דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NTZ 0N מנותק
    NTZ 0N מנותק
    NTZ 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2407
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2408

      שנים חלפו עברו כמיים,
      והיא בשידוכים לבנתיים
      הנה מגיע הצעה,
      וחיש חש לחתונה,
      עדין לא מספיקה להקל
      ולבנתיים לא מפסיקה להודות לקל

      מביטה במבט מתרגש,
      ולא מאמינה למתרחש,
      הכל ניראה כמו חלום,
      והינה הגענו עד הלום

      מביטה מהצד על אחותי הכלה
      כולי מתמלאת הערכה מולה
      הלוא היא הולכת להקים בית נאמן בישראל
      להתרחק מהקרוב אליה ולהיתרגל למישהו אחר!
      אשריה שזכתה להכנס לחופתה בששון ובשמחה!!

      יואו, אני בריגושים!!
      אחותי ב"ה התארסה השבוע.., ובתוך כל הלחץ והשמחה, לקחתי לעצמי כמה דקות ורשמתי את מה שהיה לי על הלב!!,(התלבטתי ממש אם לעלות את השיר לכאן כי הוא היה קצת אישי..., אז הורדתי קצת קטעים- והעלתי אותו לכאן אחרי התלבטויות רבות😕 )...-
      שהיה במזל טוב...

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2409

        כותל הדמעות

        אומרים שהוא כותל הדמעות
        אז למה אני לא בוכה?
        כמהה לקרבה
        לחיבור ושייכות
        אך-
        הבור ריק
        אין בו מים
        ואני אדישה

        מסביבי חברות מוחות דמעות
        נמרח לי המסקרה?
        הן שואלות ב"דאגה"
        אמיתית.

        ורק אני
        עם צעקה גדולה בלב
        תוהה עד כמה כואב
        להתקרב...

        כובשת פניי בסידור
        הן חפות מניצוץ של דמעה
        מרגישה אשמה
        אנל'א מספיק צדיקה!

        אבל תגידו לי אתם-
        מה אוכל לעשות
        עם נשמה יפה
        וסדוקה?

        ואז- עודני עומדת
        מחכה להארה
        בקשה אילמת פורצת מתוכי
        תן לי תפילה!
        אבי
        .....

        מוקדש לכל מי שהיו לה רגעים קשים בהם לא הצליחה להתפלל.... תדעו לכם שלבכות בתפילה זו מתנה והלוואי שהיה אותה לכולנו!

        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
          #2410
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2411

            הכל התחיל ביום בהיר
            הלכתי לבדי בקצב מהיר
            שלא אאחר את התפילה
            וחס ושלום אעבור עברה
            נכנסתי מזיע לבית הכנסת
            ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
            תודה רבה ה יתברך
            על הזיווג המוצלח והמבורך

            מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

            זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מתנדנדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2412

              סלחתי
              זה לא אומר
              שהכאב בלב נגמר
              שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
              שהאושר שוב מגיע להציף אותי
              סלחתי
              זה לא אומר שהכל נמחק
              כמו חורים על הקיר החלק
              כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
              כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
              סלחתי
              אז אשאיר הכל מאחור
              לא אמשיך להתעסק ולנבור
              אביט קדימה ואזכיר לעצמי
              מה שהיה היה
              סלחתי!

              יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
              תפילה היא כן.
              (יובל סטופל)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • 11221 מנותק
                11221 מנותק
                1122
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                #2413

                הולך הח''כ ובידו התיק
                לפתע שום דבר לא מעיק
                הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                לפתע הביט סביב בפליאה

                הוא בכלל יושב ורגליו במים
                בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                הוא נח לו על חוף הים
                ופתאום, כולו נדהם

                הוא עומד על במה עם המון נגנים
                ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                מביט הוא לכל הצדדים
                חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                לפתע בבית הכנסת ניצב
                מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                הוא מיישר את משקפיו
                ופתאום מתבהר כל המצב

                הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                אך לפתע קול למוחו מבליח
                איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                אם בהווה אתה לא מצליח?
                מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                מהיום אין כמוני!
                אני הילד הכי- הכי טוב!

                אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • 11221 1122

                  הולך הח''כ ובידו התיק
                  לפתע שום דבר לא מעיק
                  הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                  לפתע הביט סביב בפליאה

                  הוא בכלל יושב ורגליו במים
                  בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                  הוא נח לו על חוף הים
                  ופתאום, כולו נדהם

                  הוא עומד על במה עם המון נגנים
                  ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                  הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                  הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                  מביט הוא לכל הצדדים
                  חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                  ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                  לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                  לפתע בבית הכנסת ניצב
                  מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                  הוא מיישר את משקפיו
                  ופתאום מתבהר כל המצב

                  הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                  בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                  אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                  אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                  אך לפתע קול למוחו מבליח
                  איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                  אם בהווה אתה לא מצליח?
                  מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                  מהיום אין כמוני!
                  אני הילד הכי- הכי טוב!

                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2414
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2415

                    בלדה על רחמי שקר

                    אדם קבל על מערכת

                    רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                    אז הקשיבו לו ודיבר
                    שמחו על שנרגע
                    עד שהבין העניין וכעס

                    רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                    אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
                    הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
                    עד שהבין העניין וכעס

                    רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                    אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
                    כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
                    אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #2416
                      פוסט זה נמחק!
                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        פוסט זה נמחק!

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2417

                        ניכנסת למקצב
                        שקט כאן כמו הים
                        זה מדהים
                        איך ביומיים
                        נהרס האתר המדהים.

                        לפני שבוע
                        בזמן הקבוע
                        היית ניכנס
                        ומעל מאה הודעות
                        מחכות לך באתראות.

                        איבדת ראש
                        וכימעט מתייאש
                        מאיפה אני אמור להתחיל
                        לסנן את מה שהאתר מכיל.

                        היום אתה ניכנס
                        ובקושי 20 חדשות
                        מנסה להבין
                        מה הולך כאן לקרות.
                        איך האתר מכאן ממשיך?.
                        ומתי נט פרי
                        את האתר יתיר?

                        תכלס מה שנכון נכון....
                        פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                        ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • יונתן הקטןי מנותק
                          יונתן הקטןי מנותק
                          יונתן הקטן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                          #2418
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2419

                            תודה רבה לך אומרת
                            מחבקת ומבקשת
                            מהשם שישמור עליך לעד
                            שתהיי לצידי אם אמעד

                            מברכת אותך בכל הברכות
                            כי מגיע לך אני עם דמעות
                            יודעת שאת אותי אוהבת
                            וכל החיים עלי שומרת

                            המשפט שאין כמוך בעולם
                            נאמר רק עליך
                            כי אין כמוך אמא בעולם
                            לא יכולה בלעדיך

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • שבור אורש מנותק
                              שבור אורש מנותק
                              שבור אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2420

                              תרדמת העולם

                              אנשים ישנים אנשים ישנים
                              מסביב הולמים כל היום פטישים
                              הולמים בהרים בבתים בראשים
                              חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                              איפה עבר הירדן
                              איפה בית המקדש
                              איפה שיבת כל שארית ישראל
                              אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                              רק למה לחיים זה לא מגיע
                              הכול בלעדי נחלת דרשנים
                              מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                              אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                              אומרים לי איזה צדיק
                              אתה חמוד אתה
                              איזה שאיפות איזה דיבורים
                              דברים יפים דיברת

                              אז כבר איני יודע את מי להאשים
                              כולם איתי מסתבר
                              רק תגידו לי אם כך אנשים
                              למה בכנסת אין איש מדבר

                              לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                              לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                              לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                              רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                              אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                              זה אתם שבחרתם
                              תאשימו אותם רק אם תמיד
                              בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                              מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                              הולכים אחרי נאומים והצהרות
                              כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                              אחר כך מתפלאים על התוצאות

                              אנשים ישנים אנשים ישנים
                              מסביב הולמים כל היום פטישים
                              הולמים בהרים בבתים בראשים
                              חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                              הרבה יש לדבר
                              ואני מרגיש משחית מילים
                              אבל גם ככה המערכות מושחתות
                              אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                #2421

                                חושך סמיך
                                כולם חיים בתוך בועה
                                מצב מביך
                                לפתע נותרתי בודדה

                                ההפליה כואבת
                                פוגעת בי ללא מנוחה
                                אני עדין לא מעכלת
                                איך החברה בגדה

                                חברה לכאב
                                לבסוף התהפך הגלגל
                                יותר לא תבין ללב
                                אנחנו כבר לא על אותו גל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1ה מנותק
                                  הראל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2422

                                  היי
                                  אני סתם ילדה רגילה
                                  לא מיוחסת או חשובה
                                  אפילו לא חכמה
                                  או מוכשרת ברמה
                                  נולדתי כך
                                  וכשגדלתי ראתי
                                  שיש ילדים אחרים
                                  יש ילדים חשובים
                                  התנהגו אלהם אחרת
                                  בכבוד חנופה
                                  בלי קשר למעשים
                                  להשפעות לתוצאות
                                  בהתחלה כעסתי
                                  רציתי לשנות את העולם
                                  רציתי להביא שויון
                                  אבל הסבירו לי
                                  זה לא יקרה
                                  העולם לא ישתנה
                                  אבל לא הבנתי
                                  התעקשתי
                                  נפצעתי
                                  וכשהובסתי
                                  הבנתי
                                  העולם הוא שקר
                                  וכך הוא ישאר
                                  אבל
                                  אני יכולה להשתנות
                                  להפוך את הסביבה שלי
                                  לטובה יותר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקיח מנותק
                                    חינדיקיקי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2423

                                    פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
                                    שיר שכתבתי לא מזמן.

                                    איפה האור שבקצה המנהרה
                                    חשוך לי וקר
                                    הזמן עובר, נשארת רק אמונה
                                    אוצר יקר

                                    תגידו איך יוצאים מכאן
                                    הלכתי לאיבוד
                                    רוצה לראות אפילו קצה ענן
                                    ואת החושך נופל שדוד

                                    אוויר חריף מדי
                                    טיפות של גשם
                                    רוח סערה צועקת
                                    עננים מתקדרים-
                                    רק לצאת מפה!!

                                    מתי יבוא האור יגאל אותי
                                    מתוך כל הבלבול יוציא אותי
                                    מתי יבוא האור יאיר עיניי
                                    ייתן לי כל הטוב עד בלי די

                                    איפה האור שיאיר החשיכה
                                    ליבי רטוב
                                    לפעמים נאבדת לי התקווה
                                    שפעם יהיה טוב

                                    רק האהבה מצעידה את רגליי
                                    הולכת בלי להתייאש
                                    עם הדמעות שזולגות על פניי
                                    רוצה כבר להתרגש

                                    מתי יבוא האור יציל אותי
                                    מלהתפתל בכאב של עצמי
                                    שיבוא ויחבק אותי
                                    מתי כבר ישמע את קולי?!

                                    ועוד יגיע יום
                                    אראה אותו למולי
                                    זה יקרה פתאום
                                    האור ישטוף את כל כולי
                                    אשא עיניי למרום
                                    מחוץ למנהרה אראה את עצמי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2424

                                      מנסה להספיק את הרכבת
                                      הרכבת של החיים
                                      אך שוב אני מאחרת
                                      והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                                      וכולם נמצאים על הרכבת
                                      הרכבת של השפיות
                                      ורק אני פספסתי
                                      מחפשת מה הטעות

                                      וכמה שארוץ טרופת נשימה
                                      עליה לא אצליח לעלות
                                      נגזר עליי להיוותר בשממה
                                      לאסוף שברי מהות

                                      רגע לפני החושך עוף חול
                                      יוצא לקראתי בשיר ומחול
                                      יש לך סיכוי
                                      לתפוס את הרכבת
                                      את לא צריכה לרוץ
                                      רק לפתוח דלת

                                      לפתוח את הלב
                                      לבעל הרכבת- בורא עולם
                                      והיא ברחמיו יעלה אותך
                                      לרכבת עם כולם....

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2425

                                        מחכה
                                        שבעה רקיעים יש
                                        חיפשתי
                                        את השמים של
                                        כל המחכים
                                        שיתחיל הלילה
                                        שיסתיים
                                        שייגמר לו גוף
                                        שיתקיים
                                        שבעה רקיעים יש
                                        חיפשתי
                                        לא מצאתי
                                        בינתיים;
                                        מחכה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2426

                                          בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                                          אושר עילאי על פני כולם
                                          מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                                          נשמות חדשות יורדות לעולם

                                          אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                                          מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                                          לבסוף יצא רופא בצער משווע
                                          את הבשורה הנוראה אין להכיל

                                          יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                                          מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                                          בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                                          ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                                          עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                                          עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                                          משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                                          רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול