דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1833

    בחיים לכל אחד
    יש משברים
    הגדלות זה ביחד
    את עצמנו להרים

    לא הכל זה שחור ולבן
    ונכון שלפעמים הלב הוא סרבן
    לכולם יש עליות וירידות
    הכוח זה רק לעלות

    לא כל מה שאומרים
    חייב לבפנים להכניס
    כי לא כולם חברים
    ולפעמים זה במטרה להכעיס

    צריך לדעת איפה להתחבר
    כדי לא לעבור כל הזמן משבר
    ולדעת מי יכול להרים
    כמו המנגינה שבשירים

    והמילים שנכנסות הישאר לתוך הלב
    כמו תרופה טובה לכאב
    והמנגינה שפורטת על המיתרים
    ומאחה ביחד את השברים

    ואני אל תוך העולם הזה נשאבת
    ולפעמים מרגישה בתוך תפזורת
    וחשבתי שאני ילדה לתפארת
    עד שהבנתי שזאת אני ולא אחרת...

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ר מנותק
      ר מנותק
      רחל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחל
      #1834

      אחרי פגיעה בעין אחת זה מה שיצא לי לכתוב

      מה שלומך אישון יקר
      מסכן! הכל קרה לך בסמינר
      וכאתה לא רואה זה כ"כ מר
      והקושי שלך זה כמו לטפס הר
      הנך חושב שהכל כ"כ חשוך וקר

      אישון יקר דע שאתה תחזור לעצמך
      הזהר אל תהפוך את הטשטוש להרגלך
      לא צריך לחשוב על העתיד מה יהיה לך
      אויה מה יהיה גורלך

      צריכים אנו לבקש מאבא בשמיים
      לא להתייאש ולהרים את היידים
      אלא להתפלל על העיינים

      כולנו יודעים שה עשה זאת לטובה
      אנו מקבלים זאת באהבה
      ועין יקרה שלי תדעי שאת תמיד שווה
      ולה' לומר תמיד תודה רבה

      המחר לעולם לא יהיה נפלא
      אם אתה עדיין שקוע באתמול

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1835

        ליפול לקום
        ואז לפסוע
        לאסוף ת'שברים
        לבדוק ת'אברים
        להמשיך לטפס
        לא להתייאש
        לבטוח בהשם כי הוא זה ששומר
        תרימו את העיניים
        אל השמיים
        תהיו בטוחים
        שהוא שם והוא רואה
        כל נפילה
        הוא מכוון
        דווקא לכל אחד
        כי רק הוא יודע
        מי מסוגל להתגבר ולקום

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1836

          שלח לי כח/הודיה
          אני שלמה
          ומרגישה
          שבורה
          אני שמורה
          ומרגישה
          פתוחה
          אני איתך
          ומרגישה
          בלעדיך
          מה קורה?
          איפה אתה?
          למה אתה נעלם
          אני פה
          כל כך קטנה
          אבל עם רצון
          ענק
          להיות איתך
          ולהרגיש
          בקרבתך
          שלח לי כח
          כי זה כל מה
          שנשאר
          רגע לפני
          הקריסה
          צריכה אותך
          איתי
          יד ביד
          בכל צעד
          מלווה אותי
          בדרכי
          עם כוחך
          ביחד עם כוחי
          שאצליח
          להתגבר
          על הכל!

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #1837

            #החיים שלי בחלום#
            .

            יום אחד,
            שעצמתי את העיניים,
            גילתי שכיף לחיות בחלום.

            הלב התחיל לפחד,
            שכחתי שיש שמיים לכאב,
            החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

            למדתי ללכת,
            למרות שכן רציתי לרוץ.
            חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

            נכנסתי למערכת,
            של משחק בשביל בחוץ,
            שרפתי את השיבר של הדמעות.

            אז--
            חשבו שאני מדומיינת,
            טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

            טוב,
            הם לא משקרים
            כי אני כן--

            דמיינתי,
            את החיבוק שלו משתיק ,
            את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

            דמיינתי,
            את הלב שלו מזריק,
            חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

            אבל --
            הכאב הזה,-
            לקח לי את השלווה.
            וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

            לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
              #1838

              שיעורים,מבחנים.
              לימודים.
              אך הידיעה איננה נפלה לנו,
              שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
              זוהי רק חתיכת בריסטול.
              צבועה,כחולה.
              עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
              מגרים.
              נכון זה טוב.
              אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
              המבחן האמיתי,הקיים.
              חבל.
              שזהו המצב.

              כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
              אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
              ותזכרו את זה תמיד !!!
              מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
              (מבחן החיים )
              בהצלחה

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1839

                אבא מה שאני מבקשת
                אבא מה שאני חפצה
                אבא אני מתחננת
                אבא אני כלכך רוצה

                כל מה שהחיים האלה צריכים
                מה שכולם כדי לחיות חייבים
                כשאת ניצבת בצומת דרכים
                מה שהלב שלך צורח בפנים

                לפעמים שרוצים לברוח
                ומכל הרע לשכוח
                ושהלב מתחיל לצנוח
                כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1840

                  איזה כיף לי
                  איזה נעים לי
                  הכל מותר לי
                  הכל אפשרי לי
                  העולם נברא בשבילי
                  מותר לי הכל, כי זה שלי...

                  איזה כיף לקום בבוקר
                  עם תחושה קלה של אושר
                  העצב והקושי עולה לי ביוקר
                  אבל מסוכן יותר הג'וקר
                  אני מול עצמי-בלי יושר
                  חיה ת'חיים שלי באובר

                  והאמת, אני סתם מקשקשת
                  את השטויות שלי אני מטשטשת
                  ילדה באריזה חדשה מרשרשת
                  חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

                  אין לי כח לכללים
                  אני חותכת תמיד את הכבלים
                  שוחה במים מסוכנים
                  קונה הכל בלי מסננים
                  רוצה ליפול לפעמים
                  וגם מתאדשת בפנים
                  והכל מסוכן ומיותר
                  אבל מה זה משנה? הכל מותר...

                  זה שיר בלי משקל וקצב
                  אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
                  הוא לא נברא אצלי מהעצב
                  אבל הוא לא פחות בגלל זה

                  זה שיר שנברא בספונטניות
                  מכל מה שבא אלי בניטרליות
                  בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
                  וכבר חפר לי הלופ הזה

                  איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
                  זה לא שהיה לי טוב פעם
                  זה כן שרע לי עכשיו
                  הלב שלי מלא בזעם
                  כי אני עדיין באותו המצב

                  לקרוא שירים ישנים
                  להיזכר בימים שחלפו
                  להיזכר בכל הפעמים
                  שרציתי טוב והם הסתבכו
                  לחלום בלי עתיד ובלי עבר
                  ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1841

                    בס"ד
                    הכל בסוף עובר
                    רק תלמד להתגבר
                    החיים הם מסלול לא קל
                    עם הזמן אתה תהיה מורגל

                    גלים שעולים עליך
                    ואתה נאבק
                    גשמים שיורדים עליך
                    ואתה נחנק

                    תדע שאם לא עכשיו אין מתי
                    קום ותתחיל לכבוש תיעד
                    לך בדרך שתחזיק אותך לעד
                    אל תתנגד תחזיק מעמד

                    וגם אם הדרך מפותלת
                    תזכור, אתה הגיבור בסרט
                    תרים עניים לאבא
                    הוא יעזור לך הלאה..
                    ©

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • ע מנותק
                      ע מנותק
                      עדיין לבד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1842

                      אם לך קשה פתאום
                      לקום מהמיטה
                      תזכור שאתה כמו יהלום
                      אתה נדיר אתה

                      ואם קורה לך אסון
                      ואין לך שליטה
                      תזכור שאתה שייך לארמון
                      ואתה יכול אתה

                      אז תן חיוך ותשמח
                      היום יפה כל כך
                      וגם אם קצת קשה לך
                      תזכור תמיד להיות בשמחה
                      כי---

                      מצווה גדולה להיות בשמחה
                      וזה גם יעיל אני מבטיחה
                      וזה עמוק יותר וגם מחבר
                      והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                      אז תן חיוך ותשמח
                      היום יפה כל כך
                      וגם אם קצת קשה לך
                      לא תזיק טיפה שמחה

                      אז תן חיבוק גדול
                      ותשיר איתי בקול
                      שהכל טוב הכל מחושב
                      ואתה סופר כוכב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הודיה 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1843

                        מישהו יכול לעזור לי?
                        בבחירות שלי.
                        בצעדים שלי.
                        בקשיים שלי.
                        במחשבות שלי.
                        טוב אבל
                        איבדתי כבר את
                        האמון שלי
                        באנשים
                        ונשאר לי רק
                        בה'
                        אז אבא
                        תן לי כוחות
                        ועצות
                        לבנות את השביל
                        שמיועד רק לי
                        שביל שאשמח בו
                        שאצליח לעבור
                        בו בגדול
                        בלי ליפול בדרך
                        שביל מיוחד
                        אחד כזה רק בשבילי
                        בלי מתחרים
                        אני רוצה כבר
                        את השביל שלי
                        את השביל
                        שאני חיה
                        בדרכו
                        ויחייה
                        שביל השבילים
                        שביל החיים.

                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • לומדת ללכתל מנותק
                          לומדת ללכתל מנותק
                          לומדת ללכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1844

                          ציפור
                          חדשה
                          ירדה לעולם

                          ציוץ
                          קטן
                          נכנס לי ללב

                          ילדה טהורה
                          עיניים גדולות
                          חצתה היום אוקיינוס

                          ככה מתחילים חיים.
                          ||אחיינית ראשונה😆 ||

                          .Confuse them with your silence"
                          ".Shock them with your actions

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1845

                            זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                            רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                            מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                            למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                            ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                            היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                            הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                            את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                            רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                            שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                            צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                            אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                            לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                            וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                            אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                            אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                            מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                            תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                            תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                            כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                            אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                            תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                            סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                            אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                            ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                            לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                            תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                            שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                            טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                            שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                            אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                            אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1846

                              הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                              שום דבר אותי לא מרגיע
                              כל דבר בלב שלי נוגע
                              מי יכול אותי להרגיע

                              אבא אני לבד
                              תכלס אין לי אף אחד
                              מי יכול לשמוע
                              מי יכול איתי לדמוע

                              אבא לא כל דבר
                              קל להגיד
                              אבא לא כל מה שקל
                              יכול להציל

                              אבא מי יחבק אותי
                              מי ישמע אותי
                              מי יגן עלי
                              מי אוהב אותי

                              אבא הלב שלי כבר מרוסק
                              כל דבר פה נהיה כמו שק
                              שק של הדמעות שלי
                              שק של הכאב שבי

                              אבא מתי זה יגמר
                              אבא מתי תגיע
                              אבא מתי תוכל כבר
                              אותי להשיע

                              אבא אני נגמרת
                              אבא אני נשברת
                              אבא פעם הייתי חזקה
                              היום אני עם לב
                              ששורט לי את הנשמה....

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1847

                                הזמן הזה שייך
                                לזמן הרע שלי
                                תמיד הוא כך נמתח
                                וכבר נמאס לי

                                אני סוחבת את עצמי
                                וזה מרגיש קצת מיותר
                                אין בי משהו פנימי
                                הכל התלכלך וכוער

                                אני ריקה בקטע רע
                                תוהה אם יש לי בחירה
                                אתה תקעת אותי כאן
                                וכבר חבל לי על הזמן

                                חשבתי שאני טובה
                                אבל כנראה שטעיתי
                                פעם הייתי קרובה
                                היום אני נכשלתי

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1848

                                  המשחק מתחיל.
                                  הילד,
                                  החמד.
                                  עומד וצופה,
                                  אך יחס הוא אינו מקבל.
                                  רגלי חבריו
                                  מדשדשות ורצות,
                                  אחרי העגול.
                                  והוא מחכה
                                  לשימת לב,
                                  עולמו שחור.
                                  אך להם -אין!
                                  חרם?!
                                  כפי שזה ניראה
                                  אכן.
                                  זוהי אמירה.
                                  ⚽ ⚽ ⚽

                                  גם לכם קורה להתקל בזה??
                                  אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #1849

                                    הרגעים האלו
                                    שמשהו בי נשבר
                                    מרגישה כאילו
                                    העולם הזה נגמר

                                    רגעים קצת עצובים
                                    שמשהו בי כואב
                                    אני בוכה לאלוקים
                                    אבל זה לא מרפא את הלב

                                    רגעים שאני חושבת
                                    שאולי אני סתם מגזימה
                                    מה אני כבר עוברת
                                    על מה המהומה

                                    הרגעים האלו
                                    שהכל כל כך קשה
                                    חושבת על 'אילו'
                                    אבל זה ממש לא מרפא

                                    רגעים מבאסים
                                    שאין לי עוד מילים
                                    להגדיר את התחושה
                                    שפועמת בי בפנים

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                      הרגעים האלו
                                      שמשהו בי נשבר
                                      מרגישה כאילו
                                      העולם הזה נגמר

                                      רגעים קצת עצובים
                                      שמשהו בי כואב
                                      אני בוכה לאלוקים
                                      אבל זה לא מרפא את הלב

                                      רגעים שאני חושבת
                                      שאולי אני סתם מגזימה
                                      מה אני כבר עוברת
                                      על מה המהומה

                                      הרגעים האלו
                                      שהכל כל כך קשה
                                      חושבת על 'אילו'
                                      אבל זה ממש לא מרפא

                                      רגעים מבאסים
                                      שאין לי עוד מילים
                                      להגדיר את התחושה
                                      שפועמת בי בפנים

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                      #1850

                                      רצוני לעשות רצונך
                                      להרגיש אותך
                                      להתקרב אליך
                                      לדעת שהכול ממך.
                                      לא יודעת איך
                                      לעשות זאת.
                                      מוצאת
                                      את עצמי
                                      מסתובבת
                                      סביב עצמי
                                      רוצה להגיע
                                      לרצוני
                                      הרצון שלי חזק
                                      אבא והוא מוחזק
                                      אצלי בכל הכח.
                                      שוב אומר אותו בקול הכוח
                                      רצוני לעשות רצונך.
                                      אבא לא הפוך
                                      גם אם זה ניראה
                                      בכאילו זה אמיתי
                                      תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                      טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                      "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #1851

                                        בס"ד
                                        -תמשיך קדימה-

                                        רוצה לעוף, למקום שקט,
                                        שארגיש לי קצת טוב.
                                        לשפוך לך ת'לב,
                                        כי רק אתה יכול להבין 
                                        ת'כאב שנמצא בתוכי.
                                        אני רוצה רק להתקרב ,
                                        אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                                        לא, אל תתייאש מהעבר
                                        תמשיך קדימה,
                                        עם ראש למעלה.
                                        אל תביט אחורה, 
                                        הוא מרים אותך גבוה.
                                        הוא יאיר את דרכך,
                                        ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                                        גם אחרי כל ההסברים -
                                        הצלחתי ליפול.
                                        גם שקיבלתי תשובות -
                                        בליבי היו עוד שאלות,
                                        לא ידעתי כבר מה לעשות.
                                        תאיר לי את הלב , 
                                        ותרפא בי כל כאב ...
                                        ©

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                          #1852

                                          ילדונת?
                                          מתמודדת?
                                          מתבגרת?
                                          למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                                          מבקשת?
                                          מייחלת?
                                          הוא כאן! הוא נמצא!
                                          תפני אליו,אהובה!
                                          אותך הוא אוהב,
                                          חיבוק הוא גם שולח
                                          ולא בורח!
                                          זאת את הבורחת!
                                          השוכחת,
                                          שהוא לא-אשם.
                                          אלה הוא-ה'
                                          שאותך הוא הכי אוהב
                                          ❤️❤️❤️

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול