דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שנדיש שנדי

    אני חיה בסרט
    רואה דברים שלא קיימים
    אני קצת אחרת
    שונה מאחרים

    יש בי רצון
    תמיד להיות נחמדה
    חמדו לי לצון
    כבר אין לי עמדה

    זה התחיל בחיוך
    והמשיך בחום
    אני עכשיו בלכלוך
    גזרו עלי צום

    אולי זה כי אני חיה בסרט
    ולכן רואה דברים שלא קיימים
    רוצה להיות אחרת
    שונה המאחרים,,,,,

    י מנותק
    י מנותק
    יעלייייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1585

    החיים תותים
    אין ממה לבכות
    גם אם ניראה
    שתאור מנסים לכבות.

    נימאס כבר ליראות
    אנשים עם דמעות
    גם עם הם עוברים
    נסיונות, וקשיים.

    עם כל בעיה
    אפשר להתמודד
    ומכל נפילה
    אפשר להתעודד.

    אז לנו נישאר
    רק למצוא
    את האור בתוך האפלה
    ולא לשכוח מהתפילה.

    ❤️יעליייי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ה מנותק
      ה מנותק
      החייל בשחור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1586
      פוסט זה נמחק!
      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה החייל בשחור

        פוסט זה נמחק!

        י מנותק
        י מנותק
        יעלייייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1587
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1588

          אחרי שנפלתי
          ניסיתי לקום
          אחרי שבכיתי
          מצאתי תשלום

          אחרי החושך
          הגיע האור
          הרגשתי צורך
          לזרוק תשחור

          אחרי שקמתי
          שוב נפלתי
          והבנתי שהחיים
          לא תמיד תותים

          ואחרי שהבנתי
          שחייתי באשליה
          שוב שאלתי את עצמי
          למה אני חיה

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1589

            ותמיד בכל כאב
            יש אבא שאוהב
            יחזיק אותך חזק
            יסיר את האבק

            ותמיד בכל תקלה
            יש יד מלמעלה
            שמשגיחה על הרע
            והופכת הכל לטובה

            ותמיד בכל ספק
            יש מי שנאבק
            לרדוף אחרי הטוב
            נותן לך לחשוב

            ותמיד בכל אה*בה
            יש אחת כאובה
            לא נותנת מרגוע
            אחת שיוצרת געגוע

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
            9
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              ותמיד בכל כאב
              יש אבא שאוהב
              יחזיק אותך חזק
              יסיר את האבק

              ותמיד בכל תקלה
              יש יד מלמעלה
              שמשגיחה על הרע
              והופכת הכל לטובה

              ותמיד בכל ספק
              יש מי שנאבק
              לרדוף אחרי הטוב
              נותן לך לחשוב

              ותמיד בכל אה*בה
              יש אחת כאובה
              לא נותנת מרגוע
              אחת שיוצרת געגוע

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1590

              לעצום עיניים ולראות את השמש
              להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
              להתעורר ברגל ימין זה חשוב
              כדי שנירצא לחלום שוב.

              ואז לקום ולהתחיל לעבוד
              בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
              לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
              כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

              נשתדל להחזיר את החסר
              כי עוד יבוא הרגע שנבשר
              "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
              למדנו להעריך את מה שיש
              ועכשיו החיים הם אש"

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1591

                אי אפשר לסמוך עלי
                אני יודעת
                העולם גדול עלי
                אני משוגעת
                תעזוב אותי מהשטויות
                אני בורחת מהכל
                בוחרת לבכות
                כן אני בוחרת ליפול

                נראלי שהתייאשתי
                כמה התאדשתי
                אני לא מה שהייתי
                אני חזקה אבל נשברתי
                בוחרת לברוח
                בוחרת לשכוח

                והכאב מתרחב
                תופס לי ת'לב
                על מה הוא יושב
                על מח לא חושב
                והלב שלי רעב
                לעוד מילה טובה
                איך הוא תאב
                לנחמה לנשמה

                אני מספקת לעצמי
                מה שאני צריכה
                אני גומרת את עצמי
                למה אני כזו טיפשה
                לא יודעת מה לומר
                הפתיל שלי נגמר
                אבל זה ממזמן
                ומשהו בי נחנק
                הלב שלי קטן
                והכאב ענק

                מה אתה רוצה ממני
                זה בטוח לטובתי
                זה גדול ממני
                תוציא אותי
                התחרפנתי
                השתגעתי
                כמה בכיתי
                כמה רציתי
                עוד לא התייאשתי

                ממשיכה עם האמצע
                בורחת לקצה
                אני סתומה
                המח שלי הוזה
                אין לי בעצמי ביטחון
                אין לי שריון
                יורדות המון דמעות
                מקפיאות ת'חשבות

                תיקח אותי מכאן
                לא מגיע לי
                זה מרגיש לי מסוכן
                אנ'מאבדת ת'צמי
                מה כבר עשיתי
                איפה הרשעתי
                למה בחרתי
                למה בחרתי
                למה בחרתי
                איפה טעיתי
                כמה טעיתי
                מה כבר ביקשתי
                תשמע את הכאב שלי
                זה בוער בי
                תוציא אותי
                אנ'ל א יכולה
                זה גדול ממני

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1592

                  הפחד מהקול
                  שאומר ליפול
                  רק לא לגדול
                  ומהכל לחדול

                  והוא רק מייאש
                  רק לא להתייאש
                  להמשיך לבקש
                  ועל הכל להתעקש

                  אם זה בשבילי
                  אך ורק לטובתי
                  שומעת קול פנימי
                  מנחמת את עצמי

                  ורק התפילה
                  את הנשמה מרימה
                  ורק האמונה
                  מולידה את האהבה

                  ולפעמים החיים
                  מלאים בבעיות
                  צריכים להחכים
                  שיש גם עליות

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                    #1593

                    יום אחד זה יקרה
                    והלב שלך, המחוספס
                    יהיה שלם
                    והצבט הזה שתפס
                    יעלם

                    ההרים שאת שורדת
                    יתגמדו
                    הקשיים שאת עוברת
                    יעלמו

                    ואז, כשאור יאיר את העולם
                    ואמונה תפעם בלב כולם
                    כשהבריאה תאמר שירה
                    את תחיי תאווירה

                    ואת תראי,
                    כשהרגשת לבד,
                    מישהו נתן לך יד.
                    וגם כשלא הבנת איך,
                    הוא חייך..
                    האבא שתמיד לצידך

                    אז תאמיני לו,
                    תאמיני בו.

                    תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1594

                      אני מבטיחה
                      שאני אצליח
                      זו לא בדיחה
                      אני אצליח
                      אני מוכרחה
                      להצליח
                      אני מכריחה
                      להצליח

                      כן אני מוצלחת
                      לא אנלא מנוצחת
                      כן אני בורחת
                      מהניצחון אל הפחת

                      כן אני יכולה
                      לא אנלא חולה
                      כן אני מתחילה
                      עוד הבטחה חלולה

                      אני מבטיחה
                      אני אנצח
                      זו לא בדיחה
                      אני אנצח
                      אני מוכרחה
                      לנצח
                      אני מכריחה
                      לנצח

                      כן אני יודעת
                      לא אנלא משוגעת
                      כן אני בולעת
                      עוד תרמית באמתחת

                      כן אני מסוגלת
                      לא אנלא נאבדת
                      כן אני משתוקקת
                      ושוב נופלת

                      מתי אלמד
                      לצאת מהנלמד
                      לצאת מהקופסא
                      ממציאות מתריסה

                      מתי אלמד
                      לצאת מהנלמד
                      לפרוץ את הגבולות
                      וללמוד קצת לחיות?

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1595

                        מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                        עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                        היי אחי כן אתה
                        זה שיושב שם בפינה
                        שלומד ומתמיד
                        כל יום בסדר אחיד

                        תזכור תמיד
                        שאתה מייצג פה עם
                        תזכור תמיד 
                        רק ללכת ישר 

                        אח'שליי
                        עליך עומד העולם
                        אח'שליי
                        ת'אלוף העולם

                        היי אחי כן אתה
                        אותך אני מעריך
                        שת'נותן את כל ליבך 
                        לקיים את המצווה 

                        גם כשכולם ישנים
                        וכל האורות מכובים
                        לך האש בוערת
                        בתוך הלב כובשת 

                        אח'שלי
                        עלייך עומד העולם
                        אח'שלי
                        ת'אלוף העולם

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1596

                          אש להבות
                          ושנאת לבבות
                          שונאת לבכות
                          אבל רוצה לחיות

                          זה קורה
                          שכולם ישנים
                          אני בוכה
                          וכולם מתעוררים

                          לא רוצה
                          שתזכרו בי
                          כשאני בוכה
                          לא מוכנה
                          להיות הזאתי
                          שתמיד חזקה

                          אבל אני כזאת
                          שמתמודדת
                          אף פעם אנילא
                          יהיה אחרת?!

                          יום אחד
                          זה יקרה
                          כמו רגש
                          עז בחזה

                          אתה תעשה
                          מאותו הכאב
                          אושר אינסוף
                          שישטוף את
                          כל הדמעות

                          #אילה#

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1597

                            המיתר שלי נקרע
                            הצליל נהיה עצוב
                            השמע נשמע רע
                            הכל נהיה חשוך

                            האורגן פתאום נדם
                            הגיטרה הפסיקה לנגן
                            הלב שלי פתאום נרדם
                            הוא לא מפסיק להתלונן

                            הסוללה של הכאב נגמרה
                            מרגישה פתאום רעה
                            איך המנגינה נגמרה
                            בלי שום התראה

                            מטעינה את הלב בחזרה
                            פתאום חזר האורה
                            הכל מתחיל לפעול
                            המנגינה מתחיל לגדול

                            הכל נכנס ללב שלי
                            פתאום הכל מקשיב לי
                            הקול נהיה מרגש
                            אני מתחילה להתרגש

                            זו הייתה מנגינת חיי
                            שאשמור לעד בליבי
                            אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                            אבל הכל בזכות אבא שלי

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                              #1598

                              הדרך חזור
                              השקט הרועש ,
                              הסופה השקטה,
                              ושהלב גועש
                              מעיד ,סכנה,

                              טרפת הכל,
                              הרגשת ניצחון,
                              פרקת עול ,
                              זהו,אומר היגיון

                              ןבלילה חולם
                              על מסלול אחר ,
                              מתעורר והולם
                              הלב החבר

                              זר המקום,
                              רצת שיכור
                              אל התהום
                              לב קפא מקור,

                              נווד צבעים ,
                              לא דומה
                              בין הגוונים
                              כל כך שונה ,

                              המוח מסרב,
                              אולי לחזור-
                              אומר הכאב
                              ורק גובר ,

                              הדלת פתוחה
                              משב של רוח
                              אך ההרגשה
                              נותנת כוח

                              למוכר חוזר
                              בידית נוגע
                              והלב אומר-
                              אולי זה הרגע....

                              שריוש#

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • עטיע מנותק
                                עטיע מנותק
                                עטי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1599

                                הבלבול הזה…והמילים
                                האור הזה
                                ההבהוב
                                החושך הזה
                                הטשטוש
                                הרעש הזה
                                הצפצוף
                                השקט הזה
                                החירשות
                                המילים האלה
                                השתיקות
                                הרגשות האלה
                                האדישות
                                הנסיונות האלה
                                הנפילות
                                השריטות שם
                                שנשכחו
                                הבלאגן
                                הסחרחורות
                                הימים
                                הלילות
                                הנשימות
                                הנשמות
                                החנוקות
                                החניקות
                                הדמעות
                                הדמיעות
                                הדימיונות
                                הבלהות
                                בוהות
                                בלהבות
                                תהום
                                פתוח
                                פותח
                                מציף
                                מטביע
                                גלגל
                                מזל
                                תקוע
                                ואסור
                                לסמוך
                                על הנס.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1600

                                  מנסה להשלים
                                  המנהיגים הם בודדים
                                  מנסה להאמין
                                  לא הכל מבינים
                                  מנסה לצרוח
                                  אסור לי לברוח
                                  איך אפשר למחול
                                  על המון כאב וחול
                                  לא מקבלת את עצמי
                                  אפילו שהתחזקתי
                                  לא משלימה עם היותי
                                  מי שלא רציתי

                                  והיצר השטן
                                  מורח לי ת'זמן
                                  אני מרגישה קטנה
                                  לא יכולה
                                  והיצר הרשע
                                  מערבב לי טוב ורע
                                  ואני ילדה תמימה
                                  מאמינה שיש בחירה

                                  הביטחון שלי תלול
                                  המעשים שלי הם בול
                                  המח שלי בבלבול
                                  חצי נמצא בחול
                                  מה עושים
                                  אין לי עצות
                                  גם לא מעשים
                                  אני תקועה בחולות
                                  מנסה להאמין
                                  העתיד יהיה מדהים
                                  מנסה לשכנע
                                  שזה סתם עבר תוקע

                                  והיצר השטן
                                  מורח לי ת'זמן
                                  אני מרגישה קטנה
                                  לא יכולה
                                  והיצר הרשע
                                  מערבב לי טוב ורע
                                  ואני ילדה תמימה
                                  מאמינה שיש בחירה

                                  אני כאילו רגועה
                                  תסתכל עלי, רק ילדה.
                                  אין לי עוד מילה
                                  אני נאבדת במלחמה
                                  ממציאה מילים ריקות
                                  אומרת זה לא אשמתי
                                  אני שבעת אכזבות
                                  והיצר גומר אותי
                                  הוא שם אותי בפינה
                                  אני שוב נתקעת
                                  נכנסת בלי כוונה
                                  חצי משוגעת

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1601

                                    לא שלי

                                    לפעמים
                                    כשהתודעה
                                    מצטללת
                                    עם בוקר
                                    מקורי הכרית
                                    מיחלת
                                    תקוה
                                    שמא אגל טל
                                    של שחרית
                                    הבריק מוקדם
                                    פינות שכוחות
                                    שהושארו
                                    אתמול
                                    זנוחות
                                    בלא
                                    מגע יד אדם.

                                    יוצאת
                                    כדי לגלות
                                    שהכל עצר
                                    באותה נקודה.
                                    איש לא
                                    יעשה עבודה
                                    במקומי.
                                    אם אין אני
                                    ונשמה
                                    שחדשת
                                    ממקור
                                    שמימי
                                    אין לי מי.

                                    לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                                    או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1602

                                      אבא תודה
                                      על הקשיים שבחיים
                                      אבא תודה
                                      על שאתה תמיד בפנים
                                      אבא תודה
                                      שאתה שומע ומבין
                                      אבא תודה
                                      שאתה תמיד מקשיב
                                      אבא תודה
                                      שאתה מחבק אותי
                                      אבא תודה
                                      שאתה תמיד בליבי
                                      אתה תודה
                                      על הכוכבים בדרך
                                      אבא תודה
                                      שנתת לחיים שלי ערך
                                      אבא תודה
                                      שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                                      אבא תודה
                                      שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                                      אבא תודה
                                      על היכולת להודות
                                      אבא תודה
                                      שאתה נותן את הכוחות
                                      אבא תודה
                                      על החלומות
                                      אבא תודה
                                      שאתה מביא לי ישועות
                                      אבא תודה
                                      על משפחה וחברות
                                      אבא תודה
                                      שאתה מנגב לי את הדמעות
                                      אבא תודה
                                      שאתה כל החיים איתי
                                      אתה תודה
                                      שאתה כל הזמן מרים אותי
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • נעמי16נ נעמי16

                                        אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                                        באמת שאני-
                                        רוצה וכוספת
                                        מנסה ושואפת
                                        אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                                        שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                                        שאננות שעוטפת
                                        שגרה ששוטפת
                                        ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                                        החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                                        אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                                        ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                                        שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                                        הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                                        מפסיקה את הטרפת
                                        את השכבות מקלפת
                                        בכמיהת אמת נעטפת
                                        בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                                        חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                                        חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                                        חברונע'רס מוזיקליים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1603
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1604

                                          דור יתום
                                          דמעות מלוחות
                                          עניים שאלות
                                          למה אלוקים
                                          נותרנו יתומים
                                          מולל הלב
                                          נימים של כאב
                                          מודעה שחורה
                                          מספרת מאורע
                                          צדיק תמים
                                          נחבא אל הכלים
                                          כמלאך אדם
                                          עלה ונעלם

                                          בורא עולמים-
                                          אנו זועקים
                                          גרוננו ניחר
                                          מי נישאר
                                          דור יתום מאב
                                          כתשעה באב
                                          ובתוך ההמולה
                                          תביא הגאולה!

                                          שיר שכתבתי על הרב בעדני זכר צדיק וקדוש לברכה
                                          זכותו תגן בעדנו!

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול