דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1303

    אחרים:

    ושמיים התנתקו ממני
    כל הזמן הזה
    שהלילות שלי היו כביכול שלמים
    כל הימים האלה שנתתי מעצמי
    לאחרים

    ועיניים נפלו מעלי
    מכף רגל עד ראש
    עם פה שמתעקם מעט לצד
    ומבט כזה מאשים של- לא הפכת להיות מה שכל 
    האחרים

    ותקוות גדולות נשמטו מעלי
    קצת הוקל לי
    אני כבר לא מי שאתם מצפים
    ועדיין לא מי ומה שאתם שואפים בי ורואים
    באחרים

    ושנים של הסתרה כואבת
    ודיבורי סרק של מטומטמים
    מה לא עשיתי כדי להפוך את היוצרות כדי להוכיח
    שהכל אני -אבל לא יכולה להיות דמיון של אנשים 
    אחרים

    ואתם רק שותקים בבערה
    מחפשים את החלומות שלכם במילים שלי
    ואני בפנים נשרפת ובורחת מכם שוב
    לכל אותם דברים
    אחרים

    ואני מחכה לכם
    שתבואו לאסוף אותי
    מבין סלעי האבן שכבר נמסו מדמעות סערה
    אני כאן, מי שאני
    סורי, אבל כמה שתחפשו לא תמצאו אותי דומה
    לאחרים

    אז אולי,
    אולי נדבר בינינו
    נחפש מכנה משותף לכאב
    אין אף אחד שישמע אתכם מסכימים איתי
    נהיה כל מה שאנחנו ולא מה שאתם חושבים שחושבים
    האחרים?!


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1304

      בודדה
      שוכבת מקופלת במיטה
      יחידה
      מרגישה שזה רק טיוטה
      מדדה
      מרגישה חסרת שליטה
      שרידה
      מרגישה כמו פליטה

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • שנדיש מנותק
        שנדיש מנותק
        שנדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1305

        666 (1).jpg

        כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1306

          ואני הבנתי
          מי באמת אוהב אותי
          ואני הבנתי
          מי יהיה שם תמיד
          בשבילי
          ואני הבנתי
          מה אהבה ללא
          אינטרסים
          ואני הבנתי
          מי באמת חברה שלי
          ואני הבנתי
          למי באמת אכפת
          לו ממני
          ואני הבנתי
          עם מי טוב לי
          ואני הבנתי
          ממי לא אכפת לי
          ואני הבנתי
          מזה חברות אמיתית
          אבל דבר אחד
          לא הבנתי
          למה קשה לי
          להתנתק
          ממי שלא אכפת לו ממני...
          טוהר💔‏

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1307

            מי באמת כשר?
            אני שואלת את עצמי...
            מי באמת כשר?
            אמין ואיכותי
            מי באמת כשר?
            שיוכל להעיד זאת
            מי באמת כשר?
            שיתן לי תשובות

            מיהו החזק והאיתן?
            שנשאר כשר באמת
            מיהו המתגבר על השטן?
            שעל גבו ממשיך לשאת
            מיהו עם פנימיות עדינה?
            וענווה שעוטפת
            מיהו עם עמוד השדרה?
            ועוצמה מלטפת

            מי באמת כשר?
            אני שואלת את עצמי
            האם הפלאפון?...
            או שדווקא אני?
            האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
            או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
            האם בכל זאת המצב ישתנה?
            ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
            אז...
            מי באמת כשר?
            אני עוד פעם שואלת...
            מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
            שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
            ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
            ואוזן קשבת...
            צופיה.

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1308
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • orlyO מנותק
                orlyO מנותק
                orly
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1309

                תגידו לי,
                מה, זה נהיה נורמלי?
                שכל אחת שלא "באלה"
                על החברה שלה,
                ישר איתה את הקשר מנתקת,
                ממנה מתעלמת
                מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
                למרות שזה לא אנושי בעליל,
                להיכן נעלם המצפון?
                למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
                תחשבו טוב טוב
                לפני שאתן מעשה כזה עושות,
                גם אם ממש חייב,
                תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
                שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
                ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
                תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
                ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
                #ORLY#

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • י יאיא

                  מהו השיר שלך?

                  מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                  שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                  וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                  איתו תהיה מוכרח לזוז

                  עוד לילה יורד
                  על מי אתה חושב
                  באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                  והנה היום עולה

                  גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                  תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                  וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                  בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                  #1310

                  מי
                  שגם אם עצוב לו-
                  שותק
                  שיודע
                  להיות עם יד-
                  על דופק
                  ששר
                  גם אם בפנים
                  מבוכה
                  אז
                  ריבונו של עולם
                  הוא שלך.
                  נסטיה.

                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1311

                    זה בסדר
                    זה תקופה שתעבור
                    את נורמלית
                    זה ענין של זמן
                    מותר לך לבכות
                    זה לא מראה על חולשה
                    זה מראה שהיית חזקה

                    אני בוכה
                    ואני נזכרת בתקופה היפה
                    שהכל היה מובן
                    שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                    שראיתי הכל בעין טובה

                    שאמרתי תמיד
                    הכל לטובה
                    ו...
                    שבאמת האמנתי
                    שתמיד חינכתי
                    לא הסכמתי
                    להודות
                    בחולשות
                    ועכשיו
                    לפני כולם
                    הם פרושות...

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1312

                      מתקרבת אלייך
                      מה שעצרתי שנה
                      מקריבה בשבילך
                      קרבן נדבה

                      אותן דמעות
                      שתמיד לא ידעו זמנן
                      אותן בקשות
                      שתמיד לא זכרו ת'מען

                      כל מילה שאמרתי
                      עכשיו פעלה
                      רואה שגדלתי
                      ''בטח בה לב בעלה''

                      נתלית בעוצמה
                      על כל מה זרקתי
                      מודה באשמה
                      כן אבא התגעגתי!!!!!!

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                        #1313

                        כשמחר אני הולכת לשמוע
                        ולהיות בזה המעמד
                        זה ממש לדמוע
                        והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                        לפעמים נפגשים אנשים
                        בשביל להעביר חוויות ורישומים
                        ולפעמים נפגשים ונופשים
                        וכשבאים לשמוע, מקבלים

                        לקבל עול מלכות
                        זכיתי להיות שייכת
                        ולקבל עלי בזכות
                        אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                        אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                        אבל נשים אצלם זה עיקר
                        צניעות
                        זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                        עם מספר רב של בנות

                        הולכות לחזות במראות
                        גדולים ונשגבים...
                        ואלוקים לנו אומר
                        שובו בנים שובבים

                        אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1314

                          כמה בשבוע אחד עברתי
                          הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                          את הלב להחזיק לא יכלתי
                          רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                          הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                          כאילו כולם היו נגדי
                          אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                          כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                          אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                          חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                          לא היה לי קל בלי לבכות
                          התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                          אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                          בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                          הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                          אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                          למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                          קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                          בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                          כי בעיני הכל נעלם
                          ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                          כי כל דבר שלא אדע
                          בליבי יכאב...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1315

                            אני מפחדת
                            וצוחקת
                            אני שמחה
                            ועצובה
                            אני עושה רעש
                            ובשקט
                            אני עם פיצול אישיות
                            אך עם דעה אחת
                            אני לבד
                            ואני עם כל אחד
                            אני מטיילת
                            ומסתגרת
                            אני יודעת הכל
                            וצריכה תמיד לשאול
                            גיליתי אהבה
                            וגם השנאה
                            אני הכי טובה
                            אך גם הכי גרועה
                            אני המנצחת
                            וגם המפסידה
                            אני ריקנית מתוכן
                            ועם מלאאאא משמעות
                            אני פשוט כלום
                            ואני הרבה יותר מזה...
                            אני יכולה להיות הכל
                            תלוי במה אני בוחרת
                            לאיזה זוית מסתכלת
                            אם על הרע בכל דבר
                            או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                            " יש בי כלכך הרבה"
                            "אני אחת ויחידה"
                            אלא המשפטים שלשמור צריכה
                            וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                            בהכל... בי ובאחרים
                            והשתדלות קטנה אני חייבת
                            להסתכל על החיובי
                            כדי להיות מאושרת...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                              #1316

                              למה כולם חושבים-
                              שכשאני בוכה-
                              דוחפים מוצץ.

                              אני בכלל רציתי לומר-
                              שהמכנס החדש- מעקצץ.

                              ולמה תמיד -
                              כשהשכנה בדלת.
                              מלשינים על תינוק מפוצץ!

                              זו בכלל אילה-
                              אשמה.
                              שהעציץ התנפץ!!

                              אבל כל זה מתכווץ-
                              כשאמא-
                              מתעלמת מספר קורץ.
                              מרימה אותי.
                              ונושקת.
                              לתינוקי שלה- הנוצץ.

                              ואני ואמא-
                              רק חיבוק!
                              ואין דבר שבינינו חוצץ!

                              אנסטסיה.:🌹

                              Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1317

                                איזה עולם מוזר
                                אינלי תוכניות
                                אפילו למחר
                                לא יודעת
                                מה ילד יום

                                אבא
                                למה כואב לי
                                הלחץ הזה
                                מתיש אותי
                                נמאס לי לשמוע
                                לא רוצה שוב לדמוע
                                נגמר לי המכסה
                                הלב שלי נפל
                                מרוב העמסה
                                העולם כל כך מוזר
                                לפעמים נדמה לי
                                שהוא פשוט אכזר
                                מה היא רצתה
                                ליסוע בשלווה
                                בקשה גדולה?

                                אבא תודה
                                שהיא חיה
                                בריאה
                                שנשארה
                                שלמה
                                זה יכל להיגמר רע
                                אבא תודה
                                על המתנה
                                תודה על הסוויצ
                                שנתת כדי שאעריך
                                אבא סליחה
                                שרק עכשו אני מתחילה
                                להעריך
                                את הטוב
                                לא רק לכאוב
                                לנסות לתרגם
                                תכל לאמונה
                                לנסות להתחיל
                                הכל מהתחלה

                                אבא תודה
                                כי כלום לא השתנה
                                רק באת ושמת לי מראה
                                ואני מסתכלת
                                ורואה את כל הטוב
                                אלוקים שלי
                                תודה שאתה מראה
                                לי את האור
                                תודה עלזה
                                שאתה מוציא
                                אותי מהבור

                                אבא תודה על כל מתנה
                                תודה על הזכות להיות ילדה
                                בעולם מלא בטוב
                                מידי פעם יש נפילות
                                אבל אם לא
                                נשים עליהם תפוקוס
                                הם יעפו לנו מהרדיוס
                                תודה...
                                אילה🤍.....

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1318

                                  החיים
                                  משמעותם לחיות
                                  בחיים
                                  יש עליות וירידות
                                  החיים
                                  מלאים אתגרים
                                  בחיים
                                  יש גם קשיים
                                  החיים
                                  יכולים בשנייה להשתנות
                                  בחיים
                                  צריך להציב מול העיניים מטרות
                                  החיים
                                  לפעמים מבלבלים
                                  בחיים
                                  צריך לשים גבול ומעצורים
                                  החיים
                                  יכולים לגרום לנפילות
                                  בחיים
                                  יש משמעות
                                  החיים
                                  מלאים מצוות
                                  בלי החיים
                                  לא היינו
                                  מגיעים
                                  לעולם החיים האמיתי....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                    #1319

                                    נופלת
                                    נאבדת
                                    כל נשימה
                                    שורדת
                                    מתאבדת
                                    על החיים

                                    קמה
                                    רצה
                                    שואבת כוח
                                    וממשיכה
                                    את מירוץ החיים

                                    שוב נופלת
                                    כמעט ומתייאשת
                                    בוכה ומתפללת
                                    מהשם מבקשת
                                    אור בחיים

                                    לפתע כמו
                                    כואב מאיר
                                    בין כל החושך
                                    מוצאת את האור
                                    האמונה שבלב
                                    לדעת
                                    שכל הכאב
                                    זה מאבא שאוהב
                                    שהכל לטובה

                                    אחרי ההארה
                                    נושאת תפילה
                                    שאשאר רק בעליה
                                    ואדע להבא
                                    שמכל נפילה
                                    באה תנופה
                                    לאבא

                                    ותמיד לזכור
                                    שאבא
                                    את הנפילות לא סופר
                                    רק את הפסיעות
                                    לנצח שומר!
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1320

                                      אבא נתת לי כח
                                      לשרוד ת'לבד
                                      נתת לי מח
                                      לשכוח מהעבר
                                      אבל הכוח שאתה נותן
                                      אומר שאף פעם
                                      לא יהיה טוב יותר?....
                                      אומר שנגזר עלי
                                      להישאר לבד
                                      לבכות בדד
                                      אני רוצה עכשו טוב
                                      לא בסוף
                                      מנסה לפחות
                                      להמשיך לשאוף
                                      להשתנות לטובה
                                      לראות את מה שלא נראה
                                      אבא תודה
                                      על הכוח להישאר
                                      תודה שאתה נותן לי
                                      משהו בו להתפאר
                                      סליחה על המחשבות הרעות
                                      סליחה שאינלי כוח להשתנות
                                      ו....סליחה אבא
                                      ששכחתי שאני הבת שלך
                                      ושישלי על מי לבכות
                                      ....אילה....

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                        #1321

                                        התמימות שלי
                                        הדבר הכי כואב שהיה לי
                                        התמימות שבי
                                        שהייתה ויום אחד זה נעלם
                                        אני האמנתי
                                        לכל אחד שהיה טוב
                                        שעדיין יש דבר כזה
                                        בן אדם טוב
                                        בן אדם עם נשמה טובה
                                        טהורה
                                        שתבוא ותציע עזרה
                                        תמימות הייתה לי
                                        בעבר
                                        אבל יום אחד
                                        זה נגמר
                                        אני נשברתי
                                        נפלתי
                                        במיוחד כאב לי
                                        אני האמנתי
                                        החזקתי את החברות
                                        שברתי שיניים בשביל זה
                                        אבל בלי התראה מוקדמת
                                        הנה זה בא התעלמות
                                        בלי שום סיבה
                                        אני כאבתי
                                        נשברתי
                                        בכיתי
                                        דמעתי
                                        צעקתי
                                        זעקתי
                                        אף אחד לא היה בשבילי
                                        אף אחד לא הרגיש
                                        את הלב שלי
                                        שמדמם
                                        שנשבר
                                        שיום אחד
                                        והתמימות שהייתה בו
                                        זה היה רק
                                        עוד עלה אחד
                                        שברוח שנידף...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1322

                                          האמת שמסתתרת
                                          הפחד שמופיע
                                          אותו היא מקיימת
                                          לה הוא מריע

                                          חייה את העתיד
                                          שקועה בדימיונות
                                          עלייה הוא מעיד
                                          היא בדרכה להיבנות

                                          יודעת שתם זמנם
                                          פוחדת מהפילוג
                                          שפכו מהונם
                                          עת הפכו לזוג

                                          תחת החופה עמדנו
                                          תורה ועם
                                          בעבותות אלייך נקשרנו
                                          אל מול עולם

                                          תעזור לי אבא!
                                          להמשיך יחד
                                          להיות הכלה שלך
                                          עם קל אחד

                                          שגם בתשפ''ג
                                          נלך יד ביד
                                          התוקף שכמעט ופג
                                          עליי תחדש

                                          אותה תחושה שעלתה
                                          תעלים ומהר
                                          שאזכור שרק אתה!
                                          ואין עוד מלבדיך!!!

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול