דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מוזיקה מפונפנת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1580
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ מנותק
      נ מנותק
      ננבב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1581
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1582

        למען האמת
        אני מודה
        קשה לי להתעמת
        עם עצמי במראה

        כל יום אני בסיבובים
        ושוב לא מוצאת את עצמי
        בין כל האנשים והרעשים
        קצת איבדתי את עצמי

        ועכשיו קצת רע לי
        וזה לא נורמאלי
        אני שונאת את כל היקום
        שונאת על כלום
        וגם את עצמי אני יודעת
        ולכן אני מרגישה משוגעת
        אני שונאת את כל הסביבה
        אני שונאת את הקירות
        שונא את התיקרה
        שונאת ת'משפחה והחברות
        שונאת את כל העולם
        וכולם היו טובים אלי
        העולם שלי מושלם
        אבל הוא קצת גדול עלי

        ואני כאילו בעליה
        אבל כל הזמן יש נפילות
        ונראה לי שלכאורה
        פשוט בחרתי בדיכאונות

        ומי יוציא אותי
        אם לא אני עצמי
        מי יחלץ אותי
        מהסטרס האימתני?

        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1583

          לפעמים חשוך
          ומעט גם קר
          לפעמים הכל הפוך
          ויש טעם קצת מר

          לפעמים הכל נופל
          ואין מי שירים
          לפעמים צריך לטפל
          וגם הכוכבים לא מאירים

          לפעמים הכל דוחף
          ואין שום הארה
          לפעמים הקור של החורף
          נכנס לתוך הנשמה

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • שנדיש מנותק
            שנדיש מנותק
            שנדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1584

            אני חיה בסרט
            רואה דברים שלא קיימים
            אני קצת אחרת
            שונה מאחרים

            יש בי רצון
            תמיד להיות נחמדה
            חמדו לי לצון
            כבר אין לי עמדה

            זה התחיל בחיוך
            והמשיך בחום
            אני עכשיו בלכלוך
            גזרו עלי צום

            אולי זה כי אני חיה בסרט
            ולכן רואה דברים שלא קיימים
            רוצה להיות אחרת
            שונה המאחרים,,,,,

            כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • שנדיש שנדי

              אני חיה בסרט
              רואה דברים שלא קיימים
              אני קצת אחרת
              שונה מאחרים

              יש בי רצון
              תמיד להיות נחמדה
              חמדו לי לצון
              כבר אין לי עמדה

              זה התחיל בחיוך
              והמשיך בחום
              אני עכשיו בלכלוך
              גזרו עלי צום

              אולי זה כי אני חיה בסרט
              ולכן רואה דברים שלא קיימים
              רוצה להיות אחרת
              שונה המאחרים,,,,,

              י מנותק
              י מנותק
              יעלייייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1585

              החיים תותים
              אין ממה לבכות
              גם אם ניראה
              שתאור מנסים לכבות.

              נימאס כבר ליראות
              אנשים עם דמעות
              גם עם הם עוברים
              נסיונות, וקשיים.

              עם כל בעיה
              אפשר להתמודד
              ומכל נפילה
              אפשר להתעודד.

              אז לנו נישאר
              רק למצוא
              את האור בתוך האפלה
              ולא לשכוח מהתפילה.

              ❤️יעליייי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • ה מנותק
                ה מנותק
                החייל בשחור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1586
                פוסט זה נמחק!
                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה החייל בשחור

                  פוסט זה נמחק!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יעלייייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1587
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1588

                    אחרי שנפלתי
                    ניסיתי לקום
                    אחרי שבכיתי
                    מצאתי תשלום

                    אחרי החושך
                    הגיע האור
                    הרגשתי צורך
                    לזרוק תשחור

                    אחרי שקמתי
                    שוב נפלתי
                    והבנתי שהחיים
                    לא תמיד תותים

                    ואחרי שהבנתי
                    שחייתי באשליה
                    שוב שאלתי את עצמי
                    למה אני חיה

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1589

                      ותמיד בכל כאב
                      יש אבא שאוהב
                      יחזיק אותך חזק
                      יסיר את האבק

                      ותמיד בכל תקלה
                      יש יד מלמעלה
                      שמשגיחה על הרע
                      והופכת הכל לטובה

                      ותמיד בכל ספק
                      יש מי שנאבק
                      לרדוף אחרי הטוב
                      נותן לך לחשוב

                      ותמיד בכל אה*בה
                      יש אחת כאובה
                      לא נותנת מרגוע
                      אחת שיוצרת געגוע

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      9
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        ותמיד בכל כאב
                        יש אבא שאוהב
                        יחזיק אותך חזק
                        יסיר את האבק

                        ותמיד בכל תקלה
                        יש יד מלמעלה
                        שמשגיחה על הרע
                        והופכת הכל לטובה

                        ותמיד בכל ספק
                        יש מי שנאבק
                        לרדוף אחרי הטוב
                        נותן לך לחשוב

                        ותמיד בכל אה*בה
                        יש אחת כאובה
                        לא נותנת מרגוע
                        אחת שיוצרת געגוע

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1590

                        לעצום עיניים ולראות את השמש
                        להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                        להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                        כדי שנירצא לחלום שוב.

                        ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                        בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                        לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                        כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                        נשתדל להחזיר את החסר
                        כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                        "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                        למדנו להעריך את מה שיש
                        ועכשיו החיים הם אש"

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1591

                          אי אפשר לסמוך עלי
                          אני יודעת
                          העולם גדול עלי
                          אני משוגעת
                          תעזוב אותי מהשטויות
                          אני בורחת מהכל
                          בוחרת לבכות
                          כן אני בוחרת ליפול

                          נראלי שהתייאשתי
                          כמה התאדשתי
                          אני לא מה שהייתי
                          אני חזקה אבל נשברתי
                          בוחרת לברוח
                          בוחרת לשכוח

                          והכאב מתרחב
                          תופס לי ת'לב
                          על מה הוא יושב
                          על מח לא חושב
                          והלב שלי רעב
                          לעוד מילה טובה
                          איך הוא תאב
                          לנחמה לנשמה

                          אני מספקת לעצמי
                          מה שאני צריכה
                          אני גומרת את עצמי
                          למה אני כזו טיפשה
                          לא יודעת מה לומר
                          הפתיל שלי נגמר
                          אבל זה ממזמן
                          ומשהו בי נחנק
                          הלב שלי קטן
                          והכאב ענק

                          מה אתה רוצה ממני
                          זה בטוח לטובתי
                          זה גדול ממני
                          תוציא אותי
                          התחרפנתי
                          השתגעתי
                          כמה בכיתי
                          כמה רציתי
                          עוד לא התייאשתי

                          ממשיכה עם האמצע
                          בורחת לקצה
                          אני סתומה
                          המח שלי הוזה
                          אין לי בעצמי ביטחון
                          אין לי שריון
                          יורדות המון דמעות
                          מקפיאות ת'חשבות

                          תיקח אותי מכאן
                          לא מגיע לי
                          זה מרגיש לי מסוכן
                          אנ'מאבדת ת'צמי
                          מה כבר עשיתי
                          איפה הרשעתי
                          למה בחרתי
                          למה בחרתי
                          למה בחרתי
                          איפה טעיתי
                          כמה טעיתי
                          מה כבר ביקשתי
                          תשמע את הכאב שלי
                          זה בוער בי
                          תוציא אותי
                          אנ'ל א יכולה
                          זה גדול ממני

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1592

                            הפחד מהקול
                            שאומר ליפול
                            רק לא לגדול
                            ומהכל לחדול

                            והוא רק מייאש
                            רק לא להתייאש
                            להמשיך לבקש
                            ועל הכל להתעקש

                            אם זה בשבילי
                            אך ורק לטובתי
                            שומעת קול פנימי
                            מנחמת את עצמי

                            ורק התפילה
                            את הנשמה מרימה
                            ורק האמונה
                            מולידה את האהבה

                            ולפעמים החיים
                            מלאים בבעיות
                            צריכים להחכים
                            שיש גם עליות

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                              #1593

                              יום אחד זה יקרה
                              והלב שלך, המחוספס
                              יהיה שלם
                              והצבט הזה שתפס
                              יעלם

                              ההרים שאת שורדת
                              יתגמדו
                              הקשיים שאת עוברת
                              יעלמו

                              ואז, כשאור יאיר את העולם
                              ואמונה תפעם בלב כולם
                              כשהבריאה תאמר שירה
                              את תחיי תאווירה

                              ואת תראי,
                              כשהרגשת לבד,
                              מישהו נתן לך יד.
                              וגם כשלא הבנת איך,
                              הוא חייך..
                              האבא שתמיד לצידך

                              אז תאמיני לו,
                              תאמיני בו.

                              תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1594

                                אני מבטיחה
                                שאני אצליח
                                זו לא בדיחה
                                אני אצליח
                                אני מוכרחה
                                להצליח
                                אני מכריחה
                                להצליח

                                כן אני מוצלחת
                                לא אנלא מנוצחת
                                כן אני בורחת
                                מהניצחון אל הפחת

                                כן אני יכולה
                                לא אנלא חולה
                                כן אני מתחילה
                                עוד הבטחה חלולה

                                אני מבטיחה
                                אני אנצח
                                זו לא בדיחה
                                אני אנצח
                                אני מוכרחה
                                לנצח
                                אני מכריחה
                                לנצח

                                כן אני יודעת
                                לא אנלא משוגעת
                                כן אני בולעת
                                עוד תרמית באמתחת

                                כן אני מסוגלת
                                לא אנלא נאבדת
                                כן אני משתוקקת
                                ושוב נופלת

                                מתי אלמד
                                לצאת מהנלמד
                                לצאת מהקופסא
                                ממציאות מתריסה

                                מתי אלמד
                                לצאת מהנלמד
                                לפרוץ את הגבולות
                                וללמוד קצת לחיות?

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1595

                                  מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                                  עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                                  היי אחי כן אתה
                                  זה שיושב שם בפינה
                                  שלומד ומתמיד
                                  כל יום בסדר אחיד

                                  תזכור תמיד
                                  שאתה מייצג פה עם
                                  תזכור תמיד 
                                  רק ללכת ישר 

                                  אח'שליי
                                  עליך עומד העולם
                                  אח'שליי
                                  ת'אלוף העולם

                                  היי אחי כן אתה
                                  אותך אני מעריך
                                  שת'נותן את כל ליבך 
                                  לקיים את המצווה 

                                  גם כשכולם ישנים
                                  וכל האורות מכובים
                                  לך האש בוערת
                                  בתוך הלב כובשת 

                                  אח'שלי
                                  עלייך עומד העולם
                                  אח'שלי
                                  ת'אלוף העולם

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1596

                                    אש להבות
                                    ושנאת לבבות
                                    שונאת לבכות
                                    אבל רוצה לחיות

                                    זה קורה
                                    שכולם ישנים
                                    אני בוכה
                                    וכולם מתעוררים

                                    לא רוצה
                                    שתזכרו בי
                                    כשאני בוכה
                                    לא מוכנה
                                    להיות הזאתי
                                    שתמיד חזקה

                                    אבל אני כזאת
                                    שמתמודדת
                                    אף פעם אנילא
                                    יהיה אחרת?!

                                    יום אחד
                                    זה יקרה
                                    כמו רגש
                                    עז בחזה

                                    אתה תעשה
                                    מאותו הכאב
                                    אושר אינסוף
                                    שישטוף את
                                    כל הדמעות

                                    #אילה#

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1597

                                      המיתר שלי נקרע
                                      הצליל נהיה עצוב
                                      השמע נשמע רע
                                      הכל נהיה חשוך

                                      האורגן פתאום נדם
                                      הגיטרה הפסיקה לנגן
                                      הלב שלי פתאום נרדם
                                      הוא לא מפסיק להתלונן

                                      הסוללה של הכאב נגמרה
                                      מרגישה פתאום רעה
                                      איך המנגינה נגמרה
                                      בלי שום התראה

                                      מטעינה את הלב בחזרה
                                      פתאום חזר האורה
                                      הכל מתחיל לפעול
                                      המנגינה מתחיל לגדול

                                      הכל נכנס ללב שלי
                                      פתאום הכל מקשיב לי
                                      הקול נהיה מרגש
                                      אני מתחילה להתרגש

                                      זו הייתה מנגינת חיי
                                      שאשמור לעד בליבי
                                      אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                                      אבל הכל בזכות אבא שלי

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                                        #1598

                                        הדרך חזור
                                        השקט הרועש ,
                                        הסופה השקטה,
                                        ושהלב גועש
                                        מעיד ,סכנה,

                                        טרפת הכל,
                                        הרגשת ניצחון,
                                        פרקת עול ,
                                        זהו,אומר היגיון

                                        ןבלילה חולם
                                        על מסלול אחר ,
                                        מתעורר והולם
                                        הלב החבר

                                        זר המקום,
                                        רצת שיכור
                                        אל התהום
                                        לב קפא מקור,

                                        נווד צבעים ,
                                        לא דומה
                                        בין הגוונים
                                        כל כך שונה ,

                                        המוח מסרב,
                                        אולי לחזור-
                                        אומר הכאב
                                        ורק גובר ,

                                        הדלת פתוחה
                                        משב של רוח
                                        אך ההרגשה
                                        נותנת כוח

                                        למוכר חוזר
                                        בידית נוגע
                                        והלב אומר-
                                        אולי זה הרגע....

                                        שריוש#

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • עטיע מנותק
                                          עטיע מנותק
                                          עטי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1599

                                          הבלבול הזה…והמילים
                                          האור הזה
                                          ההבהוב
                                          החושך הזה
                                          הטשטוש
                                          הרעש הזה
                                          הצפצוף
                                          השקט הזה
                                          החירשות
                                          המילים האלה
                                          השתיקות
                                          הרגשות האלה
                                          האדישות
                                          הנסיונות האלה
                                          הנפילות
                                          השריטות שם
                                          שנשכחו
                                          הבלאגן
                                          הסחרחורות
                                          הימים
                                          הלילות
                                          הנשימות
                                          הנשמות
                                          החנוקות
                                          החניקות
                                          הדמעות
                                          הדמיעות
                                          הדימיונות
                                          הבלהות
                                          בוהות
                                          בלהבות
                                          תהום
                                          פתוח
                                          פותח
                                          מציף
                                          מטביע
                                          גלגל
                                          מזל
                                          תקוע
                                          ואסור
                                          לסמוך
                                          על הנס.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול