דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NAAMA 0N NAAMA 0

    חלום מתוק
    מחייכת אל קהל צופים
    חיוך כובש
    לפתע בין המפורסמים

    פלשים מסנוורים
    פסיעות בטוחות על הבמה
    הופעות בגדים
    מציצות בכל פינה

    היד מושטת
    המקרופון כמעט ביד
    לפתע מתעוררת
    חזרתי למציאות החלום נגמר

    מצב הרוח יורד באחת
    נעלמו המצלמות
    היה זה רק חלום
    העיניים עצובות

    ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
    אומרת לי לא ליפול
    מנצלת את כל הכח
    מנסה לגדול

    A מנותק
    A מנותק
    Anne
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2476

    כל פעם שכאבתי
    כל פעם שהיה לי מר

    כל פעם כזו צעקתי
    וקול בכיי גבר

    האנשים מסביב החרישו
    שום קול לא נשמע

    נשארתי לבד בשדה מוקשים
    עד שאקרוס, אלא מה?

    ופתאום מתוך החושך
    ראיתי מחזה אלוקים

    רגע כזה של הראה שמימית
    ובליבי קולות וברקים

    וענן כבד מוסר
    מוסטת עלטה

    כי גם שם ידך תנחני,
    תאחזני ימינך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מסווגתמזוודה117
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
      #2477

      מצלמת תמונה הולמת
      לתחרות המתקיימת

      הבאתי אביזרים לצילום מתאים
      נופים מרפאים
      פרפרים,הרים,פרחים

      צילמתי נהנתי
      את התמונה שלחתי
      ואפילו זכיתי מקום שלישי!

      קרדיט לק.ב ❤🥰

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2478

        צועדת בשביל
        ארוך
        ומתיש
        כל כך
        קשה הדרך
        קוצים
        אבנים
        שלא נחים
        ומנסים
        הם קטנים
        אך
        מפילים
        איך פוסחים
        מבלי להיפגע
        איך הולכים
        בדרך
        הטובה
        כשליעד נגיע
        בסיפוק
        בשלווה
        כשבסוף
        לי תופיע
        מדליית זהב🏅

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
          יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
          יצחק אדיר אשכנזי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2479
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2480

            למה הלב שלי כלכך כואב
            לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
            איזה מפחיד זה להתחבר
            לאדם שעליך יכול לוותר

            למה כשקשה לי לשמוח
            הלב שלי נהיה עצוב
            למה שרוצה רק לברוח
            פתאום העולם לא חשוב

            למה הכוכבים נעלמים
            שאני חייבת אותם בתוך החושך
            למה אנשים יכולים להיות רעים
            וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

            למה אני שואלת הרבה שאלות
            וזה מרגיש שאני רק חופרת
            למה אם אני אשתוק פתאום
            יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2481

              ממציא תווים,
              מתאמן ומנגן
              הם לא מספיק משתלבים
              הכל מתבלגן!

              משחק עם הסולמות
              אך לא עובד והתיאום חשוב
              המנגינה יורדת רמות
              מנסה לכתוב שוב

              מתחילים ומנגנים
              אך הזיופים הקטנים מפריעים
              את המיתרים שוב מכוונים
              לבסוף מצליחים וכולם מריעים

              מנגינה נוצרה!
              מצאה חן בעיני המלחין
              מקפיצה תאווירה
              בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2482

                חבר

                היית לי חבר
                יותר קרוב מאח
                אותה ישיבה
                ודומים כל כך
                מדברים אל תוך הלילה
                שיחות פתוחות
                על הניסיונות ......
                מלב אל לב
                היה עם מי לדבר
                לספר מה שכואב

                ובסוף ההמתנה
                הגיעה המתנה
                ופתאום ....
                הפתעת ....!
                מזל טוב !!
                התראסת
                שמחתי
                צחקתי
                בליבי בכיתי
                לא ברור בדיוק ממה
                אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                אחי -- נשארנו חברים
                ניסית לשדר
                אבל ברור לי
                שזה כבר סיפור אחר
                שאתה אי שם במקום אחר
                מה שהיה כבר לא יחזור
                הזמן לא חוזר לאחור
                ומבין
                צריך התגברות
                וזה חלק מהבגרות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • 11221 מנותק
                  11221 מנותק
                  1122
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                  #2483

                  [שיר לשלושת השבועות]

                  חיים של גאולה
                  זאת אגדה מעולה
                  אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                  עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                  ממתקים על העצים
                  ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                  אומות העולם שפחות ועבדים
                  וכולם רק תורה לומדים

                  אין מלחמות בכלל בעולם
                  אין יותר פילוג בעם
                  ימי האבל יהפכו לשמחה
                  ולרגל נעלה כל המשפחה

                  כל החולים יתרפאו
                  עשרת השבטים יקובצו
                  על העולם תתפשט ישראל
                  וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                  וישובו כהנים לעבודתם
                  ולווים לשירם ולזמרם
                  כל כך מיוחד בבית המקדש
                  כל היקום יהיה כחדש

                  אז חברים,
                  זאת לא אגדה
                  חשוב שכולנו נזכור ונדע
                  הגאולה קרובה מתמיד
                  לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2484

                    על תורה שאסורה בתקשורת

                    ציבור חוטא
                    ומוסכמות מתעוותות
                    יחידים מתבלבלים
                    ואמונות קורסות

                    אין מנהיג כי נסוג הצבא
                    נסוג הצבא כי אין מנהיג
                    יחידים מקימים פלוגות
                    כדי להתחבא ולהפסיד

                    אל תצטרף לשקר
                    ואל תסכים בשתיקה
                    ואל תניח בהפקר
                    את עיקרי תורתך

                    אני צועק
                    אין איש עונה
                    אין איש איתי
                    נשארתי לבדי

                    אך אולי בעוד יום או יומיים
                    יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                    ומי יודע דרך האור
                    אולי עוד נקום ונצא מהבור

                    הן כתוב בתורה
                    שנוי בנביאים
                    ומשולש בכתובים
                    נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #2485

                      בס"ד
                      לבד מול גלים- T.t

                      בלילה לבד,
                      יושב וכותב לך מכתב.
                      אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                      כשנשבר לי וממש כאב.

                      רק אני ואתה יודעים,
                      כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                      איך אני נשרף כל יום בפנים
                      ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                      כי כבר ניפצתי הכל,
                      החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                      אבל כבר לא יכול!
                      מה אני מבקש ממך?
                      תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                      • NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0N מנותק
                        NAAMA 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2486

                        יש לי פחד במה
                        מיתרי קולי רועדים
                        אני לא יודעת למה
                        בכל האימונים יש זיופים

                        אבל פעם ביאוש
                        כשנשכבתי על המיטה
                        חברה אמרה לי לחוש
                        את הצלילים את השירה

                        עצמתי את העיניים
                        ודמיינתי עולם צלילים
                        לפתע ורדו המשקפיים
                        עולם עשוי מתוים

                        שרתי ללא זיופים
                        לשירה נשאבתי
                        דילגתי בין הצלילים
                        אך כשאת עיני פקחתי

                        השקט שרר
                        מחיאות כפים לא שמעתי
                        רציתי לומר השיר נגמר
                        ובמקום זה מהבמה ברחתי

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                          יש לי פחד במה
                          מיתרי קולי רועדים
                          אני לא יודעת למה
                          בכל האימונים יש זיופים

                          אבל פעם ביאוש
                          כשנשכבתי על המיטה
                          חברה אמרה לי לחוש
                          את הצלילים את השירה

                          עצמתי את העיניים
                          ודמיינתי עולם צלילים
                          לפתע ורדו המשקפיים
                          עולם עשוי מתוים

                          שרתי ללא זיופים
                          לשירה נשאבתי
                          דילגתי בין הצלילים
                          אך כשאת עיני פקחתי

                          השקט שרר
                          מחיאות כפים לא שמעתי
                          רציתי לומר השיר נגמר
                          ובמקום זה מהבמה ברחתי

                          A מנותק
                          A מנותק
                          Anne
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                          #2487

                          שמחה
                          ודמעות
                          של שיר
                          ודאגה

                          וילדה
                          בגוף בוגר
                          שעל הכל
                          מביטה

                          והלב שלה
                          קרוע
                          קורא
                          לעזרה

                          אבל אפילו
                          היא
                          בעצמה
                          את עצמה
                          לא מבינה

                          אז
                          עיניים לחות
                          היא שולחת
                          אל שמיים
                          שחורים

                          ודבר אחד
                          מבקשת
                          תבין אותי
                          גם אם בשיריי
                          חורים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #2488

                            החייל נסוג אחור
                            ואין איש בעורף
                            מנסה רק לעבור
                            לשרוד את החורף

                            אולי זו בגידה
                            אולי זה חיים
                            ומעבר לגדה
                            הנה הם באים

                            ימיו שחלפו
                            ללא שום תכלית
                            פניו חפו
                            שנותיו השחית

                            לא נאבק
                            לעצמו נכנע
                            התכסה באבק
                            לנשמתו לא ענה

                            רק נסוג כל חייו
                            אל האוהל, בפנים
                            רק השחית את שנותיו
                            עתה אין לו פנים.

                            השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אלישא אליש

                              החייל נסוג אחור
                              ואין איש בעורף
                              מנסה רק לעבור
                              לשרוד את החורף

                              אולי זו בגידה
                              אולי זה חיים
                              ומעבר לגדה
                              הנה הם באים

                              ימיו שחלפו
                              ללא שום תכלית
                              פניו חפו
                              שנותיו השחית

                              לא נאבק
                              לעצמו נכנע
                              התכסה באבק
                              לנשמתו לא ענה

                              רק נסוג כל חייו
                              אל האוהל, בפנים
                              רק השחית את שנותיו
                              עתה אין לו פנים.

                              השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                              A מנותק
                              A מנותק
                              Anne
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2489

                              כשהשקר מתעבה
                              החומה מתגבהת
                              כשהעולם מנסה
                              לאבד אותי לדעת

                              כשגם דמעותיי אזלו
                              ואין עוד נשק בכליי
                              והאויב עומד מולי
                              וכה רועדות ידיי

                              לא נשאר מנוס
                              מלשמוע את הקול
                              שקורא לי לחפש
                              ואף פעם לא לחדול

                              לא להניח אף אבן
                              לא לעזוב את התמיהות
                              להתקדם איתן ביחד
                              בדרך לתשובות

                              יודעת גם אם
                              אפילו שמי איני זוכרת
                              אני אנצח לבסוף
                              כי האש בי עוד בוערת

                              ובקו הסיום
                              שום דבר לא משנה
                              רק שהתאמצתי
                              והצלחתי
                              עשיתי את זה!

                              ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • נ מנותק
                                נ מנותק
                                נעמי ה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2490

                                אין בי כוחות
                                להתמודד מול רוחות
                                לרדוף אחר הלא נודע
                                בלי לדעת האם את הטוב עושה
                                הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                                באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                                מעודדת בזמנים קשים
                                מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                                מעריכה, מעריצה, מוקירה
                                לא שופטת, טוענת, מצליפה
                                רק רע את מוציאה
                                אולי באיזה יום היא תבוא
                                הלוואי
                                ובנתיים,
                                המשיך את הרוח לרדוף
                                בלי סוף
                                בתקווה שעושה את הנכון.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2491

                                  ילד
                                  ילד שחור עיניים
                                  ילד רך
                                  מדבר שנים מולך
                                  ואם תקשיב
                                  עד שאזרח
                                  תחצה הלילה
                                  בבטחה

                                  ילד שחור עיניים
                                  כמו הלילה
                                  אשר לפניי
                                  מחר תרים
                                  ראשך למעלה
                                  אולי תביט קצת
                                  בעיניי

                                  ילד שחור עיניים
                                  ילד תם
                                  כדמות סהר
                                  שמור נא עצמך
                                  ולא סתם
                                  שמור עוד עצמך
                                  כנער

                                  ילד שחור עיניים
                                  כמו התהום
                                  אשר לפניך
                                  שן עכשיו
                                  חכה ליום
                                  ואז אוכל, אשקיף
                                  עליך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                    #2492

                                    עבר עליי יום איום
                                    מרגיש רסק של עגבניה...
                                    ורגע לפני סוף היום
                                    מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                                    ההורים שוב כועסים
                                    והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                                    החברים כבר אפילו לא מנסים
                                    זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                                    זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                                    אוהבים אותי?
                                    מה בכלל עשיתי?
                                    האם זו אשמתי?
                                    רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                                    חשבתי ונזכרתי
                                    "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                                    ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                                    אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                                    ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2493

                                      צעד איתך
                                      ללא גישה
                                      סוד מפיך
                                      שלבסוף יפיל

                                      כמו גל רועש
                                      תתבער האש
                                      הרימו כבר עוגן
                                      בעוד הדימעה זולגת

                                      ואת שותקת
                                      הכל אבוד
                                      כאילו כלום

                                      שברים שנופצו
                                      שלמים אז היו
                                      אנשים שניסו
                                      להם - שילם המצפון

                                      מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                                      השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                                      "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • ויוושו מנותק
                                        ויוושו מנותק
                                        ויווש
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2494

                                        תשעת הימים אלינו נכנסו
                                        מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                                        הדם היה שפוך ברחובות
                                        שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                                        הקב"ה ישב וחיכה
                                        אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                                        הנביא הוכיח והיתרה
                                        אך העם כלל לא שמע

                                        בתקופת הבית הראשון
                                        ההרס הגיע עד נחל הקישון
                                        הגולים הלכו ובכו
                                        ואת ההגודל לעצמם כרתו

                                        בפעם הראשונה
                                        כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                                        עשה מצור סביב החומה
                                        הרעב הגיע לכל פינה
                                        ואמא בשלה את בנה

                                        וביום תשעה באב
                                        כבר הובטח מימי המדבר
                                        שיהיה זה בכיה לדורות
                                        ובית המקדש חרב
                                        בגלל שלושת עבירות חמורות

                                        לאחר כמה שנים
                                        חזרו המקרים
                                        באותם תאריכים
                                        חזרו על אותם המעשים??!!
                                        לא הם היו מפולגים!!!
                                        מלחמת אזרחים פרצה
                                        שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                                        הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                                        לראות יהודים הורגים יהודים
                                        עד שהחליטו לנקוט במעשים
                                        היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                                        ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                                        אך הגזירה נגזרה
                                        ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                                        הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                                        הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                                        מספיק לנו צרות וקשיים
                                        שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                                        א-ח-ים🤝

                                        "ללב שלנו אין הנחות😞
                                        אין מבצעים❌
                                        ואם שברת💔שילמת!"💰

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2495

                                          בוכה כמקובל
                                          פשוט השתגעתי
                                          מרגישה בקרנבל
                                          מצטערת שנגעתי

                                          יודעת שבחרתי
                                          הכי נכון בעולם
                                          עם האמת הלכתי
                                          מתעלמת מכולם

                                          אני צוחקת
                                          כי נמאס לי לחשוב
                                          יד ביד עם האמת
                                          חיה ובועטת

                                          מאכזבת את כולם
                                          והכי את עצמי
                                          יודעת שזה בשבילם
                                          אבל בעצם בשבילי

                                          נגמרו לי המילים
                                          אז אני כותבת
                                          מסתכלת אל בני אדם רגילים
                                          וקצת הרבה נבהלת

                                          כבר התבלבלתי לגמרי
                                          תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                                          כי שכחתי איך קוראים לי...............
                                          יום אחד אשוב...........

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול