דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    #1216

    מיואשת מהחיים
    מתוסכלת מבפנים
    אבא
    למה קשה לי
    למה שורף לי
    למה כל מה שאני עושה
    יוצא דפוק
    כולי שורדת בלי סיפוק
    נמאס ממחשבות
    שתלב מטרידות
    הורסות לי תשלוה
    תמנוחה
    קשה כבר לתפוס תטוב
    בתוך כל המכאוב
    מסביב
    שמציף
    תשברם של הלב הוא מעיף
    לכל הרוחות
    ואפחד לא מקשיב לצרחות
    כל אחד עסוק בעצמו
    חושב על מה יעשה טוב לו
    והלב שלי
    נקרע
    מלראות תטעויות
    אל מול עיני
    צפות
    אילה

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1217

      מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
      "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

      "בודד? תדבודד"

      במרכז ההמולה בפסגת המעמד
      בין הלצה להמלצה יושב בדד
      האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
      האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
      אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
      אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

      מהרהור למחשבה הוא נודד
      סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
      מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
      להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
      את זכרונות העבר הוא מודד
      אין ברירה לבסוף מצדד.

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      20
      • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

        מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
        "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

        "בודד? תדבודד"

        במרכז ההמולה בפסגת המעמד
        בין הלצה להמלצה יושב בדד
        האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
        האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
        אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
        אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

        מהרהור למחשבה הוא נודד
        סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
        מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
        להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
        את זכרונות העבר הוא מודד
        אין ברירה לבסוף מצדד.

        צ מנותק
        צ מנותק
        צופה מהצד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1218
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #1219

          אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
          וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
          ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
          מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
          תודה ענקית ל @זברה

          כואב לראות תשנאה בעיניים,
          ת'ריחוק מהשם, כפליים.
          אבא, למה זה קורה?
          הוא היה טוב,
          עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
          הלך בלי לחשוב.
          כאילו לא היה פה מעולם...
          שכח בבום את מה שהיה,
          עילוי של הישיבה,
          במקום את עצמו לא מצא,
          חיפש קצת אהבה...
          אבא, למה זה קרה?
          בבקשה, תהפוך את הכל,
          שיהיה כמו בהתחלה
          בחור חזק, עם עמוד שדרה,
          או אפילו ...
          שיחזור לשים רק כיפה.....

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          19
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
            וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
            ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
            מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
            תודה ענקית ל @זברה

            כואב לראות תשנאה בעיניים,
            ת'ריחוק מהשם, כפליים.
            אבא, למה זה קורה?
            הוא היה טוב,
            עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
            הלך בלי לחשוב.
            כאילו לא היה פה מעולם...
            שכח בבום את מה שהיה,
            עילוי של הישיבה,
            במקום את עצמו לא מצא,
            חיפש קצת אהבה...
            אבא, למה זה קרה?
            בבקשה, תהפוך את הכל,
            שיהיה כמו בהתחלה
            בחור חזק, עם עמוד שדרה,
            או אפילו ...
            שיחזור לשים רק כיפה.....

            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1220
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1221

              שלום לילד התמים בגינה
              שלום לילד שמשחק בשמחה
              שלום לילד שאט אט הפך לנער
              שלום לילד שליבו נשבר

              אומר שלום לכל הילדות
              של בית כנסת ויהדות
              של חיי תורה רוחניים
              של שמחות, שבתות וחגים

              זורק את הכל, כל מה שספג
              ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
              מראה לכולם שהוא בסדר
              אך את האמת הוא משאיר בסתר

              הכעס בוער לו מהעניים
              והוא רק רוצה להתרחק כפליים
              להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
              ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

              אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
              וחשב שחי את החיים הטובים
              ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
              ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

              הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
              מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
              כולם עליו מרחמים
              יש כאלה שאת הקשר מנתקים

              רק בגלל שהוא השתנה
              רק בגלל שעבר טלטלה
              הוא נשאר בלי אף אחד
              עם הרגשות הכואבים בלבד

              אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
              התמים בגינה ולא היה בודד
              אותו הילד שזכר בית כנסת
              שבתות, חגים ותורה מתמשכת

              השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
              רק כדי לברוח מהרוחניות
              אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
              ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
              ...
              ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

              אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • צופיה ג.צ צופיה ג.

                שלום לילד התמים בגינה
                שלום לילד שמשחק בשמחה
                שלום לילד שאט אט הפך לנער
                שלום לילד שליבו נשבר

                אומר שלום לכל הילדות
                של בית כנסת ויהדות
                של חיי תורה רוחניים
                של שמחות, שבתות וחגים

                זורק את הכל, כל מה שספג
                ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                מראה לכולם שהוא בסדר
                אך את האמת הוא משאיר בסתר

                הכעס בוער לו מהעניים
                והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                וחשב שחי את החיים הטובים
                ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                כולם עליו מרחמים
                יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                רק בגלל שהוא השתנה
                רק בגלל שעבר טלטלה
                הוא נשאר בלי אף אחד
                עם הרגשות הכואבים בלבד

                אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                התמים בגינה ולא היה בודד
                אותו הילד שזכר בית כנסת
                שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                רק כדי לברוח מהרוחניות
                אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                ...
                ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                אבא תודהא מנותק
                אבא תודהא מנותק
                אבא תודה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1222
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1223

                  אתה יודע,
                  שכבר עייפתי,
                  ואני לא מבין לאן זה הולך.
                  עייפתי,
                  אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                  אתה יודע,
                  שכבר הלכתי,
                  ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                  הלכתי,
                  ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                  אתה יודע,
                  שפעם בכיתי,
                  גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                  בכיתי,
                  כמו ילד שלא מצליח לראות.
                  אתה יודע,
                  שפעם נלחמתי,
                  לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                  נלחמתי,
                  אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                  רק אתה יודע,
                  איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                  אתה יודע,
                  כשאני כבר שכחתי---

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1224

                    איך פתאום הכל הולך
                    נעלמה לה התחושה
                    דמעות מציפות את העיניים
                    איך כל הטוב מתהפך
                    לעוד איזה מועקה
                    בא לי לקרוע את השמיים
                    איך כבר לא מולך
                    אפילו על הנשמה
                    על השריד שצמא למים

                    איך רק תגיד לי איך
                    לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                    איך רק תגיד לי איך
                    לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                    איך מחפש לי עוד דרך
                    לשמור על הלב שיפעום
                    ולא יפסיק מרוב כל העומס
                    איך רואה את מה שבערך
                    גרם לי לרצות כבר לחדול
                    לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                    איך משתיק ת'פחד שילך
                    למצוא לו בלב אחר מקום
                    שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                    קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                      #1225

                      עת משבר אבד כבודה
                      נהפך הפקר צניעותה
                      בצד נותרה מתבוננת
                      מתמודדת

                      העולם עוד המשיך להסתובב
                      העוברים לא חודלו לרכל
                      מרוץ החיים המשיך במרוצה

                      אנשים המשיכו לפקפק
                      מבטים בחרו להתחמק
                      כאילו אויר נמצא בכלל
                      כאילו אין פה שום בן אדם

                      היא הרגישה אבודה
                      כאילו מישהו מחק את שמה
                      אין איש בא לעזור
                      והיא רק זעקה בלי קול

                      אחת שתבוא תגאל
                      תקשיב תלטף
                      שכבות תקלף
                      שתציץ לעברה

                      אחת רק אחת!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1226

                        אוהבת אותך
                        ואת לא מבינה
                        אני רוצה אותך
                        להיות כלכך קרובה
                        כמו שתמיד היינו
                        הבסטיות
                        כמו שתמיד חלמנו
                        לשים פס על העולם
                        להשתחרר מכולם
                        איפה נעלמת לי
                        איפה ברחת
                        את הבטחת לי
                        ושקרת
                        עזבת אותי
                        והלכת לבנות
                        שאת קוראת להן חברות
                        שמאחורי הגב
                        עליך מרכלות
                        מתי תביני
                        שאני דואגת לך
                        מתי תביני
                        שאני אוהבת אותך
                        אבל את שחכת
                        ברחת
                        השארת אותי
                        לדמם לבד...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                          #1227

                          השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                          לב נוטף
                          הוא שוכב במיטה ונזכר
                          ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                          ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                          על זמן מתוק שהיה ונעלם

                          הוא יושב בחלון ודומע
                          מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                          יללת חתול מן הרחוב שומע
                          בכאב הוא מצטרף ומילל

                          פזמון:
                          עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                          הדם יהפוך שוב למים
                          עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                          השמש תזרח בשמים

                          הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                          לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                          ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                          הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                          הוא עומד בתפילה בלי ניע
                          הכאב מכה גלים גלים
                          מכה אחת נוספת אותו תכניע
                          פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                          פזמון: עד שגעגוע...

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                            אבא מסור

                            ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                            מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                            ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                            מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                            משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                            ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                            כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                            הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                            בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                            אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                            ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                            בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                            הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                            ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                            כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                            הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1228
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי טבקמ מנותק
                              מוטי טבקמ מנותק
                              מוטי טבק
                              מנהלים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1229

                              @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                              "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                              לואי ארמסטרונג

                              צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                              צרו איתי עוד היום קשר!
                              motitechpc@gmail.com | 0583293193

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1230

                                יום עובר
                                והכאב גדל
                                יום חוזר
                                והפחד מהדהד

                                הרעש בדממה
                                מרעיד את הלב
                                השקט בזעקה
                                מחריש את הכאב

                                אהבה היא כואבת
                                במיוחד שהיא לא הדדית
                                אהבה היא צורבת
                                כשאף אחד לא מבין

                                חלוף הימים
                                מביטה לעננים
                                זיכרונות באים
                                והכל נופל להרים

                                לא רוצה להיזכר
                                הכל רוצה למחוק
                                לא רוצה להיבהל
                                נמאס לי כבר לשתוק

                                כשהים סוער
                                גם הלב פועם
                                כשהים שקט
                                אז הלב עוצר

                                די לשחק לעצמי ברגשות
                                כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                שאני נזכרת בחלום שלי
                                הן שוב מגיעות...

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                  #1231

                                  אבא למה דווקא היא?
                                  למה לכאוב נתת לי?
                                  הכאב חי חותך
                                  השארת לנו רק לכאוב את מותך

                                  העיניים שדורשות
                                  הפיות שדשות
                                  כאילו מדובר בחדשות
                                  בכזו קלות משחקים ברגשות

                                  מנסה לא לחשוב
                                  למה מגיע לנו לכאוב
                                  מחפשת קצת אור
                                  מתגוננת מפני גלי הקור

                                  צורחת בדממה
                                  מוחה עוד דמעה שמבליחה
                                  מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                                  מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                                  נשרפת מבפנים
                                  זועקת באין אונים
                                  יודעת שבחרת את הטופ
                                  רציתה אותה קרוב

                                  אבא!!!!!!!!!!!!!!
                                  די עברנו מספיק!!
                                  רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                                  בעבודת הכהנים והלויים
                                  תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1232

                                    באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                    באלי לצרוח שכולם יבכו
                                    באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                    רוצה לצאת מהבור
                                    מכל השחור
                                    רוצה להתנתק
                                    אבל הדחף משתק
                                    רוצה לבכות
                                    בלי שישמעו
                                    רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                    אבל לא להישאר עם שריטות
                                    רוצה לפרוק
                                    אבל בלי שיפגעו
                                    רוצה שלום
                                    בלי להשתחוות
                                    רוצה מצוות
                                    בלי התאמצות
                                    רוצה חברות
                                    בלי עבירות
                                    רוצה לפתוח דף חדש
                                    רוצה ללכת בשביל
                                    ישר בלי לדשדש
                                    גם עם היצר אותי הפיל
                                    לזכור לקום
                                    אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                    מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                    ואני עם עצמי בדד
                                    חייבת לאהוב תעצמי
                                    כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                    חיבת להרים תעצמי
                                    כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                    אה וגם חיב להסתיר
                                    אז תנו לי רק תקציר
                                    שאדע את מה להציג
                                    תזאתי הגיבורה
                                    או הזאתי שכבר נפלה?!
                                    אילה

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • צופיה ג.צ מנותק
                                      צופיה ג.צ מנותק
                                      צופיה ג.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1233
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט טותיייי

                                        יום עובר
                                        והכאב גדל
                                        יום חוזר
                                        והפחד מהדהד

                                        הרעש בדממה
                                        מרעיד את הלב
                                        השקט בזעקה
                                        מחריש את הכאב

                                        אהבה היא כואבת
                                        במיוחד שהיא לא הדדית
                                        אהבה היא צורבת
                                        כשאף אחד לא מבין

                                        חלוף הימים
                                        מביטה לעננים
                                        זיכרונות באים
                                        והכל נופל להרים

                                        לא רוצה להיזכר
                                        הכל רוצה למחוק
                                        לא רוצה להיבהל
                                        נמאס לי כבר לשתוק

                                        כשהים סוער
                                        גם הלב פועם
                                        כשהים שקט
                                        אז הלב עוצר

                                        די לשחק לעצמי ברגשות
                                        כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                        כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                        שאני נזכרת בחלום שלי
                                        הן שוב מגיעות...

                                        טוהר

                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1234
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                          באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                          באלי לצרוח שכולם יבכו
                                          באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                          רוצה לצאת מהבור
                                          מכל השחור
                                          רוצה להתנתק
                                          אבל הדחף משתק
                                          רוצה לבכות
                                          בלי שישמעו
                                          רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                          אבל לא להישאר עם שריטות
                                          רוצה לפרוק
                                          אבל בלי שיפגעו
                                          רוצה שלום
                                          בלי להשתחוות
                                          רוצה מצוות
                                          בלי התאמצות
                                          רוצה חברות
                                          בלי עבירות
                                          רוצה לפתוח דף חדש
                                          רוצה ללכת בשביל
                                          ישר בלי לדשדש
                                          גם עם היצר אותי הפיל
                                          לזכור לקום
                                          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                          מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                          ואני עם עצמי בדד
                                          חייבת לאהוב תעצמי
                                          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                          חיבת להרים תעצמי
                                          כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                          אה וגם חיב להסתיר
                                          אז תנו לי רק תקציר
                                          שאדע את מה להציג
                                          תזאתי הגיבורה
                                          או הזאתי שכבר נפלה?!
                                          אילה

                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1235
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול