דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 791.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נעמי ה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2844

    אותו אחד שעולה לאוטובוס
    ואתה נושא תפילה בליבך
    שרק לא ישב לידך,

    אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
    ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
    ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

    אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
    כי פרצופו לגמרי מעוות,

    אותה אחת שמסתבכת בקופה
    ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
    ודואגים לעדכן בקול את מצבה
    ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

    כל אותם האנשים
    שלמרות הכול בוחרים בחיים
    לומדים לראות את הטוב
    להתעלם מכל מה שיכול לשבור
    מלאים בכמות של אומץ
    שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

    אז אל תהייה ההוא
    שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
    שמוחק להם את החיוך מהפנים
    ושובר להם את הלב לרסיסים

    לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
    כי אדם זה לא רק החיצוניות
    האדם זה בעיקר הפנימיות!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2845

      אין דרך חזרה...
      הבטתי בחלון
      שרוחות נשבו ושרקו
      נתפס מבטי באיש מוזר
      שעמד על גג הבית
      ובידיו כרית לבנה
      מלאה בנוצות לבנות-
      דקות, קטנות וקלות

      הוא עמד על הגג-
      וברגע אחד-
      קרע את בד הכרית
      והנוצות החלו לעוף
      הן ריחפו באויר הקריר
      ודרך חזרה כבר לא הייתה..

      האחת עפה בעקבות הרוח
      לאיזה מבנה זנוח
      השניה והשלישית ריחפו באויר
      וצנחו לראשו של צעיר
      ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
      כל אחת עפה ליעד אחר משלה
      וידעתי-
      שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
      ואז חשבתי לעצמי-
      שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
      גם אם ירצה האיש
      להחזיר אותן לכרית מאוחדת
      אין לו שם דרך אחרת

      והרי גם כך זה לשון הרע
      אין לשום מילה דרך חזרה
      כל מילה שנאמרה בשגגה
      עפה לה ברוח כנוצה
      אל יעד לא נודע..

      אז להבא אדע
      ואחשוב לפני כל אמירה
      שזה הרי כמו שאקרע כרית
      והנוצות העפות-
      אין להן דרך חזרה..

      (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
      קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
      כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
      ✍ @הדרי

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      9
      • המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #2846

        הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
        אין לי דרך לחמוק
        צריכה להסתדר לבד
        בלי עזרה של אף אחד.

        מנסה להרים
        ת'ראש מעל המים
        להראות שהכול טוב בשיעורים
        לעזור בבית מתי שצריך
        ושככה יעבור הימים.

        אך בלילות
        צריכה להרגיע את הרוחות
        שבוערות בי, בנשמתי
        ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

        ואחרי תקופה
        מוצאת את עצמי
        באותה מתקפה
        לא מבינה
        איך הגעתי
        לאותה סוטיאציה.

        מנסה לומר לעצמי
        שאם במבחן החיים לא הצלחתי
        אני לא עושה שוב טעויות
        אני רק חוזרת על החומר.

        מוכרת ללב שלי שטויות
        בלי מחשבות
        כדי להרגיע את מצפוני
        שעובד בלי הפסקות.

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🤜 🙄
        8
        • אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהa
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2847

          יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
          אשמח לתגובות לפני שמגישה

          מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
          בנגיעה אחת
          של האור
          מול החושך

          בקירוב קטן
          של בהירות
          מול כהות

          הינך נצבת

          יממות
          שלעיתים נדמות
          לאפילות
          לאבלות
          לנרדמות

          אז-
          בליבך את מייחלת
          לראותך נגאלת
          במגע קטן של-
          עלות השחר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💥
          7
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2848

            לא שלי

            בחוץ
            הלילה שחור
            ובבזיך אחד
            מרקד אור
            כבר כמה דורות
            והפלא בוער
            למוד סערות
            והנר עודנו ער

            כי אם לא את
            שהיית
            פתילה אימהית
            מעבירה לו אש,
            מזמן היה כבה
            המאור שבך
            החזירו למוטב,
            ולימים לך לוחש:
            היה שווה.


            קשור יותר לחנוכה, אבל...

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            5
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #2849

              בס"ד

              'תן לי'-
              תן לי לראות בעיניים
              לרצות באמת מבפנים
              לעוף רחוק לגעת בשמיים
              להתחבר לתוצרים

              כי מה אני רוצה ומבקש
              לחלום בסוף היום ולדעת לממש
              לא לוותר, להמשיך להתעקש
              לעמוד על שלי, בלי להתייאש

              תן לי לקדם תהליכים
              לא לשבת לשחק משחקים
              למחוק סטיגמות של אנשים
              שתפרו עליי במהלך החיים

              כי מה אני רוצה ומבקש
              לחלום בסוף היום ולדעת לממש
              לא לוותר, להמשיך להתעקש
              לעמוד על שלי, בלי להתייאש

              -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
              ©

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏 👍
              6
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2850

                החיוך שלי מזוייף
                את הזיוף שלו לא רואים
                אני צוחקת בקול
                כדי לטשטש את הפנים

                תאמת קשה לשמוח באמת
                כי היצר בא להתעמת
                הניסיונות פתאום מופיעים
                ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                פתאום האמונה היא היחידה
                שאפשר עליה להתלות
                בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                שאת האמת אסור לגלות

                אז ההתמודדות היא לבדי
                בלי אף אחד לספר
                אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                מרגיש לי כלכך חסר

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 👐 👏
                6
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2851

                  אבא
                  תן לי שיר יפה
                  שאצליח להוציא את זה
                  הלב שלי לא מרפה
                  החלום הזה מרפא

                  אבא
                  אתה יודע הכל
                  אני מפחדת ליפול
                  לא רוצה לסבול
                  זה פחד גדול

                  תשמור עלי אלוקי
                  שלא אתרחק מידי
                  שאצליח לא להיות ב'הי'
                  ושאזכור שאתה מעלי

                  ובבקשה, תגשים לי חלום
                  שימלא לי כך את היום
                  שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                  שאמצא לי סוף סוף שלום

                  אתה יודע מה אני רוצה
                  את מה אני כל כך חפצה
                  אבא אני אהיה חרוצה
                  רק תביא לי לא בהלצה

                  אני כל כך רוצה להרגיש
                  אבא בבקשה כבר תחיש
                  הלב הזה קצת רגיש
                  ואני מעבר לכביש

                  אבא, תן לי מזור
                  בבקשה, אל תעצור
                  תעשה שהטוב לי יחזור
                  שהעולם שלי יתמלא לי באור

                  כל כך קשה לי לחשוב
                  על הרע אל מול כל הטוב
                  אבא, תהיה כאן קרוב
                  ותרפא את זה המכאוב

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😍 👏 👑 👀
                  10
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2852

                    היום יום הולדת של שנה,
                    שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                    יום הולדת גדול של פיצוץ,
                    הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                    הוא קצת ביישן ועדין,
                    יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                    הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                    וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                    ואנשים מנצלים את המצב ,
                    מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                    צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                    פוצעים בלי משים את ליבו.

                    אך הוא נעלב ואינו עולב,
                    שומע להג ואינו חוזר.
                    מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                    אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                    ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                    של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                    הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                    שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                    והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                    פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                    המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                    לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                    והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                    לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                    יש המון דגיגונים בים מתים,
                    דולפינים חיים ולא נכנעים.

                    וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                    בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                    והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                    שתק וסרב לדבר.

                    וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                    חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                    פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                    את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                    השברים, החתכים והחרם,
                    לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                    הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                    יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                    ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                    הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                    חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                    שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                    היום יום הולדת של שנה,
                    אולי יש בה מקום לחגיגה?
                    זה כבר תלוי בכם התשובה
                    באוירה שאתם משרים בסביבה.

                    דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                    פרטים מסביבכם....

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • STARS in  skyS מנותק
                      STARS in  skyS מנותק
                      STARS in sky
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2853

                      נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                      מסך שבור

                      אין איך לתאר במילים,
                      אין להבין דברים נסתרים.
                      אין להפריך אמיתות,
                      אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                      הכל מלא בשטויות והבלים-
                      זה משפט לחכמים,
                      הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                      החווים מציאות, וכואבים.

                      חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                      מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                      הדור הזה הוא מיוחד,
                      דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                      הנסיונות רבים מספור,
                      התאוות והיצרים.
                      פיתויים, משחקים עם נשמות,
                      ואנשים שבורים.

                      כל היום תקועים מול מסכים,
                      אם בעבודה, אם בלימודים,
                      אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                      אַיִן???

                      ואיך אפשר לשתוק?-
                      לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                      לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                      כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                      הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                      לדמיין שהם מקשיבים,
                      ואם הייתי הולכת רחוק,
                      הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                      כי-
                      את העולם אני לא יכולה לשנות,
                      ו-
                      אין איך לתאר במילים,
                      כי אין להבין דברים נסתרים.

                      והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                      תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                      מחטאים נטהר,
                      את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                      ומהדמיון נתעורר!

                      😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤗 👊 💪
                      7
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2854

                        וואו איפה הפריקה
                        שהייתה כלכך חשובה
                        פעם היא הייתה תמידית
                        היום היא פנימית

                        מה קרה לעולם
                        איפה מי שהיה ונעלם
                        פעם חיבק אותי
                        היום נהפך לזיכרון שלי

                        איפה כל האנשים
                        שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                        איך הם נהפכו לשירים
                        כל מי שפתאום עזב אותי

                        והיום רק שירים עליהם כותבת
                        כי אין כבר משהו אחר לעשות
                        את הכאב לאט לאט מרפדת
                        כי כבר נמאס בגללם לבכות

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 👑
                        9
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2855

                          לא שלי

                          נוסע הוא בכביש ישר
                          המסע כלל לא קצר
                          חושב שהוא רואה
                          הדרך
                          ולא מפספס שום דבר
                          ערך.
                          סימנים מאירים, מפה
                          שבתיק
                          מדריך טיולים, שלט
                          ותיק
                          אין לו צורך בכל אלו...
                          נוסע רק כמו שנראה
                          לו.
                          אך לפתע - תאונה!
                          נהג שבטוח בצדקת
                          דרכו
                          לא הקשיב לעצות
                          שסביבו
                          גילה שהוא טועה
                          בדרך
                          אין שום יעד, אין שום
                          ערך.
                          עתה - למקור הוא
                          יחזור
                          יבדוק מחדש תמרור
                          ורמזור,
                          ובאורך נראה אור.

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          5
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2856

                            כספת
                            איפה היא
                            כספת הלב
                            מי שומר
                            על המפתחות

                            למה היא
                            נעולה כל היום
                            מאיפה יש
                            לה כוחות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😢 👍 👌
                            8
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2857

                              הלם קרב \.ester.h

                              שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                              שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                              ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                              אני מודה שהלב שלי הלום
                              קרב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 👌
                              6
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2858

                                על פרשת דרכים

                                שמש עולה ויורדת
                                מצידי הימים
                                כמו חיה קשורה בחבל
                                חורש בתלמים
                                ליד שדה חרוש
                                על פרשת דרכים
                                עומד עץ עלוב
                                ועליו בוכים

                                במקום ההוא עמדתי
                                עייני בהצטלבות
                                משמים זלגו עלי
                                טיפות גשם
                                של בדידות
                                ברשימות בוודאי
                                לא יזכירו את שמי
                                הבטתי בעץ
                                וגיליתי את עצמי

                                הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                                חשבתי שאני בורח
                                אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                                אני מרגיש כמו אורח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                9
                                • שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2859

                                  לצאת מדיכאון??!😐
                                  קצת מבואסת
                                  קצת מתוסכלת
                                  קצת עייפה
                                  קצת מבולבלת
                                  אולי לא מבינה
                                  מה קרה לי
                                  בתקופה האחרונה
                                  רגשות סובבות אותי
                                  ומחשבות נסערות בליבי
                                  לעיתים לא יודעת
                                  מה לעשות עם עצמי
                                  מתפללת לה' שיעזור לי
                                  א.מ.
                                  אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  8
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2860

                                    שוב הרגע הזה
                                    שבא לי לדבר
                                    להתפלל ולספר
                                    לשתף ולחבר

                                    שוב הרגע הזה
                                    שאני כאן לבד
                                    אין אף אחד
                                    והלב נאבד

                                    רוצה להרגיש אמונה
                                    יודעת שבהכל יש כוונה
                                    ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                                    ומה אני רואה מהתמונה?

                                    רוצה להרגיש אותך
                                    שאף פעם לא יהיה חשכה
                                    כי אתה כאן, אני בטוחה
                                    אבל אני עכשיו מוכרחה

                                    מוכרחה לשתף אותך
                                    סתם במה שעובר עלי
                                    שיום עובר ואני לא איתך
                                    זה מרגיש לי קשה מידי

                                    והאמונה היא המון עבודה
                                    ואני בחשיכה אבודה
                                    ואין פה מציאות או עובדה
                                    אז אני מרגישה בודדה

                                    ויודעת בשכל שאתה כאן
                                    ורואה גם סדר בבלאגן
                                    ועדיין, הלב מעונן
                                    גם אם בשכל הכל מובן

                                    אז מבקשת ככה בפשטות
                                    תתן לי לחיות עם משמעות
                                    תתן לי לחיות בשבילך
                                    ולזכות לקדש את שמך

                                    כי קשה לי ככה
                                    סתם, לחיות, ככה.
                                    ובא לי אותך
                                    סתם. לחיות. אותך.

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    12
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #2861

                                      סבא שלי נפטר אתמול
                                      השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                                      ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                                      הכאב מארבע קירות זועק
                                      הנשמה רק מתייסרת
                                      הלב שלי רק עלי צועק
                                      איך ממנו לא נפרדת

                                      לא הספקת כי זה קרה בשניות
                                      מנסה את עצמי לנחם
                                      הייתי בטוחה שהוא יבריא
                                      החלום שלי לא התגשם

                                      זעקות השבר הדהדו באוזני
                                      ואני עומדת שותקת מול הגופה
                                      כולם בוכים לידי ועיני
                                      עומדות עם דמעות ללא מוצא

                                      פתאום הכתה בי ההבנה
                                      וגם אני כמו כולם נשברתי
                                      איך חיים עם אמונה
                                      מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                                      מקווה שהזמן באמת ירפא
                                      כמו שכולם מנחמים ואומרים
                                      צריכה לזכור שהכל מהבורא
                                      גם כשאנשים קרובים נפטרים

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😞 😭 😥 👍
                                      12
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2862

                                        לא שלי

                                        בלילות
                                        חורף,
                                        קרירים

                                        נושף
                                        הבל פי
                                        אדים מציירים

                                        שרטוטים
                                        נזילים,
                                        נחלים
                                        נחלים

                                        מספרים לי סיפור.

                                        אדים של תמיהה
                                        של כמיהה
                                        של אימה
                                        של... מה?

                                        אדים של שיקוף
                                        של ריחוף
                                        של ליטוף
                                        של... פוף?

                                        מספרים.
                                        כל ערב
                                        סיפור אחר

                                        על יום
                                        שחלף
                                        ולא ישוב יותר

                                        מציבים
                                        מראה של טיפות
                                        לַ'אני'
                                        בלי עטיפות.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏
                                        6
                                        • אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהa
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2863

                                          שלא שינו \ .ESTER.H

                                          מגוון
                                          לאין מספר
                                          ישן, חדש
                                          ואופנתי ממש

                                          מקורי
                                          לאין ערוך
                                          כהה, צבעוני
                                          ומחובר לאני

                                          והמתקדם -
                                          שווה יותר,
                                          והמוזר-
                                          יפה יותר,
                                          והקצר-
                                          משתלם יותר.

                                          כך זה אצל כולם
                                          כך זה ברחבי העולם
                                          ויש אותנו
                                          שלא שינינו
                                          את “אלה שמות”

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול