דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1133

    השכל נדחק לקצה הפינה
    פה עובד רק הרגש
    פתיון שנזרק על פה הדגה
    והופ נבלע לו הטרף

    רגע אחד הכל מרגש
    הינה רואה היא מה טוב
    אבל מאוחר פתאום תתעורר
    תראה היא גוססת על חול

    תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
    רוצה היא לחזור על הים
    אבל מה חבל מידי מאוחר
    הנעשה אין להחזיר לאחור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1134

      את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
      כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
      לתלוש מעצמי את התיוג
      שרק מקבע אותי

      למשוך תריס על האוזן והלב
      לנסות להפחית את עוצמת הכאב
      שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
      שפשוט יקבלו אותי

      לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
      לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
      תזרקו לי חבל הצלה
      אל תדחו אותי

      לא באמת כיף לי למרוד
      אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
      אז אל תסתירו לי אותו
      פשוט תאהבו אותי

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1135

        כשהיה קצת מדי חשוך....

        כשהאור שוטף
        מציף את הכל
        הגל שוצף
        מתנפץ על החול

        אני מסתנוורת
        מהשמש שזורחת
        את עיניי מעוורת
        הקרן שנשלחת

        אי אפשר
        מול שמש להביט
        אור שלא נגמר
        צריך להמעיט

        כדי לראות את הטוב
        צריך קצת חשכה
        תפסיק לחשוב
        שהכל יתמלא אורה

        כי מטוב מושלם
        אתה רק תסתנוור
        וכשהוא קצת יעומעם
        תראה טוב יותר

        צלילים יוצרים מנגינה
        רק כשיש ביניהם
        גם עליות וגם ירידות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • מישהי רגשניתמ מנותק
          מישהי רגשניתמ מנותק
          מישהי רגשנית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1136

          העצב חודר
          קצת מדי עמוק
          מתקשה להגן
          על עצמי
          הוא חודר כל שריון
          שאני שמה
          ואני לא יודעת
          מה לעשות
          הוא מתעקש
          לפרק אותי
          לכבות אותי
          לא מותיר לי ברירה

          ואני
          מה אני
          ילדה קטנה

          עברתי הרבה בחיים
          ומול כזה דבר קטן
          אני נופלת

          ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
          אני מנסה להישאר למעלה

          וזה קשה
          כי אני לא יודעת איך
          וגם לא יודעת למה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • יעל ק.י מנותק
            יעל ק.י מנותק
            יעל ק.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
            #1137

            בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

            אל תדאג ילד,
            אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
            אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
            אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
            אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

            אל תדאג ילד,
            אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
            אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
            אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
            אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

            אל תדאג ילד,
            אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
            אני רוצה שתלמד לבד לגדול
            שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
            תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

            אל תדאג ילד,
            אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
            אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
            אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
            של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

            אוהב אותך מלא,
            ויש לי סבלנות
            אבא שבשמיים.


            יעל#

            יש דלת, ויש חלון,
            ויש חור גדול שאין לו שם,
            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
              #1138
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #1139
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • הפאר שביה מנותק
                  הפאר שביה מנותק
                  הפאר שבי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1140

                  מתנה מקלי אהובי

                  הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                  הכלי שחושף, בונה עולמי.
                  זה לא רק כלי ששופך מילים,
                  זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                  מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                  מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                  בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                  הכלי שמכיל כול פריקה,
                  בולם, מקבל כול מכה.

                  הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                  אבל, לא יעזור לי
                  אם אין אני לי, מי לי,
                  שאין למי שיקשיב לי.

                  הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדול
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1141

                    ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                    התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                    אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                    רציתי לשנות
                    ולא ידעתי איך
                    חיפשתי תשובות
                    אמרו לי לך

                    וכל כך פחדתי
                    להתחיל לצעוד
                    אז קצת התעכבתי
                    לא רציתי למעוד

                    ופתאום מצאתי
                    את עצמי לבד
                    אחרונה נשארתי
                    סביבי אין אף אחד

                    רק אז התעוררתי
                    ניסיתי לרוץ
                    למה לא התחלתי
                    רק מסרתי תירוץ

                    עכשיו כבר לא
                    יכול לשנות
                    בסיבוב הזה נכשלתי

                    זה בכלל לא
                    יכול להיות
                    אך מאחור, לבד נשארתי

                    צלילים יוצרים מנגינה
                    רק כשיש ביניהם
                    גם עליות וגם ירידות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1142

                      הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז שיניתי תכניות
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז עשיתי שמיניות
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז ויתרתי על האור
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז ביטלתי את התור
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז דברתי עם כולם
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז הפכתי את העולם
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז ויתרתי על מה שיש לי
                      רציתי שתהיי שמחה
                      אז הקרבתי גם מה שאין לי

                      ועכשיו כשאת שמחה,
                      אז אני מאושרת
                      ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                      טוב לי לראות אותך זוהרת!
                      כי את עשית בשבילי הכל
                      וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                      וכל עוד הלב שלי יכול
                      אמשיך את ליבך להאיר!!

                      אוהבת אותך❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • הפאר שביה הפאר שבי

                        מתנה מקלי אהובי

                        הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                        הכלי שחושף, בונה עולמי.
                        זה לא רק כלי ששופך מילים,
                        זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                        מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                        מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                        בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                        הכלי שמכיל כול פריקה,
                        בולם, מקבל כול מכה.

                        הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                        אבל, לא יעזור לי
                        אם אין אני לי, מי לי,
                        שאין למי שיקשיב לי.

                        הפאר שביה מנותק
                        הפאר שביה מנותק
                        הפאר שבי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1143

                        @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        מתנה מקלי אהובי

                        הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                        הכלי שחושף, בונה עולמי.
                        זה לא רק כלי ששופך מילים,
                        זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                        מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                        מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                        בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                        הכלי שמכיל כול פריקה,
                        בולם, מקבל כול מכה.

                        הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                        אבל, לא יעזור לי
                        אם אין אני לי, מי לי,
                        שאין למי שיקשיב לי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                          #1144

                          אלוקים אתה יודע
                          על רצון שמתפרע
                          חלומות משתוקקים
                          והעולם שמשתגע

                          אלוקים אתה שומע
                          את הלב שמשתכנע
                          ונוהה אחרי דברים
                          בקצב משגע

                          אלוקים אתה רואה
                          את הילד שלך תועה
                          הוא נמצא במחשכים
                          וכיף לו שם, נעים

                          אלוקים אתה נמצא
                          בזמנים של 'אין מוצא'
                          כששורף לנו בפנים
                          ונמאס מהחיים

                          אלוקים אתה כואב
                          את הבת שאתה אוהב
                          היא בורחת לסדקים
                          וסוגרת את הלב

                          אלוקים אתה נוכח
                          אחרי כשלונות בוטח
                          ועל תזמורת החיים
                          אין כמוך מנצח!

                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1145

                            עומד מול עצמי
                            בוהה בדמות שנבטת מולי
                            מנסה לגעת, לחפש
                            אך הוא בורח

                            בעצם היא פה מולי
                            תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                            אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                            נשמתי---

                            כיסיתי אותה בבוץ
                            ברחתי ממנה
                            פתאום היא יוצאת מולי
                            קוראת לי לחזור

                            ואני---
                            כמו בבית ספר יסודי
                            פשוט מקשיב לה
                            נגש אליה

                            חשבתי שהשתגעתי
                            גיליתי שנרגעתי
                            במקום לברוח
                            התחלתי לשמוח

                            תודה לך נשמה
                            שגם שלכלכתי אותך
                            תמיד היית פה בשבילי
                            נלחמת עליי
                            שמרת עליי
                            תודה נשמה....

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • LOVE MEL מנותק
                              LOVE MEL מנותק
                              LOVE ME
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                              #1146

                              צום ט' באב

                              פעם היה לנו בית מקדש,
                              מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                              צמים ביום העצוב ,
                              ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                              מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                              יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                              ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                              די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                              אמן

                              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1147

                                עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • margalitM margalit

                                  עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                  עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                  עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                  עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                  עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                  עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                  עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                  אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shin
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1148

                                  מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                  הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                  הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                  מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                  זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                  זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                  אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                  בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                  זה בדרך זה קרוב,
                                  יש מצוי יש מגיח
                                  בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • S shin

                                    מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                    הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                    הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                    מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                    זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                    זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                    אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                    בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                    זה בדרך זה קרוב,
                                    יש מצוי יש מגיח
                                    בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yaakov
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1149
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                      #1150

                                      איתך---
                                      המומה מהמהירות
                                      בהם התחלפו המסכים
                                      בכזו מהירות
                                      כאילו לא היה אתמול

                                      מסתובבת במסדרונות
                                      ריח חזק של כאב
                                      ואני אפילו לא שמה לב
                                      איך שחכתי מאבא אוהב

                                      התאבלנו על המקדש
                                      כאילו אין מחר
                                      עד שהגיע אותו בכי נרגש
                                      גילינו שהוא עבר

                                      אבא!!
                                      תלמד אותי לחיות אותך
                                      לכאוב אותך
                                      לכאוב איתך!!

                                      לא רק בתאריך מצוין
                                      לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                                      תן לי לזכור אותך היום!!
                                      תן לי לזכור איתך!!

                                      לכאוב איתך את הגלות
                                      לא לשקוע בעצבות
                                      להבין שלא זאת רצית
                                      תן לי להתאבל אותך
                                      תן לי להתאבל איתך!!

                                      תלמד אותי לא לשמור טינה
                                      כי הלב שלי קטן
                                      תוציא ממני את הררי השנאה
                                      כי אני רוצה להתנקות

                                      להיות מוכנה לגאולה
                                      לבית שלך, החדש
                                      תן לי לבנות אותך
                                      תן לי לבנות איתך!!!!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1151

                                        מחכה לרגע
                                        שהוא יופיע
                                        מצפה לפתע
                                        לכולם להודיע

                                        יושבת ומחכה
                                        כבר לרגע הגדול
                                        מצפה ומבכה
                                        רוצה רק לגדול

                                        קמה ונופלת
                                        אך לא דואגת
                                        רק מתפללת
                                        עכשיו מתאבלת

                                        לקראת הסוף
                                        בסוף סוף סוף
                                        ההבטחה התקיימה
                                        מהר קמה

                                        שומעת תקיעה
                                        הלב נרעד
                                        הגיעה הגאולה
                                        הלב צעד

                                        בסוף הצלחתי
                                        את הדרך עברתי
                                        את החיים מילאתי
                                        ולהתפלל לא הפסקתי

                                        עד היום
                                        זה לא חלום
                                        יגיע הרגע
                                        ואת כולנו
                                        הוא יפתיע!
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1152

                                          ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                                          ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                                          ואני חלמתי על להיות יחידה
                                          ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                                          ואני חושבת על העבר
                                          ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                                          ואני חולמת על העתיד
                                          ואני רוצה בשמחה להתמיד

                                          וכל המחשבות על עצמי
                                          וכל הבניות והבכיות על מי אני
                                          וכל החלומות הוורודים והיפים
                                          וכל הרצונות בין השקרים

                                          ומה אני רוצה בסך הכל
                                          ומה אני חולמת רק לגדול
                                          ומה אני בונה על כולם
                                          המחשבה אמורה להיות
                                          רק על מלך העולם...
                                          טוהר😍‏

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול