דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    #1830

    הגוף שלי התכווץ ,
    אבל אומרים שהוא גדל.
    הלב צריך שיפוץ,
    חושבים שאני מודל,
    הכאב שלי זמני,
    הבטיחו לי שהוא יגמר,
    אני רק קצת יתבגר.

    אני גדלה גם בלי ניצחון.
    יש לי כישרון,
    להיות בלי ביטחון.
    אבל זה רק בגלל,
    שאני צריכה לגדול.

    כי אני קטנה,
    למרות שעברתי הרבה.
    אני עדיין ילדה,
    למרות ששורף לי בחזה.

    זה כאב של גדילה,
    אבל אני איטית,
    הילדות שלי בשמירה,
    היא סתם מביאה,
    לחלוחית של תקווה.

    .
    #גדלה אבל נשארת ילדה#

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1831

      אני לא מבינה
      מה מעצמי אני רוצה
      ואני חפצה
      לברוח בסערה

      הכל חשוך מסביבי
      אין אף אחד שאיתי
      ואני עומדת לבדי
      מרגישה רחוקה מעצמי

      ולמה את עצמי אני מכבה
      בכל פעם שיש בערה
      ואני בתוך תוכי כלואה
      חזק חזק את עצמי מכניסה

      ולמה בחטא יש הרבה זוהר
      למה אני לא מתקרבת לטוהר
      ואיפה הסביבה שהיה בה צוהר
      ולמה אני מרגישה בבית סוהר....

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #1832

        שיר ש @טותיייי ואני בס"ד כתבנו-

        בלילה שאתה לבד
        שהכל חשוך ואין אף אחד
        מחפש עידוד בין כל הפחד
        בתוך השקט ששורט

        ונכון שזה קשה
        להחזיק חזק בכיסא
        להתחיל כל פעם מהתחלה
        ולא להיכנע לעבר הרע

        כי באמת עשיתי מה שאני יכול
        החזקתי כל יום שלא ליפול
        מה אני מבקש ממך, תן לי לגדול
        תן בי הכוח רק בטוב לפעול

        ולפעמים הלב שלי בי בוגד
        ואני מרגיש פתאום בודד
        מרים עיניים לעבר הכוכבים
        מרגיש פתאום אותך, אלוקים

        ואחרי שאת הצד הרע הכרתי
        ומכל החטאים נסתי
        ומהי הדרך שלך הבנתי
        פשוט ידעתי שזכיתי

        בוא נראה אם מישהו יצליח לגלות איזה חלק אני כתבתי ואיזה חלק היא 😂 ..

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1833

          בחיים לכל אחד
          יש משברים
          הגדלות זה ביחד
          את עצמנו להרים

          לא הכל זה שחור ולבן
          ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
          לכולם יש עליות וירידות
          הכוח זה רק לעלות

          לא כל מה שאומרים
          חייב לבפנים להכניס
          כי לא כולם חברים
          ולפעמים זה במטרה להכעיס

          צריך לדעת איפה להתחבר
          כדי לא לעבור כל הזמן משבר
          ולדעת מי יכול להרים
          כמו המנגינה שבשירים

          והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
          כמו תרופה טובה לכאב
          והמנגינה שפורטת על המיתרים
          ומאחה ביחד את השברים

          ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
          ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
          וחשבתי שאני ילדה לתפארת
          עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רחל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
            #1834

            אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

            מה שלומך אישון יקר
            מסכן! הכל קרה לך בסמינר
            וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
            והקושי שלך זה כמו לטפס הר
            הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

            אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
            הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
            לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
            אויה מה יהיה גורלך

            צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
            לא להתייאש ולהרים את היידים
            אלא להתפלל על העיינים

            כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
            אנו מקבלים זאת באהבה
            ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
            ולה' לומר תמיד תודה רבה

            המחר לעולם לא יהיה נפלא
            אם אתה עדיין שקוע באתמול

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1835

              ליפול לקום
              ואז לפסוע
              לאסוף ת'שברים
              לבדוק ת'אברים
              להמשיך לטפס
              לא להתייאש
              לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
              תרימו את העיניים
              אל השמיים
              תהיו בטוחים
              שהוא שם והוא רואה
              כל נפילה
              הוא מכוון
              דווקא לכל אחד
              כי רק הוא יודע
              מי מסוגל להתגבר ולקום

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הודיה 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1836

                שלח לי כח/הודיה
                אני שלמה
                ומרגישה
                שבורה
                אני שמורה
                ומרגישה
                פתוחה
                אני איתך
                ומרגישה
                בלעדיך
                מה קורה?
                איפה אתה?
                למה אתה נעלם
                אני פה
                כל כך קטנה
                אבל עם רצון
                ענק
                להיות איתך
                ולהרגיש
                בקרבתך
                שלח לי כח
                כי זה כל מה
                שנשאר
                רגע לפני
                הקריסה
                צריכה אותך
                איתי
                יד ביד
                בכל צעד
                מלווה אותי
                בדרכי
                עם כוחך
                ביחד עם כוחי
                שאצליח
                להתגבר
                על הכל!

                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  #1837

                  #החיים שלי בחלום#
                  .

                  יום אחד,
                  שעצמתי את העיניים,
                  גילתי שכיף לחיות בחלום.

                  הלב התחיל לפחד,
                  שכחתי שיש שמיים לכאב,
                  החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

                  למדתי ללכת,
                  למרות שכן רציתי לרוץ.
                  חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

                  נכנסתי למערכת,
                  של משחק בשביל בחוץ,
                  שרפתי את השיבר של הדמעות.

                  אז--
                  חשבו שאני מדומיינת,
                  טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

                  טוב,
                  הם לא משקרים
                  כי אני כן--

                  דמיינתי,
                  את החיבוק שלו משתיק ,
                  את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

                  דמיינתי,
                  את הלב שלו מזריק,
                  חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

                  אבל --
                  הכאב הזה,-
                  לקח לי את השלווה.
                  וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

                  לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                    #1838

                    שיעורים,מבחנים.
                    לימודים.
                    אך הידיעה איננה נפלה לנו,
                    שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
                    זוהי רק חתיכת בריסטול.
                    צבועה,כחולה.
                    עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
                    מגרים.
                    נכון זה טוב.
                    אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
                    המבחן האמיתי,הקיים.
                    חבל.
                    שזהו המצב.

                    כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
                    אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
                    ותזכרו את זה תמיד !!!
                    מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
                    (מבחן החיים )
                    בהצלחה

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1839

                      אבא מה שאני מבקשת
                      אבא מה שאני חפצה
                      אבא אני מתחננת
                      אבא אני כלכך רוצה

                      כל מה שהחיים האלה צריכים
                      מה שכולם כדי לחיות חייבים
                      כשאת ניצבת בצומת דרכים
                      מה שהלב שלך צורח בפנים

                      לפעמים שרוצים לברוח
                      ומכל הרע לשכוח
                      ושהלב מתחיל לצנוח
                      כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1840

                        איזה כיף לי
                        איזה נעים לי
                        הכל מותר לי
                        הכל אפשרי לי
                        העולם נברא בשבילי
                        מותר לי הכל, כי זה שלי...

                        איזה כיף לקום בבוקר
                        עם תחושה קלה של אושר
                        העצב והקושי עולה לי ביוקר
                        אבל מסוכן יותר הג'וקר
                        אני מול עצמי-בלי יושר
                        חיה ת'חיים שלי באובר

                        והאמת, אני סתם מקשקשת
                        את השטויות שלי אני מטשטשת
                        ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                        חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                        אין לי כח לכללים
                        אני חותכת תמיד את הכבלים
                        שוחה במים מסוכנים
                        קונה הכל בלי מסננים
                        רוצה ליפול לפעמים
                        וגם מתאדשת בפנים
                        והכל מסוכן ומיותר
                        אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                        זה שיר בלי משקל וקצב
                        אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                        הוא לא נברא אצלי מהעצב
                        אבל הוא לא פחות בגלל זה

                        זה שיר שנברא בספונטניות
                        מכל מה שבא אלי בניטרליות
                        בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                        וכבר חפר לי הלופ הזה

                        איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                        זה לא שהיה לי טוב פעם
                        זה כן שרע לי עכשיו
                        הלב שלי מלא בזעם
                        כי אני עדיין באותו המצב

                        לקרוא שירים ישנים
                        להיזכר בימים שחלפו
                        להיזכר בכל הפעמים
                        שרציתי טוב והם הסתבכו
                        לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                        ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1841

                          בס"ד
                          הכל בסוף עובר
                          רק תלמד להתגבר
                          החיים הם מסלול לא קל
                          עם הזמן אתה תהיה מורגל

                          גלים שעולים עליך
                          ואתה נאבק
                          גשמים שיורדים עליך
                          ואתה נחנק

                          תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                          קום ותתחיל לכבוש תיעד
                          לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                          אל תתנגד תחזיק מעמד

                          וגם אם הדרך מפותלת
                          תזכור, אתה הגיבור בסרט
                          תרים עניים לאבא
                          הוא יעזור לך הלאה..
                          ©

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • ע מנותק
                            ע מנותק
                            עדיין לבד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1842

                            אם לך קשה פתאום
                            לקום מהמיטה
                            תזכור שאתה כמו יהלום
                            אתה נדיר אתה

                            ואם קורה לך אסון
                            ואין לך שליטה
                            תזכור שאתה שייך לארמון
                            ואתה יכול אתה

                            אז תן חיוך ותשמח
                            היום יפה כל כך
                            וגם אם קצת קשה לך
                            תזכור תמיד להיות בשמחה
                            כי---

                            מצווה גדולה להיות בשמחה
                            וזה גם יעיל אני מבטיחה
                            וזה עמוק יותר וגם מחבר
                            והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                            אז תן חיוך ותשמח
                            היום יפה כל כך
                            וגם אם קצת קשה לך
                            לא תזיק טיפה שמחה

                            אז תן חיבוק גדול
                            ותשיר איתי בקול
                            שהכל טוב הכל מחושב
                            ואתה סופר כוכב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הודיה 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1843

                              מישהו יכול לעזור לי?
                              בבחירות שלי.
                              בצעדים שלי.
                              בקשיים שלי.
                              במחשבות שלי.
                              טוב אבל
                              איבדתי כבר את
                              האמון שלי
                              באנשים
                              ונשאר לי רק
                              בה'
                              אז אבא
                              תן לי כוחות
                              ועצות
                              לבנות את השביל
                              שמיועד רק לי
                              שביל שאשמח בו
                              שאצליח לעבור
                              בו בגדול
                              בלי ליפול בדרך
                              שביל מיוחד
                              אחד כזה רק בשבילי
                              בלי מתחרים
                              אני רוצה כבר
                              את השביל שלי
                              את השביל
                              שאני חיה
                              בדרכו
                              ויחייה
                              שביל השבילים
                              שביל החיים.

                              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1844

                                ציפור
                                חדשה
                                ירדה לעולם

                                ציוץ
                                קטן
                                נכנס לי ללב

                                ילדה טהורה
                                עיניים גדולות
                                חצתה היום אוקיינוס

                                ככה מתחילים חיים.
                                ||אחיינית ראשונה😆 ||

                                .Confuse them with your silence"
                                ".Shock them with your actions

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1845

                                  זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                                  רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                                  מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                                  למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                                  ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                                  היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                                  הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                                  את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                                  רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                                  שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                                  צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                                  אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                                  לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                                  וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                                  אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                                  אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                                  מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                                  תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                                  תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                                  כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                                  אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                                  תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                                  סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                                  אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                                  ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                                  לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                                  תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                                  שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                                  טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                                  שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                                  אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                                  אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1846

                                    הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                                    שום דבר אותי לא מרגיע
                                    כל דבר בלב שלי נוגע
                                    מי יכול אותי להרגיע

                                    אבא אני לבד
                                    תכלס אין לי אף אחד
                                    מי יכול לשמוע
                                    מי יכול איתי לדמוע

                                    אבא לא כל דבר
                                    קל להגיד
                                    אבא לא כל מה שקל
                                    יכול להציל

                                    אבא מי יחבק אותי
                                    מי ישמע אותי
                                    מי יגן עלי
                                    מי אוהב אותי

                                    אבא הלב שלי כבר מרוסק
                                    כל דבר פה נהיה כמו שק
                                    שק של הדמעות שלי
                                    שק של הכאב שבי

                                    אבא מתי זה יגמר
                                    אבא מתי תגיע
                                    אבא מתי תוכל כבר
                                    אותי להשיע

                                    אבא אני נגמרת
                                    אבא אני נשברת
                                    אבא פעם הייתי חזקה
                                    היום אני עם לב
                                    ששורט לי את הנשמה....

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1847

                                      הזמן הזה שייך
                                      לזמן הרע שלי
                                      תמיד הוא כך נמתח
                                      וכבר נמאס לי

                                      אני סוחבת את עצמי
                                      וזה מרגיש קצת מיותר
                                      אין בי משהו פנימי
                                      הכל התלכלך וכוער

                                      אני ריקה בקטע רע
                                      תוהה אם יש לי בחירה
                                      אתה תקעת אותי כאן
                                      וכבר חבל לי על הזמן

                                      חשבתי שאני טובה
                                      אבל כנראה שטעיתי
                                      פעם הייתי קרובה
                                      היום אני נכשלתי

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1848

                                        המשחק מתחיל.
                                        הילד,
                                        החמד.
                                        עומד וצופה,
                                        אך יחס הוא אינו מקבל.
                                        רגלי חבריו
                                        מדשדשות ורצות,
                                        אחרי העגול.
                                        והוא מחכה
                                        לשימת לב,
                                        עולמו שחור.
                                        אך להם -אין!
                                        חרם?!
                                        כפי שזה ניראה
                                        אכן.
                                        זוהי אמירה.
                                        ⚽ ⚽ ⚽

                                        גם לכם קורה להתקל בזה??
                                        אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                          #1849

                                          הרגעים האלו
                                          שמשהו בי נשבר
                                          מרגישה כאילו
                                          העולם הזה נגמר

                                          רגעים קצת עצובים
                                          שמשהו בי כואב
                                          אני בוכה לאלוקים
                                          אבל זה לא מרפא את הלב

                                          רגעים שאני חושבת
                                          שאולי אני סתם מגזימה
                                          מה אני כבר עוברת
                                          על מה המהומה

                                          הרגעים האלו
                                          שהכל כל כך קשה
                                          חושבת על 'אילו'
                                          אבל זה ממש לא מרפא

                                          רגעים מבאסים
                                          שאין לי עוד מילים
                                          להגדיר את התחושה
                                          שפועמת בי בפנים

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול