דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1841

    בס"ד
    הכל בסוף עובר
    רק תלמד להתגבר
    החיים הם מסלול לא קל
    עם הזמן אתה תהיה מורגל

    גלים שעולים עליך
    ואתה נאבק
    גשמים שיורדים עליך
    ואתה נחנק

    תדע שאם לא עכשיו אין מתי
    קום ותתחיל לכבוש תיעד
    לך בדרך שתחזיק אותך לעד
    אל תתנגד תחזיק מעמד

    וגם אם הדרך מפותלת
    תזכור, אתה הגיבור בסרט
    תרים עניים לאבא
    הוא יעזור לך הלאה..
    ©

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ע מנותק
      ע מנותק
      עדיין לבד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1842

      אם לך קשה פתאום
      לקום מהמיטה
      תזכור שאתה כמו יהלום
      אתה נדיר אתה

      ואם קורה לך אסון
      ואין לך שליטה
      תזכור שאתה שייך לארמון
      ואתה יכול אתה

      אז תן חיוך ותשמח
      היום יפה כל כך
      וגם אם קצת קשה לך
      תזכור תמיד להיות בשמחה
      כי---

      מצווה גדולה להיות בשמחה
      וזה גם יעיל אני מבטיחה
      וזה עמוק יותר וגם מחבר
      והכי הכי הכי אותך לאבא מקשר

      אז תן חיוך ותשמח
      היום יפה כל כך
      וגם אם קצת קשה לך
      לא תזיק טיפה שמחה

      אז תן חיבוק גדול
      ותשיר איתי בקול
      שהכל טוב הכל מחושב
      ואתה סופר כוכב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1843

        מישהו יכול לעזור לי?
        בבחירות שלי.
        בצעדים שלי.
        בקשיים שלי.
        במחשבות שלי.
        טוב אבל
        איבדתי כבר את
        האמון שלי
        באנשים
        ונשאר לי רק
        בה'
        אז אבא
        תן לי כוחות
        ועצות
        לבנות את השביל
        שמיועד רק לי
        שביל שאשמח בו
        שאצליח לעבור
        בו בגדול
        בלי ליפול בדרך
        שביל מיוחד
        אחד כזה רק בשבילי
        בלי מתחרים
        אני רוצה כבר
        את השביל שלי
        את השביל
        שאני חיה
        בדרכו
        ויחייה
        שביל השבילים
        שביל החיים.

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • לומדת ללכתל מנותק
          לומדת ללכתל מנותק
          לומדת ללכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1844

          ציפור
          חדשה
          ירדה לעולם

          ציוץ
          קטן
          נכנס לי ללב

          ילדה טהורה
          עיניים גדולות
          חצתה היום אוקיינוס

          ככה מתחילים חיים.
          ||אחיינית ראשונה😆 ||

          .Confuse them with your silence"
          ".Shock them with your actions

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1845

            זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
            רציתי אז לברוח לשבת מול הים
            מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
            למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
            ישבתי על ספסל מחפש תיעד
            היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
            הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
            את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
            רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
            שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
            צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
            אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
            לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
            וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
            אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
            אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
            מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
            תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
            תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
            כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
            אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
            תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
            סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
            אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
            ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
            לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
            תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
            שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
            טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
            שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
            אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
            אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1846

              הניסיונות לא מפסיקים להגיע
              שום דבר אותי לא מרגיע
              כל דבר בלב שלי נוגע
              מי יכול אותי להרגיע

              אבא אני לבד
              תכלס אין לי אף אחד
              מי יכול לשמוע
              מי יכול איתי לדמוע

              אבא לא כל דבר
              קל להגיד
              אבא לא כל מה שקל
              יכול להציל

              אבא מי יחבק אותי
              מי ישמע אותי
              מי יגן עלי
              מי אוהב אותי

              אבא הלב שלי כבר מרוסק
              כל דבר פה נהיה כמו שק
              שק של הדמעות שלי
              שק של הכאב שבי

              אבא מתי זה יגמר
              אבא מתי תגיע
              אבא מתי תוכל כבר
              אותי להשיע

              אבא אני נגמרת
              אבא אני נשברת
              אבא פעם הייתי חזקה
              היום אני עם לב
              ששורט לי את הנשמה....

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1847

                הזמן הזה שייך
                לזמן הרע שלי
                תמיד הוא כך נמתח
                וכבר נמאס לי

                אני סוחבת את עצמי
                וזה מרגיש קצת מיותר
                אין בי משהו פנימי
                הכל התלכלך וכוער

                אני ריקה בקטע רע
                תוהה אם יש לי בחירה
                אתה תקעת אותי כאן
                וכבר חבל לי על הזמן

                חשבתי שאני טובה
                אבל כנראה שטעיתי
                פעם הייתי קרובה
                היום אני נכשלתי

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1848

                  המשחק מתחיל.
                  הילד,
                  החמד.
                  עומד וצופה,
                  אך יחס הוא אינו מקבל.
                  רגלי חבריו
                  מדשדשות ורצות,
                  אחרי העגול.
                  והוא מחכה
                  לשימת לב,
                  עולמו שחור.
                  אך להם -אין!
                  חרם?!
                  כפי שזה ניראה
                  אכן.
                  זוהי אמירה.
                  ⚽ ⚽ ⚽

                  גם לכם קורה להתקל בזה??
                  אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                    #1849

                    הרגעים האלו
                    שמשהו בי נשבר
                    מרגישה כאילו
                    העולם הזה נגמר

                    רגעים קצת עצובים
                    שמשהו בי כואב
                    אני בוכה לאלוקים
                    אבל זה לא מרפא את הלב

                    רגעים שאני חושבת
                    שאולי אני סתם מגזימה
                    מה אני כבר עוברת
                    על מה המהומה

                    הרגעים האלו
                    שהכל כל כך קשה
                    חושבת על 'אילו'
                    אבל זה ממש לא מרפא

                    רגעים מבאסים
                    שאין לי עוד מילים
                    להגדיר את התחושה
                    שפועמת בי בפנים

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                      הרגעים האלו
                      שמשהו בי נשבר
                      מרגישה כאילו
                      העולם הזה נגמר

                      רגעים קצת עצובים
                      שמשהו בי כואב
                      אני בוכה לאלוקים
                      אבל זה לא מרפא את הלב

                      רגעים שאני חושבת
                      שאולי אני סתם מגזימה
                      מה אני כבר עוברת
                      על מה המהומה

                      הרגעים האלו
                      שהכל כל כך קשה
                      חושבת על 'אילו'
                      אבל זה ממש לא מרפא

                      רגעים מבאסים
                      שאין לי עוד מילים
                      להגדיר את התחושה
                      שפועמת בי בפנים

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #1850

                      רצוני לעשות רצונך
                      להרגיש אותך
                      להתקרב אליך
                      לדעת שהכול ממך.
                      לא יודעת איך
                      לעשות זאת.
                      מוצאת
                      את עצמי
                      מסתובבת
                      סביב עצמי
                      רוצה להגיע
                      לרצוני
                      הרצון שלי חזק
                      אבא והוא מוחזק
                      אצלי בכל הכח.
                      שוב אומר אותו בקול הכוח
                      רצוני לעשות רצונך.
                      אבא לא הפוך
                      גם אם זה ניראה
                      בכאילו זה אמיתי
                      תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                      טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                      "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #1851

                        בס"ד
                        -תמשיך קדימה-

                        רוצה לעוף, למקום שקט,
                        שארגיש לי קצת טוב.
                        לשפוך לך ת'לב,
                        כי רק אתה יכול להבין 
                        ת'כאב שנמצא בתוכי.
                        אני רוצה רק להתקרב ,
                        אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                        לא, אל תתייאש מהעבר
                        תמשיך קדימה,
                        עם ראש למעלה.
                        אל תביט אחורה, 
                        הוא מרים אותך גבוה.
                        הוא יאיר את דרכך,
                        ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                        גם אחרי כל ההסברים -
                        הצלחתי ליפול.
                        גם שקיבלתי תשובות -
                        בליבי היו עוד שאלות,
                        לא ידעתי כבר מה לעשות.
                        תאיר לי את הלב , 
                        ותרפא בי כל כאב ...
                        ©

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #1852

                          ילדונת?
                          מתמודדת?
                          מתבגרת?
                          למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                          מבקשת?
                          מייחלת?
                          הוא כאן! הוא נמצא!
                          תפני אליו,אהובה!
                          אותך הוא אוהב,
                          חיבוק הוא גם שולח
                          ולא בורח!
                          זאת את הבורחת!
                          השוכחת,
                          שהוא לא-אשם.
                          אלה הוא-ה'
                          שאותך הוא הכי אוהב
                          ❤️❤️❤️

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1853

                            ואני מנקה את הלב
                            מכל הזוהמה
                            לא רק את האבק
                            אלא מהרע
                            מכל מה שמרחיק אותי
                            ומכל מה ששובר
                            מכל מה שמוריד אותי
                            וגורם לי למשבר
                            משבר באמונה
                            משבר בטהרה
                            כישלון בניקיות
                            כישלון בפנימיות
                            ניקיון הלב
                            משירים שנכנסים אליו
                            ומושכים אותי אחורה
                            כדי להיות בלעדיו
                            בפסח ננקה את הלב
                            כי זה יסוד חשוב
                            לפעמים זה יהיה קצת כואב
                            אבל כדי בתשובה לשוב
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • טותייייט טותיייי

                              ואני מנקה את הלב
                              מכל הזוהמה
                              לא רק את האבק
                              אלא מהרע
                              מכל מה שמרחיק אותי
                              ומכל מה ששובר
                              מכל מה שמוריד אותי
                              וגורם לי למשבר
                              משבר באמונה
                              משבר בטהרה
                              כישלון בניקיות
                              כישלון בפנימיות
                              ניקיון הלב
                              משירים שנכנסים אליו
                              ומושכים אותי אחורה
                              כדי להיות בלעדיו
                              בפסח ננקה את הלב
                              כי זה יסוד חשוב
                              לפעמים זה יהיה קצת כואב
                              אבל כדי בתשובה לשוב
                              טוהר

                              נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                              #1854

                              אם אתה נהנה
                              לראות אותי בוכה,
                              בהנאה.

                              אם הסבל שלי
                              עושה לך את זה,
                              ב*הבה.

                              אני את שלי
                              עשיתי.
                              מיליון פעמים
                              שניסתי
                              ללכת אחריך באף על פי.

                              אף על פי
                              שכל כך רציתי,
                              ידעתי שאתה לא רוצה.

                              אף על פי
                              שלפעמים טעיתי,
                              קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                              אם אתה מרחיק אותי ממך.
                              יהיה קשה לחזור,
                              וזו כבר אשמתך.

                              אני יודע
                              שאתה יודע
                              שאני יודע
                              שאתה אמת
                              אז למה כל כך מסובך
                              זה מעלה קנאה במת.

                              אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1855

                                אוי אבא
                                אתה לא יודע
                                כמה שאני
                                אוהבת אותך
                                ומעריכה אותך
                                ואין לי את הדבר
                                שהכי יקר לך
                                להקריב לך
                                תן לי מילה
                                תשפוך לי דמעה
                                אני יקריב לך
                                את כל עולמי
                                את כל מה
                                שיקר לך ולי
                                אבא
                                רק תן לי כוחות להמשיך
                                ולמלאות את החסר
                                ואני אהיה שליחה
                                רק שלך
                                ולמלא את רצונותיך
                                בלב שלם
                                מתוך הנשמה
                                שנתתה לי
                                שהכל הוא שלך
                                אני פה בעולם
                                רק לפאר אותך
                                ולעשות כרצונך
                                למרות
                                שלא כ"כ מצליחה
                                אבל ממשיכה לנסות
                                ואקריב לך
                                את כל עולמי
                                את כל עולמך
                                רק תגיד לי
                                מה הכי יקר לך

                                מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1856
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #1857

                                    מחלה

                                    השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                                    אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                                    עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                                    לא לחצאים בלי מחיצות
                                    נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                                    אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                                    לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                                    זה ההוד זה היסוד
                                    כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                                    גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                                    היה קשה לדבר על זה בקול
                                    אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                                    אז עכשיו אני יכול

                                    נפשי חולת אהבתך
                                    אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                                    נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                                    חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                                    אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                                    בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                                    אז תתחזק ותתרפק
                                    והיתה לה אהבת עולם

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                      #1858

                                      להתחדש
                                      בכל יום שוב להתרגש,
                                      שבליבי תבער האש
                                      ולא אתייאש

                                      אביב
                                      פריחה מסביב,
                                      יש לי אבא שמקשיב
                                      וכל צעד לי מחשיב

                                      כמו בלבלוב
                                      כך אני בן אהוב-
                                      מתחיל מחדש שוב ושוב
                                      וזה מה שחשוב!!!🌺

                                      חודש טוב ומבורך!
                                      חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                      ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1859

                                        אין לי כבר כוחות
                                        רוצה טיפה להיות.
                                        את עצמי להרגיש
                                        בלי להרעיש
                                        לשבת בשקט, לחלום
                                        על הבית והחום
                                        שאני רוצה לבנות
                                        עניינים ברום עולם
                                        שבמרוץ כך נעלם
                                        משאיר לי אבק
                                        שלועג לי, נאבק
                                        להשאר עלי
                                        להדבק אלי.
                                        אין לי לזה זמן
                                        מוצאת את עצמי כבר מזמן
                                        מבקשת לנוח, להנפש
                                        לעצור את גלגל החיים
                                        המתיש, המהיר
                                        העמוס ברעשים
                                        שלא נותנים לך ללכת.

                                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1860

                                          לפעמים הכל מבלבל
                                          ואת לא רוצה להישבר
                                          מרגישה חזקה בתוך הלב
                                          ומבחוץ מרגישה את הכאב
                                          הרבה שאלות ותהיות
                                          מה רצית רק תשובות
                                          הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                                          אך מעט מאד שזה קורה
                                          וכל מה שרצית
                                          וכל מה שחלמת
                                          רק מחצית
                                          מימה שקיבלת
                                          ולמה שואלת את עצמך
                                          בכל לילה במיטה
                                          הרי רק בזכותך
                                          עלית במדרגה
                                          ואחרי כל השברים
                                          וכל המשברים
                                          את שואלת את עצמך
                                          למה החיים שלך
                                          טו מאצ מסובכים?
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול