דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    #1254

    רוצה שתאהבי
    רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
    אבל למה זה רק מלחיץ אותי
    זה גורם לי להיות לא אני
    אומרים לי תהי את
    זה הכי יפה לך
    אבל לא מבינים
    שהלחץ הזה של להרשים
    גורם לי להגיב באימפולסיביות
    אני נהיית לא מציאותית
    מאתם חושבים
    שזה בלחיצת כפתור
    תנו לי תזמן
    מבטיחה שאהיה מוכנה
    אתן לכם סימן
    למה אנשים
    לא בוחנים תבפנים
    מסתכלים לתגובות
    מקבעים לפי התנהגות
    סתכלי ללב שלי
    הוא רוצה שתביני
    אני אהיה בסדר
    רק תני לי הזדמנות
    אני לא צריכה להרשים אפחד
    כי אני שמה פס על העולם
    אני לא מנסה לרצות אפחד
    מי שלא טוב לא
    שילך לאמשלו
    אני לא צכה להיות אחראית
    למחשבות של אנשים ממני
    מספיק ישלי את עצמי
    ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
    עצמייות
    אז מחשבות.....
    תנו לי כבר לחיות...

    זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1255
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1256
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
          #1257

          אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
          דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
          רק אתה רואה את כל מלחמותי
          אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
          רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
          אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
          אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
          אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
          אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
          אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
          אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
          נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
          אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
          אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
          אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
          אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
          כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
          אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
          אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
          אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
          אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1258

            מוזר
            אני זר?
            שואל לתומי
            לעצמי
            ....
            חושב
            אני יושב
            נוגע בי
            בעצמי
            .....
            מרגיש
            אני רגיש
            כואב לי
            ליבי
            ....
            הלב
            הלב שלי
            שמחולק להרבה
            חלקים
            אם קטנים
            אם גדולים
            תמיד יהיו
            בלב שלי....
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
              #1259

              זה באמת מאוד מורכב
              שכך פתאום הוא נשכב
              לא יודעת מה כדאי
              האם זה טוב או רע ודאי
              אולי זאת רק ההתחלה
              ואולי זאת באמת המגבלה
              להיות לוחצת או אולי לשחרר
              כבר לא יודעת הראש מסתחרר
              תנו עצה מה לעשות
              בפרט כשהן כבר כועסות

              תחילת שנה...
              כיתת חינוך מיוחד
              ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
              בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1260

                אבא אתה איתי
                למה אני לא מרגישה אותך
                אבא אני.. זה אני
                או שזה הבת שלך
                אבא שכחת ממני
                או שאני שכחתי מעצמי
                אבא אתה נותן לכולם כח
                למה אתה לא נותן לי
                אבא אני נופלת
                זה מה שאתה רוצה
                אבא אני מיואשת
                או שאני טיפוס מרצה
                אבא הכתפיים שלי קטנות
                בעומס הם לא עומדות
                כמה הם יכולות
                אבא דוגרי
                הלב שלי שברירי
                למה אני לא
                מרגישה אותך איתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #1261

                  במסע
                  בין עדר זאבים אני כבשה
                  במסע
                  לטפס בלי למעוד מנסה
                  במסע
                  הריסה על גבי הריסה
                  במסע
                  כוחותיי כבר באפיסה

                  מבקשת
                  שלא תהא דעתי נחלשת
                  מבקשת
                  שאת הדרך תאיר לי בקשת
                  מבקשת
                  שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                  מבקשת
                  שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1262

                    אדון הסליחות בוחן הלבבות
                    בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                    תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                    שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                    באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                    כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                    לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                    ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                    אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                    אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                    מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1263

                      למה לא רואים
                      תמאמץ שלי
                      למה שוברים אותי
                      למה הלב שלי
                      בוכה
                      כואב
                      נמאס כבר
                      מרגישה שרוצה
                      לפרוק
                      להתפרק
                      לרוץ
                      לברוח
                      למקום מסתור
                      ללב שלי
                      שבוכה
                      שצורח
                      שנאנק
                      מכאב
                      שלא רואים
                      מאמץ
                      ואת המשברים
                      תמיד
                      ישפטו אותך
                      כי לא רואים
                      את הלב שלך....
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                        #1264

                        אדון הסליחות
                        סדר לנו ההפיכות
                        בוחן לבבות
                        תענה לנו תשובות
                        גולה עמוקות
                        ענה תפילותינו הבוקעות
                        דובר צדקות
                        גבינו הופקר למכות
                        הדור בנפלאות
                        תש כוחנו בתלאות
                        ותיק בנחמות
                        צמאנו למילים חמות
                        זוכר ברית אבות
                        גלה עיניך הטובות
                        חוקר כליות
                        שנפסיק לחיות באשליות

                        את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                        ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • שירליש מנותק
                          שירליש מנותק
                          שירלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1265

                          כמה פעמים כבר הכרזתי
                          בתוך ליבי אמרתי:
                          גם אם עובר מה שעובר
                          לשם אנ'לא חוזר

                          אני לא רוצה שוב
                          אל תהום הייאוש לשוב
                          כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                          שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                          כמה פעמים כבר הכרזתי
                          אך עדיין לא קיימתי
                          אני עובר מה שעובר
                          ועוד פעם לשם אני חוזר

                          אפילו שאני לא רוצה שוב
                          אל תהום הייאוש לשוב
                          אני נופל עוד פעמים
                          ומתחיל עם הרחמים

                          אולי תגידו אתם- מה עושים?
                          איך לא מתיאשים?
                          איך ארגיש את השם
                          כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                          הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                          זה - להמשיך לישון...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1266

                            החלטתי להפסיק
                            לרטון
                            החלטתי את הרע
                            להפסיק לראות
                            אני ילדה קטנה
                            אמנם בעולם גדול
                            אבל מתפללת בכל יום
                            לא ליפול
                            להפסיק לשאול
                            אני רוצה אותך אבא
                            אני רוצה לדבר איתך
                            אני תמיד מתפללת
                            אליך
                            אני מבקשת ממך
                            אנא אבא
                            אל תעזוב
                            כי אחרת
                            אהיה באמת לבד
                            אבא אנא
                            אל תכעס
                            אם בכיתי
                            או שאלתי
                            אם צעקתי
                            או צרחתי
                            הכאב עלה עלי
                            היה גדול שלי
                            אבא בלעדיך
                            אני ילדה תינוקת
                            אבא אם לא אתה
                            מי יהיה איתי
                            אבא מחזיקה
                            ממך
                            מחזיקה אותך
                            מתפללת
                            אני הולכת לזרוח
                            כמו שמש
                            אחרי החושך
                            אחרי הנפילות
                            כל התפילות
                            הדמעות
                            אבא קול דודי בא
                            אני באה
                            רצה אליך
                            אחריך
                            תשמע את קולי
                            אל תעזוב אותי
                            אבא
                            אתה תמיד
                            בלב שלי....
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1267

                              גם שנראה שהכל שחור
                              ואין שום תקווה באופק
                              מחפש נקודות של אור
                              ומתבונן לעומק

                              גם שנראה שאין תקווה
                              והאור מזמן כבה
                              ובלב השתלטה האכזבה
                              מבקש בלב מלא תפילה
                              לקום ולצמוח מהנפילה

                              אבא תעזור
                              תראה לי את האור
                              שאוכל להבחין בין טוב לרע
                              שאדע מה המטרה

                              אבא הטוב
                              רוצה להרגיש קרוב
                              מתפלל בכל הכוח
                              מהצרות רוצה לשכוח
                              לתת לשמש לזרוח
                              ובאמת לשמוח

                              גם בזמנים שמרגיש לבד
                              תזכור תמיד שיש השם אחד
                              מחזיק לך תיד
                              הוא לא משאיר את בנו לבד

                              אבא תעזור
                              את הרע כבר תעצור
                              תן לי רק לראות
                              שנגמרו כבר הצרות
                              כי אני כבר לא יכול לחיות
                              עם הדמעות

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1268
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1269

                                  שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                                  נכנס לבית אחרי יום קשה
                                  ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                                  את הארונות
                                  מי סוגר
                                  את התמונות
                                  מי לא אוהב
                                  אז תגלו ככה
                                  יש אנשים שאצלם
                                  כך הטבע
                                  ברמה גבוהה הם
                                  עד כדי כך שהם שוכחים
                                  כן נכון
                                  שצריך למצא פתרון
                                  ללחץ
                                  אבל בלי יח"ץ.
                                  יאללה סגור ת'דלת
                                  מספיק אנחנו משלמים לדלק
                                  לא צריך בעיות
                                  פשוט להיות
                                  או עצמך
                                  או לשנות
                                  כי בסוף מי מחליט!!.
                                  זה רק ה'


                                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1270

                                    חודש אלול
                                    חודש של בירור
                                    חשבון נפש
                                    חשבון עם הלב שלי
                                    על כל המעשים
                                    שעברו וקרו איתי
                                    מבקשת סליחה
                                    אם אמרתי מילה
                                    והיא לא במקום עמדה
                                    מבקשת סליחה מעצמי
                                    תסלחו כי לא הייתה בי
                                    ההבנה והכוונה
                                    לדברים שמשם הושלכו
                                    ויצאו בלי סיבה
                                    אבא
                                    אני עומדת לפניך עם דף לבן
                                    פותחת התחלה חדשה
                                    רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                                    תפתח לי את הרצון להתקרב
                                    לא יכולה יותר עם הכאב
                                    הריחוק הזה הורג
                                    רוצה כבר לעשות את רצונך-
                                    בלבב שלם!

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1271
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1272

                                        מה שיהיה מחר...

                                        בזמן כזה של התחלה,
                                        מגיע יום שהוא סיום.
                                        לשנה שעברה וחלפה לה,
                                        וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                        מול עצמינו, מול חברינו.
                                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                        אני מאד מפחדת,
                                        מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                                        כי ביום זה יהיה כותרת,
                                        למה שיהיה מחר.

                                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                        מול עצמינו, מול חברינו.
                                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                        לך אנחנו מחכים,
                                        ומבקשים לחסות בצילך.
                                        גם אין אנחנו ראויים,
                                        מצפים למחילתך.

                                        כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                        מול עצמינו, מול חברינו.
                                        ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                        אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שיר הלל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1273

                                          השם קשה לי
                                          אני לא יכולה
                                          השם תעזור לי
                                          מרגישה כמו גדולה
                                          אבל בפנים
                                          מתרסקת
                                          הנפש חושקת
                                          ישנם רצונות
                                          מוסתרים
                                          אבל אני מדלגת
                                          מעל ההרים
                                          ובאמצע נופלת
                                          ובלב מתפללת
                                          אני לא מצליחה
                                          כמעט ונשברת
                                          מבקשת ממך
                                          תראה לי את הדרך
                                          רוצה להצליח
                                          לעלות ולפרוח
                                          אבל רק מועדת
                                          נשברת רועדת
                                          הדמעות שוטפות
                                          מהחיים עייפות
                                          למה הכל כל כך קשה
                                          מתי כבר אראה
                                          שיש גם טוב בחיים
                                          שיש גם ימים רגועים
                                          שלא הכל תמיד שחור
                                          שיש זמנים שיש גם אור
                                          רק תראה לי את זה אבא
                                          כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                                          תראה לי את זה אבא
                                          ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול