דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוש 0ש מנותק
    שוש 0ש מנותק
    שוש 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1748

    הסכם

    מוסכם שכך
    רק הוא שכח
    הסכים, ושוב סרח
    כשגילה, אץ ברח
    על כוכבו דרך
    ברגע נהפך
    אורו זרח
    רצונו פרח
    נפשו יצרח
    לב אבן הפך רך
    לאלוקיו נמשך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1749

      שיחקתי לי ברגשות
      התאהבתי במלחמות
      התמכרתי לדמעות
      התרגלתי לחכות ללילות
      כמו חיצים יריתי לי בלב
      השתדלתי לא להתקרב
      הכרחתי את עצמי להיעלב
      החדרתי בי עמוק את הכאב
      צרחתי על העולם
      ברחתי מכולם
      התעקשתי לבכות
      לא הסכמתי להשתנות
      אז מה הפלא שהלב צרח
      וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
      ומה הפלא שהוא קפא
      מה הפלא שהוא נכבה?
      האם יש לי תרופה?
      אבא גלה לי השפה-
      איך לחדור אליו שוב
      ולהתעסק במה שחשוב
      כי הדבר שהכי כואב לי
      זה הנתק מהלב שלי

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

        שיחקתי לי ברגשות
        התאהבתי במלחמות
        התמכרתי לדמעות
        התרגלתי לחכות ללילות
        כמו חיצים יריתי לי בלב
        השתדלתי לא להתקרב
        הכרחתי את עצמי להיעלב
        החדרתי בי עמוק את הכאב
        צרחתי על העולם
        ברחתי מכולם
        התעקשתי לבכות
        לא הסכמתי להשתנות
        אז מה הפלא שהלב צרח
        וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
        ומה הפלא שהוא קפא
        מה הפלא שהוא נכבה?
        האם יש לי תרופה?
        אבא גלה לי השפה-
        איך לחדור אליו שוב
        ולהתעסק במה שחשוב
        כי הדבר שהכי כואב לי
        זה הנתק מהלב שלי

        שירה 9ש מנותק
        שירה 9ש מנותק
        שירה 9
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1750
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1751

          חלומות

          ולרגע עצמתי את עיני
          וחזיתי בחיים משלי
          זוהרות וסמוקות היו פני
          כשחזיתי באור שמולי
          ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
          וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

          ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
          על אושר ועל לב אובד שחזר
          הכל פרח הכל היה כזה ירוק
          ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
          ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
          וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

          כמעט שהפסקתי לחלום
          על אמת ושלווה ושלום
          על מרפא ותקווה
          על פיסת אהבה
          על אושר שבא לו פתאום

          כמעט שהפסקתי לחלום
          שמישהו יעשה לי שלום
          על חיוך ושמחה
          על חיי משפחה
          על יום אחד שיבוא לו פתאום

          (מוגן בזכויות יוצרים)

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1752

            -סטופ-
            סטופ
            תעצרו את הרכבת
            אני רוצה לעלות
            להצטרף לנסיעה
            להגיע למקום חדש
            לא לעמוד במקום
            לא לחוש תקועה
            סטופ
            תעצרו את הגלגל
            רוצה לעלות אל על
            להביע על הכול מלמעלה
            להרגיש קצת גבוהה
            מעל כולם
            סטופ
            תעצרו ת'חיים
            בין האצבעות הם בורחים
            לא מספיקה כלום
            אבל הנוף כל כך יפה
            לא משנה איפה אני נמצאת
            לקחת נשימה עמוקה

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1753
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1754

                תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                עכשיו אני יושב לי מול הים
                חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדיין לבד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                  #1755

                  תתחבר לעצמך

                  מפחיד
                  מטריד
                  אין אמון באף אחד

                  מה קרה
                  מה נקרע
                  למה הקשר שלו אבד

                  הוא מהלך
                  מתלכלך
                  רק רוצה מילה טובה

                  עושה שטויות
                  עוטה מסיכות
                  מחפש טיפת אהבה

                  מאשים את עצמו
                  הוא דפוק
                  מאוכזב מעצמו
                  הוא דפוק
                  בוכה לעצמו
                  הוא דפוק
                  בורח מעצמו
                  כי הוא דפוק

                  הוא כבר לא מה שהיה
                  נעלמה לו התמימות הטהורה
                  הוא התחספס, השתנה
                  הוא נכבש בלי מלחמה

                  עכשיו קשה לו שוב
                  העולם כל כך כאוב
                  הוא לא נהיה חשוב
                  נהיה לו רק עצוב
                  הוא לא נהיה שייך
                  כמה פעמים שצרח
                  הוא נשאר עוד לבד
                  לא דפוק אבל בצד

                  הוא כמו כולם אז מה נסגר
                  למה הוא לא נהיה מחובר
                  איך לא התמלא החסר
                  ממשיך להרגיש עפר
                  אף אחד לא שם לב אליו
                  אף אחד לא יודע עליו
                  כמה פעמים הוא כאב
                  הוא שואל מה עכשיו

                  הוא לא צריך להוריד ממנו
                  כדי להיות כמו כל העולם
                  הוא לא צריך להיות כמו
                  כדי שיסתכלו עליו כולם
                  רק שינסה ואולי יצליח
                  להיות שלם עם עצמו
                  כי הוא הראשון שירוויח
                  ואחריו גם סביבתו

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1756

                    זרקו לה מילה
                    קלעה למטרה
                    אמרו לה לא
                    עד פה
                    אולי תוותרי
                    זה לא אפשרי
                    את מספיקה?
                    בשביל כזאת משימה ?!
                    פגועה מאנשים
                    שסקלו במילים
                    מלחמה בין תשוקה
                    לבין אכזבה עמוקה
                    בוחרת היא להיות
                    ולא לרצות את הבריות
                    הדרך אולי חשוכה
                    אך זו דרך למלוכה
                    לא מסתכלת
                    פשוט מתעלמת
                    ורק אומרת:
                    "הדרך היא אני
                    ואני זה הדרך"

                    זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1757

                      לימודים, מבחנים
                      החיים עמוסים
                      מנסה להגיע לתואר

                      חברות, בילויים
                      חיים שזורמים
                      מרוצה מתקופת זוהר

                      צחוק מדהים
                      הרבה פטפוטים
                      אוהבת את ההוד

                      טלפונים מצלצלים
                      יוצאת לטיולים
                      רוצה תמיד עוד

                      זעקה שקטה
                      לחישה מעיקה
                      אני מחפשת את עצמי

                      לאן נעלמה
                      מעלתי אבודה
                      נשמתי מנסה להציץ

                      לחזור רוצה
                      לטפס מצליחה
                      אני נסיכה אמיתית!

                      השיר צריך שיפוץ דחוף!
                      רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                      מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1758

                        היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                        היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                        היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                        היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                        היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                        עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                        התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                        היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                        תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                        תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                        תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                        תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                        איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                        אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                        אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                        אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                        רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                        אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                        אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                        אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                        לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                        כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                        לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                        רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                        להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                        לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                        איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                        שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                        מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1759

                          לא יכולה!
                          ממשיכה מרוסקת.
                          לא יכולה!
                          מרגישה מנותקת.
                          לא יכולה!
                          להיות מחוברת.
                          לא יכולה!
                          הסוללה שלי נגמרת!
                          לא יכולה--
                          עייפתי מתלאות!
                          לא יכולה-
                          התפרקתי לחתיכות.
                          לא יכולה!
                          מי יציל את נפשי?
                          לא יכולה-
                          אזל הוא כוחי!
                          לא יכולה,
                          החושך גבר...
                          לא יכולה---
                          המשחק שלי נגמר!

                          סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                          חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                            לא יכולה!
                            ממשיכה מרוסקת.
                            לא יכולה!
                            מרגישה מנותקת.
                            לא יכולה!
                            להיות מחוברת.
                            לא יכולה!
                            הסוללה שלי נגמרת!
                            לא יכולה--
                            עייפתי מתלאות!
                            לא יכולה-
                            התפרקתי לחתיכות.
                            לא יכולה!
                            מי יציל את נפשי?
                            לא יכולה-
                            אזל הוא כוחי!
                            לא יכולה,
                            החושך גבר...
                            לא יכולה---
                            המשחק שלי נגמר!

                            סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                            חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1760

                            @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                            תהיי חזקה
                            החיים הם מלחמה
                            השם איתך תמיד
                            מי שמאמין לא מפסיד

                            מבינה ת'דיכאון
                            בא לי לעשות לך טוב
                            אז תגידי לי
                            אם השיר הזה עזר...

                            מוקדש באהבה😘

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              י.ז.ל.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1761
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ מנותק
                                נ מנותק
                                נגינתי
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1762

                                דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                                וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                                מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                                וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                                רְאֵה נָא מַלְכִּי
                                וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                                מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                                לְבָנֶיךָ
                                וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                                אֵלִי,אֵלִי
                                וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                                וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                                וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                                רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                                וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                                וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                                לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                                וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                                כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                                2 מָנוֹת.
                                וְלֹא אַחַת.
                                עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                                זֹאת אֲנִי
                                וּתְרוּמָתִי.
                                וְעַתָּה,
                                נִשְׁאַרְנוּ
                                כְּעָנִי.
                                אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                                לָנוּ
                                בְּבַת עֵינֵנוּ.
                                וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                                בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                                הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                                מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                                לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                                בִּסְעָרָה
                                פַּעֲמַיִם.
                                וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                                נַמְשִׁיךְ.
                                מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                                בְּנַחֲלַת
                                אֲבִיחַיִל
                                דּוֹד מָרְדְּכַי
                                נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                                אֶסְתֵּר
                                וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                                מִשְּׁכוֹל
                                כְּאֵב
                                וְגַעְגּוּעַ
                                שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                                וְאֵין לוֹ מִלִּים
                                אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                                בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                                וְיוֹדַעַת
                                וּמַאֲמִינָה
                                שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                                כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                                וַאֲנִי
                                אֵין לִי אֶלָּא
                                לַחֲסוֹת
                                בְּצִלְּךָ
                                עִם כָּל
                                זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                                הַנּוֹתֶרֶת.
                                וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                                כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                                אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                                עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                                עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                                הַלֵּל
                                וַיָּגֶל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ז.ל.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1763

                                  לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                                  בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                                  ועשו אפוד מעשה חושב
                                  ששה משמותם על כל כתף
                                  כתובים יהיו כתולדותם
                                  מעשה חרש פיתוחי חותם

                                  ועשית חושן משפט
                                  רבוע כפול זרת אחת
                                  ארבעה טורים אבנים
                                  שמות שבטים בהם מפותחים

                                  מעיל האפוד תכלת כליל
                                  פעמון ורימון להשמיע צליל
                                  והיה על אהרן בבואו לשרת
                                  ילבשנו תמיד ולא יכרת

                                  ציץ זהב טהור קודש להשם
                                  בפיתוחי חותם עליו ירשם
                                  והיה על מצחו תמיד לרצון
                                  לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                                  וכתונת משובצת
                                  ועמו המצנפת
                                  אבנט לתפארת
                                  ומכנס בלי תוספת

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1764

                                    בגלל שאני גיבורה,
                                    מותר לי להישבר.
                                    נלחמת כמו לביאה,
                                    ועם הכאב זה מתגבר.

                                    שאני בוכה,מתפרקת.
                                    זה לא כי אני חלשה ,
                                    "זה כי הייתי חזקה,
                                    יותר מיידי הרבה זמן."

                                    נגמר לי הכוח,
                                    על לשחק אותי חזקה.
                                    התרוקן לי המוח,
                                    על טכניקות הסתרה

                                    אני חלשה.
                                    או שזה חוזקה שנגמרה
                                    אני בוכה,.
                                    או שזה דמעות,של הקלה.

                                    "גם גיבור צריך לשמוע
                                    אתה חזק,
                                    גם עם אתה לא נלחם.
                                    אתה לוחם.
                                    גם כשאתה חלש".

                                    חיבוק אחד שיגיד לי ,
                                    את יפה.
                                    גם כשאת בוכה.
                                    זה יפה לך,
                                    להיות (לפעמים) חלשה.

                                    #אילה#

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליהו הנביא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1765

                                      שיתוף קטן מהלב שלי

                                      פורים מגיע
                                      ואיתו הרצון להשתגע

                                      רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                      בומים וזיקוקים

                                      מחפש את השמחה לא מוצא
                                      רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                      מחפש מה עוד לעשות
                                      אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                      אני משתגע
                                      מחפש את השמחה האמיתית

                                      בסוף מצאתי:

                                      מה שאני באמת
                                      כך גם שאני שיכור

                                      אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                      מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                      לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                      מקרב אנשים להשם יתברך
                                      כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                      בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                      פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                      שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1766

                                        מתחשק לי לבכות
                                        נעים לי לבכות
                                        קשה לי לראות
                                        איך זה בונה

                                        רוצה את הדיכאונות
                                        נעים לי הדיכאונות
                                        קשה לי לי לראות
                                        איך הכל ישתנה

                                        למה דווקא אני
                                        מכל העולם דווקא אני
                                        מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                        ומאבדת את עצמי, את האני

                                        אבא אני שונאת את זה
                                        למה אני חייבת לסבול קצת
                                        למה אני חייבת הכל קשה
                                        למה אי אפשר להרפות קצת

                                        אבא אני מחוברת אליך
                                        אבל רק מהמרחק
                                        אני מחוברת אל הלב שלי
                                        כשעצוב לי רק

                                        אבאלה אני שונאת הכל
                                        למה אני ככה אבא למה
                                        לא בא לי לגדול
                                        בא לי להישאר קטנה

                                        אני לא חזקה בכלל
                                        נפלתי כל הדרך אבל
                                        כשאתה מציע לי עזרה
                                        אני בורחת ממך ובוכה

                                        ונעים לי אבא נעים לי
                                        נעים לי לבכות
                                        להתחבר אל עצמי
                                        מתוך הדמעות

                                        נעים לי לבד
                                        כן נעים לי בדד
                                        לצפות מהצד
                                        איך הכל נאבד

                                        אבא, למה?

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                          מתחשק לי לבכות
                                          נעים לי לבכות
                                          קשה לי לראות
                                          איך זה בונה

                                          רוצה את הדיכאונות
                                          נעים לי הדיכאונות
                                          קשה לי לי לראות
                                          איך הכל ישתנה

                                          למה דווקא אני
                                          מכל העולם דווקא אני
                                          מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                          ומאבדת את עצמי, את האני

                                          אבא אני שונאת את זה
                                          למה אני חייבת לסבול קצת
                                          למה אני חייבת הכל קשה
                                          למה אי אפשר להרפות קצת

                                          אבא אני מחוברת אליך
                                          אבל רק מהמרחק
                                          אני מחוברת אל הלב שלי
                                          כשעצוב לי רק

                                          אבאלה אני שונאת הכל
                                          למה אני ככה אבא למה
                                          לא בא לי לגדול
                                          בא לי להישאר קטנה

                                          אני לא חזקה בכלל
                                          נפלתי כל הדרך אבל
                                          כשאתה מציע לי עזרה
                                          אני בורחת ממך ובוכה

                                          ונעים לי אבא נעים לי
                                          נעים לי לבכות
                                          להתחבר אל עצמי
                                          מתוך הדמעות

                                          נעים לי לבד
                                          כן נעים לי בדד
                                          לצפות מהצד
                                          איך הכל נאבד

                                          אבא, למה?

                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1767

                                          @מישהי-מיוחדת
                                          מוקדש לך יקרה 😍

                                          אין מה לחשוש
                                          מים של דמעות
                                          ואין מה לבחוש
                                          בים של רגשות
                                          גם בכי
                                          הוא חלק מהחיים
                                          דווקא מהבכי
                                          אנחנו גדלים
                                          מותר להתבודד-
                                          בלי כל חשש
                                          צריך להישבר-
                                          כדי להיבנות מחדש!🤞

                                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול