דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2493

    צעד איתך
    ללא גישה
    סוד מפיך
    שלבסוף יפיל

    כמו גל רועש
    תתבער האש
    הרימו כבר עוגן
    בעוד הדימעה זולגת

    ואת שותקת
    הכל אבוד
    כאילו כלום

    שברים שנופצו
    שלמים אז היו
    אנשים שניסו
    להם - שילם המצפון

    מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
    השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
    "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ויוושו מנותק
      ויוושו מנותק
      ויווש
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2494

      תשעת הימים אלינו נכנסו
      מזכירים לנו ימים קשים שעברו
      הדם היה שפוך ברחובות
      שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

      הקב"ה ישב וחיכה
      אולי עוד עמו יחזור בתשובה
      הנביא הוכיח והיתרה
      אך העם כלל לא שמע

      בתקופת הבית הראשון
      ההרס הגיע עד נחל הקישון
      הגולים הלכו ובכו
      ואת ההגודל לעצמם כרתו

      בפעם הראשונה
      כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
      עשה מצור סביב החומה
      הרעב הגיע לכל פינה
      ואמא בשלה את בנה

      וביום תשעה באב
      כבר הובטח מימי המדבר
      שיהיה זה בכיה לדורות
      ובית המקדש חרב
      בגלל שלושת עבירות חמורות

      לאחר כמה שנים
      חזרו המקרים
      באותם תאריכים
      חזרו על אותם המעשים??!!
      לא הם היו מפולגים!!!
      מלחמת אזרחים פרצה
      שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
      הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
      לראות יהודים הורגים יהודים
      עד שהחליטו לנקוט במעשים
      היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
      ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
      אך הגזירה נגזרה
      ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

      הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
      הוא לא רוצה אותנו מפולגים
      מספיק לנו צרות וקשיים
      שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
      א-ח-ים🤝

      "ללב שלנו אין הנחות😞
      אין מבצעים❌
      ואם שברת💔שילמת!"💰

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2495

        בוכה כמקובל
        פשוט השתגעתי
        מרגישה בקרנבל
        מצטערת שנגעתי

        יודעת שבחרתי
        הכי נכון בעולם
        עם האמת הלכתי
        מתעלמת מכולם

        אני צוחקת
        כי נמאס לי לחשוב
        יד ביד עם האמת
        חיה ובועטת

        מאכזבת את כולם
        והכי את עצמי
        יודעת שזה בשבילם
        אבל בעצם בשבילי

        נגמרו לי המילים
        אז אני כותבת
        מסתכלת אל בני אדם רגילים
        וקצת הרבה נבהלת

        כבר התבלבלתי לגמרי
        תעזרו לי למצוא ת'צמי?
        כי שכחתי איך קוראים לי...............
        יום אחד אשוב...........

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2496

          מילים בכל מיני צבעים
          מילים שיכולות להיכנס
          לתוך הלב בפנים

          אהבה שתלויה בדבר
          אהבה שיכולה להיות כואבת
          ולשרוף הרבה זמן

          חברים שאולי לא באמת טובים
          חברים שיכולים להיות רעים
          ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

          זמן שלפעמים יכול לדחוק
          זמן שיכול לפעמים לצחוק
          וזמן שיכול לעשות הכל

          וחלומות חייבים להתגשם
          וחלומות שתלויים רק בהשם
          וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • ז מנותק
            ז מנותק
            זלדה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2497

            תאיר את דרכי
            כי היא הדרך אל האור השלם
            אני מאמין באופן זך ונקי
            שניצוץ יהודי לא יכול להיעלם

            אז עזור לי להציל נשמות בנס
            כי עוד לא מאוחר עבורן
            שיר פשוט יכול לפרנס
            אך יכול גם להחזיר נשמות למקורן

            ולכן אני פה בסמטאות ירושליים
            בכל ערב שבת כל שבוע
            גיטרה בידי ולמרגלותיי נעליים
            שם מכניסים לי אגורות באופן די קבוע

            ויושב אני ומתחנן ואין איש מבין על מה
            ושכניי הצדיקים נדים בראשם
            ואין הם מבינים ששמחתם לא תוכל להיות שלימה
            כי תורת חיים כה חסרה לאחינו שם

            אך לפעמים, אחת לכמה שבועות זה קורה
            עוצר אדם שאינו שומר לעת עתה
            ויושב אני עימו בתוך ביתי המקורה
            ואז יודע ששליחותי השיגה מטרתה

            ובשביל זה אני חי
            בשביל נשמות אבודות
            מתחנן וזועק אל אחיי
            יודע אני זו הברוכה בעבודות
            ועליה לא מפסיק להודות לאלוקיי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מיני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2498

              הולך לתומי ברחובותיך

              מביט אל מרגלות חומותיך

              מחכה כבר שיבוא וישקיך

              בתורת משה וישראל עמך

              הוי בית מקדשינו חרב

              בעוון שנאת חינם הוא נשרף

              צום תשעה באב נקבע אז

              ונקווה שאת המוסר

              נלמד עד אז.....

              רק אהבת חינם תבנה את בית מקדשינו חזרה עם ישראל חי👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • שבור אורש מנותק
                שבור אורש מנותק
                שבור אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2499

                דרכו של שקר

                לשקר אין רגלים
                אך יש אלף פיות
                לשקר אין כנפיים
                אך הוא מגיע לכל הארצות

                השקר לא מחזיק מעמד
                אך יש לו אלפי תומכים
                לשקר אין אוהב אחד
                אך יש לו הרבה משתמשים

                השקר לא צריך כוח
                רק אנשים חסרי מוח
                כמה הולכי תאוות שפלים
                ואנשים מכובדים שלא מוחים

                לשקר ממלכה
                ואלפי משרתים
                אין חובה
                ואין בחילה באמצעים

                חומתו היחידה המציאות
                ירוץ עד יפגוש סלע
                ייפול ארצה במהירות
                ועל פניו פצע

                ואז יקום ויבכה
                יכנס לדיכאון עמוק
                אחר יאמר מקרה
                וילך להמשיך לצחוק

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                • שבור אורש שבור אור

                  דרכו של שקר

                  לשקר אין רגלים
                  אך יש אלף פיות
                  לשקר אין כנפיים
                  אך הוא מגיע לכל הארצות

                  השקר לא מחזיק מעמד
                  אך יש לו אלפי תומכים
                  לשקר אין אוהב אחד
                  אך יש לו הרבה משתמשים

                  השקר לא צריך כוח
                  רק אנשים חסרי מוח
                  כמה הולכי תאוות שפלים
                  ואנשים מכובדים שלא מוחים

                  לשקר ממלכה
                  ואלפי משרתים
                  אין חובה
                  ואין בחילה באמצעים

                  חומתו היחידה המציאות
                  ירוץ עד יפגוש סלע
                  ייפול ארצה במהירות
                  ועל פניו פצע

                  ואז יקום ויבכה
                  יכנס לדיכאון עמוק
                  אחר יאמר מקרה
                  וילך להמשיך לצחוק

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #2500

                  המלחמה ארוכה
                  ההתגברות קשה
                  אני כל כך רוצה
                  וכמעט מצליחה.

                  נלחמת המון
                  כדי להגיע למליון
                  וברוך השם
                  הגעתי בשלום.

                  לא האמנתי
                  שאני יגיע לפיסגה
                  שאראה את הגאולה
                  ואחווה את התחושה.

                  וכן אני פה
                  חווה, מרגישה, מאמינה
                  וממליצה לכולם
                  תלחמו גם
                  כי הנצחון שווה הכול.!!

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מא1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2501

                    בס"ד

                    חינם?!

                    בית ראשון חרב
                    לאחר 70 נשלם,
                    בית שני- זר קרב
                    ושועלים מהלכים, עדיין.

                    דור שלא נבנה בימיו
                    הרי ידוע לא נעלם-
                    כאילו נחרב לנגד עיניו
                    ושנאת חינם, היש אם אין?..

                    זה קשה. לאהוב בכל מצב
                    ומה עם הלב שכה נכלם,
                    זה לא בחינם, עדיין כאן נכאב
                    אז איך לאהוב, לסלוח- מניין?!

                    אך אם יופנם בעומק הלבב
                    כולם רק שליחים כאן בעולם,
                    הכל מגיע רק ממנו המלך- האב
                    אזי,

                    מיום ליום, אהבת חינם תשתבח כיין!..

                    משפט לחיים-💕
                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2502

                      כתבתי שיר על מקצב

                      ילדה קטנה
                      עיניים פעורות
                      על המסך בוהה
                      קוראת בעניין שורות

                      להשתתף החלתי
                      וכתבתי פוסטים
                      ברגעים פנויים נכנסתי
                      עזרתי למשתמשים

                      במוזיקה מבינה
                      מהפורום לומדת
                      למרות שקטנה
                      ומלייקים עדין מתלהבת

                      אבל תמיד חושבת
                      את בכלל לא גדולה
                      האם הדעה שלך בוגרת
                      ומעניינת את הסביבה

                      אבל מיד מנערת את המחשבה
                      הגיל לא חשוב
                      העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                      מזכירה לעצמי שוב ושוב

                      ואולי ביום מן הימים
                      כשאהיה גדולה
                      מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                      ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                      ויזכרו בילדה הקטנה
                      שמהפורום ללמוד נסתה
                      וכעת היא כבר בחורה
                      שבמוזיקה מבינה

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • NAAMA 0N NAAMA 0

                        כתבתי שיר על מקצב

                        ילדה קטנה
                        עיניים פעורות
                        על המסך בוהה
                        קוראת בעניין שורות

                        להשתתף החלתי
                        וכתבתי פוסטים
                        ברגעים פנויים נכנסתי
                        עזרתי למשתמשים

                        במוזיקה מבינה
                        מהפורום לומדת
                        למרות שקטנה
                        ומלייקים עדין מתלהבת

                        אבל תמיד חושבת
                        את בכלל לא גדולה
                        האם הדעה שלך בוגרת
                        ומעניינת את הסביבה

                        אבל מיד מנערת את המחשבה
                        הגיל לא חשוב
                        העיקר ההבנה במוזיקה והשקעה
                        מזכירה לעצמי שוב ושוב

                        ואולי ביום מן הימים
                        כשאהיה גדולה
                        מי בצוות פיקוח? יבדקו המשתמשים
                        ויראו אותי ברשימה(🙄 הלוואי)

                        ויזכרו בילדה הקטנה
                        שמהפורום ללמוד נסתה
                        וכעת היא כבר בחורה
                        שבמוזיקה מבינה

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                        #2503

                        שיר על תשעת הימים...

                        מפזמת לעצמי
                        בשקט
                        מנגינה

                        והלב מתעורר
                        מצטרף
                        ברינה

                        ההרמוניה מתגברת
                        עוד קולות
                        מצטרפים

                        מקהלה מתחברת
                        סולמות
                        וסולנים

                        ופתאום
                        אני נזכרת
                        אסור לנו לשמוח!

                        הן תשעת הימים
                        איך הצלחתי
                        לשכוח

                        זה הזמן
                        להיזכר
                        בכל היופי
                        והחן

                        שהיו מנת חלקנו
                        עד חורבנו
                        של
                        בית הקל

                        ובעוד הזכרונות
                        מהבהבים
                        בראשנו

                        נשא תפילה
                        שיבנה
                        בקרוב
                        בית תפארתנו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2504

                          ואת
                          בת ציון
                          קלים היו רודפייך
                          ספקו לך כפיים
                          -הזאת העיר-
                          ואת
                          ערום ועריה

                          בת ציון
                          כאילים היו שריך
                          לא מצאו מרעה
                          -הזאת העיר-
                          ואת
                          אין דורש לך

                          בת ציון
                          טבעו בארץ שערייך
                          ובא אויב וצר
                          -הזאת העיר-
                          ואת
                          מגואלת בדם

                          בת ציון
                          ואיך פרשת כפייך
                          אוי נא כי עייפת
                          -הזאת העיר-
                          ואת
                          על אלה בוכיה
                          .
                          בת ציון
                          עוד תיבנינה חורבותיך
                          והיכל יווסד
                          -הזאת העיר-
                          ובך
                          ישבו ינון ואליה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נעמי ה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                            #2505

                            בליבי רגש עז
                            לא ניתן לתיאור
                            היום השתנו חיי
                            לבילתי היכר וזיהוי

                            איך יכולתי עד כה-
                            בלא יצר הכתיבה?
                            מה עשיתי ביום של חול-
                            ללא יכולת הביטוי הבהירה?!

                            לדברים טובים מתרגלים מהר
                            כך גורס המשפט
                            וכבר מבין שתי שפתיי
                            מתגלגל לו שיר נוסף---

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2506

                              רבותי, התראה
                              סוללה חלשה
                              אני על מצב השתקה
                              אף אחד לא שומע

                              אנא, חברו אותי למטען
                              הגוף מתלונן
                              הלב מתחנן
                              מהעולם הזה יגע

                              המסך מהבהב
                              הכאב מהדהד
                              החיוך המלגלג
                              בתוך תוכי קורע

                              האנרגיה אוזלת
                              את הנשמה גוזלת
                              שוב ליפול היא שוקלת
                              משהו בעין דומע

                              מתבצע כיבוי
                              אין כבר כח לשינוי
                              בכל מקרה אין סיכוי
                              תנו לי מטען---

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דניאל מיוזיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2507

                                נשארו בי רק שאריות
                                פיסות פיסות
                                חתיכות יבשות
                                של מעט כוחות מהקרבות

                                נשארו בי אך דמויות
                                כמה צללים ודמיונות
                                אוחז בשיירי תקוות
                                חולם לפגוש באורות

                                נשארו בי רק כמה צרורות
                                שקים מלאים דמעות
                                מעט עשן חוצות
                                והרבה רוחות מכזבות

                                נשאר בי ולא נותר בי כלום
                                נשמר לי ולא נגמר בי הייקום
                                נשבר לי ולא נקצר ממני הטוב הגלום
                                ננצר בי ולא אתן לאף אחד לעצור אותי מלקום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2508

                                  תשעת הימים
                                  כולנו בוכים
                                  לא נשכחך ירושלים
                                  עד מתי בחושך אימים

                                  אסונות וצרות
                                  כמה כבר אפשר
                                  רוצים משיח כבר לראות
                                  העם רוצה להיות מאושר

                                  אבינו, מלכינו
                                  רחם נא עלינו
                                  כמהים אנו
                                  לראות בגאולתינו

                                  מבקשים ומתחננים
                                  אנו לא מתייאשים
                                  עם של עקשנים
                                  לגאולה מוכנים!

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2509

                                    לא מאמינה שעשיתי את זה
                                    איך כלכך השתנתי
                                    איזה ניסיון שכזה
                                    אולי בגלל החברה שהייתי
                                    אף אחד לעולם לא ידע
                                    מה אני באמת עוברת
                                    אני אשמור הכל בליבי
                                    לאף אחד לא מספרת
                                    מתחילה חיים חדשים
                                    כמו כל תקופה אחרת
                                    מנסה לגבור על הקשיים
                                    אבל יש פעמים שנופלת
                                    לא יודעת איך לשמור על זה
                                    לא יודעת איך לשמור על עצמי
                                    כל היום במחשבות
                                    מה באמת יהיה איתי
                                    אף אחד באמת
                                    לא מבין אותי
                                    לא יודע עלי
                                    לא מכיר אותי
                                    וכנראה שכן יכול בלעדי
                                    חושבים שקל לי בחיים
                                    כי לא את הכל אומרת
                                    חושבים שאני תמיד צוחקת
                                    כי לא יודעים שאני גם בוכה
                                    אף אחד לא מכיר אותי באמת
                                    עד שבאמת יחיה איתי
                                    אף אחד באמת לא ירצה אותי
                                    שיגלה מי שאני באמת
                                    כי הכל אפשר להסתיר במסיכה
                                    ועם חיוך
                                    ושהכל יורד
                                    זה יהיה רק אני והלב שלי
                                    שוב...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • ח חיה גאולה התייחס לנושא זה ב
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                      #2510

                                      שיר שכתבתי על המסר של מאורעות הזמן
                                      ועל השסע בעם - שבעצם כולנו באותה ספינה
                                      ועל סילוקן של צדיקי הדור

                                      שלום לרחוק ולקרוב

                                      בדור שהצרות שוטפות כנהר
                                      תחכה לו היום
                                      אולי מחר
                                      יבוא האדון להיכלו פתאום ביום בהיר
                                      אל עתיד חתום ונעלם
                                      צריך לגדול
                                      ליקוי מאורות
                                      ואין את מי לשאול
                                      רק הלב שנפתח מרגיש
                                      את הרוח שעובר
                                      ושומע קול שאומר
                                      שלום .. שלום
                                      אמר ה לרחוק
                                      ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                      באמצע היום
                                      שעון החול נעצר
                                      והעם שעוד עומד למרגלות ההר
                                      מוצא תשובה לשאלות שמרחפות באויר
                                      דור יתום סוער נסחף אל ים
                                      בין גליו מכיר
                                      את מי שאמר והיה עולם
                                      כנשר יעיר קינו את גוזליו מעורר
                                      ומשמיע קול שאומר
                                      שלום .. שלום
                                      אמר ה לרחוק
                                      ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                      מעבר לזמן לדמיון ולהגיון
                                      מלך יושב על כסא רחמים
                                      מחכה בארמון
                                      השולחן ערוך פתוח לכל עובר ושב
                                      הקרוב וגם הרחוק הם בניו
                                      שלום .. שלום
                                      אמר ה לרחוק
                                      ולקרוב אמר ה ורפאתיו

                                      יש לשיר הזה גם לחן - בנתיים סקיצה
                                      אולי אשתף מתי הוא

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • M מנותק
                                        M מנותק
                                        mykly64
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2511

                                        ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
                                        ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
                                        ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
                                        ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
                                        כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
                                        הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
                                        ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
                                        אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
                                        ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
                                        ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
                                        וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
                                        צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          איציק דדיה 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2512

                                          זה לא עוד שיר השירים

                                          זה לא שיר בלי חרוזים

                                          זה שיר שמתוך הלב הקטן

                                          שלפי כולם הוא לא מחסן

                                          שאוגר בתוכו את כל הצרות

                                          צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

                                          ורק אז את תורתך ללמוד

                                          בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

                                          *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
                                          וק

                                          יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול