דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1302

    תפילה
    חמש אותיות
    שמתחברות ללב
    תפילה
    לצעוק את הכאב
    לאבא שאוהב
    הרגש שבין המילים
    משתלבות
    עם הדמעות
    רק לאבא
    עולות כל התפילות
    אבא
    שמע קולינו
    אבא תושיע אותנו
    חודש הרחמים והסליחות
    כל התפילות
    אליך עולות
    קול דודי דופק
    לשוב להתחזק
    רק להתקרב
    מתוך תפילה
    בתוך השקט
    של הלב
    לצעוק לאבא
    שאת כולנו
    אוהב
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1303

      אחרים:

      ושמיים התנתקו ממני
      כל הזמן הזה
      שהלילות שלי היו כביכול שלמים
      כל הימים האלה שנתתי מעצמי
      לאחרים

      ועיניים נפלו מעלי
      מכף רגל עד ראש
      עם פה שמתעקם מעט לצד
      ומבט כזה מאשים של- לא הפכת להיות מה שכל 
      האחרים

      ותקוות גדולות נשמטו מעלי
      קצת הוקל לי
      אני כבר לא מי שאתם מצפים
      ועדיין לא מי ומה שאתם שואפים בי ורואים
      באחרים

      ושנים של הסתרה כואבת
      ודיבורי סרק של מטומטמים
      מה לא עשיתי כדי להפוך את היוצרות כדי להוכיח
      שהכל אני -אבל לא יכולה להיות דמיון של אנשים 
      אחרים

      ואתם רק שותקים בבערה
      מחפשים את החלומות שלכם במילים שלי
      ואני בפנים נשרפת ובורחת מכם שוב
      לכל אותם דברים
      אחרים

      ואני מחכה לכם
      שתבואו לאסוף אותי
      מבין סלעי האבן שכבר נמסו מדמעות סערה
      אני כאן, מי שאני
      סורי, אבל כמה שתחפשו לא תמצאו אותי דומה
      לאחרים

      אז אולי,
      אולי נדבר בינינו
      נחפש מכנה משותף לכאב
      אין אף אחד שישמע אתכם מסכימים איתי
      נהיה כל מה שאנחנו ולא מה שאתם חושבים שחושבים
      האחרים?!


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1304

        בודדה
        שוכבת מקופלת במיטה
        יחידה
        מרגישה שזה רק טיוטה
        מדדה
        מרגישה חסרת שליטה
        שרידה
        מרגישה כמו פליטה

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • שנדיש מנותק
          שנדיש מנותק
          שנדי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1305

          666 (1).jpg

          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1306

            ואני הבנתי
            מי באמת אוהב אותי
            ואני הבנתי
            מי יהיה שם תמיד
            בשבילי
            ואני הבנתי
            מה אהבה ללא
            אינטרסים
            ואני הבנתי
            מי באמת חברה שלי
            ואני הבנתי
            למי באמת אכפת
            לו ממני
            ואני הבנתי
            עם מי טוב לי
            ואני הבנתי
            ממי לא אכפת לי
            ואני הבנתי
            מזה חברות אמיתית
            אבל דבר אחד
            לא הבנתי
            למה קשה לי
            להתנתק
            ממי שלא אכפת לו ממני...
            טוהר💔‏

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1307

              מי באמת כשר?
              אני שואלת את עצמי...
              מי באמת כשר?
              אמין ואיכותי
              מי באמת כשר?
              שיוכל להעיד זאת
              מי באמת כשר?
              שיתן לי תשובות

              מיהו החזק והאיתן?
              שנשאר כשר באמת
              מיהו המתגבר על השטן?
              שעל גבו ממשיך לשאת
              מיהו עם פנימיות עדינה?
              וענווה שעוטפת
              מיהו עם עמוד השדרה?
              ועוצמה מלטפת

              מי באמת כשר?
              אני שואלת את עצמי
              האם הפלאפון?...
              או שדווקא אני?
              האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
              או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
              האם בכל זאת המצב ישתנה?
              ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
              אז...
              מי באמת כשר?
              אני עוד פעם שואלת...
              מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
              שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
              ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
              ואוזן קשבת...
              צופיה.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1308
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1309

                  תגידו לי,
                  מה, זה נהיה נורמלי?
                  שכל אחת שלא "באלה"
                  על החברה שלה,
                  ישר איתה את הקשר מנתקת,
                  ממנה מתעלמת
                  מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
                  למרות שזה לא אנושי בעליל,
                  להיכן נעלם המצפון?
                  למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
                  תחשבו טוב טוב
                  לפני שאתן מעשה כזה עושות,
                  גם אם ממש חייב,
                  תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
                  שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
                  ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
                  תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
                  ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
                  #ORLY#

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • י יאיא

                    מהו השיר שלך?

                    מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                    שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                    וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                    איתו תהיה מוכרח לזוז

                    עוד לילה יורד
                    על מי אתה חושב
                    באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                    והנה היום עולה

                    גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                    תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                    וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                    בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                    ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                    #1310

                    מי
                    שגם אם עצוב לו-
                    שותק
                    שיודע
                    להיות עם יד-
                    על דופק
                    ששר
                    גם אם בפנים
                    מבוכה
                    אז
                    ריבונו של עולם
                    הוא שלך.
                    נסטיה.

                    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1311

                      זה בסדר
                      זה תקופה שתעבור
                      את נורמלית
                      זה ענין של זמן
                      מותר לך לבכות
                      זה לא מראה על חולשה
                      זה מראה שהיית חזקה

                      אני בוכה
                      ואני נזכרת בתקופה היפה
                      שהכל היה מובן
                      שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                      שראיתי הכל בעין טובה

                      שאמרתי תמיד
                      הכל לטובה
                      ו...
                      שבאמת האמנתי
                      שתמיד חינכתי
                      לא הסכמתי
                      להודות
                      בחולשות
                      ועכשיו
                      לפני כולם
                      הם פרושות...

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1312

                        מתקרבת אלייך
                        מה שעצרתי שנה
                        מקריבה בשבילך
                        קרבן נדבה

                        אותן דמעות
                        שתמיד לא ידעו זמנן
                        אותן בקשות
                        שתמיד לא זכרו ת'מען

                        כל מילה שאמרתי
                        עכשיו פעלה
                        רואה שגדלתי
                        ''בטח בה לב בעלה''

                        נתלית בעוצמה
                        על כל מה זרקתי
                        מודה באשמה
                        כן אבא התגעגתי!!!!!!

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                          #1313

                          כשמחר אני הולכת לשמוע
                          ולהיות בזה המעמד
                          זה ממש לדמוע
                          והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                          לפעמים נפגשים אנשים
                          בשביל להעביר חוויות ורישומים
                          ולפעמים נפגשים ונופשים
                          וכשבאים לשמוע, מקבלים

                          לקבל עול מלכות
                          זכיתי להיות שייכת
                          ולקבל עלי בזכות
                          אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                          אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                          אבל נשים אצלם זה עיקר
                          צניעות
                          זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                          עם מספר רב של בנות

                          הולכות לחזות במראות
                          גדולים ונשגבים...
                          ואלוקים לנו אומר
                          שובו בנים שובבים

                          אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1314

                            כמה בשבוע אחד עברתי
                            הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                            את הלב להחזיק לא יכלתי
                            רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                            הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                            כאילו כולם היו נגדי
                            אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                            כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                            אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                            חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                            לא היה לי קל בלי לבכות
                            התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                            אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                            בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                            הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                            אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                            למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                            קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                            בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                            כי בעיני הכל נעלם
                            ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                            כי כל דבר שלא אדע
                            בליבי יכאב...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1315

                              אני מפחדת
                              וצוחקת
                              אני שמחה
                              ועצובה
                              אני עושה רעש
                              ובשקט
                              אני עם פיצול אישיות
                              אך עם דעה אחת
                              אני לבד
                              ואני עם כל אחד
                              אני מטיילת
                              ומסתגרת
                              אני יודעת הכל
                              וצריכה תמיד לשאול
                              גיליתי אהבה
                              וגם השנאה
                              אני הכי טובה
                              אך גם הכי גרועה
                              אני המנצחת
                              וגם המפסידה
                              אני ריקנית מתוכן
                              ועם מלאאאא משמעות
                              אני פשוט כלום
                              ואני הרבה יותר מזה...
                              אני יכולה להיות הכל
                              תלוי במה אני בוחרת
                              לאיזה זוית מסתכלת
                              אם על הרע בכל דבר
                              או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                              " יש בי כלכך הרבה"
                              "אני אחת ויחידה"
                              אלא המשפטים שלשמור צריכה
                              וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                              בהכל... בי ובאחרים
                              והשתדלות קטנה אני חייבת
                              להסתכל על החיובי
                              כדי להיות מאושרת...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                #1316

                                למה כולם חושבים-
                                שכשאני בוכה-
                                דוחפים מוצץ.

                                אני בכלל רציתי לומר-
                                שהמכנס החדש- מעקצץ.

                                ולמה תמיד -
                                כשהשכנה בדלת.
                                מלשינים על תינוק מפוצץ!

                                זו בכלל אילה-
                                אשמה.
                                שהעציץ התנפץ!!

                                אבל כל זה מתכווץ-
                                כשאמא-
                                מתעלמת מספר קורץ.
                                מרימה אותי.
                                ונושקת.
                                לתינוקי שלה- הנוצץ.

                                ואני ואמא-
                                רק חיבוק!
                                ואין דבר שבינינו חוצץ!

                                אנסטסיה.:🌹

                                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1317

                                  איזה עולם מוזר
                                  אינלי תוכניות
                                  אפילו למחר
                                  לא יודעת
                                  מה ילד יום

                                  אבא
                                  למה כואב לי
                                  הלחץ הזה
                                  מתיש אותי
                                  נמאס לי לשמוע
                                  לא רוצה שוב לדמוע
                                  נגמר לי המכסה
                                  הלב שלי נפל
                                  מרוב העמסה
                                  העולם כל כך מוזר
                                  לפעמים נדמה לי
                                  שהוא פשוט אכזר
                                  מה היא רצתה
                                  ליסוע בשלווה
                                  בקשה גדולה?

                                  אבא תודה
                                  שהיא חיה
                                  בריאה
                                  שנשארה
                                  שלמה
                                  זה יכל להיגמר רע
                                  אבא תודה
                                  על המתנה
                                  תודה על הסוויצ
                                  שנתת כדי שאעריך
                                  אבא סליחה
                                  שרק עכשו אני מתחילה
                                  להעריך
                                  את הטוב
                                  לא רק לכאוב
                                  לנסות לתרגם
                                  תכל לאמונה
                                  לנסות להתחיל
                                  הכל מהתחלה

                                  אבא תודה
                                  כי כלום לא השתנה
                                  רק באת ושמת לי מראה
                                  ואני מסתכלת
                                  ורואה את כל הטוב
                                  אלוקים שלי
                                  תודה שאתה מראה
                                  לי את האור
                                  תודה עלזה
                                  שאתה מוציא
                                  אותי מהבור

                                  אבא תודה על כל מתנה
                                  תודה על הזכות להיות ילדה
                                  בעולם מלא בטוב
                                  מידי פעם יש נפילות
                                  אבל אם לא
                                  נשים עליהם תפוקוס
                                  הם יעפו לנו מהרדיוס
                                  תודה...
                                  אילה🤍.....

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1318

                                    החיים
                                    משמעותם לחיות
                                    בחיים
                                    יש עליות וירידות
                                    החיים
                                    מלאים אתגרים
                                    בחיים
                                    יש גם קשיים
                                    החיים
                                    יכולים בשנייה להשתנות
                                    בחיים
                                    צריך להציב מול העיניים מטרות
                                    החיים
                                    לפעמים מבלבלים
                                    בחיים
                                    צריך לשים גבול ומעצורים
                                    החיים
                                    יכולים לגרום לנפילות
                                    בחיים
                                    יש משמעות
                                    החיים
                                    מלאים מצוות
                                    בלי החיים
                                    לא היינו
                                    מגיעים
                                    לעולם החיים האמיתי....
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #1319

                                      נופלת
                                      נאבדת
                                      כל נשימה
                                      שורדת
                                      מתאבדת
                                      על החיים

                                      קמה
                                      רצה
                                      שואבת כוח
                                      וממשיכה
                                      את מירוץ החיים

                                      שוב נופלת
                                      כמעט ומתייאשת
                                      בוכה ומתפללת
                                      מהשם מבקשת
                                      אור בחיים

                                      לפתע כמו
                                      כואב מאיר
                                      בין כל החושך
                                      מוצאת את האור
                                      האמונה שבלב
                                      לדעת
                                      שכל הכאב
                                      זה מאבא שאוהב
                                      שהכל לטובה

                                      אחרי ההארה
                                      נושאת תפילה
                                      שאשאר רק בעליה
                                      ואדע להבא
                                      שמכל נפילה
                                      באה תנופה
                                      לאבא

                                      ותמיד לזכור
                                      שאבא
                                      את הנפילות לא סופר
                                      רק את הפסיעות
                                      לנצח שומר!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1320

                                        אבא נתת לי כח
                                        לשרוד ת'לבד
                                        נתת לי מח
                                        לשכוח מהעבר
                                        אבל הכוח שאתה נותן
                                        אומר שאף פעם
                                        לא יהיה טוב יותר?....
                                        אומר שנגזר עלי
                                        להישאר לבד
                                        לבכות בדד
                                        אני רוצה עכשו טוב
                                        לא בסוף
                                        מנסה לפחות
                                        להמשיך לשאוף
                                        להשתנות לטובה
                                        לראות את מה שלא נראה
                                        אבא תודה
                                        על הכוח להישאר
                                        תודה שאתה נותן לי
                                        משהו בו להתפאר
                                        סליחה על המחשבות הרעות
                                        סליחה שאינלי כוח להשתנות
                                        ו....סליחה אבא
                                        ששכחתי שאני הבת שלך
                                        ושישלי על מי לבכות
                                        ....אילה....

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #1321

                                          התמימות שלי
                                          הדבר הכי כואב שהיה לי
                                          התמימות שבי
                                          שהייתה ויום אחד זה נעלם
                                          אני האמנתי
                                          לכל אחד שהיה טוב
                                          שעדיין יש דבר כזה
                                          בן אדם טוב
                                          בן אדם עם נשמה טובה
                                          טהורה
                                          שתבוא ותציע עזרה
                                          תמימות הייתה לי
                                          בעבר
                                          אבל יום אחד
                                          זה נגמר
                                          אני נשברתי
                                          נפלתי
                                          במיוחד כאב לי
                                          אני האמנתי
                                          החזקתי את החברות
                                          שברתי שיניים בשביל זה
                                          אבל בלי התראה מוקדמת
                                          הנה זה בא התעלמות
                                          בלי שום סיבה
                                          אני כאבתי
                                          נשברתי
                                          בכיתי
                                          דמעתי
                                          צעקתי
                                          זעקתי
                                          אף אחד לא היה בשבילי
                                          אף אחד לא הרגיש
                                          את הלב שלי
                                          שמדמם
                                          שנשבר
                                          שיום אחד
                                          והתמימות שהייתה בו
                                          זה היה רק
                                          עוד עלה אחד
                                          שברוח שנידף...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול