דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1840

    איזה כיף לי
    איזה נעים לי
    הכל מותר לי
    הכל אפשרי לי
    העולם נברא בשבילי
    מותר לי הכל, כי זה שלי...

    איזה כיף לקום בבוקר
    עם תחושה קלה של אושר
    העצב והקושי עולה לי ביוקר
    אבל מסוכן יותר הג'וקר
    אני מול עצמי-בלי יושר
    חיה ת'חיים שלי באובר

    והאמת, אני סתם מקשקשת
    את השטויות שלי אני מטשטשת
    ילדה באריזה חדשה מרשרשת
    חתיכת צבועה ובלי קשר חרשת

    אין לי כח לכללים
    אני חותכת תמיד את הכבלים
    שוחה במים מסוכנים
    קונה הכל בלי מסננים
    רוצה ליפול לפעמים
    וגם מתאדשת בפנים
    והכל מסוכן ומיותר
    אבל מה זה משנה? הכל מותר...

    זה שיר בלי משקל וקצב
    אבל השיר הזה ימצא אצלי קשב
    הוא לא נברא אצלי מהעצב
    אבל הוא לא פחות בגלל זה

    זה שיר שנברא בספונטניות
    מכל מה שבא אלי בניטרליות
    בונה ומפרק בנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת
    וכבר חפר לי הלופ הזה

    איך זה מתאים לי עכשיו... זה שיר שכתבתי פעם:
    זה לא שהיה לי טוב פעם
    זה כן שרע לי עכשיו
    הלב שלי מלא בזעם
    כי אני עדיין באותו המצב

    לקרוא שירים ישנים
    להיזכר בימים שחלפו
    להיזכר בכל הפעמים
    שרציתי טוב והם הסתבכו
    לחלום בלי עתיד ובלי עבר
    ולדעת שהמשהו שלא הייתי, נגמר.

    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1841

      בס"ד
      הכל בסוף עובר
      רק תלמד להתגבר
      החיים הם מסלול לא קל
      עם הזמן אתה תהיה מורגל

      גלים שעולים עליך
      ואתה נאבק
      גשמים שיורדים עליך
      ואתה נחנק

      תדע שאם לא עכשיו אין מתי
      קום ותתחיל לכבוש תיעד
      לך בדרך שתחזיק אותך לעד
      אל תתנגד תחזיק מעמד

      וגם אם הדרך מפותלת
      תזכור, אתה הגיבור בסרט
      תרים עניים לאבא
      הוא יעזור לך הלאה..
      ©

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עדיין לבד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1842

        אם לך קשה פתאום
        לקום מהמיטה
        תזכור שאתה כמו יהלום
        אתה נדיר אתה

        ואם קורה לך אסון
        ואין לך שליטה
        תזכור שאתה שייך לארמון
        ואתה יכול אתה

        אז תן חיוך ותשמח
        היום יפה כל כך
        וגם אם קצת קשה לך
        תזכור תמיד להיות בשמחה
        כי---

        מצווה גדולה להיות בשמחה
        וזה גם יעיל אני מבטיחה
        וזה עמוק יותר וגם מחבר
        והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

        אז תן חיוך ותשמח
        היום יפה כל כך
        וגם אם קצת קשה לך
        לא תזיק טיפה שמחה

        אז תן חיבוק גדול
        ותשיר איתי בקול
        שהכל טוב הכל מחושב
        ואתה סופר כוכב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1843

          מישהו יכול לעזור לי?
          בבחירות שלי.
          בצעדים שלי.
          בקשיים שלי.
          במחשבות שלי.
          טוב אבל
          איבדתי כבר את
          האמון שלי
          באנשים
          ונשאר לי רק
          בה'
          אז אבא
          תן לי כוחות
          ועצות
          לבנות את השביל
          שמיועד רק לי
          שביל שאשמח בו
          שאצליח לעבור
          בו בגדול
          בלי ליפול בדרך
          שביל מיוחד
          אחד כזה רק בשבילי
          בלי מתחרים
          אני רוצה כבר
          את השביל שלי
          את השביל
          שאני חיה
          בדרכו
          ויחייה
          שביל השבילים
          שביל החיים.

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1844

            ציפור
            חדשה
            ירדה לעולם

            ציוץ
            קטן
            נכנס לי ללב

            ילדה טהורה
            עיניים גדולות
            חצתה היום אוקיינוס

            ככה מתחילים חיים.
            ||אחיינית ראשונה😆 ||

            .Confuse them with your silence"
            ".Shock them with your actions

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1845

              זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
              רציתי אז לברוח לשבת מול הים
              מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
              למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
              ישבתי על ספסל מחפש תיעד
              היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
              הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
              את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
              רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
              שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
              צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
              אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
              לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
              וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
              אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
              אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
              מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
              תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
              תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
              כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
              אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
              תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
              סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
              אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
              ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
              לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
              תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
              שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
              טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
              שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
              אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
              אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1846

                הניסיונות לא מפסיקים להגיע
                שום דבר אותי לא מרגיע
                כל דבר בלב שלי נוגע
                מי יכול אותי להרגיע

                אבא אני לבד
                תכלס אין לי אף אחד
                מי יכול לשמוע
                מי יכול איתי לדמוע

                אבא לא כל דבר
                קל להגיד
                אבא לא כל מה שקל
                יכול להציל

                אבא מי יחבק אותי
                מי ישמע אותי
                מי יגן עלי
                מי אוהב אותי

                אבא הלב שלי כבר מרוסק
                כל דבר פה נהיה כמו שק
                שק של הדמעות שלי
                שק של הכאב שבי

                אבא מתי זה יגמר
                אבא מתי תגיע
                אבא מתי תוכל כבר
                אותי להשיע

                אבא אני נגמרת
                אבא אני נשברת
                אבא פעם הייתי חזקה
                היום אני עם לב
                ששורט לי את הנשמה....

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1847

                  הזמן הזה שייך
                  לזמן הרע שלי
                  תמיד הוא כך נמתח
                  וכבר נמאס לי

                  אני סוחבת את עצמי
                  וזה מרגיש קצת מיותר
                  אין בי משהו פנימי
                  הכל התלכלך וכוער

                  אני ריקה בקטע רע
                  תוהה אם יש לי בחירה
                  אתה תקעת אותי כאן
                  וכבר חבל לי על הזמן

                  חשבתי שאני טובה
                  אבל כנראה שטעיתי
                  פעם הייתי קרובה
                  היום אני נכשלתי

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1848

                    המשחק מתחיל.
                    הילד,
                    החמד.
                    עומד וצופה,
                    אך יחס הוא אינו מקבל.
                    רגלי חבריו
                    מדשדשות ורצות,
                    אחרי העגול.
                    והוא מחכה
                    לשימת לב,
                    עולמו שחור.
                    אך להם -אין!
                    חרם?!
                    כפי שזה ניראה
                    אכן.
                    זוהי אמירה.
                    ⚽ ⚽ ⚽

                    גם לכם קורה להתקל בזה??
                    אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                      #1849

                      הרגעים האלו
                      שמשהו בי נשבר
                      מרגישה כאילו
                      העולם הזה נגמר

                      רגעים קצת עצובים
                      שמשהו בי כואב
                      אני בוכה לאלוקים
                      אבל זה לא מרפא את הלב

                      רגעים שאני חושבת
                      שאולי אני סתם מגזימה
                      מה אני כבר עוברת
                      על מה המהומה

                      הרגעים האלו
                      שהכל כל כך קשה
                      חושבת על 'אילו'
                      אבל זה ממש לא מרפא

                      רגעים מבאסים
                      שאין לי עוד מילים
                      להגדיר את התחושה
                      שפועמת בי בפנים

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                        הרגעים האלו
                        שמשהו בי נשבר
                        מרגישה כאילו
                        העולם הזה נגמר

                        רגעים קצת עצובים
                        שמשהו בי כואב
                        אני בוכה לאלוקים
                        אבל זה לא מרפא את הלב

                        רגעים שאני חושבת
                        שאולי אני סתם מגזימה
                        מה אני כבר עוברת
                        על מה המהומה

                        הרגעים האלו
                        שהכל כל כך קשה
                        חושבת על 'אילו'
                        אבל זה ממש לא מרפא

                        רגעים מבאסים
                        שאין לי עוד מילים
                        להגדיר את התחושה
                        שפועמת בי בפנים

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #1850

                        רצוני לעשות רצונך
                        להרגיש אותך
                        להתקרב אליך
                        לדעת שהכול ממך.
                        לא יודעת איך
                        לעשות זאת.
                        מוצאת
                        את עצמי
                        מסתובבת
                        סביב עצמי
                        רוצה להגיע
                        לרצוני
                        הרצון שלי חזק
                        אבא והוא מוחזק
                        אצלי בכל הכח.
                        שוב אומר אותו בקול הכוח
                        רצוני לעשות רצונך.
                        אבא לא הפוך
                        גם אם זה ניראה
                        בכאילו זה אמיתי
                        תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                        טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                        "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #1851

                          בס"ד
                          -תמשיך קדימה-

                          רוצה לעוף, למקום שקט,
                          שארגיש לי קצת טוב.
                          לשפוך לך ת'לב,
                          כי רק אתה יכול להבין 
                          ת'כאב שנמצא בתוכי.
                          אני רוצה רק להתקרב ,
                          אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                          לא, אל תתייאש מהעבר
                          תמשיך קדימה,
                          עם ראש למעלה.
                          אל תביט אחורה, 
                          הוא מרים אותך גבוה.
                          הוא יאיר את דרכך,
                          ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                          גם אחרי כל ההסברים -
                          הצלחתי ליפול.
                          גם שקיבלתי תשובות -
                          בליבי היו עוד שאלות,
                          לא ידעתי כבר מה לעשות.
                          תאיר לי את הלב , 
                          ותרפא בי כל כאב ...
                          ©

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                            #1852

                            ילדונת?
                            מתמודדת?
                            מתבגרת?
                            למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                            מבקשת?
                            מייחלת?
                            הוא כאן! הוא נמצא!
                            תפני אליו,אהובה!
                            אותך הוא אוהב,
                            חיבוק הוא גם שולח
                            ולא בורח!
                            זאת את הבורחת!
                            השוכחת,
                            שהוא לא-אשם.
                            אלה הוא-ה'
                            שאותך הוא הכי אוהב
                            ❤️❤️❤️

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1853

                              ואני מנקה את הלב
                              מכל הזוהמה
                              לא רק את האבק
                              אלא מהרע
                              מכל מה שמרחיק אותי
                              ומכל מה ששובר
                              מכל מה שמוריד אותי
                              וגורם לי למשבר
                              משבר באמונה
                              משבר בטהרה
                              כישלון בניקיות
                              כישלון בפנימיות
                              ניקיון הלב
                              משירים שנכנסים אליו
                              ומושכים אותי אחורה
                              כדי להיות בלעדיו
                              בפסח ננקה את הלב
                              כי זה יסוד חשוב
                              לפעמים זה יהיה קצת כואב
                              אבל כדי בתשובה לשוב
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • טותייייט טותיייי

                                ואני מנקה את הלב
                                מכל הזוהמה
                                לא רק את האבק
                                אלא מהרע
                                מכל מה שמרחיק אותי
                                ומכל מה ששובר
                                מכל מה שמוריד אותי
                                וגורם לי למשבר
                                משבר באמונה
                                משבר בטהרה
                                כישלון בניקיות
                                כישלון בפנימיות
                                ניקיון הלב
                                משירים שנכנסים אליו
                                ומושכים אותי אחורה
                                כדי להיות בלעדיו
                                בפסח ננקה את הלב
                                כי זה יסוד חשוב
                                לפעמים זה יהיה קצת כואב
                                אבל כדי בתשובה לשוב
                                טוהר

                                נוודנ מנותק
                                נוודנ מנותק
                                נווד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                #1854

                                אם אתה נהנה
                                לראות אותי בוכה,
                                בהנאה.

                                אם הסבל שלי
                                עושה לך את זה,
                                ב*הבה.

                                אני את שלי
                                עשיתי.
                                מיליון פעמים
                                שניסתי
                                ללכת אחריך באף על פי.

                                אף על פי
                                שכל כך רציתי,
                                ידעתי שאתה לא רוצה.

                                אף על פי
                                שלפעמים טעיתי,
                                קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                                אם אתה מרחיק אותי ממך.
                                יהיה קשה לחזור,
                                וזו כבר אשמתך.

                                אני יודע
                                שאתה יודע
                                שאני יודע
                                שאתה אמת
                                אז למה כל כך מסובך
                                זה מעלה קנאה במת.

                                אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הודיה 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1855

                                  אוי אבא
                                  אתה לא יודע
                                  כמה שאני
                                  אוהבת אותך
                                  ומעריכה אותך
                                  ואין לי את הדבר
                                  שהכי יקר לך
                                  להקריב לך
                                  תן לי מילה
                                  תשפוך לי דמעה
                                  אני יקריב לך
                                  את כל עולמי
                                  את כל מה
                                  שיקר לך ולי
                                  אבא
                                  רק תן לי כוחות להמשיך
                                  ולמלאות את החסר
                                  ואני אהיה שליחה
                                  רק שלך
                                  ולמלא את רצונותיך
                                  בלב שלם
                                  מתוך הנשמה
                                  שנתתה לי
                                  שהכל הוא שלך
                                  אני פה בעולם
                                  רק לפאר אותך
                                  ולעשות כרצונך
                                  למרות
                                  שלא כ"כ מצליחה
                                  אבל ממשיכה לנסות
                                  ואקריב לך
                                  את כל עולמי
                                  את כל עולמך
                                  רק תגיד לי
                                  מה הכי יקר לך

                                  מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מא1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1856
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #1857

                                      מחלה

                                      השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                                      אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                                      עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                                      לא לחצאים בלי מחיצות
                                      נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                                      אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                                      לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                                      זה ההוד זה היסוד
                                      כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                                      גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                                      היה קשה לדבר על זה בקול
                                      אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                                      אז עכשיו אני יכול

                                      נפשי חולת אהבתך
                                      אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                                      נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                                      חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                                      אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                                      בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                                      אז תתחזק ותתרפק
                                      והיתה לה אהבת עולם

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                        #1858

                                        להתחדש
                                        בכל יום שוב להתרגש,
                                        שבליבי תבער האש
                                        ולא אתייאש

                                        אביב
                                        פריחה מסביב,
                                        יש לי אבא שמקשיב
                                        וכל צעד לי מחשיב

                                        כמו בלבלוב
                                        כך אני בן אהוב-
                                        מתחיל מחדש שוב ושוב
                                        וזה מה שחשוב!!!🌺

                                        חודש טוב ומבורך!
                                        חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                        ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1859

                                          אין לי כבר כוחות
                                          רוצה טיפה להיות.
                                          את עצמי להרגיש
                                          בלי להרעיש
                                          לשבת בשקט, לחלום
                                          על הבית והחום
                                          שאני רוצה לבנות
                                          עניינים ברום עולם
                                          שבמרוץ כך נעלם
                                          משאיר לי אבק
                                          שלועג לי, נאבק
                                          להשאר עלי
                                          להדבק אלי.
                                          אין לי לזה זמן
                                          מוצאת את עצמי כבר מזמן
                                          מבקשת לנוח, להנפש
                                          לעצור את גלגל החיים
                                          המתיש, המהיר
                                          העמוס ברעשים
                                          שלא נותנים לך ללכת.

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול