דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #267
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #268
      שידור חוזר
      

      לאידע כמה עוד אחזיק
      בדיוק לפני שנה
      ככה זה התחיל
      שמועות רצות
      מילים עפות
      ואיתם גמאני

      לא מבין מה בי מציק
      מציף חינם אהבה
      ורק שלום מנחיל
      בלי מריבות
      לשונות הם חרבות
      ושוב הכל נגדי

      כשקמתי הרגשתי משו מעיק
      כמו גוש שנתקע
      חשבתי זה סביל
      הדחקתי רגשות
      עצרתי בכיות
      מתפוצץ בתוכי

      מאיפה נפל עלי כזה תיק
      אריכיון של כאב
      שאותי מפיל
      צלקות חשופות
      דם ודמעות
      ממלאים את ליבי

      נזכר בימים ברגש מחניק
      אכזבה בלב
      מקרה משפיל
      ראש בין כריות
      על הגג בלילות
      בורח ממקום שזרק אותי

      עוד מילה הורסת זיק
      עוד אני דואב
      חומת תקוה מפיל
      שנה של אמונות
      מיליוני תפילות
      והכל מהתחלה פוגע בי

      נשארתי עלה בין שמיים וארץ
      תלוי לחסדי הרוח
      אם אגדל או אהיה עלה נושר
      ההחלטה כבר לא בידי!

      אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
      מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
      השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #269

        השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

        העולם אכזר
        בנו מתעלל
        ככה מכאיב
        למה קורים דברים
        שאנחנו לא מבינים
        איבדנו אמון
        נשבר לנו
        מה שהיינו רגילים
        השתנה
        נמחק
        איך נשכח מה שהיה
        איך נחזור לנקודת ההתחלה
        כבר לא תמימים
        קצת מבינים
        אבל עדיין קשה
        ולא נוח
        פוגעים בנו
        משפילים אותנו
        דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
        נסדקו
        התרסקו
        נשברו
        האמון נאבד
        איך ניתן את ליבנו
        ככה בחינם
        למי שהתכחש לנו
        ובעט בנו
        ברגל גסה
        זה כואב ככה
        לחיות בלי לדעת
        באשליות כאילו

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בננה ספליט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
          #270
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #271

            שונא צבועים
            מיליון צבעים
            איך הם באים
            ומדברים
            לא מתביישים
            לא מותרים
            וכשהם הולכים
            הם מחריבים
            את החיים
            של אנשים
            גם חברים
            שלא עוזרים
            בהם תומכים
            שרים שירים
            שמחמיאים
            לשטוטניקיים
            מדבר עם אלוקים
            שרואה מעשים
            נותן עונשים
            שיגיד מה עושים
            עם כל הרעים
            ודברים של ביניים
            חצי חיים
            הרסו עם מילים
            שלא אומרים
            לא מסמפטים
            מכה על חטאים
            איך הם מתנהגים
            ברמה של ילדים
            נושם אבק שהם נושמים
            רואה והם רושמים
            עוצר והם חוסמים
            כותב והם חותמים
            לא סובל צבועים
            ולא מסתיר את זה מהם!!!

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #272

              אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
              ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
              יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
              שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
              שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
              תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
              לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


              לחיות: )

              אני רוצה רק לחיות
              ומה שבא אלי זה קרבות
              אני רוצה רק לחיות
              לשחרר ת'יום, את הצרות...

              נשבר לי מכאבים
              נשבר לי מנפילות
              נשבר לי מהסרטים
              שמציירים אגדות..

              וזה קשה לי ככה
              לכתוב שירים ושוב לחזור
              הנה עוד כאפה
              של החיים בשטח האפור...

              אז שוב באלי לוותר ,לפרק
              לנשום את אני האמיתי
              וחאלס! מספיק להתרסק
              בשדה הקרב נלחם חזיתי---

              לא..אתם לא יודעים
              מה זה בוקר בלי חיים
              בוקר שכולם נושמים
              וגם אתה במאמצים...

              מה שנשאר לעשות
              זה לאסוף ת'דמעות
              להפוך אותו לשק חבטות
              מול כל הרוע והמחשבות...

              התרגלתי להדוף בידיים
              כל טעות שעשיתי בדרך
              לא שמתי לב שבינתיים
              אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


              תזכרו ש..
              אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
              מספיק חכם כדי להרוויח מהן
              ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #273

                סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                לעולם לא להפסיק
                לדעת להודות על מה שיש
                לא לשכוח גם כשקשה
                גם כשלא רואים את האור
                או כשנשארנו מאחור
                גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                או כשנראה אחרת
                תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                את הדרך מאירה
                ולנו מזכירה
                שאף פעם לא מאוחר
                תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                רק שנזכור לפנות אליו
                גם כשטוב וורוד
                ולא רק כשקשה ושחור
                גם כשהדרך לא סלולה
                ומלאת מהמורות

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מיתרמ מנותק
                  מיתרמ מנותק
                  מיתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #274

                  פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                  בית א
                  שוב אני כאן שוב מתמודד
                  באותם השטחים שאתמול כבשתי
                  שוב המצפון לא ממש מעודד
                  אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                  שוב להתחיל מאותו המקום
                  לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                  שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                  רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                  פזמון
                  כי כולם כאן רוצים לשוב
                  רצים לשוב
                  ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                  כי כולם כאן רוצים לחזור
                  רצים לחזור
                  ושוב פעם רצים בחזרה
                  לנקודת ההתחלה
                  בית ב
                  שוב פעם להכות על אותו החטא
                  שרק אתמול ממנו שבתי
                  ושוב למחרת להתחרט
                  על זה שאת הטוב עזבתי
                  שוב פעם לסור מהרע
                  ושוב כמובן לעשות את הטוב
                  ואני לא מבין מה כאן קרה
                  ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                  פזמון
                  כי כולם...

                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #275
                                                             אל תהיה  כלב 
                    

                    מכירים את אלו הכלבים
                    אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                    שתמיד בראשם מהננים
                    כאילו כן כן הם אומרים

                    אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                    תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                    תבדוק תשאל תברר
                    תנסה אולי משהו אחר

                    הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                    חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                    לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                    אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • ר מנותק
                      ר מנותק
                      רבקה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                      #276

                      באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                      כתבתי שני שירים.
                      לחובבי אלו וחובבי אלו...
                      זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                      שמיים החלו לבכות
                      משתתפים בצערך
                      מטר של געש ירד
                      דגדג בחום שערך

                      עננים זזו קמעה
                      מחפשים לנפשם מסתור
                      ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                      כשרוח תכה בפנים, תסטור

                      ענפים בחוסר אונים התנודדו
                      וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                      ברקים במקומם נטועים עמדו
                      ושמחות בראשות מזמן גמדו

                      אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #277

                        לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                        יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                        מה אעשה להיכן אמלט?
                        "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                        תן לי ת'כוחות להיות אני

                        להידבק באמת, לראות את הטוב
                        להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                        לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                        ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                        תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                        אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                        יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                        תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #278

                          זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                          נ.ב
                          זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                          שחקנית

                          ביום אני שחקנית,
                          משקרת על כולם.
                          חייכנית כזו, אצילית,
                          אבל בלילה הכל נעלם.

                          מסתנוורת מהחושך,
                          הזכרונות מלחששים.
                          מתכווצת מהאובך,
                          שנוצר ממצמוצים.

                          הרגש ההוא, האכזר,
                          פושט בכל נימיי דמי.
                          נוטע בי אותו רגש זר,
                          תחושות דמע ודמים.

                          את חצוייה,
                          חתיכת שקרנית.
                          את חצופה,
                          חתיכת שחקנית.

                          הוא יודע ורואה,
                          שאינך שלמה.
                          ממית ומחייה,
                          כל רגע בזכייה.

                          ולכרית נמאס להקשיב,
                          היא מתחילה לעקצץ.
                          גם לי התחיל להעיב,
                          כל יום מחדש להיעקץ.

                          אז אני שואלת, ותענה,
                          כי נפשי רפוייה בכפי.
                          אם לא אקבל מענה,
                          אני אשתגע, ואתה עדי.

                          לאן מופנות עיניי,
                          להיכן מועדות פניי?
                          האם שקר הן דמעותיי,
                          או שמא תירוץ לחטאיי?!

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • הללויהה מנותק
                            הללויהה מנותק
                            הללויה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                            #279

                            יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                            https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                            [בית ראשון]
                            מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                            וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                            כל הרוחות שמלבות את אישי
                            עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                            אנו צועדים יחד לשקיעה
                            עטופים באהבה עטופים ביראה
                            מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                            ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                            [פזמון]
                            והמים כאן ברחם העולם
                            מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                            ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                            וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                            מאיטים  - במהירות
                            [בית שני]
                            מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                            אני משאיר כאן את כל השבוע
                            וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                            נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                            ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                            וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                            והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                            כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                            [פזמון]
                            והמים כאן ברחם העולם
                            מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                            ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                            וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                            מאיטים  - במהירות
                            או הו הו, או הו
                            [גשר]
                            האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                            האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                            [פזמון]
                            כשהמים כאן הם רחם העולם
                            והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                            וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                            וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                            [אאוטרו]
                            מאיטים במהירות
                            הו יא, יא
                            איך הם מאיטים במהירות...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חובבת מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #280

                              שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                              תהומות,
                              וסערות מתגלגלות.
                              מבול,
                              יבשות מוצפות.
                              חורבן.
                              זה מה שנשאר.

                              שנאה נשברה,
                              ואין שלום.
                              אהבה יתומה,
                              ואין נחמה.
                              לב ריק
                              וכאב ממלא.

                              מנגינה
                              ורעשי גלים
                              שקט
                              אין רחש ציפורים
                              דממה
                              הסכמה שקטה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • אינספריישןא מנותק
                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                #281
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #282

                                  שמונה ימים
                                  כד שמן קטן
                                  שרד הספיק ונותר
                                  לא אכזב
                                  שמונה ימים
                                  עם אחד שלם
                                  מול חיילים צרים
                                  ומלך רשע
                                  שמונה ימים
                                  ומאכלי חלב
                                  זכר לנס
                                  נס להתנוסס
                                  הדלקות ומנהגים
                                  סופגניות וספינג'
                                  לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
                                  שמונה ימים
                                  על הניסים אומרים
                                  הלל שרים
                                  לא שוכחים
                                  להודות להלל

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                    #283
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                      #284

                                      ידועים הסיפורים על התגלות 'אור החנוכה' במקומות הכי חשוכים ושע"י זה הוארו חייהם של הרבה יהודית אבודים.
                                      אז החלטתי לכתוב על זה חיבור... וזה הרקע לשיר הבא.

                                      גם כשקפוא וקר

                                      השמיים כהים, אפלים,
                                      עצי ברוש מכסים בקדרות.
                                      דרדרים עלומים, דוקרנים,
                                      מנערים בו שוב העייפות.

                                      כבר זמן רב שהוא מדשדש,
                                      יבלות כרוכות בכפות ידיו.
                                      הספיק הוא לאיטו להתייאש,
                                      את הוידוי, כמובן, גמר עליו.

                                      עוצם עיניו כך, יבשות הן,
                                      מייחלות הן למוות באיטיות.
                                      אימתה ופחד עליהן אין,
                                      ראו שואה, דם של אכזריות.

                                      אולם השטן בושש מלהגיע,
                                      לא מוותר לו על פיסת סבל.
                                      דמדומי כאב פסקו מלהופיע,
                                      כבר אינו חושב על אבל.

                                      כי לפתע....
                                      בין עציי הברוש...

                                      הוא רואה אותה, יפה כזאת,
                                      מושלמת בתמירותה.
                                      שמונת עמודיה הן סמל ואות,
                                      למקור היווצרותה.

                                      אור וטוהר, ניצוצות זכות,
                                      מאירה היא בזרקוריה.
                                      חמים הם, שופעים רכות,
                                      נוגעת בנימיי עלומיה.

                                      עיניו כבר אינן יבשות,
                                      ידיו כבר אינן כואבות.
                                      שוחה בים של דמעות,
                                      ממצמץ באושר אל הנרות.

                                      כי הן לוחשות לו, המרצדות,
                                      אל תשכח בן אהוב ויקר.
                                      כשם שאנו חמות ונעימות,
                                      אלוקים איתך גם כשחשוך וקר.

                                      גם כאן.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #285

                                        אוי יוונים נקבצו עליי
                                        גם היום כמו לפני שנים
                                        יש הרבה נסיונות קשים
                                        מנסים את הקודש לחלל

                                        אוי יוונים נקבצו עליי
                                        את הכותל והדורות הבאים
                                        מנסים לגעת בכול הקדוש
                                        כמו אז גם היום
                                        יש לנו תזכורות

                                        אוי יונים נקבצו עליי
                                        כמה זה אקטואלי לימינו
                                        כל הארועים הישנים
                                        חוזרים שוב ושוב על עצמם

                                        אבל בסוף כמו תמיד
                                        נחזור ונגיד הלל
                                        כי את הרשעים ננצח
                                        מעטים ביד רבים
                                        רשעים ביד חלשים
                                        חילונים מול חרדים

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                          #286

                                          בס"ד
                                          יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                          "חשמונאי ובניו"
                                          בשעות הערב הנרות מאירים
                                          באור יקרות את הבית ממלאים
                                          עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                          ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                          קולות ברמה למרחק נשמעים
                                          בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                          להשכיחם תורתך רצו היונים
                                          אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                          הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                          ממלא את העולם, בואו ותראו
                                          כי דור בא, דור עובר
                                          ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                          יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                          יגבור המעט על ההרבה
                                          אור האמונה בעולם יתרבה
                                          בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                          מרדכי פודרביניק
                                          בס"ד
                                          יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                          "חשמונאי ובניו"
                                          בשעות הערב הנרות מאירים
                                          באור יקרות את הבית ממלאים
                                          עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                          ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                          קולות ברמה למרחק נשמעים
                                          בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                          להשכיחם תורתך רצו היונים
                                          אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                          הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                          ממלא את העולם, בואו ותראו
                                          כי דור בא, דור עובר
                                          ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                          יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                          יגבור המעט על ההרבה
                                          אור האמונה בעולם יתרבה
                                          בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                          מרדכי פודרביניק

                                          מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול