דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איציק דדיהא איציק דדיה

    אני סתם שלומיאלי מסונוור

    מכל הבלאגן שכאן נשאר

    מהשטויות שעשיתי בעבר

    והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

    אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

    כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

    שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

    A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2473

    כוכב נופל

    כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
    מביטה בו, מתחברת
    מרגישה בדיוק ככה

    נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
    מרגישה צורך לחמוק
    ולא לחזור אף פעם

    אבל תמיד אני חוזרת
    ולא משנה הסיבה

    תמיד אני שבה
    לשדה המערכה

    מבולבלת ושבורה
    מתמודדת כאובה

    אין איש שמבין
    רק השמים איתי בוכים

    הלב שלי צועק אליך
    מתחנן שתעצור
    תבין שכל כך רחקתי
    בבקשה
    תעזור לי לחזור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
      #2474

      יצורים מוזרים

      לפעמים נמאס להיות טוב
      נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
      אך עדיין להשאר קרוב
      יש ימים שהחיים זורמים
      ולפעמים הם נתקעים
      אנשים לעיתים חופרים
      ולעיתים אנחנו הרודפים
      יש מילים שלעולם לא נבטא
      יש רגעים שהקבוע משתנה
      החיוך נמצא עלינו קבוע
      אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
      אמונה היא תרופה לחיים
      ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

      כי האמת מאט מוזרה
      מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
      כל הזמן אנחנו משתנים
      יש ימים אנו כאלה
      ויש ימים שהפוכים מאלה
      מי אנחנו מי יבין!?

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • NAAMA 0N מנותק
        NAAMA 0N מנותק
        NAAMA 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2475

        חלום מתוק
        מחייכת אל קהל צופים
        חיוך כובש
        לפתע בין המפורסמים

        פלשים מסנוורים
        פסיעות בטוחות על הבמה
        הופעות בגדים
        מציצות בכל פינה

        היד מושטת
        המקרופון כמעט ביד
        לפתע מתעוררת
        חזרתי למציאות החלום נגמר

        מצב הרוח יורד באחת
        נעלמו המצלמות
        היה זה רק חלום
        העיניים עצובות

        ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
        אומרת לי לא ליפול
        מנצלת את כל הכח
        מנסה לגדול

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • NAAMA 0N NAAMA 0

          חלום מתוק
          מחייכת אל קהל צופים
          חיוך כובש
          לפתע בין המפורסמים

          פלשים מסנוורים
          פסיעות בטוחות על הבמה
          הופעות בגדים
          מציצות בכל פינה

          היד מושטת
          המקרופון כמעט ביד
          לפתע מתעוררת
          חזרתי למציאות החלום נגמר

          מצב הרוח יורד באחת
          נעלמו המצלמות
          היה זה רק חלום
          העיניים עצובות

          ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
          אומרת לי לא ליפול
          מנצלת את כל הכח
          מנסה לגדול

          A מנותק
          A מנותק
          Anne
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2476

          כל פעם שכאבתי
          כל פעם שהיה לי מר

          כל פעם כזו צעקתי
          וקול בכיי גבר

          האנשים מסביב החרישו
          שום קול לא נשמע

          נשארתי לבד בשדה מוקשים
          עד שאקרוס, אלא מה?

          ופתאום מתוך החושך
          ראיתי מחזה אלוקים

          רגע כזה של הראה שמימית
          ובליבי קולות וברקים

          וענן כבד מוסר
          מוסטת עלטה

          כי גם שם ידך תנחני,
          תאחזני ימינך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מסווגתמזוודה117
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
            #2477

            מצלמת תמונה הולמת
            לתחרות המתקיימת

            הבאתי אביזרים לצילום מתאים
            נופים מרפאים
            פרפרים,הרים,פרחים

            צילמתי נהנתי
            את התמונה שלחתי
            ואפילו זכיתי מקום שלישי!

            קרדיט לק.ב ❤🥰

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2478

              צועדת בשביל
              ארוך
              ומתיש
              כל כך
              קשה הדרך
              קוצים
              אבנים
              שלא נחים
              ומנסים
              הם קטנים
              אך
              מפילים
              איך פוסחים
              מבלי להיפגע
              איך הולכים
              בדרך
              הטובה
              כשליעד נגיע
              בסיפוק
              בשלווה
              כשבסוף
              לי תופיע
              מדליית זהב🏅

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                יצחק אדיר אשכנזי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2479
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2480

                  למה הלב שלי כלכך כואב
                  לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                  איזה מפחיד זה להתחבר
                  לאדם שעליך יכול לוותר

                  למה כשקשה לי לשמוח
                  הלב שלי נהיה עצוב
                  למה שרוצה רק לברוח
                  פתאום העולם לא חשוב

                  למה הכוכבים נעלמים
                  שאני חייבת אותם בתוך החושך
                  למה אנשים יכולים להיות רעים
                  וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                  למה אני שואלת הרבה שאלות
                  וזה מרגיש שאני רק חופרת
                  למה אם אני אשתוק פתאום
                  יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2481

                    ממציא תווים,
                    מתאמן ומנגן
                    הם לא מספיק משתלבים
                    הכל מתבלגן!

                    משחק עם הסולמות
                    אך לא עובד והתיאום חשוב
                    המנגינה יורדת רמות
                    מנסה לכתוב שוב

                    מתחילים ומנגנים
                    אך הזיופים הקטנים מפריעים
                    את המיתרים שוב מכוונים
                    לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                    מנגינה נוצרה!
                    מצאה חן בעיני המלחין
                    מקפיצה תאווירה
                    בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #2482

                      חבר

                      היית לי חבר
                      יותר קרוב מאח
                      אותה ישיבה
                      ודומים כל כך
                      מדברים אל תוך הלילה
                      שיחות פתוחות
                      על הניסיונות ......
                      מלב אל לב
                      היה עם מי לדבר
                      לספר מה שכואב

                      ובסוף ההמתנה
                      הגיעה המתנה
                      ופתאום ....
                      הפתעת ....!
                      מזל טוב !!
                      התראסת
                      שמחתי
                      צחקתי
                      בליבי בכיתי
                      לא ברור בדיוק ממה
                      אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                      אחי -- נשארנו חברים
                      ניסית לשדר
                      אבל ברור לי
                      שזה כבר סיפור אחר
                      שאתה אי שם במקום אחר
                      מה שהיה כבר לא יחזור
                      הזמן לא חוזר לאחור
                      ומבין
                      צריך התגברות
                      וזה חלק מהבגרות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • 11221 מנותק
                        11221 מנותק
                        1122
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                        #2483

                        [שיר לשלושת השבועות]

                        חיים של גאולה
                        זאת אגדה מעולה
                        אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                        עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                        ממתקים על העצים
                        ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                        אומות העולם שפחות ועבדים
                        וכולם רק תורה לומדים

                        אין מלחמות בכלל בעולם
                        אין יותר פילוג בעם
                        ימי האבל יהפכו לשמחה
                        ולרגל נעלה כל המשפחה

                        כל החולים יתרפאו
                        עשרת השבטים יקובצו
                        על העולם תתפשט ישראל
                        וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                        וישובו כהנים לעבודתם
                        ולווים לשירם ולזמרם
                        כל כך מיוחד בבית המקדש
                        כל היקום יהיה כחדש

                        אז חברים,
                        זאת לא אגדה
                        חשוב שכולנו נזכור ונדע
                        הגאולה קרובה מתמיד
                        לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שבור אורש מנותק
                          שבור אורש מנותק
                          שבור אור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2484

                          על תורה שאסורה בתקשורת

                          ציבור חוטא
                          ומוסכמות מתעוותות
                          יחידים מתבלבלים
                          ואמונות קורסות

                          אין מנהיג כי נסוג הצבא
                          נסוג הצבא כי אין מנהיג
                          יחידים מקימים פלוגות
                          כדי להתחבא ולהפסיד

                          אל תצטרף לשקר
                          ואל תסכים בשתיקה
                          ואל תניח בהפקר
                          את עיקרי תורתך

                          אני צועק
                          אין איש עונה
                          אין איש איתי
                          נשארתי לבדי

                          אך אולי בעוד יום או יומיים
                          יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                          ומי יודע דרך האור
                          אולי עוד נקום ונצא מהבור

                          הן כתוב בתורה
                          שנוי בנביאים
                          ומשולש בכתובים
                          נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #2485

                            בס"ד
                            לבד מול גלים- T.t

                            בלילה לבד,
                            יושב וכותב לך מכתב.
                            אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                            כשנשבר לי וממש כאב.

                            רק אני ואתה יודעים,
                            כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                            איך אני נשרף כל יום בפנים
                            ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                            כי כבר ניפצתי הכל,
                            החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                            אבל כבר לא יכול!
                            מה אני מבקש ממך?
                            תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                            • NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0N מנותק
                              NAAMA 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2486

                              יש לי פחד במה
                              מיתרי קולי רועדים
                              אני לא יודעת למה
                              בכל האימונים יש זיופים

                              אבל פעם ביאוש
                              כשנשכבתי על המיטה
                              חברה אמרה לי לחוש
                              את הצלילים את השירה

                              עצמתי את העיניים
                              ודמיינתי עולם צלילים
                              לפתע ורדו המשקפיים
                              עולם עשוי מתוים

                              שרתי ללא זיופים
                              לשירה נשאבתי
                              דילגתי בין הצלילים
                              אך כשאת עיני פקחתי

                              השקט שרר
                              מחיאות כפים לא שמעתי
                              רציתי לומר השיר נגמר
                              ובמקום זה מהבמה ברחתי

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • NAAMA 0N NAAMA 0

                                יש לי פחד במה
                                מיתרי קולי רועדים
                                אני לא יודעת למה
                                בכל האימונים יש זיופים

                                אבל פעם ביאוש
                                כשנשכבתי על המיטה
                                חברה אמרה לי לחוש
                                את הצלילים את השירה

                                עצמתי את העיניים
                                ודמיינתי עולם צלילים
                                לפתע ורדו המשקפיים
                                עולם עשוי מתוים

                                שרתי ללא זיופים
                                לשירה נשאבתי
                                דילגתי בין הצלילים
                                אך כשאת עיני פקחתי

                                השקט שרר
                                מחיאות כפים לא שמעתי
                                רציתי לומר השיר נגמר
                                ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                A מנותק
                                A מנותק
                                Anne
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                #2487

                                שמחה
                                ודמעות
                                של שיר
                                ודאגה

                                וילדה
                                בגוף בוגר
                                שעל הכל
                                מביטה

                                והלב שלה
                                קרוע
                                קורא
                                לעזרה

                                אבל אפילו
                                היא
                                בעצמה
                                את עצמה
                                לא מבינה

                                אז
                                עיניים לחות
                                היא שולחת
                                אל שמיים
                                שחורים

                                ודבר אחד
                                מבקשת
                                תבין אותי
                                גם אם בשיריי
                                חורים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                  #2488

                                  החייל נסוג אחור
                                  ואין איש בעורף
                                  מנסה רק לעבור
                                  לשרוד את החורף

                                  אולי זו בגידה
                                  אולי זה חיים
                                  ומעבר לגדה
                                  הנה הם באים

                                  ימיו שחלפו
                                  ללא שום תכלית
                                  פניו חפו
                                  שנותיו השחית

                                  לא נאבק
                                  לעצמו נכנע
                                  התכסה באבק
                                  לנשמתו לא ענה

                                  רק נסוג כל חייו
                                  אל האוהל, בפנים
                                  רק השחית את שנותיו
                                  עתה אין לו פנים.

                                  השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • אלישא אליש

                                    החייל נסוג אחור
                                    ואין איש בעורף
                                    מנסה רק לעבור
                                    לשרוד את החורף

                                    אולי זו בגידה
                                    אולי זה חיים
                                    ומעבר לגדה
                                    הנה הם באים

                                    ימיו שחלפו
                                    ללא שום תכלית
                                    פניו חפו
                                    שנותיו השחית

                                    לא נאבק
                                    לעצמו נכנע
                                    התכסה באבק
                                    לנשמתו לא ענה

                                    רק נסוג כל חייו
                                    אל האוהל, בפנים
                                    רק השחית את שנותיו
                                    עתה אין לו פנים.

                                    השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    Anne
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2489

                                    כשהשקר מתעבה
                                    החומה מתגבהת
                                    כשהעולם מנסה
                                    לאבד אותי לדעת

                                    כשגם דמעותיי אזלו
                                    ואין עוד נשק בכליי
                                    והאויב עומד מולי
                                    וכה רועדות ידיי

                                    לא נשאר מנוס
                                    מלשמוע את הקול
                                    שקורא לי לחפש
                                    ואף פעם לא לחדול

                                    לא להניח אף אבן
                                    לא לעזוב את התמיהות
                                    להתקדם איתן ביחד
                                    בדרך לתשובות

                                    יודעת גם אם
                                    אפילו שמי איני זוכרת
                                    אני אנצח לבסוף
                                    כי האש בי עוד בוערת

                                    ובקו הסיום
                                    שום דבר לא משנה
                                    רק שהתאמצתי
                                    והצלחתי
                                    עשיתי את זה!

                                    ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נעמי ה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2490

                                      אין בי כוחות
                                      להתמודד מול רוחות
                                      לרדוף אחר הלא נודע
                                      בלי לדעת האם את הטוב עושה
                                      הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                                      באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                                      מעודדת בזמנים קשים
                                      מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                                      מעריכה, מעריצה, מוקירה
                                      לא שופטת, טוענת, מצליפה
                                      רק רע את מוציאה
                                      אולי באיזה יום היא תבוא
                                      הלוואי
                                      ובנתיים,
                                      המשיך את הרוח לרדוף
                                      בלי סוף
                                      בתקווה שעושה את הנכון.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2491

                                        ילד
                                        ילד שחור עיניים
                                        ילד רך
                                        מדבר שנים מולך
                                        ואם תקשיב
                                        עד שאזרח
                                        תחצה הלילה
                                        בבטחה

                                        ילד שחור עיניים
                                        כמו הלילה
                                        אשר לפניי
                                        מחר תרים
                                        ראשך למעלה
                                        אולי תביט קצת
                                        בעיניי

                                        ילד שחור עיניים
                                        ילד תם
                                        כדמות סהר
                                        שמור נא עצמך
                                        ולא סתם
                                        שמור עוד עצמך
                                        כנער

                                        ילד שחור עיניים
                                        כמו התהום
                                        אשר לפניך
                                        שן עכשיו
                                        חכה ליום
                                        ואז אוכל, אשקיף
                                        עליך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                          #2492

                                          עבר עליי יום איום
                                          מרגיש רסק של עגבניה...
                                          ורגע לפני סוף היום
                                          מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                                          ההורים שוב כועסים
                                          והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                                          החברים כבר אפילו לא מנסים
                                          זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                                          זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                                          אוהבים אותי?
                                          מה בכלל עשיתי?
                                          האם זו אשמתי?
                                          רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                                          חשבתי ונזכרתי
                                          "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                                          ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                                          אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                                          ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול