דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1181

    לפני 18 שנה
    הגעתי לעולם
    לפני 18 שנה
    הייתי תינוקת כמו כולן
    לפני 18 שנה
    לא ידעתי מי אני
    לפני 18 שנה
    לא הכרתי את עצמי
    רציתי לומר
    תודה למלך העולם
    שהגעתי לכאן
    ועברתי כמו כולם
    מכשולים, קשיים
    נלחמתי עם היצרים
    ידעתי מה מותר
    ומה אסור
    מה שחור
    ומה לבן
    עברתי את הדרך
    הבנתי במה יש ערך
    עברת איתי הכל
    בכית איתי
    גם ללא קול
    מבקשת ממך
    שתמיד אהיה מאושרת
    גם בפנים
    אעריך את עצמי
    ואת הטוב אפנים
    18 שנה
    היית איתי יד ביד
    מתפללת שזה ימשיך
    לעד
    תודה על 18 שנים
    יפות ונפלאות
    תודה לך
    על כל הכישורנות
    וגם הכישלונות
    כי אני קמה תמיד
    מהנפילות
    ומעריכה את
    החסדים והטובות
    תודה אבוש
    על 18 שנים
    מתפללת ומייחלת
    עד 120
    לחיים טובים
    ומאושרים
    שיש יום הולדת
    מבינים את החיים
    שעוד שנה
    זה רק ניסים
    יום הולדת שמח
    מאחלת לעצמי
    שאשאר תמיד
    מי שאני!
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
      #1182

      (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
      עד עכשיו..
      אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
      לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

      עצב, שכול שאין כדוגמתו
      אובדן שאין דומה לו
      עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
      עוד פרח שקמל בחטף

      זוג הורים שנהפכים לשכולים
      אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
      מעגל מורחב של משפחה וידידים
      שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

      איך? אני שואלת
      למה? אני זועקת
      על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
      על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

      די, אמור לצרותנו דיי
      עייפנו כבר, הכוח נגמר
      אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
      והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

      זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
      בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
      מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1183

        זה טוב לי
        אני יודעת גם מאמינה
        אבל לא תמיד מרגישה
        בחיים יש גם איזורים חשוכים
        נראים מאיימים מפחידים
        מחפשת מי הולך איתי
        מביטה בכף ידי
        ונרגעת
        הלוא היא מונחת בכף ידו
        המגע מלטף
        ובחום אותי הוא עוטף

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #1184

          מותר:(?!)

          מתה- ללכת
          על ביציים 
          מתהלכת
          עוד שיר עצוב מנגנת
          ונקרע עוד מיתר

          מתה- לסגת
          אחוות מתים בי
          מסגסגת 
          עוד ילדה בודדת
          מחפשת שטויות בניכר

          מתה- לדעת
          לכל האשליות
          מודעת
          ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
          והכאב כמה צפוי- לא נגמר

          מתה-לגעת
          ועוד זריחה יורדת
          מתגעגעת
          ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
          כמה אורות ותקווה למחר

          מתה-לעטוף 
          עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
          שעוטפת
          ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
          להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

          מתה לבכות,
          אך כמו תמיד -
          אוזניה מייללת
          לאוזן חזק תוחבת 
          וממשיכה לחשוב שאני צודקת
          שלבלוע דמעות זה מותר---


          יעל#

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #1185

            קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

            ד' בחר בי
            כן בי,
            מכל העולם
            מכל הארץ
            מכל האנשים בשכונה
            מכל המשפחה הרחבה
            בקיצור-
            מכל הנשמות שסביבי
            רק בי הוא בחר
            לְאַתְגֵּר.
            להעמיד אותי מול הניסיון
            רק בי,
            כי הוא סומך עליי!
            הוא יודע ת'אמת,
            והוא כאילו אומר:
            "רק את מסוגלת לעמוד בזה
            רק לך נתתי את הכוחות
            כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
            אז, את חזקה
            יש בך עוצמות!!
            תעריכי!"
            זה מה שאני שומעת ממנו:)
            ואם כך הוא, אזי אשתדל!
            אתן את כל כולי!
            לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1186

              מי אני
              לא מכירה תעצמי
              אני גדולה
              או ילדה
              שהתבגרה
              לפני זמנה
              מנסה להיות טובה
              אולי זה פשוט ענין של מזל
              לחיות מתוסכל
              עצבנית על עצמי
              כואבת בגללי
              מנפחת תכאב
              על כתב
              כותבת..
              ומוחקת..
              אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
              פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
              נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
              מוכה...
              וכמו איזה שוטה
              מטילת בין המחשבות
              ודואגת
              למה שלא צריך לקרות...

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • יעל ק.י מנותק
                יעל ק.י מנותק
                יעל ק.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                #1187

                מגיע לך לאכול
                תאכלי
                תאכלי את כל הפחדים
                את כל הדאגות
                תאכלי אותם בלי מלח
                פזרי מעליהם פלפל לבן
                כסי אותם באמונה
                שמגיע לך
                את כל הטוב שבעולם
                תני להם להיות
                אך אל תתני להם להשאר---


                יעל#

                יש דלת, ויש חלון,
                ויש חור גדול שאין לו שם,
                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1188

                  קוראת את העבר
                  גם אם היה מעט מר
                  קוראת את המכתבים שלנו
                  אחת לשנייה
                  ואיך כל זה נגמר בשנייה
                  דמעות זולגות מעיני
                  המכתבים נופלים מידי
                  זורקת אותם לאשפה
                  למחוק את כל מה שהיה
                  הכאב מתחיל להגיע
                  אבל אני לא יתן לו להופיע
                  וללב להפריע
                  עברתי כבר הכל
                  והרבה בלעדיה
                  למה פתאום הכל צף
                  ונזכרת בעיניה
                  שהחזיקה לי את היד
                  שלא אמעד
                  ונשארתי לבד
                  עם המכתבים
                  ביד....
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • מיליםמ מנותק
                    מיליםמ מנותק
                    מילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1189

                    עכשיו
                    זוכר איך הייתי אז
                    מלאה כמו ענן בחורף
                    כמו רימון אדום עם כתר
                    כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                    היה בי הרבה כל כך
                    והוספתי לי עוד

                    זוכר מה היה אחר כך
                    התרוקנתי כמו גשם מענן
                    כמו רימון אחרי הדפיקות
                    כמו שמיכה שחגגה יובל
                    היה בי כלום כזה
                    שהגדלתי אותו עוד

                    רואה אותי עכשיו
                    מסתכלת על שמים של קיץ
                    תולשת דפים מלוח שנה
                    מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                    מנסה לעשות משהו
                    שיגרום לי להתחיל

                    רואה אותי עכשיו?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #1190

                      אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                      חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                      לא אבא, לא עוד הפעם
                      זה לא יכול להיותת
                      הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                      בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                      עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                      לקבור אותו
                      לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                      לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                      לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                      לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                      תנועותי מלאות כעס, תסכול
                      מהירות, אך מלאות בלבול
                      רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                      פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                      לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                      לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                      לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                      ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                      😠

                      אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      17
                      • שיר נולדש מנותק
                        שיר נולדש מנותק
                        שיר נולד
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                        #1191

                        אם רק תדע
                        שזו מתנה
                        הכי גדולה
                        להיות אתה
                        בעצמך

                        כבר לא תשקע בחול ותוותר
                        לא תרים ידיים ותיחלש
                        כבר לא תשבור גלים ותישבר
                        כמו עולם הפוך כמעט עוור
                        אם רק תדע--
                        אז
                        תאהב את עצמך
                        תהיה שלם בפנים
                        כך תראה את עולמך
                        והוא יסביר לך פנים
                        ...

                        תמרח חיוך על הפנים
                        וכמו מראה יחזרו חיוכים
                        תאמר תודה לאלוקים
                        תכיר טובה לאנשים
                        וכך תחייה את החיים
                        ב נ ע י מ י ם

                        ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                        הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1192

                          זהוו נגמרו לי הכוחות
                          הידיים שלי כבר לא על המושכות
                          רוצה לבעוט בהכל
                          לא סומכת על אפחד
                          רוצה לזרוק ת'כל
                          לא רוצה ת'ביחד
                          לא רוצה ת'לבד
                          רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                          יתנו לי לחשוב לבדי
                          נמאס לי מעצמי
                          למה אני כזאת
                          עם תאוות
                          למה אני לא ילדה טובה
                          כמו האלה שגרות בשכונה
                          עושה לעצמי מבצע
                          כמה זמן יקח עד שאכנע
                          ואפרוק הכל
                          ואכנס לבור..
                          אילה💔

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          19
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1193

                            שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                            לא עלי!

                            כואב לי
                            רע לי
                            אין לי חשק לחיות
                            כל לילה מגיעות הדמעות
                            חשבתם שאני באורות
                            לא ראיתם תזוועות
                            תסיוטים בלילות
                            שלקחו אותי בידיים
                            הכאיבו לי כפליים
                            הכניסו לי חומרים
                            שלא אהיה בהכרה
                            עשו לי כל מה
                            שמתחשק להם
                            הייתי הבובה שלהם
                            כמה רוע יש בעולם
                            כמה אכזריות
                            יכולה להיות בבן אדם
                            להתעלל בילדה
                            להרוס לה תחיים
                            תוך שניה
                            להרוג את הבפנים
                            ואתם חשבתם
                            שאני סתם בדיכאון
                            אתם חשבתם
                            שבכוונה אני רוצה לישון
                            לא ראיתם
                            מה אני עוברת
                            זה דבר
                            שלאף אחד לא מספרת
                            סבלתי לבד
                            עד שהגיע הרגע
                            שסיימתי את החיים
                            תקראו את הדף הזה
                            אחרי שתקברו אותי
                            ותבכו עלי
                            אולי אחרי זה
                            תרחמו עלי
                            אני מבקשת סליחה
                            והבקשה האחרונה
                            אל תשפטו לעולם בן אדם
                            תכנסו ללב שלו
                            ואז תחשבו כמו כולם
                            כי אחרי שתבינו
                            מה הוא עובר
                            לעולם לא תעזבו אותו
                            ברגעי משבר...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #1194

                              ניתוח לב פתוח

                              השקט צעק לא זעה הרוח
                              עוד יום חלף על המיטה סרוח
                              המכבש עבר הוא כבר מרוח
                              מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                              בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                              אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                              מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                              כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                              והוא יושב לו בצד זנוח
                              מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                              מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                              משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                              פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                              מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                              הדממה כה ברורה הלב רתוח
                              הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                #1195

                                כן זה אני כאן
                                באה אלייך
                                מחפשת עיניים טובות
                                שהיו לי כל הדרך
                                ועכשיו הם כבר חומקות
                                לאיפה כל הטוב הזה ברח
                                המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                                ואין לי כבר כח
                                להתאכזב כל פעם מחדש
                                לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                                ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                                לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                                אך הוא פוצע והיד מדממת
                                ביחד עם הלב

                                הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                                ושוב תני את ידך בידי
                                הלוואי וישברו כל המחיצות
                                ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                                הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                                והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1196

                                  נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                  ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                  אנשים חשבו
                                  שאז מתתי...
                                  אבל לא שיערו
                                  שהחיים שלי נגמרו
                                  ביום הזה
                                  שזה קרה
                                  ביום שהרסו לי תחיים
                                  אפילו תעצמות
                                  נכנסתי לטיפולים
                                  חשבו שאני משוגעת
                                  דיברו אלי
                                  כאילו אני לא שומעת
                                  ניסו להחיות אותי
                                  חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                  חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                  להתעלות ממה שקרה
                                  לשכוח מהחויה
                                  אבל לא הבינו
                                  שהם חייכו לגופה
                                  צחקו לגוויה
                                  תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                  רצחו אותי
                                  השאירו לי
                                  רק לקחת את העניבה
                                  ולעשות חניקה
                                  מתה מבושה
                                  מהמשפחה
                                  הם חושבים שאני אשמה
                                  חושבים שהיתה לי בחירה
                                  מצטערת
                                  להיות הזאתי שמאתגרת
                                  הזאתי שברע בוחרת
                                  אבל לא אנילא טועה
                                  גם לא אצלי האשמה
                                  מתגעגעת
                                  וכואבת עליכם
                                  תודה על שנות האהבה שלכם

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                    #1197

                                    ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                                    למה בלילה:

                                    על מה המלאכים 
                                    חושבים בלילה
                                    כשהם רואים אותי רוויה
                                    בוכה בלי דמעות
                                    עצורה

                                    על מה הרוחות
                                    מתעקשות בלילה
                                    כשהן נושבות חזק 
                                    פורצות אל חדרי בסערה
                                    מייבשות את גרוני שנשנק

                                    על מה החלומות
                                    מתלוצצים בלילה
                                    כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                                    מחבקת כרית מתפוררת
                                    משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                                    על מה המחשבות 
                                    חופרות בלילה
                                    כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                                    האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                                    של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                                    על מה הילד שם על המדרכה
                                    מסתכל בלילה
                                    מילא אני- שנתי ממני והלאה
                                    אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                                    לשבת בין שמיכה לרוחות
                                    ולריב עם הלילה?!


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                      #1198

                                      את האראלים נצחו מצוקים
                                      מי אותנו משבר כזה יקים
                                      נשבה ארון האלוקים
                                      כדלים רשים ועשוקים
                                      את האובדן הגדול מבכים
                                      עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
                                      זכרונות בליבנו חקוקים
                                      מקום בלב הם מנקים
                                      מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
                                      ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

                                      #טלי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1199

                                        אבא
                                        למה לקחת לנו ת'אור היחיד
                                        לוקח אליך את הטובים
                                        לקחת לנו תיד
                                        שהחזיקה אותנו בקשיים
                                        אבא אינלי מילים
                                        יוצא לי רק שברים
                                        אבא הכאב עצור
                                        הדמעות יוצרות מבול
                                        התיתמנו אנחנו לבד
                                        בלי אפחד..
                                        שיהיה איתנו
                                        בקשיים שלנו
                                        שיברך אותנו
                                        שרע לנו
                                        אבא למה
                                        אני עדין לא מבינה
                                        אני בטוחה
                                        שזה לטובה
                                        אבל אולי נשאל
                                        בשביל מה
                                        אולי בשביל שנזכור אותך
                                        אולי זה מקרב אותנו אליך
                                        אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
                                        שיכול
                                        לע אבא זה לא הגינו
                                        הוא נפטר זה היה פתאומי
                                        אבא זה עצוב
                                        נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
                                        אבל איך אפשר לראות
                                        בתוך כל המכאוב
                                        אבא תהייה איתנו
                                        אנחנו לבד
                                        נשארנו ללא אב
                                        רק עם כאב
                                        בתוך היד
                                        נמאס לנו לאבד
                                        אנחנו רוצים
                                        להרגיש מוגנים
                                        ורק איתך יש את אותה ההרגשה
                                        אבא כואב לנו
                                        ניצחו אראלים
                                        את המצוקים
                                        היתה מלחמה
                                        בין העליונים לתחתונים
                                        והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
                                        תודה על שנות ההנהגה
                                        תודה שהייתה לנו סככה
                                        מה נעשה עכשו
                                        אוי נא לנו
                                        בגלל חטאנו...
                                        נלקח ממנו ארון הקודש
                                        במקום אש
                                        של קדושה
                                        נהיה לנו עשן
                                        של מבוכה
                                        מתים מבושה
                                        בגללנו אתה לא נמצא ...
                                        אילה😭

                                        ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
                                        ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                          #1200

                                          אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                                          באמת שאני-
                                          רוצה וכוספת
                                          מנסה ושואפת
                                          אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                                          שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                                          שאננות שעוטפת
                                          שגרה ששוטפת
                                          ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                                          החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                                          אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                                          ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                                          שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                                          הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                                          מפסיקה את הטרפת
                                          את השכבות מקלפת
                                          בכמיהת אמת נעטפת
                                          בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                                          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                          חברונע'רס מוזיקלייםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          23

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול