דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארי גולד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2843

    זה לא צחוק זה מלחמה

    כן הייתי שם ראיתי את המצב
    בכל צומת עמדה או מוצב
    אזרחים לא תראה אין מצב
    ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

    בכל פינה מתרוצצים חיילים
    מנסים לא להיות חשופים
    שלא יראו אותם המחבלים
    שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

    במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
    חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
    אחד את השני מחזקים ומרגיעים
    וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

    אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
    לשפוך על הדף את התחושה
    לנסות לתאר את המציאות הקשה
    פחד אמיתי! לא קלישאה,

    הלכתי כי רציתי לחזק להרים
    בסוף מצאתי את עצמי מתרים
    שואב סיפורים מחדד מסרים
    בולע בדממה הרים של תיאורים,

    יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
    רציתי לדבר והייתי משותק
    רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
    חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

    סוף סוף אני באמת מפנים
    על מה אנחנו הלומדים מגינים
    זה לא איזה קרב של ציונים
    זה קרב על חייהם של אנשים,

    כמה שזה מחייב אותנו
    להשקיע ככל יכולתנו
    לתת הרבה יותר מעצמנו
    למען העם שסומך עלינו,

    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    10
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נעמי ה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2844

      אותו אחד שעולה לאוטובוס
      ואתה נושא תפילה בליבך
      שרק לא ישב לידך,

      אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
      ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
      ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

      אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
      כי פרצופו לגמרי מעוות,

      אותה אחת שמסתבכת בקופה
      ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
      ודואגים לעדכן בקול את מצבה
      ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

      כל אותם האנשים
      שלמרות הכול בוחרים בחיים
      לומדים לראות את הטוב
      להתעלם מכל מה שיכול לשבור
      מלאים בכמות של אומץ
      שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

      אז אל תהייה ההוא
      שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
      שמוחק להם את החיוך מהפנים
      ושובר להם את הלב לרסיסים

      לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
      כי אדם זה לא רק החיצוניות
      האדם זה בעיקר הפנימיות!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      6
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
        #2845

        אין דרך חזרה...
        הבטתי בחלון
        שרוחות נשבו ושרקו
        נתפס מבטי באיש מוזר
        שעמד על גג הבית
        ובידיו כרית לבנה
        מלאה בנוצות לבנות-
        דקות, קטנות וקלות

        הוא עמד על הגג-
        וברגע אחד-
        קרע את בד הכרית
        והנוצות החלו לעוף
        הן ריחפו באויר הקריר
        ודרך חזרה כבר לא הייתה..

        האחת עפה בעקבות הרוח
        לאיזה מבנה זנוח
        השניה והשלישית ריחפו באויר
        וצנחו לראשו של צעיר
        ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
        כל אחת עפה ליעד אחר משלה
        וידעתי-
        שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
        ואז חשבתי לעצמי-
        שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
        גם אם ירצה האיש
        להחזיר אותן לכרית מאוחדת
        אין לו שם דרך אחרת

        והרי גם כך זה לשון הרע
        אין לשום מילה דרך חזרה
        כל מילה שנאמרה בשגגה
        עפה לה ברוח כנוצה
        אל יעד לא נודע..

        אז להבא אדע
        ואחשוב לפני כל אמירה
        שזה הרי כמו שאקרע כרית
        והנוצות העפות-
        אין להן דרך חזרה..

        (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
        קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
        כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
        ✍ @הדרי

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        9
        • המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #2846

          הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
          אין לי דרך לחמוק
          צריכה להסתדר לבד
          בלי עזרה של אף אחד.

          מנסה להרים
          ת'ראש מעל המים
          להראות שהכול טוב בשיעורים
          לעזור בבית מתי שצריך
          ושככה יעבור הימים.

          אך בלילות
          צריכה להרגיע את הרוחות
          שבוערות בי, בנשמתי
          ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

          ואחרי תקופה
          מוצאת את עצמי
          באותה מתקפה
          לא מבינה
          איך הגעתי
          לאותה סוטיאציה.

          מנסה לומר לעצמי
          שאם במבחן החיים לא הצלחתי
          אני לא עושה שוב טעויות
          אני רק חוזרת על החומר.

          מוכרת ללב שלי שטויות
          בלי מחשבות
          כדי להרגיע את מצפוני
          שעובד בלי הפסקות.

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🤜 🙄
          8
          • אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהa
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2847

            יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
            אשמח לתגובות לפני שמגישה

            מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
            בנגיעה אחת
            של האור
            מול החושך

            בקירוב קטן
            של בהירות
            מול כהות

            הינך נצבת

            יממות
            שלעיתים נדמות
            לאפילות
            לאבלות
            לנרדמות

            אז-
            בליבך את מייחלת
            לראותך נגאלת
            במגע קטן של-
            עלות השחר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💥
            7
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2848

              לא שלי

              בחוץ
              הלילה שחור
              ובבזיך אחד
              מרקד אור
              כבר כמה דורות
              והפלא בוער
              למוד סערות
              והנר עודנו ער

              כי אם לא את
              שהיית
              פתילה אימהית
              מעבירה לו אש,
              מזמן היה כבה
              המאור שבך
              החזירו למוטב,
              ולימים לך לוחש:
              היה שווה.


              קשור יותר לחנוכה, אבל...

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏
              5
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #2849

                בס"ד

                'תן לי'-
                תן לי לראות בעיניים
                לרצות באמת מבפנים
                לעוף רחוק לגעת בשמיים
                להתחבר לתוצרים

                כי מה אני רוצה ומבקש
                לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                לא לוותר, להמשיך להתעקש
                לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                תן לי לקדם תהליכים
                לא לשבת לשחק משחקים
                למחוק סטיגמות של אנשים
                שתפרו עליי במהלך החיים

                כי מה אני רוצה ומבקש
                לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                לא לוותר, להמשיך להתעקש
                לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                ©

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👏 👍
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2850

                  החיוך שלי מזוייף
                  את הזיוף שלו לא רואים
                  אני צוחקת בקול
                  כדי לטשטש את הפנים

                  תאמת קשה לשמוח באמת
                  כי היצר בא להתעמת
                  הניסיונות פתאום מופיעים
                  ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                  פתאום האמונה היא היחידה
                  שאפשר עליה להתלות
                  בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                  שאת האמת אסור לגלות

                  אז ההתמודדות היא לבדי
                  בלי אף אחד לספר
                  אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                  מרגיש לי כלכך חסר

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 👐 👏
                  6
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2851

                    אבא
                    תן לי שיר יפה
                    שאצליח להוציא את זה
                    הלב שלי לא מרפה
                    החלום הזה מרפא

                    אבא
                    אתה יודע הכל
                    אני מפחדת ליפול
                    לא רוצה לסבול
                    זה פחד גדול

                    תשמור עלי אלוקי
                    שלא אתרחק מידי
                    שאצליח לא להיות ב'הי'
                    ושאזכור שאתה מעלי

                    ובבקשה, תגשים לי חלום
                    שימלא לי כך את היום
                    שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                    שאמצא לי סוף סוף שלום

                    אתה יודע מה אני רוצה
                    את מה אני כל כך חפצה
                    אבא אני אהיה חרוצה
                    רק תביא לי לא בהלצה

                    אני כל כך רוצה להרגיש
                    אבא בבקשה כבר תחיש
                    הלב הזה קצת רגיש
                    ואני מעבר לכביש

                    אבא, תן לי מזור
                    בבקשה, אל תעצור
                    תעשה שהטוב לי יחזור
                    שהעולם שלי יתמלא לי באור

                    כל כך קשה לי לחשוב
                    על הרע אל מול כל הטוב
                    אבא, תהיה כאן קרוב
                    ותרפא את זה המכאוב

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😍 👏 👑 👀
                    10
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2852

                      היום יום הולדת של שנה,
                      שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                      יום הולדת גדול של פיצוץ,
                      הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                      הוא קצת ביישן ועדין,
                      יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                      הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                      וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                      ואנשים מנצלים את המצב ,
                      מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                      צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                      פוצעים בלי משים את ליבו.

                      אך הוא נעלב ואינו עולב,
                      שומע להג ואינו חוזר.
                      מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                      אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                      ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                      של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                      הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                      שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                      והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                      פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                      המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                      לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                      והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                      לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                      יש המון דגיגונים בים מתים,
                      דולפינים חיים ולא נכנעים.

                      וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                      בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                      והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                      שתק וסרב לדבר.

                      וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                      חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                      פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                      את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                      השברים, החתכים והחרם,
                      לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                      הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                      יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                      ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                      הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                      חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                      שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                      היום יום הולדת של שנה,
                      אולי יש בה מקום לחגיגה?
                      זה כבר תלוי בכם התשובה
                      באוירה שאתם משרים בסביבה.

                      דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                      פרטים מסביבכם....

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • STARS in  skyS מנותק
                        STARS in  skyS מנותק
                        STARS in sky
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2853

                        נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                        מסך שבור

                        אין איך לתאר במילים,
                        אין להבין דברים נסתרים.
                        אין להפריך אמיתות,
                        אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                        הכל מלא בשטויות והבלים-
                        זה משפט לחכמים,
                        הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                        החווים מציאות, וכואבים.

                        חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                        מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                        הדור הזה הוא מיוחד,
                        דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                        הנסיונות רבים מספור,
                        התאוות והיצרים.
                        פיתויים, משחקים עם נשמות,
                        ואנשים שבורים.

                        כל היום תקועים מול מסכים,
                        אם בעבודה, אם בלימודים,
                        אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                        אַיִן???

                        ואיך אפשר לשתוק?-
                        לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                        לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                        כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                        הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                        לדמיין שהם מקשיבים,
                        ואם הייתי הולכת רחוק,
                        הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                        כי-
                        את העולם אני לא יכולה לשנות,
                        ו-
                        אין איך לתאר במילים,
                        כי אין להבין דברים נסתרים.

                        והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                        תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                        מחטאים נטהר,
                        את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                        ומהדמיון נתעורר!

                        😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🤗 👊 💪
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2854

                          וואו איפה הפריקה
                          שהייתה כלכך חשובה
                          פעם היא הייתה תמידית
                          היום היא פנימית

                          מה קרה לעולם
                          איפה מי שהיה ונעלם
                          פעם חיבק אותי
                          היום נהפך לזיכרון שלי

                          איפה כל האנשים
                          שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                          איך הם נהפכו לשירים
                          כל מי שפתאום עזב אותי

                          והיום רק שירים עליהם כותבת
                          כי אין כבר משהו אחר לעשות
                          את הכאב לאט לאט מרפדת
                          כי כבר נמאס בגללם לבכות

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 👑
                          9
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2855

                            לא שלי

                            נוסע הוא בכביש ישר
                            המסע כלל לא קצר
                            חושב שהוא רואה
                            הדרך
                            ולא מפספס שום דבר
                            ערך.
                            סימנים מאירים, מפה
                            שבתיק
                            מדריך טיולים, שלט
                            ותיק
                            אין לו צורך בכל אלו...
                            נוסע רק כמו שנראה
                            לו.
                            אך לפתע - תאונה!
                            נהג שבטוח בצדקת
                            דרכו
                            לא הקשיב לעצות
                            שסביבו
                            גילה שהוא טועה
                            בדרך
                            אין שום יעד, אין שום
                            ערך.
                            עתה - למקור הוא
                            יחזור
                            יבדוק מחדש תמרור
                            ורמזור,
                            ובאורך נראה אור.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            5
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2856

                              כספת
                              איפה היא
                              כספת הלב
                              מי שומר
                              על המפתחות

                              למה היא
                              נעולה כל היום
                              מאיפה יש
                              לה כוחות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😢 👍 👌
                              8
                              • אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהa
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2857

                                הלם קרב \.ester.h

                                שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                                שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                                ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                                אני מודה שהלב שלי הלום
                                קרב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 👌
                                6
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2858

                                  על פרשת דרכים

                                  שמש עולה ויורדת
                                  מצידי הימים
                                  כמו חיה קשורה בחבל
                                  חורש בתלמים
                                  ליד שדה חרוש
                                  על פרשת דרכים
                                  עומד עץ עלוב
                                  ועליו בוכים

                                  במקום ההוא עמדתי
                                  עייני בהצטלבות
                                  משמים זלגו עלי
                                  טיפות גשם
                                  של בדידות
                                  ברשימות בוודאי
                                  לא יזכירו את שמי
                                  הבטתי בעץ
                                  וגיליתי את עצמי

                                  הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                                  חשבתי שאני בורח
                                  אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                                  אני מרגיש כמו אורח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  9
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2859

                                    לצאת מדיכאון??!😐
                                    קצת מבואסת
                                    קצת מתוסכלת
                                    קצת עייפה
                                    קצת מבולבלת
                                    אולי לא מבינה
                                    מה קרה לי
                                    בתקופה האחרונה
                                    רגשות סובבות אותי
                                    ומחשבות נסערות בליבי
                                    לעיתים לא יודעת
                                    מה לעשות עם עצמי
                                    מתפללת לה' שיעזור לי
                                    א.מ.
                                    אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    8
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2860

                                      שוב הרגע הזה
                                      שבא לי לדבר
                                      להתפלל ולספר
                                      לשתף ולחבר

                                      שוב הרגע הזה
                                      שאני כאן לבד
                                      אין אף אחד
                                      והלב נאבד

                                      רוצה להרגיש אמונה
                                      יודעת שבהכל יש כוונה
                                      ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                                      ומה אני רואה מהתמונה?

                                      רוצה להרגיש אותך
                                      שאף פעם לא יהיה חשכה
                                      כי אתה כאן, אני בטוחה
                                      אבל אני עכשיו מוכרחה

                                      מוכרחה לשתף אותך
                                      סתם במה שעובר עלי
                                      שיום עובר ואני לא איתך
                                      זה מרגיש לי קשה מידי

                                      והאמונה היא המון עבודה
                                      ואני בחשיכה אבודה
                                      ואין פה מציאות או עובדה
                                      אז אני מרגישה בודדה

                                      ויודעת בשכל שאתה כאן
                                      ורואה גם סדר בבלאגן
                                      ועדיין, הלב מעונן
                                      גם אם בשכל הכל מובן

                                      אז מבקשת ככה בפשטות
                                      תתן לי לחיות עם משמעות
                                      תתן לי לחיות בשבילך
                                      ולזכות לקדש את שמך

                                      כי קשה לי ככה
                                      סתם, לחיות, ככה.
                                      ובא לי אותך
                                      סתם. לחיות. אותך.

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      12
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                        #2861

                                        סבא שלי נפטר אתמול
                                        השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                                        ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                                        הכאב מארבע קירות זועק
                                        הנשמה רק מתייסרת
                                        הלב שלי רק עלי צועק
                                        איך ממנו לא נפרדת

                                        לא הספקת כי זה קרה בשניות
                                        מנסה את עצמי לנחם
                                        הייתי בטוחה שהוא יבריא
                                        החלום שלי לא התגשם

                                        זעקות השבר הדהדו באוזני
                                        ואני עומדת שותקת מול הגופה
                                        כולם בוכים לידי ועיני
                                        עומדות עם דמעות ללא מוצא

                                        פתאום הכתה בי ההבנה
                                        וגם אני כמו כולם נשברתי
                                        איך חיים עם אמונה
                                        מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                                        מקווה שהזמן באמת ירפא
                                        כמו שכולם מנחמים ואומרים
                                        צריכה לזכור שהכל מהבורא
                                        גם כשאנשים קרובים נפטרים

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😞 😭 😥 👍
                                        12
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2862

                                          לא שלי

                                          בלילות
                                          חורף,
                                          קרירים

                                          נושף
                                          הבל פי
                                          אדים מציירים

                                          שרטוטים
                                          נזילים,
                                          נחלים
                                          נחלים

                                          מספרים לי סיפור.

                                          אדים של תמיהה
                                          של כמיהה
                                          של אימה
                                          של... מה?

                                          אדים של שיקוף
                                          של ריחוף
                                          של ליטוף
                                          של... פוף?

                                          מספרים.
                                          כל ערב
                                          סיפור אחר

                                          על יום
                                          שחלף
                                          ולא ישוב יותר

                                          מציבים
                                          מראה של טיפות
                                          לַ'אני'
                                          בלי עטיפות.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול