דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1269

    שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

    נכנס לבית אחרי יום קשה
    ומשהוא מאד קשה אני מגלה
    את הארונות
    מי סוגר
    את התמונות
    מי לא אוהב
    אז תגלו ככה
    יש אנשים שאצלם
    כך הטבע
    ברמה גבוהה הם
    עד כדי כך שהם שוכחים
    כן נכון
    שצריך למצא פתרון
    ללחץ
    אבל בלי יח"ץ.
    יאללה סגור ת'דלת
    מספיק אנחנו משלמים לדלק
    לא צריך בעיות
    פשוט להיות
    או עצמך
    או לשנות
    כי בסוף מי מחליט!!.
    זה רק ה'


    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1270

      חודש אלול
      חודש של בירור
      חשבון נפש
      חשבון עם הלב שלי
      על כל המעשים
      שעברו וקרו איתי
      מבקשת סליחה
      אם אמרתי מילה
      והיא לא במקום עמדה
      מבקשת סליחה מעצמי
      תסלחו כי לא הייתה בי
      ההבנה והכוונה
      לדברים שמשם הושלכו
      ויצאו בלי סיבה
      אבא
      אני עומדת לפניך עם דף לבן
      פותחת התחלה חדשה
      רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
      תפתח לי את הרצון להתקרב
      לא יכולה יותר עם הכאב
      הריחוק הזה הורג
      רוצה כבר לעשות את רצונך-
      בלבב שלם!

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1271
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1272

          מה שיהיה מחר...

          בזמן כזה של התחלה,
          מגיע יום שהוא סיום.
          לשנה שעברה וחלפה לה,
          וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

          כן אנחנו כל השנה במבחן,
          מול עצמינו, מול חברינו.
          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

          אני מאד מפחדת,
          מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
          כי ביום זה יהיה כותרת,
          למה שיהיה מחר.

          כן אנחנו כל השנה במבחן,
          מול עצמינו, מול חברינו.
          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

          לך אנחנו מחכים,
          ומבקשים לחסות בצילך.
          גם אין אנחנו ראויים,
          מצפים למחילתך.

          כן אנחנו כל השנה במבחן,
          מול עצמינו, מול חברינו.
          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שיר הלל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1273

            השם קשה לי
            אני לא יכולה
            השם תעזור לי
            מרגישה כמו גדולה
            אבל בפנים
            מתרסקת
            הנפש חושקת
            ישנם רצונות
            מוסתרים
            אבל אני מדלגת
            מעל ההרים
            ובאמצע נופלת
            ובלב מתפללת
            אני לא מצליחה
            כמעט ונשברת
            מבקשת ממך
            תראה לי את הדרך
            רוצה להצליח
            לעלות ולפרוח
            אבל רק מועדת
            נשברת רועדת
            הדמעות שוטפות
            מהחיים עייפות
            למה הכל כל כך קשה
            מתי כבר אראה
            שיש גם טוב בחיים
            שיש גם ימים רגועים
            שלא הכל תמיד שחור
            שיש זמנים שיש גם אור
            רק תראה לי את זה אבא
            כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
            תראה לי את זה אבא
            ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
              #1274

              השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

              שיר שקוראים פעמיים!

              סיפור בשלושה מערכות

              אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
              ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
              אבל עכשיו אני לא מתמודד
              כל גופי כמו שיכור מתנודד
              עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

              אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
              בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
              חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
              מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

              וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
              אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
              השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
              הולך כמו גבר בסך
              צועד לי הישר למוסך
              אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

              טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
              הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
              חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
              אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

              ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
              הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

               אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
              אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
              ביום בו אני לבד שוב
              היום ההוא יום חשוב
              היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

              עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
              נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
              היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
              על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

              מאין יבוא עזרי...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              21
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1275

                מרגישה לבד
                הבדידות חונקת את הגרון
                מרגישה בדד
                לדיכאון נמאס מלישון

                הבדידות זה הדבר
                הכי קשה שיכול להיות
                הדיכאון חזר
                נמאס לי כבר מלבכות

                פעמים הבדד
                עושה מעט טוב
                אבל שהוא מלווה בדיכאון
                זה צורב מאד בגרון

                נמאס כבר לבכות
                ועוד יותר שאת לבד
                שהדיכאון והדמעות
                חוזרים
                מרגישה שהכל נאבד...

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                  #1276
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #1277

                    אי צדק!

                    מכירים את זה שמשהו מעצבן
                    ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                    מכירים את זה שהכל מקומם
                    ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                    שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                    מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                    מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                    לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                    רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                    לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                    מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                    למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                    שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                    שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                    שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                    מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שיר נולדש מנותק
                      שיר נולדש מנותק
                      שיר נולד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                      #1278

                      נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                      פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                      אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                      הרגשת שאת לא אהובה
                      שלא מתייחסים אליך מספיק
                      שאת ברמה פחותה
                      שבזבזת הרבה זמן לריק

                      חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                      ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                      והרגשת איך הלב שלך קופא
                      כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                      בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                      לברוח מהמציאות
                      לחיות בתוך בועת אישיות
                      אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                      קצת הרבה מבוהלת

                      אבל לא הבנו זאת מייד
                      תקעת לנו בלב סכין חד
                      לא חיכינו לתירוצים
                      להתנצלויות או וויכוחים

                      התעלמנו ממך
                      מהצעקה החרישית שלך
                      התרחקנו ממך
                      כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                      דיברנו עלייך דברים
                      לא מאהבת מרדכי
                      אלא משנאת המן
                      שלחנו לך תוצאות מעשים
                      לא שלנו,
                      אלא שלך, ממזמן--

                      בחרנו לשבת לך על הפצעים
                      במקום לעזור לך ולומר:
                      "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                      זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                      החלטנו לבעוט לך בפנים
                      ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                      עכשיו את כאן יושבת מולי
                      מביטה בי בעיניים גדולות
                      כאילו אני איזה חפץ שולי
                      ואני יושבת ומתחננת קשות

                      שתמחלי לי על העבר האכזרי
                      למרות שנראה שמאוחר מדי
                      את יושבת כאן מולי
                      בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                      הנפש פצועה---
                      מי יוכל לה---

                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1279

                        קבלתי קבלות
                        רציתי ישועות
                        נחנקתי מהדמעות
                        בנוסף התפילות
                        האמנתי מהלב
                        שכל הכאב
                        יעלם
                        אני הייתי בטוחה
                        שהשם יעזור לי
                        שישמע אותי
                        שירגיש אותי
                        אבל בסוף
                        זה לא קרה
                        נפלתי למרה שחורה
                        מרגישה נפילה
                        באמונה
                        מרגישה אבן גדולה
                        שיושבת על הלב
                        איפה האמונה
                        איפה התפילה
                        איפה היד הגדולה
                        שאמורה להושיע
                        אבא אין לי שאלות
                        וזה קשה
                        אבל איפה כל התפילות
                        זה מתסכל
                        אני מרגישה מוזר
                        לא רוצה שתהיה לי זר
                        אבא תעזור לי
                        אבא תשמע אותי
                        אבא לא באלי ללכת אחורה
                        אבא לא באלי שתעלם האמונה
                        אבא זה מה שמחזיק אותי
                        להאמין שהכל לטובה
                        אבל קשה לי נורא
                        מרגישה ילדה חצופה
                        שרע לי באה אליך
                        שטוב לי שוכחת ממך
                        אבא תשמע אותי
                        תחזק אותי
                        תרים אותי
                        לא באלי ליפול
                        לא באלי לברוח
                        לא באלי לצעוק
                        לא באלי לשכוח
                        אבא אני אוהבת אותך
                        אבא תושיע אותי
                        תיתן לי אמונה
                        ששום דבר לא שב ריקם
                        ותיתן לי הרגשה
                        שאתה לא עוזב אותי
                        לעולם!
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                          #1280

                          תגידו לי מה עושים
                          כשצדק ויושר קורסים
                          כשתום ורכות מתמוססים
                          ואת הבמה באלגנטיות תופסים
                          שקר ורוע מאוסים

                          ואיך יפה הם מחופשים
                          ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
                          את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
                          בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
                          ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
                          את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

                          ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
                          שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
                          אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
                          כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

                          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיר הלל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1281

                            השם אתה יודע את מה שבתוכי
                            השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                            בלעדייך אני כלום
                            לא שווה מאום
                            אבל אתה רואה
                            שלי כל כך קשה
                            ולפעמים היצר עליי משתלט
                            הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                            ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                            משאיר אותי עם אלף חרטות
                            דמעות שלא עוצרות
                            לא יכולה לראות
                            איך שוב נפלתי
                            וכמה שהתפללתי
                            להיות חזקה לא לפול
                            אבל עליי היצר יכול
                            ואני שוב נקרעת
                            כמעט משתגעת
                            אבל יודעת
                            שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                            אתה רואה שקשה לי
                            משתדלת להיות טובה
                            לא להתרחק להשאר קרובה
                            אבל אבא רק אתה שומע
                            את הדמעות בלילות
                            שלא נותנות לי מרגוע
                            תשמע את התפילות
                            זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                            זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                            אבא תן לי תכוחות להתגבר
                            לא רוצה לפול בזה יותר

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיר הלל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1282

                              למה כולם חושבים
                              שהם על החיים שלי מחליטים
                              למה הם מתערבים
                              ולפני שמסתכלים שופטים
                              הם מבקרים ופוגעים
                              והם לא באמת דואגים
                              רק נותנים ביקורת
                              מדביקים לי גם כותרת
                              את הנפש שלי שורטים
                              זורקים לי משפטים
                              מנסה להשאר חזקה
                              אבל בפנים מרגישה מועקה
                              אני מצפה מאנשים
                              להיות יותר רגישים
                              להבין בנפש האדם
                              לפני שהם שורטים בדם
                              רק מחרבים והורסים
                              מנפצים לי את הלב לרסיסים
                              ולא מבינים מה הם עושים
                              זורים לי מלח לפצעים
                              וגם חושבים שזה נעים
                              מנסה לא להכנע
                              למילים של אשמה
                              לברוח מהשנאה
                              לפני שהיא באה
                              אבל אבא תן לי תכוחות
                              תן לי את הפצעים לאחות
                              מרגישה שזה גדול עליי
                              אבא תעזור אתה שם מעליי
                              תן לי להשאר חזקה באמת
                              ממילים שפוגעות
                              לברוח ולהתעלם מהחטא
                              לפני שבנפש נוגעות

                              שיר כואב במיוחד!!!!
                              נכתב בדמעות!!!!
                              😔

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1283

                                הגל שעולה
                                מתקרב אך בורח
                                הרצון שגולה
                                תר אחר כוח

                                בתוך עומק אינסופי
                                מחפש בקרבתך
                                בוא אליי קלי
                                קח אותי איתך

                                עכשיו---
                                הים סוער
                                ליבי בוער
                                מתחנן שוב לשובך
                                לאור מתוך ההסתרה

                                חג סביב כמו במעגל
                                שקוע במערבולת
                                מנסה לרדת מהגל
                                להתעלות על המפולת

                                תבקע לי את הים
                                הושט לי את ידך
                                הוסף על הקיים
                                תן לי משלך

                                ושוב---
                                הים סוער
                                ליבי בוער
                                מתחנן שוב לשובך
                                לאור מתוך ההסתרה

                                כי אחריי גאות בא השפל
                                כדיי לאסוף אוצרות
                                רק פקח לנו עיניים
                                תעזור לנו לראות

                                תאמין רק בנו
                                מתוך ים של שחור
                                בקריעה משלנו
                                תראה לנו ת'אור

                                ועכשיו
                                גם בים סוער
                                כשהלב עוד בוער
                                קורא רק לשובך
                                לאור מתוך ההסתרה
                                הקול מלמעלה- התקרבו בנים
                                אל המערב נתאסף כולנו אחים

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1284

                                  אלול
                                  4 אותיות
                                  שנוגעות בלב
                                  אלול
                                  איך החודש הזה
                                  הגיע כלכך מהר
                                  אלול
                                  מרעיד לי הנפש
                                  לחשוב עליו
                                  אלול
                                  רוצה להרגיש את הקירבה
                                  ואת השכינה מעלי
                                  אלול
                                  חודש הרחמים והסליחות
                                  אלול
                                  רוצה לחפש את השבילים
                                  לדמעות
                                  אלול
                                  חטאנו תסלח לנו
                                  אלול
                                  חפשנו ומצאנו
                                  אלול
                                  מצאנו את הלב
                                  אלול
                                  את הלב
                                  של אבא אוהב...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                    #1285

                                    אלול
                                    לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
                                    לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
                                    לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
                                    לפחות עכשיו תישארי מעל המים
                                    לפחות..
                                    לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
                                    יש לך כוח?
                                    אז תמשיכי כך,
                                    תראי לו באמת את הכוונות שלך!


                                    לפחות עד ראש השנה
                                    זה לא הרבה, נכון..?
                                    שבוע וחצי - זמן מתנה!
                                    נצלי אותו עד תום.

                                    הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
                                    "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1286

                                      "הבא להיטהר מסייעין בידו"
                                      ואני באה
                                      להיטהר
                                      אך השער נעול
                                      ואני רוצה
                                      להתחבר
                                      אך לא יודעת את הכיוון
                                      ורק רוצה
                                      שיסייעו בידי
                                      שיפתחו לי את השערים
                                      שיראו לי את הכיוון
                                      שיעזרו לי להיטיב המעשים
                                      שאצליח רק טוב לעשות בעולם
                                      ולעזור לעצמי ולכולם
                                      מה בסך הכל ביקשתי
                                      להיטהר
                                      רוצה שיסייעו
                                      בידי
                                      רוצה שיבינו
                                      אותי
                                      רוצה להיות טהורה יותר
                                      להזדכך
                                      להתקרב
                                      להתחבר!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1287

                                        שמש שלי
                                        שקעת לך בשקט של בין הערבים
                                        והשארת אותי רק עם שאריות
                                        ניצוצות זוהרים אליי משמים
                                        ואני יודעת- אילו נשיקות

                                        ולא שכחת, גם באפילה
                                        שולחת לי חיוכים
                                        לפעמים זה רק נפילה
                                        אך את ליבי צובטים

                                        ועכשיו כשהתקטן הירח כל כך
                                        ונשארתי כאובה לבד
                                        אני יודעת, פרצופי לח
                                        החלום לי אבד

                                        תבטיחי לי שתשובי
                                        ותבקיעי בזריחה מפעימה
                                        תבטיחי לי שתגיעי
                                        גם אם תשקע שוב חמה

                                        צלילים יוצרים מנגינה
                                        רק כשיש ביניהם
                                        גם עליות וגם ירידות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • שנדיש מנותק
                                          שנדיש מנותק
                                          שנדי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1288

                                          ||ספויילר||לא שלי.. שווה קריאה

                                          רווקה בחדר המורות----
                                          אין כניסה בלי חצאיות
                                          שחרחרות
                                          מקומות קבועים
                                          אין כאן תורות
                                          מביטה מבחוץ ממרחק של
                                          דורות
                                          ברוכה הבאה
                                          לחדר מורות

                                          שותים כאן קפה
                                          בכוס
                                          לא קרטון
                                          רק המורות הזקנות שנותנות את
                                          הטון
                                          מרגישה מאובנת
                                          כמו עמוד של בטון
                                          לו רק הייתי בשנת
                                          שבתון

                                          ופוליטיקה זה כאן
                                          עסק רגיל
                                          לעולם כנראה
                                          לא עוברים את
                                          הגיל
                                          רכילות רכילות רכילות
                                          לתועלת!
                                          בין לבין
                                          מקנחת
                                          נזלתת

                                          וזו סצנה לגמרי
                                          לא
                                          אפשריתת
                                          כל בוקר נכנסת
                                          עם פרצוף של
                                          כרית
                                          מעמידה לי פרצוף רענן
                                          נכנסת בצעד בוטח(?)
                                          שאנן

                                          ושואלת את עצמי בלי
                                          אמון
                                          גלגל חוזר או
                                          עניין של
                                          תזמון
                                          ואיך אני ממרחק של דורות
                                          מצויה לי בתוככי החדר
                                          מורותת

                                          ו"כל טוב"
                                          ו"שלום שלום"
                                          ו "מאיפה הגעת אלינו
                                          עד הלום"?
                                          ו "מחר את תורנית, תקני גם חלב"
                                          השם! מאיפה להם רמת
                                          המשלב??????

                                          משתדלת מממש להיות
                                          מאופקת
                                          לו רק הייתה לי פאה
                                          מסורקת
                                          רגע בוכה רגע
                                          צוחקת
                                          רק שלא תישאר לי
                                          צלקת

                                          לא ממש מצליחה לעכל
                                          רק מבחוץ לגחך
                                          תרצינות לקלקל
                                          והולכת להפוך לרזה כמו
                                          מקל
                                          לא מעיזה לאכול שכל אחד
                                          מסתכל.....

                                          רק עזרו שאזכור תמיד תתחושה
                                          איך הייתי כל כך
                                          נטושה
                                          ויום יבוא ואהיה כבודה כבר
                                          דורות
                                          לא אשכח את דרכי
                                          בחדר המורות.....

                                          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול