דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1836

    שלח לי כח/הודיה
    אני שלמה
    ומרגישה
    שבורה
    אני שמורה
    ומרגישה
    פתוחה
    אני איתך
    ומרגישה
    בלעדיך
    מה קורה?
    איפה אתה?
    למה אתה נעלם
    אני פה
    כל כך קטנה
    אבל עם רצון
    ענק
    להיות איתך
    ולהרגיש
    בקרבתך
    שלח לי כח
    כי זה כל מה
    שנשאר
    רגע לפני
    הקריסה
    צריכה אותך
    איתי
    יד ביד
    בכל צעד
    מלווה אותי
    בדרכי
    עם כוחך
    ביחד עם כוחי
    שאצליח
    להתגבר
    על הכל!

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1837

      #החיים שלי בחלום#
      .

      יום אחד,
      שעצמתי את העיניים,
      גילתי שכיף לחיות בחלום.

      הלב התחיל לפחד,
      שכחתי שיש שמיים לכאב,
      החיוך שלי כבר לא נהיה עקום.

      למדתי ללכת,
      למרות שכן רציתי לרוץ.
      חסמתי ת'כניסה שלא ישמעו צרחות.

      נכנסתי למערכת,
      של משחק בשביל בחוץ,
      שרפתי את השיבר של הדמעות.

      אז--
      חשבו שאני מדומיינת,
      טרקו עלי בחוזקה את הדלת,

      טוב,
      הם לא משקרים
      כי אני כן--

      דמיינתי,
      את החיבוק שלו משתיק ,
      את הכאב שתפס לעצמו לעצמו פינה.

      דמיינתי,
      את הלב שלו מזריק,
      חומר הרדמה לאותה ההדחקה.

      אבל --
      הכאב הזה,-
      לקח לי את השלווה.
      וכיסה אותה בתואר של "מטרידה".

      לוידעת עד כמה זה ראוי להעלות אתזה לפה. יצא מבולבל רצח.

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
        #1838

        שיעורים,מבחנים.
        לימודים.
        אך הידיעה איננה נפלה לנו,
        שבסוף אחרי כל מה שעברנו.
        זוהי רק חתיכת בריסטול.
        צבועה,כחולה.
        עים עיטורים מיוחדים המלווים אותה.
        מגרים.
        נכון זה טוב.
        אך אנו לא יודעים מהו זה מבחן החיים!
        המבחן האמיתי,הקיים.
        חבל.
        שזהו המצב.

        כתבתי את המילים האלו באמצע שיעור מתמטיקה...
        אני בטוחה שיש פה בנות בנות גילי בערך.
        ותזכרו את זה תמיד !!!
        מה המבחן הכי הכי חשוב!!!
        (מבחן החיים )
        בהצלחה

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1839

          אבא מה שאני מבקשת
          אבא מה שאני חפצה
          אבא אני מתחננת
          אבא אני כלכך רוצה

          כל מה שהחיים האלה צריכים
          מה שכולם כדי לחיות חייבים
          כשאת ניצבת בצומת דרכים
          מה שהלב שלך צורח בפנים

          לפעמים שרוצים לברוח
          ומכל הרע לשכוח
          ושהלב מתחיל לצנוח
          כולם מתפללים שתשלח לנו כוח

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1840

            איזה כיף לי
            איזה נעים לי
            הכל מותר לי
            הכל אפשרי לי
            העולם נברא בשבילי
            מותר לי הכל, כי זה שלי...

            איזה כיף לקום בבוקר
            עם תחושה קלה של אושר
            העצב והקושי עולה לי ביוקר
            אבל מסוכן יותר הג'וקר
            אני מול עצמי-בלי יושר
            חיה ת'חיים שלי באובר

            והאמת, אני סתם מקשקשת
            את השטויות שלי אני מטשטשת
            ילדה באריזה חדשה מרשרשת
            חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

            אין לי כח לכללים
            אני חותכת תמיד את הכבלים
            שוחה במים מסוכנים
            קונה הכל בלי מסננים
            רוצה ליפול לפעמים
            וגם מתאדשת בפנים
            והכל מסוכן ומיותר
            אבל מה זה משנה? הכל מותר...

            זה שיר בלי משקל וקצב
            אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
            הוא לא נברא אצלי מהעצב
            אבל הוא לא פחות בגלל זה

            זה שיר שנברא בספונטניות
            מכל מה שבא אלי בניטרליות
            בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
            וכבר חפר לי הלופ הזה

            איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
            זה לא שהיה לי טוב פעם
            זה כן שרע לי עכשיו
            הלב שלי מלא בזעם
            כי אני עדיין באותו המצב

            לקרוא שירים ישנים
            להיזכר בימים שחלפו
            להיזכר בכל הפעמים
            שרציתי טוב והם הסתבכו
            לחלום בלי עתיד ובלי עבר
            ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1841

              בס"ד
              הכל בסוף עובר
              רק תלמד להתגבר
              החיים הם מסלול לא קל
              עם הזמן אתה תהיה מורגל

              גלים שעולים עליך
              ואתה נאבק
              גשמים שיורדים עליך
              ואתה נחנק

              תדע שאם לא עכשיו אין מתי
              קום ותתחיל לכבוש תיעד
              לך בדרך שתחזיק אותך לעד
              אל תתנגד תחזיק מעמד

              וגם אם הדרך מפותלת
              תזכור, אתה הגיבור בסרט
              תרים עניים לאבא
              הוא יעזור לך הלאה..
              ©

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ע מנותק
                ע מנותק
                עדיין לבד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1842

                אם לך קשה פתאום
                לקום מהמיטה
                תזכור שאתה כמו יהלום
                אתה נדיר אתה

                ואם קורה לך אסון
                ואין לך שליטה
                תזכור שאתה שייך לארמון
                ואתה יכול אתה

                אז תן חיוך ותשמח
                היום יפה כל כך
                וגם אם קצת קשה לך
                תזכור תמיד להיות בשמחה
                כי---

                מצווה גדולה להיות בשמחה
                וזה גם יעיל אני מבטיחה
                וזה עמוק יותר וגם מחבר
                והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

                אז תן חיוך ותשמח
                היום יפה כל כך
                וגם אם קצת קשה לך
                לא תזיק טיפה שמחה

                אז תן חיבוק גדול
                ותשיר איתי בקול
                שהכל טוב הכל מחושב
                ואתה סופר כוכב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1843

                  מישהו יכול לעזור לי?
                  בבחירות שלי.
                  בצעדים שלי.
                  בקשיים שלי.
                  במחשבות שלי.
                  טוב אבל
                  איבדתי כבר את
                  האמון שלי
                  באנשים
                  ונשאר לי רק
                  בה'
                  אז אבא
                  תן לי כוחות
                  ועצות
                  לבנות את השביל
                  שמיועד רק לי
                  שביל שאשמח בו
                  שאצליח לעבור
                  בו בגדול
                  בלי ליפול בדרך
                  שביל מיוחד
                  אחד כזה רק בשבילי
                  בלי מתחרים
                  אני רוצה כבר
                  את השביל שלי
                  את השביל
                  שאני חיה
                  בדרכו
                  ויחייה
                  שביל השבילים
                  שביל החיים.

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכתל מנותק
                    לומדת ללכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1844

                    ציפור
                    חדשה
                    ירדה לעולם

                    ציוץ
                    קטן
                    נכנס לי ללב

                    ילדה טהורה
                    עיניים גדולות
                    חצתה היום אוקיינוס

                    ככה מתחילים חיים.
                    ||אחיינית ראשונה😆 ||

                    .Confuse them with your silence"
                    ".Shock them with your actions

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1845

                      זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
                      רציתי אז לברוח לשבת מול הים
                      מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
                      למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
                      ישבתי על ספסל מחפש תיעד
                      היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
                      הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
                      את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
                      רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
                      שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
                      צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
                      אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
                      לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
                      וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
                      אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
                      אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
                      מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
                      תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
                      תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
                      כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
                      אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
                      תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
                      סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
                      אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
                      ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
                      לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
                      תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
                      שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
                      טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
                      שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
                      אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
                      אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1846

                        הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                        שום דבר אותי לא מרגיע
                        כל דבר בלב שלי נוגע
                        מי יכול אותי להרגיע

                        אבא אני לבד
                        תכלס אין לי אף אחד
                        מי יכול לשמוע
                        מי יכול איתי לדמוע

                        אבא לא כל דבר
                        קל להגיד
                        אבא לא כל מה שקל
                        יכול להציל

                        אבא מי יחבק אותי
                        מי ישמע אותי
                        מי יגן עלי
                        מי אוהב אותי

                        אבא הלב שלי כבר מרוסק
                        כל דבר פה נהיה כמו שק
                        שק של הדמעות שלי
                        שק של הכאב שבי

                        אבא מתי זה יגמר
                        אבא מתי תגיע
                        אבא מתי תוכל כבר
                        אותי להשיע

                        אבא אני נגמרת
                        אבא אני נשברת
                        אבא פעם הייתי חזקה
                        היום אני עם לב
                        ששורט לי את הנשמה....

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1847

                          הזמן הזה שייך
                          לזמן הרע שלי
                          תמיד הוא כך נמתח
                          וכבר נמאס לי

                          אני סוחבת את עצמי
                          וזה מרגיש קצת מיותר
                          אין בי משהו פנימי
                          הכל התלכלך וכוער

                          אני ריקה בקטע רע
                          תוהה אם יש לי בחירה
                          אתה תקעת אותי כאן
                          וכבר חבל לי על הזמן

                          חשבתי שאני טובה
                          אבל כנראה שטעיתי
                          פעם הייתי קרובה
                          היום אני נכשלתי

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1848

                            המשחק מתחיל.
                            הילד,
                            החמד.
                            עומד וצופה,
                            אך יחס הוא אינו מקבל.
                            רגלי חבריו
                            מדשדשות ורצות,
                            אחרי העגול.
                            והוא מחכה
                            לשימת לב,
                            עולמו שחור.
                            אך להם -אין!
                            חרם?!
                            כפי שזה ניראה
                            אכן.
                            זוהי אמירה.
                            ⚽ ⚽ ⚽

                            גם לכם קורה להתקל בזה??
                            אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                              #1849

                              הרגעים האלו
                              שמשהו בי נשבר
                              מרגישה כאילו
                              העולם הזה נגמר

                              רגעים קצת עצובים
                              שמשהו בי כואב
                              אני בוכה לאלוקים
                              אבל זה לא מרפא את הלב

                              רגעים שאני חושבת
                              שאולי אני סתם מגזימה
                              מה אני כבר עוברת
                              על מה המהומה

                              הרגעים האלו
                              שהכל כל כך קשה
                              חושבת על 'אילו'
                              אבל זה ממש לא מרפא

                              רגעים מבאסים
                              שאין לי עוד מילים
                              להגדיר את התחושה
                              שפועמת בי בפנים

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                הרגעים האלו
                                שמשהו בי נשבר
                                מרגישה כאילו
                                העולם הזה נגמר

                                רגעים קצת עצובים
                                שמשהו בי כואב
                                אני בוכה לאלוקים
                                אבל זה לא מרפא את הלב

                                רגעים שאני חושבת
                                שאולי אני סתם מגזימה
                                מה אני כבר עוברת
                                על מה המהומה

                                הרגעים האלו
                                שהכל כל כך קשה
                                חושבת על 'אילו'
                                אבל זה ממש לא מרפא

                                רגעים מבאסים
                                שאין לי עוד מילים
                                להגדיר את התחושה
                                שפועמת בי בפנים

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #1850

                                רצוני לעשות רצונך
                                להרגיש אותך
                                להתקרב אליך
                                לדעת שהכול ממך.
                                לא יודעת איך
                                לעשות זאת.
                                מוצאת
                                את עצמי
                                מסתובבת
                                סביב עצמי
                                רוצה להגיע
                                לרצוני
                                הרצון שלי חזק
                                אבא והוא מוחזק
                                אצלי בכל הכח.
                                שוב אומר אותו בקול הכוח
                                רצוני לעשות רצונך.
                                אבא לא הפוך
                                גם אם זה ניראה
                                בכאילו זה אמיתי
                                תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                                טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                                "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #1851

                                  בס"ד
                                  -תמשיך קדימה-

                                  רוצה לעוף, למקום שקט,
                                  שארגיש לי קצת טוב.
                                  לשפוך לך ת'לב,
                                  כי רק אתה יכול להבין 
                                  ת'כאב שנמצא בתוכי.
                                  אני רוצה רק להתקרב ,
                                  אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                                  לא, אל תתייאש מהעבר
                                  תמשיך קדימה,
                                  עם ראש למעלה.
                                  אל תביט אחורה, 
                                  הוא מרים אותך גבוה.
                                  הוא יאיר את דרכך,
                                  ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                                  גם אחרי כל ההסברים -
                                  הצלחתי ליפול.
                                  גם שקיבלתי תשובות -
                                  בליבי היו עוד שאלות,
                                  לא ידעתי כבר מה לעשות.
                                  תאיר לי את הלב , 
                                  ותרפא בי כל כאב ...
                                  ©

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                    #1852

                                    ילדונת?
                                    מתמודדת?
                                    מתבגרת?
                                    למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                                    מבקשת?
                                    מייחלת?
                                    הוא כאן! הוא נמצא!
                                    תפני אליו,אהובה!
                                    אותך הוא אוהב,
                                    חיבוק הוא גם שולח
                                    ולא בורח!
                                    זאת את הבורחת!
                                    השוכחת,
                                    שהוא לא-אשם.
                                    אלה הוא-ה'
                                    שאותך הוא הכי אוהב
                                    ❤️❤️❤️

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1853

                                      ואני מנקה את הלב
                                      מכל הזוהמה
                                      לא רק את האבק
                                      אלא מהרע
                                      מכל מה שמרחיק אותי
                                      ומכל מה ששובר
                                      מכל מה שמוריד אותי
                                      וגורם לי למשבר
                                      משבר באמונה
                                      משבר בטהרה
                                      כישלון בניקיות
                                      כישלון בפנימיות
                                      ניקיון הלב
                                      משירים שנכנסים אליו
                                      ומושכים אותי אחורה
                                      כדי להיות בלעדיו
                                      בפסח ננקה את הלב
                                      כי זה יסוד חשוב
                                      לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                      אבל כדי בתשובה לשוב
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט טותיייי

                                        ואני מנקה את הלב
                                        מכל הזוהמה
                                        לא רק את האבק
                                        אלא מהרע
                                        מכל מה שמרחיק אותי
                                        ומכל מה ששובר
                                        מכל מה שמוריד אותי
                                        וגורם לי למשבר
                                        משבר באמונה
                                        משבר בטהרה
                                        כישלון בניקיות
                                        כישלון בפנימיות
                                        ניקיון הלב
                                        משירים שנכנסים אליו
                                        ומושכים אותי אחורה
                                        כדי להיות בלעדיו
                                        בפסח ננקה את הלב
                                        כי זה יסוד חשוב
                                        לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                        אבל כדי בתשובה לשוב
                                        טוהר

                                        נוודנ מנותק
                                        נוודנ מנותק
                                        נווד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #1854

                                        אם אתה נהנה
                                        לראות אותי בוכה,
                                        בהנאה.

                                        אם הסבל שלי
                                        עושה לך את זה,
                                        ב*הבה.

                                        אני את שלי
                                        עשיתי.
                                        מיליון פעמים
                                        שניסתי
                                        ללכת אחריך באף על פי.

                                        אף על פי
                                        שכל כך רציתי,
                                        ידעתי שאתה לא רוצה.

                                        אף על פי
                                        שלפעמים טעיתי,
                                        קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                                        אם אתה מרחיק אותי ממך.
                                        יהיה קשה לחזור,
                                        וזו כבר אשמתך.

                                        אני יודע
                                        שאתה יודע
                                        שאני יודע
                                        שאתה אמת
                                        אז למה כל כך מסובך
                                        זה מעלה קנאה במת.

                                        אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הודיה 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1855

                                          אוי אבא
                                          אתה לא יודע
                                          כמה שאני
                                          אוהבת אותך
                                          ומעריכה אותך
                                          ואין לי את הדבר
                                          שהכי יקר לך
                                          להקריב לך
                                          תן לי מילה
                                          תשפוך לי דמעה
                                          אני יקריב לך
                                          את כל עולמי
                                          את כל מה
                                          שיקר לך ולי
                                          אבא
                                          רק תן לי כוחות להמשיך
                                          ולמלאות את החסר
                                          ואני אהיה שליחה
                                          רק שלך
                                          ולמלא את רצונותיך
                                          בלב שלם
                                          מתוך הנשמה
                                          שנתתה לי
                                          שהכל הוא שלך
                                          אני פה בעולם
                                          רק לפאר אותך
                                          ולעשות כרצונך
                                          למרות
                                          שלא כ"כ מצליחה
                                          אבל ממשיכה לנסות
                                          ואקריב לך
                                          את כל עולמי
                                          את כל עולמך
                                          רק תגיד לי
                                          מה הכי יקר לך

                                          מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול