דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הללויהה מנותק
    הללויהה מנותק
    הללויה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #616

    דלקת גרון
    עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

    הראש כואב והעניים דוקרות
    במוח תמונות שרצות וחוזרות
    אין הגיון זה יותר כמו צורות

    אני שונא את כל העולם
    כמובן שגם גופי בכללם
    במוחי שוכן שד והלב נעלם

    [פזמון]
    הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
    הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
    הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
    הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

    כוס תה מעורבבת בדבש
    מחית של לימון בפה מיובש
    שקוע כולי במה אני חש

    ואמא אומרת שפעת לגבר
    גורמת לכתוב צוואה ומעבר
    כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
    [פזמון]
    הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
    הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
    הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
    הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #617
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
        #618
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
          #619

          שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

          אוקראינה רוסיה
          עם נגד עם
          עם אחד
          שפה אחת
          מה להם להילחם
          אויבים אחת לשניה
          שותפות לשנאה ולאיבה
          רחוק מן העין רחוק מן הלב
          מה לנו לקחת ללב
          אבל זאת רק מראה
          להתמודדות בדרך זרה
          יש שפה אחת
          אבל אויבים הם
          אין הסכם שלום
          מוציאים את הארטילריה
          מפגיזים ללא מטרה
          מילים וחרבות
          נהפכות לתרבות
          אנחנו אבל לא כמוהם
          צרכים לאהוב ולקרב
          כל אח ורחוק
          לא להפנות גב ולהרחיק
          לחבק ולהכיל
          וללמד על יופי היהדות
          ככה לא ישנאו אותנו
          ונאיר לכול העולם
          באהבה ואחווה
          ויבוא השלום
          במהרה בימינו אמן

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #620

            חיוך
            קם בבוקר
            ליבי מתמלא באושר
            רואה רק טוב
            מרגיש קרוב

            החיים אחרת
            השגרה נשמרת
            הטבע מחייך
            הכל הולך

            חיוך
            שים אותו על פניך
            פתאום תראה את כל קרוביך
            מחייכים אליך

            חיוך
            החיים יפים
            אנשים מאושרים
            משמחה לא מפסידים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #621

              מה שהיה היה

              נמאס לי להיזכר
              מה היה בעבר
              אין לי כח לפחד
              שמשהו אצלי נשאר

              אני יודעת שהשתניתי
              התקדמתי והצלחתי
              אני יודעת שהתעליתי
              התגברתי וצמחתי

              אבל עדיין כשאני נזכרת
              במקרים שהיו
              אני עדיין מפחדת
              שהם עוד יחזרו

              אומרים שגלגל חוזר בעולם
              והמקרים אלי יחזרו
              לא בא לי אותם
              רוצה שיעלמו

              רוצה כמו בת יענה
              לטמון הראש בחול
              להתעלם ממה שהיה
              לשכח מהכל

              אבל יודעת שאין ברירה
              אני חייבת לחיות את חיי
              אחרי הכל מה שהיה היה
              והעתיד עוד לפני

              אני צריכה להתגבר
              לסלוח לעבר
              כשאצליח-הכל יגמר
              כי מה שהיה-נגמר

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ר מנותק
                ר מנותק
                רחל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #622
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #623

                  כל היום רק בא לי
                  בא תהיה ראלי
                  כל הזמן נראה לי
                  רק חושב שרע לי

                  כל הזמן הוא רוצה
                  אף פעם לא שווה
                  מה שלא תעשה
                  המציאות לא תשתנה

                  סיפוק שלא נגמר
                  לא חושב על המחר
                  רוצה כל היום
                  חי בתוך חלום

                  תבין הכל חולף
                  זמן יקר אתה שורף
                  אז עכשיו תעצור
                  לפני שתיפול לבור

                  תאווה זה בלי סוף
                  בסוף הכל יחלוף
                  עת לעצור
                  זמן לחזור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #624

                    בס"ד
                    "קריעת ים סוף"
                    יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                    מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                    מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                    מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                    התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                    מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                    רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                    יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                    כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                    אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                    תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                    מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • HHKKKKH מנותק
                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKK
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                      #625

                      בס''ד
                      ''אבא''
                      בית 1:
                      יש ימים שמחים
                      ויש ימים עצובים
                      ויש ימים שמתפזרים

                      פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                      יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                      תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                      שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                      בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                      כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                      לא מבין מה רוצים ממני,

                      פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                      יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #626

                        התקדמות
                        ונפילה
                        צעד קדימה
                        ופתע כניעה
                        תגידי לא נמאס לך
                        להיות כ"כ...
                        נעולה???

                        צעד קדימה
                        נסיגה
                        שתי צעדים אחורה
                        למיטה
                        אין מצב
                        עד שלבן
                        פתאום מגיע השטן

                        ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                        כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                        ודי כבר נמאס
                        איך הזמן טס
                        זה לא נתפס לי בשכל
                        שאני עדיין תקועה בזבל

                        ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                        ואני ממנו עסוקה בלברוח
                        רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                        די!!!
                        נמאס לי כבר מהזיוף!
                        רוצה הכל-חשוף!!!

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #627
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • HHKKKKH HHKKKK

                            בס''ד
                            ''אבא''
                            בית 1:
                            יש ימים שמחים
                            ויש ימים עצובים
                            ויש ימים שמתפזרים

                            פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                            יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                            תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                            שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                            בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                            כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                            לא מבין מה רוצים ממני,

                            פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                            יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #628

                            @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                              #629

                              @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              בס''ד
                              

                              ''לראות טוב''
                              יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                              אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                              אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                              באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                              ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                              בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                              ובבוא היום תמצאנו
                              באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                              לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                              אשאר קר-מה יוסיף?

                              תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                              גדול הוא מי שדואג לקטן
                              עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                #630

                                את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                                הלילה מתגשם לו
                                החלום שכה חיכית לו
                                ברכה כעת יורדת
                                כשלחופה את נכנסת
                                ואין הזדמנות יותר טובה
                                לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                                בנגינת חופה
                                את צועדת להתחלה חדשה
                                זה יומך הגדול
                                למולך יתגמד הכל
                                בואי כלה , בואי כלה
                                תוך אמוני עם סגולה

                                היום הזה החליט בורא עולם
                                להשלים חצויות לבנין עדי עד
                                מלאכים אותך מברכים
                                השמים בשבילך פתוחים
                                כי זה היום וזה העת
                                רק שלך

                                מהשבר- גדלים
                                מהקושי- מתבגרים
                                עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #631

                                  איך כולם מצליחים
                                  ורק אני גרוע
                                  וכולם מתקדמים
                                  ורק אני תקוע

                                  אף פעם לא מצליח
                                  מושכים אותי מתחת לשטיח
                                  נופל, בקושי קם
                                  לא מתקדם אף פעם

                                  אולי יש תקווה
                                  נתחיל מהתחלה
                                  חזק, לא מתיאש
                                  הצלחה רק מבקש

                                  הכל מתחיל לרוץ
                                  נהיה תלמיד חרוץ
                                  ההצלחה מתחילה לצוץ
                                  והכשלונות יצאו לבחוץ

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                                    #632

                                    זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                                    עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                                    את הגאולה לנו הקריב
                                    לא כמו גלעד קריב
                                    כן צריך משיח
                                    כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                                    ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                                    לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                                    אז בא נקום
                                    כן!! לא נתבייש לקום
                                    כי המשיח כבר כאן
                                    מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                                    עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                                    ראש השנה:
                                    כולם מתכוננים ליום הקובע
                                    ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                                    כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                                    וכעבור היום כולם נרגעים
                                    סוכות
                                    מחכים לה תמיד לבנות
                                    את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                                    כשזה בנוי מתכוננים
                                    וכשזה לא מצפים
                                    חנוכה!
                                    מי לא אוהב את חג
                                    החנוכה המיוחד
                                    שבו מדליקים מנורות
                                    אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                                    אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                                    ט'ו בשבט
                                    זה זמן חג האילנות
                                    אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                                    אוכלים פירות מתוקים
                                    ומקווים של יהיו חמוצים!
                                    פורים
                                    היום פורים יום גדול ליהודים
                                    הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                                    ואנחנו טיפה מתעצבנים
                                    על טיפול בשיניים
                                    פסח!
                                    מנקים כול חריץ
                                    מקווים של יחמץ
                                    אוכלים את המצות
                                    ומקווים ששנה הבאה
                                    בירושלים הבנויה
                                    ל'ג בעומר
                                    אוספים קרשים
                                    מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                                    את כל הסובבים
                                    מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                                    יותר מכל שנה במירון
                                    וידליקו גם בחברון
                                    שבועות
                                    מחכים לו הילדים בעיקר
                                    כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                                    ערים כל הלילה ולומדים
                                    רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                                    ולהרבות בלימוד כפליים
                                    לאכול חלבי זכר לנס
                                    כן זה כולל גם כפה נס!


                                    קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                                    מוח שליט על הלב

                                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #633

                                      שוב עבר לו יום
                                      בסימן גדול של הצלחה
                                      גם אם בת'כלס
                                      הייתי היום קצת חמומה...

                                      שוב הגיע לילה
                                      וצריך לישון
                                      בעיניים שלי כבר
                                      בקושי רואים את האישון...

                                      מחר יש יום חדש
                                      ואני תקווה ממש
                                      שד' לי יעזור
                                      ויהיה לי-יום של אור!!!

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #634

                                        בס''ד
                                        מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                                        כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                                        תפסיק לחשוב יותר מדאי
                                        קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                                        אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                                        יהודי אתה מה לך שם
                                        גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                                        חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                                        חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                                        שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                                        שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                                        להתקדש בתוכה,

                                        שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                                        אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                                        גם עכשיו בשעת מלחמה
                                        זה האות משמים כי הגיע הזמן
                                        משיח צדקנו ממתין רק לך
                                        רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                                        אני לא ירושלמי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #635

                                          לך ישר
                                          אל תתבלבל
                                          גם אם החושך על האור גובר
                                          ורק פנס אחד נשאר

                                          גם אם קר
                                          והיאוש עליך סגר
                                          וגם אם אותך זה שבר
                                          ונראה שהכל עצר

                                          רוץ קדימה
                                          בלי פחד
                                          כנס פנימה
                                          תמשיך ותצעד

                                          בלי ספקות
                                          תמשיך לכתוב
                                          בלי דאגות
                                          בסוף יהיה טוב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול