                                          הדרך חזור
                                          השקט הרועש ,
                                          הסופה השקטה,
                                          ושהלב גועש
                                          מעיד ,סכנה,

                                          טרפת הכל,
                                          הרגשת ניצחון,
                                          פרקת עול ,
                                          זהו,אומר היגיון

                                          ןבלילה חולם
                                          על מסלול אחר ,
                                          מתעורר והולם
                                          הלב החבר

                                          זר המקום,
                                          רצת שיכור
                                          אל התהום
                                          לב קפא מקור,

                                          נווד צבעים ,
                                          לא דומה
                                          בין הגוונים
                                          כל כך שונה ,

                                          המוח מסרב,
                                          אולי לחזור-
                                          אומר הכאב
                                          ורק גובר ,

                                          הדלת פתוחה
                                          משב של רוח
                                          אך ההרגשה
                                          נותנת כוח

                                          למוכר חוזר
                                          בידית נוגע
                                          והלב אומר-
                                          אולי זה הרגע....

                                          שריוש#

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול