דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

    מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
    "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

    "בודד? תדבודד"

    במרכז ההמולה בפסגת המעמד
    בין הלצה להמלצה יושב בדד
    האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
    האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
    אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
    אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

    מהרהור למחשבה הוא נודד
    סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
    מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
    להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
    את זכרונות העבר הוא מודד
    אין ברירה לבסוף מצדד.

    צ מנותק
    צ מנותק
    צופה מהצד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1218
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #1219

      אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
      וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
      ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
      מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
      תודה ענקית ל @זברה

      כואב לראות תשנאה בעיניים,
      ת'ריחוק מהשם, כפליים.
      אבא, למה זה קורה?
      הוא היה טוב,
      עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
      הלך בלי לחשוב.
      כאילו לא היה פה מעולם...
      שכח בבום את מה שהיה,
      עילוי של הישיבה,
      במקום את עצמו לא מצא,
      חיפש קצת אהבה...
      אבא, למה זה קרה?
      בבקשה, תהפוך את הכל,
      שיהיה כמו בהתחלה
      בחור חזק, עם עמוד שדרה,
      או אפילו ...
      שיחזור לשים רק כיפה.....

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
      19
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
        וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
        ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
        מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
        תודה ענקית ל @זברה

        כואב לראות תשנאה בעיניים,
        ת'ריחוק מהשם, כפליים.
        אבא, למה זה קורה?
        הוא היה טוב,
        עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
        הלך בלי לחשוב.
        כאילו לא היה פה מעולם...
        שכח בבום את מה שהיה,
        עילוי של הישיבה,
        במקום את עצמו לא מצא,
        חיפש קצת אהבה...
        אבא, למה זה קרה?
        בבקשה, תהפוך את הכל,
        שיהיה כמו בהתחלה
        בחור חזק, עם עמוד שדרה,
        או אפילו ...
        שיחזור לשים רק כיפה.....

        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1220
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1221

          שלום לילד התמים בגינה
          שלום לילד שמשחק בשמחה
          שלום לילד שאט אט הפך לנער
          שלום לילד שליבו נשבר

          אומר שלום לכל הילדות
          של בית כנסת ויהדות
          של חיי תורה רוחניים
          של שמחות, שבתות וחגים

          זורק את הכל, כל מה שספג
          ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
          מראה לכולם שהוא בסדר
          אך את האמת הוא משאיר בסתר

          הכעס בוער לו מהעניים
          והוא רק רוצה להתרחק כפליים
          להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
          ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

          אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
          וחשב שחי את החיים הטובים
          ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
          ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

          הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
          מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
          כולם עליו מרחמים
          יש כאלה שאת הקשר מנתקים

          רק בגלל שהוא השתנה
          רק בגלל שעבר טלטלה
          הוא נשאר בלי אף אחד
          עם הרגשות הכואבים בלבד

          אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
          התמים בגינה ולא היה בודד
          אותו הילד שזכר בית כנסת
          שבתות, חגים ותורה מתמשכת

          השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
          רק כדי לברוח מהרוחניות
          אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
          ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
          ...
          ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

          אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • צופיה ג.צ צופיה ג.

            שלום לילד התמים בגינה
            שלום לילד שמשחק בשמחה
            שלום לילד שאט אט הפך לנער
            שלום לילד שליבו נשבר

            אומר שלום לכל הילדות
            של בית כנסת ויהדות
            של חיי תורה רוחניים
            של שמחות, שבתות וחגים

            זורק את הכל, כל מה שספג
            ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
            מראה לכולם שהוא בסדר
            אך את האמת הוא משאיר בסתר

            הכעס בוער לו מהעניים
            והוא רק רוצה להתרחק כפליים
            להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
            ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

            אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
            וחשב שחי את החיים הטובים
            ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
            ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

            הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
            מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
            כולם עליו מרחמים
            יש כאלה שאת הקשר מנתקים

            רק בגלל שהוא השתנה
            רק בגלל שעבר טלטלה
            הוא נשאר בלי אף אחד
            עם הרגשות הכואבים בלבד

            אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
            התמים בגינה ולא היה בודד
            אותו הילד שזכר בית כנסת
            שבתות, חגים ותורה מתמשכת

            השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
            רק כדי לברוח מהרוחניות
            אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
            ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
            ...
            ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

            אבא תודהא מנותק
            אבא תודהא מנותק
            אבא תודה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1222
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • זברהז מנותק
              זברהז מנותק
              זברה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1223

              אתה יודע,
              שכבר עייפתי,
              ואני לא מבין לאן זה הולך.
              עייפתי,
              אני מתנקה ושוב מתלכלך.
              אתה יודע,
              שכבר הלכתי,
              ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
              הלכתי,
              ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

              אתה יודע,
              שפעם בכיתי,
              גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
              בכיתי,
              כמו ילד שלא מצליח לראות.
              אתה יודע,
              שפעם נלחמתי,
              לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
              נלחמתי,
              אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

              רק אתה יודע,
              איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
              אתה יודע,
              כשאני כבר שכחתי---

              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1224

                איך פתאום הכל הולך
                נעלמה לה התחושה
                דמעות מציפות את העיניים
                איך כל הטוב מתהפך
                לעוד איזה מועקה
                בא לי לקרוע את השמיים
                איך כבר לא מולך
                אפילו על הנשמה
                על השריד שצמא למים

                איך רק תגיד לי איך
                לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                איך רק תגיד לי איך
                לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                איך מחפש לי עוד דרך
                לשמור על הלב שיפעום
                ולא יפסיק מרוב כל העומס
                איך רואה את מה שבערך
                גרם לי לרצות כבר לחדול
                לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                איך משתיק ת'פחד שילך
                למצוא לו בלב אחר מקום
                שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                  #1225

                  עת משבר אבד כבודה
                  נהפך הפקר צניעותה
                  בצד נותרה מתבוננת
                  מתמודדת

                  העולם עוד המשיך להסתובב
                  העוברים לא חודלו לרכל
                  מרוץ החיים המשיך במרוצה

                  אנשים המשיכו לפקפק
                  מבטים בחרו להתחמק
                  כאילו אויר נמצא בכלל
                  כאילו אין פה שום בן אדם

                  היא הרגישה אבודה
                  כאילו מישהו מחק את שמה
                  אין איש בא לעזור
                  והיא רק זעקה בלי קול

                  אחת שתבוא תגאל
                  תקשיב תלטף
                  שכבות תקלף
                  שתציץ לעברה

                  אחת רק אחת!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1226

                    אוהבת אותך
                    ואת לא מבינה
                    אני רוצה אותך
                    להיות כלכך קרובה
                    כמו שתמיד היינו
                    הבסטיות
                    כמו שתמיד חלמנו
                    לשים פס על העולם
                    להשתחרר מכולם
                    איפה נעלמת לי
                    איפה ברחת
                    את הבטחת לי
                    ושקרת
                    עזבת אותי
                    והלכת לבנות
                    שאת קוראת להן חברות
                    שמאחורי הגב
                    עליך מרכלות
                    מתי תביני
                    שאני דואגת לך
                    מתי תביני
                    שאני אוהבת אותך
                    אבל את שחכת
                    ברחת
                    השארת אותי
                    לדמם לבד...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                      #1227

                      השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                      לב נוטף
                      הוא שוכב במיטה ונזכר
                      ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                      ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                      על זמן מתוק שהיה ונעלם

                      הוא יושב בחלון ודומע
                      מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                      יללת חתול מן הרחוב שומע
                      בכאב הוא מצטרף ומילל

                      פזמון:
                      עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                      הדם יהפוך שוב למים
                      עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                      השמש תזרח בשמים

                      הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                      לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                      ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                      הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                      הוא עומד בתפילה בלי ניע
                      הכאב מכה גלים גלים
                      מכה אחת נוספת אותו תכניע
                      פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                      פזמון: עד שגעגוע...

                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!
                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                        אבא מסור

                        ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                        מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                        ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                        מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                        משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                        ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                        כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                        הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                        בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                        אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                        ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                        בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                        הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                        ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                        כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                        הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                        ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1228
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי טבקמ מנותק
                          מוטי טבקמ מנותק
                          מוטי טבק
                          מנהלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1229

                          @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                          "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                          לואי ארמסטרונג

                          צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                          צרו איתי עוד היום קשר!
                          motitechpc@gmail.com | 0583293193

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1230

                            יום עובר
                            והכאב גדל
                            יום חוזר
                            והפחד מהדהד

                            הרעש בדממה
                            מרעיד את הלב
                            השקט בזעקה
                            מחריש את הכאב

                            אהבה היא כואבת
                            במיוחד שהיא לא הדדית
                            אהבה היא צורבת
                            כשאף אחד לא מבין

                            חלוף הימים
                            מביטה לעננים
                            זיכרונות באים
                            והכל נופל להרים

                            לא רוצה להיזכר
                            הכל רוצה למחוק
                            לא רוצה להיבהל
                            נמאס לי כבר לשתוק

                            כשהים סוער
                            גם הלב פועם
                            כשהים שקט
                            אז הלב עוצר

                            די לשחק לעצמי ברגשות
                            כדאי לזרוק את כל הדאגות
                            כי נמאס כל פעם מהדמעות
                            שאני נזכרת בחלום שלי
                            הן שוב מגיעות...

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #1231

                              אבא למה דווקא היא?
                              למה לכאוב נתת לי?
                              הכאב חי חותך
                              השארת לנו רק לכאוב את מותך

                              העיניים שדורשות
                              הפיות שדשות
                              כאילו מדובר בחדשות
                              בכזו קלות משחקים ברגשות

                              מנסה לא לחשוב
                              למה מגיע לנו לכאוב
                              מחפשת קצת אור
                              מתגוננת מפני גלי הקור

                              צורחת בדממה
                              מוחה עוד דמעה שמבליחה
                              מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                              מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                              נשרפת מבפנים
                              זועקת באין אונים
                              יודעת שבחרת את הטופ
                              רציתה אותה קרוב

                              אבא!!!!!!!!!!!!!!
                              די עברנו מספיק!!
                              רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                              בעבודת הכהנים והלויים
                              תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1232

                                באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                באלי לצרוח שכולם יבכו
                                באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                רוצה לצאת מהבור
                                מכל השחור
                                רוצה להתנתק
                                אבל הדחף משתק
                                רוצה לבכות
                                בלי שישמעו
                                רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                אבל לא להישאר עם שריטות
                                רוצה לפרוק
                                אבל בלי שיפגעו
                                רוצה שלום
                                בלי להשתחוות
                                רוצה מצוות
                                בלי התאמצות
                                רוצה חברות
                                בלי עבירות
                                רוצה לפתוח דף חדש
                                רוצה ללכת בשביל
                                ישר בלי לדשדש
                                גם עם היצר אותי הפיל
                                לזכור לקום
                                אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                ואני עם עצמי בדד
                                חייבת לאהוב תעצמי
                                כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                חיבת להרים תעצמי
                                כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                אה וגם חיב להסתיר
                                אז תנו לי רק תקציר
                                שאדע את מה להציג
                                תזאתי הגיבורה
                                או הזאתי שכבר נפלה?!
                                אילה

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1233
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט טותיייי

                                    יום עובר
                                    והכאב גדל
                                    יום חוזר
                                    והפחד מהדהד

                                    הרעש בדממה
                                    מרעיד את הלב
                                    השקט בזעקה
                                    מחריש את הכאב

                                    אהבה היא כואבת
                                    במיוחד שהיא לא הדדית
                                    אהבה היא צורבת
                                    כשאף אחד לא מבין

                                    חלוף הימים
                                    מביטה לעננים
                                    זיכרונות באים
                                    והכל נופל להרים

                                    לא רוצה להיזכר
                                    הכל רוצה למחוק
                                    לא רוצה להיבהל
                                    נמאס לי כבר לשתוק

                                    כשהים סוער
                                    גם הלב פועם
                                    כשהים שקט
                                    אז הלב עוצר

                                    די לשחק לעצמי ברגשות
                                    כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                    כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                    שאני נזכרת בחלום שלי
                                    הן שוב מגיעות...

                                    טוהר

                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1234
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                      באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                      באלי לצרוח שכולם יבכו
                                      באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                      רוצה לצאת מהבור
                                      מכל השחור
                                      רוצה להתנתק
                                      אבל הדחף משתק
                                      רוצה לבכות
                                      בלי שישמעו
                                      רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                      אבל לא להישאר עם שריטות
                                      רוצה לפרוק
                                      אבל בלי שיפגעו
                                      רוצה שלום
                                      בלי להשתחוות
                                      רוצה מצוות
                                      בלי התאמצות
                                      רוצה חברות
                                      בלי עבירות
                                      רוצה לפתוח דף חדש
                                      רוצה ללכת בשביל
                                      ישר בלי לדשדש
                                      גם עם היצר אותי הפיל
                                      לזכור לקום
                                      אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                      מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                      ואני עם עצמי בדד
                                      חייבת לאהוב תעצמי
                                      כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                      חיבת להרים תעצמי
                                      כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                      אה וגם חיב להסתיר
                                      אז תנו לי רק תקציר
                                      שאדע את מה להציג
                                      תזאתי הגיבורה
                                      או הזאתי שכבר נפלה?!
                                      אילה

                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1235
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1236

                                        אבא
                                        אתה אורי וישעי
                                        אבא
                                        אם לא אתה
                                        ממי אפחד
                                        אבא
                                        לפעמים אויבי
                                        קמו עלי
                                        אבא
                                        אם תחנה
                                        ועלי תגן
                                        לא אירא ליבי
                                        אבא
                                        שבתי
                                        בביתך
                                        כל ימי חיי
                                        אבא
                                        אני רוצה לחזות
                                        בך
                                        ולהרגיש את היכלך
                                        אבא
                                        אני רוצה
                                        לזבוח לך
                                        אבא
                                        שמע קולי
                                        וענני
                                        אבא
                                        אל תסתר
                                        פניך ממני
                                        אבא
                                        אל תעזוב אותי
                                        ואל תיטוש
                                        אבא
                                        אמי ואבי
                                        עזבוני
                                        אבא
                                        ואתה תמיד
                                        אספת אותי
                                        אבא
                                        הורה לי
                                        את דרכך
                                        אבא
                                        אל תתני
                                        ואל תעזבני
                                        אבא
                                        כי לפעמים
                                        היה קשר
                                        ולי זה נמאס
                                        אבא
                                        לולא האמנתי בך
                                        איפה הייתי
                                        אבא
                                        לראות בטוב
                                        אותי למדת
                                        אבא
                                        בארץ חיים
                                        אני חיה
                                        אבא
                                        אני מקווה אליך
                                        אבא
                                        חזק ליבי
                                        אבא
                                        רק בך
                                        מאמינה אני…
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1237

                                          לא שלי

                                          כתם עיקש
                                          להסיר נבקש
                                          כתמי אבק
                                          או דם מאבק
                                          חוט שני
                                          אדמוני עקשני

                                          הֵא מלבין עוצמתי
                                          להתיז באופן נקודתי
                                          לפרק, למוסס
                                          כל נתז תוסס
                                          שיגיע לכל קפל
                                          להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                                          שפשפי ביד קלות
                                          הוסיפי מעלות
                                          ואם לא מיד, בהשהיה
                                          עוד יֶרַח בהשריה

                                          ואחרי הכל, כשתזדככי
                                          אל תשכחי
                                          תרככי

                                          בכביסה עדינה,
                                          מרוככת, ליבך לא יבש
                                          אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                                          עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                                          רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול