דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
    #2845

    אין דרך חזרה...
    הבטתי בחלון
    שרוחות נשבו ושרקו
    נתפס מבטי באיש מוזר
    שעמד על גג הבית
    ובידיו כרית לבנה
    מלאה בנוצות לבנות-
    דקות, קטנות וקלות

    הוא עמד על הגג-
    וברגע אחד-
    קרע את בד הכרית
    והנוצות החלו לעוף
    הן ריחפו באויר הקריר
    ודרך חזרה כבר לא הייתה..

    האחת עפה בעקבות הרוח
    לאיזה מבנה זנוח
    השניה והשלישית ריחפו באויר
    וצנחו לראשו של צעיר
    ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
    כל אחת עפה ליעד אחר משלה
    וידעתי-
    שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
    ואז חשבתי לעצמי-
    שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
    גם אם ירצה האיש
    להחזיר אותן לכרית מאוחדת
    אין לו שם דרך אחרת

    והרי גם כך זה לשון הרע
    אין לשום מילה דרך חזרה
    כל מילה שנאמרה בשגגה
    עפה לה ברוח כנוצה
    אל יעד לא נודע..

    אז להבא אדע
    ואחשוב לפני כל אמירה
    שזה הרי כמו שאקרע כרית
    והנוצות העפות-
    אין להן דרך חזרה..

    (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
    קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
    כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
    ✍ @הדרי

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    9
    • המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #2846

      הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
      אין לי דרך לחמוק
      צריכה להסתדר לבד
      בלי עזרה של אף אחד.

      מנסה להרים
      ת'ראש מעל המים
      להראות שהכול טוב בשיעורים
      לעזור בבית מתי שצריך
      ושככה יעבור הימים.

      אך בלילות
      צריכה להרגיע את הרוחות
      שבוערות בי, בנשמתי
      ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

      ואחרי תקופה
      מוצאת את עצמי
      באותה מתקפה
      לא מבינה
      איך הגעתי
      לאותה סוטיאציה.

      מנסה לומר לעצמי
      שאם במבחן החיים לא הצלחתי
      אני לא עושה שוב טעויות
      אני רק חוזרת על החומר.

      מוכרת ללב שלי שטויות
      בלי מחשבות
      כדי להרגיע את מצפוני
      שעובד בלי הפסקות.

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤜 🙄
      8
      • אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהa
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2847

        יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
        אשמח לתגובות לפני שמגישה

        מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
        בנגיעה אחת
        של האור
        מול החושך

        בקירוב קטן
        של בהירות
        מול כהות

        הינך נצבת

        יממות
        שלעיתים נדמות
        לאפילות
        לאבלות
        לנרדמות

        אז-
        בליבך את מייחלת
        לראותך נגאלת
        במגע קטן של-
        עלות השחר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💥
        7
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2848

          לא שלי

          בחוץ
          הלילה שחור
          ובבזיך אחד
          מרקד אור
          כבר כמה דורות
          והפלא בוער
          למוד סערות
          והנר עודנו ער

          כי אם לא את
          שהיית
          פתילה אימהית
          מעבירה לו אש,
          מזמן היה כבה
          המאור שבך
          החזירו למוטב,
          ולימים לך לוחש:
          היה שווה.


          קשור יותר לחנוכה, אבל...

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👏
          5
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #2849

            בס"ד

            'תן לי'-
            תן לי לראות בעיניים
            לרצות באמת מבפנים
            לעוף רחוק לגעת בשמיים
            להתחבר לתוצרים

            כי מה אני רוצה ומבקש
            לחלום בסוף היום ולדעת לממש
            לא לוותר, להמשיך להתעקש
            לעמוד על שלי, בלי להתייאש

            תן לי לקדם תהליכים
            לא לשבת לשחק משחקים
            למחוק סטיגמות של אנשים
            שתפרו עליי במהלך החיים

            כי מה אני רוצה ומבקש
            לחלום בסוף היום ולדעת לממש
            לא לוותר, להמשיך להתעקש
            לעמוד על שלי, בלי להתייאש

            -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
            ©

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏 👍
            6
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2850

              החיוך שלי מזוייף
              את הזיוף שלו לא רואים
              אני צוחקת בקול
              כדי לטשטש את הפנים

              תאמת קשה לשמוח באמת
              כי היצר בא להתעמת
              הניסיונות פתאום מופיעים
              ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

              פתאום האמונה היא היחידה
              שאפשר עליה להתלות
              בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
              שאת האמת אסור לגלות

              אז ההתמודדות היא לבדי
              בלי אף אחד לספר
              אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
              מרגיש לי כלכך חסר

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 👐 👏
              6
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2851

                אבא
                תן לי שיר יפה
                שאצליח להוציא את זה
                הלב שלי לא מרפה
                החלום הזה מרפא

                אבא
                אתה יודע הכל
                אני מפחדת ליפול
                לא רוצה לסבול
                זה פחד גדול

                תשמור עלי אלוקי
                שלא אתרחק מידי
                שאצליח לא להיות ב'הי'
                ושאזכור שאתה מעלי

                ובבקשה, תגשים לי חלום
                שימלא לי כך את היום
                שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                שאמצא לי סוף סוף שלום

                אתה יודע מה אני רוצה
                את מה אני כל כך חפצה
                אבא אני אהיה חרוצה
                רק תביא לי לא בהלצה

                אני כל כך רוצה להרגיש
                אבא בבקשה כבר תחיש
                הלב הזה קצת רגיש
                ואני מעבר לכביש

                אבא, תן לי מזור
                בבקשה, אל תעצור
                תעשה שהטוב לי יחזור
                שהעולם שלי יתמלא לי באור

                כל כך קשה לי לחשוב
                על הרע אל מול כל הטוב
                אבא, תהיה כאן קרוב
                ותרפא את זה המכאוב

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😍 👏 👑 👀
                10
                • כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2852

                  היום יום הולדת של שנה,
                  שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                  יום הולדת גדול של פיצוץ,
                  הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                  הוא קצת ביישן ועדין,
                  יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                  הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                  וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                  ואנשים מנצלים את המצב ,
                  מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                  צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                  פוצעים בלי משים את ליבו.

                  אך הוא נעלב ואינו עולב,
                  שומע להג ואינו חוזר.
                  מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                  אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                  ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                  של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                  הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                  שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                  והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                  פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                  המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                  לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                  והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                  לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                  יש המון דגיגונים בים מתים,
                  דולפינים חיים ולא נכנעים.

                  וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                  בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                  והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                  שתק וסרב לדבר.

                  וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                  חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                  פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                  את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                  השברים, החתכים והחרם,
                  לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                  הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                  יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                  ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                  הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                  חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                  שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                  היום יום הולדת של שנה,
                  אולי יש בה מקום לחגיגה?
                  זה כבר תלוי בכם התשובה
                  באוירה שאתם משרים בסביבה.

                  דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                  פרטים מסביבכם....

                  אין דבר שלם מלב שבור,
                  קרוב ד' לנשברי לב
                  קרוב ד' לנשברי לב!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • STARS in  skyS מנותק
                    STARS in  skyS מנותק
                    STARS in sky
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2853

                    נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                    מסך שבור

                    אין איך לתאר במילים,
                    אין להבין דברים נסתרים.
                    אין להפריך אמיתות,
                    אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                    הכל מלא בשטויות והבלים-
                    זה משפט לחכמים,
                    הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                    החווים מציאות, וכואבים.

                    חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                    מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                    הדור הזה הוא מיוחד,
                    דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                    הנסיונות רבים מספור,
                    התאוות והיצרים.
                    פיתויים, משחקים עם נשמות,
                    ואנשים שבורים.

                    כל היום תקועים מול מסכים,
                    אם בעבודה, אם בלימודים,
                    אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                    אַיִן???

                    ואיך אפשר לשתוק?-
                    לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                    לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                    כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                    הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                    לדמיין שהם מקשיבים,
                    ואם הייתי הולכת רחוק,
                    הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                    כי-
                    את העולם אני לא יכולה לשנות,
                    ו-
                    אין איך לתאר במילים,
                    כי אין להבין דברים נסתרים.

                    והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                    תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                    מחטאים נטהר,
                    את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                    ומהדמיון נתעורר!

                    😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤗 👊 💪
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2854

                      וואו איפה הפריקה
                      שהייתה כלכך חשובה
                      פעם היא הייתה תמידית
                      היום היא פנימית

                      מה קרה לעולם
                      איפה מי שהיה ונעלם
                      פעם חיבק אותי
                      היום נהפך לזיכרון שלי

                      איפה כל האנשים
                      שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                      איך הם נהפכו לשירים
                      כל מי שפתאום עזב אותי

                      והיום רק שירים עליהם כותבת
                      כי אין כבר משהו אחר לעשות
                      את הכאב לאט לאט מרפדת
                      כי כבר נמאס בגללם לבכות

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 👑
                      9
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2855

                        לא שלי

                        נוסע הוא בכביש ישר
                        המסע כלל לא קצר
                        חושב שהוא רואה
                        הדרך
                        ולא מפספס שום דבר
                        ערך.
                        סימנים מאירים, מפה
                        שבתיק
                        מדריך טיולים, שלט
                        ותיק
                        אין לו צורך בכל אלו...
                        נוסע רק כמו שנראה
                        לו.
                        אך לפתע - תאונה!
                        נהג שבטוח בצדקת
                        דרכו
                        לא הקשיב לעצות
                        שסביבו
                        גילה שהוא טועה
                        בדרך
                        אין שום יעד, אין שום
                        ערך.
                        עתה - למקור הוא
                        יחזור
                        יבדוק מחדש תמרור
                        ורמזור,
                        ובאורך נראה אור.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        5
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2856

                          כספת
                          איפה היא
                          כספת הלב
                          מי שומר
                          על המפתחות

                          למה היא
                          נעולה כל היום
                          מאיפה יש
                          לה כוחות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😢 👍 👌
                          8
                          • אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהa
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2857

                            הלם קרב \.ester.h

                            שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                            שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                            ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                            אני מודה שהלב שלי הלום
                            קרב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 👌
                            6
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2858

                              על פרשת דרכים

                              שמש עולה ויורדת
                              מצידי הימים
                              כמו חיה קשורה בחבל
                              חורש בתלמים
                              ליד שדה חרוש
                              על פרשת דרכים
                              עומד עץ עלוב
                              ועליו בוכים

                              במקום ההוא עמדתי
                              עייני בהצטלבות
                              משמים זלגו עלי
                              טיפות גשם
                              של בדידות
                              ברשימות בוודאי
                              לא יזכירו את שמי
                              הבטתי בעץ
                              וגיליתי את עצמי

                              הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                              חשבתי שאני בורח
                              אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                              אני מרגיש כמו אורח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              9
                              • שוהםש מנותק
                                שוהםש מנותק
                                שוהם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2859

                                לצאת מדיכאון??!😐
                                קצת מבואסת
                                קצת מתוסכלת
                                קצת עייפה
                                קצת מבולבלת
                                אולי לא מבינה
                                מה קרה לי
                                בתקופה האחרונה
                                רגשות סובבות אותי
                                ומחשבות נסערות בליבי
                                לעיתים לא יודעת
                                מה לעשות עם עצמי
                                מתפללת לה' שיעזור לי
                                א.מ.
                                אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                                "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                8
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2860

                                  שוב הרגע הזה
                                  שבא לי לדבר
                                  להתפלל ולספר
                                  לשתף ולחבר

                                  שוב הרגע הזה
                                  שאני כאן לבד
                                  אין אף אחד
                                  והלב נאבד

                                  רוצה להרגיש אמונה
                                  יודעת שבהכל יש כוונה
                                  ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                                  ומה אני רואה מהתמונה?

                                  רוצה להרגיש אותך
                                  שאף פעם לא יהיה חשכה
                                  כי אתה כאן, אני בטוחה
                                  אבל אני עכשיו מוכרחה

                                  מוכרחה לשתף אותך
                                  סתם במה שעובר עלי
                                  שיום עובר ואני לא איתך
                                  זה מרגיש לי קשה מידי

                                  והאמונה היא המון עבודה
                                  ואני בחשיכה אבודה
                                  ואין פה מציאות או עובדה
                                  אז אני מרגישה בודדה

                                  ויודעת בשכל שאתה כאן
                                  ורואה גם סדר בבלאגן
                                  ועדיין, הלב מעונן
                                  גם אם בשכל הכל מובן

                                  אז מבקשת ככה בפשטות
                                  תתן לי לחיות עם משמעות
                                  תתן לי לחיות בשבילך
                                  ולזכות לקדש את שמך

                                  כי קשה לי ככה
                                  סתם, לחיות, ככה.
                                  ובא לי אותך
                                  סתם. לחיות. אותך.

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  12
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                    #2861

                                    סבא שלי נפטר אתמול
                                    השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                                    ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                                    הכאב מארבע קירות זועק
                                    הנשמה רק מתייסרת
                                    הלב שלי רק עלי צועק
                                    איך ממנו לא נפרדת

                                    לא הספקת כי זה קרה בשניות
                                    מנסה את עצמי לנחם
                                    הייתי בטוחה שהוא יבריא
                                    החלום שלי לא התגשם

                                    זעקות השבר הדהדו באוזני
                                    ואני עומדת שותקת מול הגופה
                                    כולם בוכים לידי ועיני
                                    עומדות עם דמעות ללא מוצא

                                    פתאום הכתה בי ההבנה
                                    וגם אני כמו כולם נשברתי
                                    איך חיים עם אמונה
                                    מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                                    מקווה שהזמן באמת ירפא
                                    כמו שכולם מנחמים ואומרים
                                    צריכה לזכור שהכל מהבורא
                                    גם כשאנשים קרובים נפטרים

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😞 😭 😥 👍
                                    12
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2862

                                      לא שלי

                                      בלילות
                                      חורף,
                                      קרירים

                                      נושף
                                      הבל פי
                                      אדים מציירים

                                      שרטוטים
                                      נזילים,
                                      נחלים
                                      נחלים

                                      מספרים לי סיפור.

                                      אדים של תמיהה
                                      של כמיהה
                                      של אימה
                                      של... מה?

                                      אדים של שיקוף
                                      של ריחוף
                                      של ליטוף
                                      של... פוף?

                                      מספרים.
                                      כל ערב
                                      סיפור אחר

                                      על יום
                                      שחלף
                                      ולא ישוב יותר

                                      מציבים
                                      מראה של טיפות
                                      לַ'אני'
                                      בלי עטיפות.

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👏
                                      6
                                      • אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהa
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2863

                                        שלא שינו \ .ESTER.H

                                        מגוון
                                        לאין מספר
                                        ישן, חדש
                                        ואופנתי ממש

                                        מקורי
                                        לאין ערוך
                                        כהה, צבעוני
                                        ומחובר לאני

                                        והמתקדם -
                                        שווה יותר,
                                        והמוזר-
                                        יפה יותר,
                                        והקצר-
                                        משתלם יותר.

                                        כך זה אצל כולם
                                        כך זה ברחבי העולם
                                        ויש אותנו
                                        שלא שינינו
                                        את “אלה שמות”

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        7
                                        • הדס.טה מנותק
                                          הדס.טה מנותק
                                          הדס.ט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                          #2864
                                          אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                                          יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                                          הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                                          המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                                          והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                                          הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                                          בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                                          בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                                          גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                                          הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                                          הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                                          יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                                          כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😥 😭 👌
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול