דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
    #857

    במבט לאחור
    על כל מה שהיה
    רוצה לחזור
    אל אותה התקופה
    בה תום של ילדות
    משתקף מפנינו
    בלי שום טעות
    אור נשפך מעינינו
    כמה הייתי מוכן לשלם
    לחזור אל אותם רגעים
    בהם העולם היה לי שלם
    לא הכרתי את החיים......
    מסתובב מסתקרן
    רוצה רק לדעת
    מפניי אור קורן
    בשמיים לגעת
    אם רק אחזור לרגע
    אל התקופה המתוקה
    בלי כל הידע
    אל צחוק שבקע
    בשמחה אמיתית
    ואושר צרוף
    של ילד קטן
    שרוצה רק לעוף
    עם משובה ילדותית
    שגרמה לחיוך
    גדול אמיתי
    לא קטן ומעוך.....
    עם עיניים בורקות
    ומרץ נעורים
    בשנים כה מתוקות
    רוצה לחזור לאותם ימים
    הלוואי ונזכה באמת
    לחזור לתקופה
    בה לא טעמנו טעמו של חטא
    תקופה כה יפה,

    מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מיתרמ מנותק
      מיתרמ מנותק
      מיתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
      #858

      סוף סוף מצאתי את הדרך
      מצאתי את השביל
      שאל בית המלך
      אותי הוא יוביל

      רק אשא תפילה
      שתמיד בו אצעד
      שלא אדע שום נפילה
      ויותר לא אמעד

      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #859

        לילה.
        שקט שמתמשך.
        דממה מהדהדת.

        אפילה.
        חושך שמערפל.
        מסך שחור מעמעם.

        בדידות.
        כשכולם נעלמים.
        נמצא רק עם עצמי.

        זה הזמן,
        בו אוכל להביט אלי פנימה.
        להכיר עוד לעומק. להיבנות.

        שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • זברהז מנותק
          זברהז מנותק
          זברה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
          #860

          כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


          געגוע.
          למה שהיה,
          ונגמר.
          זיכרון שעדיין,
          נשמר.
          כבר שבוע.
          הלב מתעקש,
          להרעיש.
          הדף מתקשקש,
          מתיש...

          געגוע.
          רק עוד פעם,
          לחזור,
          קצת לדבר,
          לסגור.
          לא רגוע,
          הראש חושב,
          מבלבל.
          הזמן לא עוזב,
          מתסכל...

          ומנגינה שמתפזרת,
          בשקט... נוגעת.
          עוד רגש שוזרת,
          אני, מ ת ג ע ג ע ת...

          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #861

            כעת נשמע צליל דק
            של הקשת מקלדת
            חדר חשוך
            ואור מסך.

            ועל עיניים עייפות
            תמונה עומדת
            מילים מרצדות
            על המחשך

            ראש חסר חלום
            ושאיפה בודדת
            של ילד ער
            בשעה עייפה

            ובחוץ- הלילה
            והרוח מרקדת
            ריקודה עדין
            יחפה

            ועוד רגע קט
            והעין נעצמת
            והחלום יביאהו ימה

            והנה כמעט
            הריאה נושמת
            משֹיחה ללב "נומה"

            האצבעות מקלידות
            והרגל נרדמת
            הוא ער, ולבו ישן

            רחוק מדם שה
            על מזוזת הבית
            רחוק מן ההר העשן

            ובגדיו הדלוחים
            על גופו מונחים
            וגופו על נפשו
            בכבדות

            וקרעים וטלאים
            ושריטות ופצעים
            על ליבו וראשו
            לעדות

            על קול מים זכים
            ויערות רחוקים
            ודשא רווי אגלי טל

            ולילות וימים
            היינו כחולמים
            וזכרם לעד לא יבוטל
            .

            אז היה, הזיה
            ובלילה חשוך
            אור מסך
            כבה.

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #862

              נפלאות הבורא
              בשמיים יש מלא עננים
              ובראש מחשבות
              רוצה להרפות מכל העניינים
              רק להביט ולראות
              את נפלאות הבורא
              ולהרגיש
              איך כל מה שקורה
              לכל איש ואיש
              זה רק ממנו הוא האבא
              ואם שכחנו נזכור להבא
              שהשם אחד
              תמיד איתנו
              לא משאיר אף אחד לבד
              הוא אבינו
              אז קח אויר ותתעודד
              תרפה ותעצור
              בוא אחי ותתמודד
              כי יש מי שיעזור
              תביט אל השמיים ותראה
              איך הכל מנפלאות הבורא

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • יעל ק.י מנותק
                יעל ק.י מנותק
                יעל ק.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #863

                נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                אני ואתה:

                כל אחד ודמותו
                המרצדת מול עיניו 
                כל אחד ונרו
                והאיש שהוא מתגעגע איליו

                כל אדם ותפילתו
                לאיש שהיה ונעלם
                כל אדם ותשוקתו
                לראותו רק עוד פעם

                כל אדם וזכרונו
                המתעתע מולו תדיר
                הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                כשהיינו אז בעיר,

                כל אדם ושתיקתו
                מול דרך העולם
                כל אדם וזכותו 
                לכאוב עד דמעות בלי טעם

                כל אדם וקברו
                ומצבת האבן שעליו
                כל אחד ומתו
                שמתאגדים כולם עכשיו

                ובור גדול נפער
                ולשם כל הדמויות פניהן
                זה המקום שעדיין לא נשבר
                זה כוח היכולת להתבונן

                במה שהיה ועבר
                ובמה שזועקת כל עין
                זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                זה הביחד שיוצר יש מאין---


                יעל#

                יש דלת, ויש חלון,
                ויש חור גדול שאין לו שם,
                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                19
                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #864

                  שיר על יום הזיכרון!


                  היום זה יום זכר
                  ולא אמור להיות
                  שינוי של עמידה
                  בין חרדים לחילונים
                  אפילו בצפירה
                  נקרא פרקי תהילים
                  נקווה לימים יותר טובים
                  את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                  כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                  והכל זה עבורינו
                  אפ' כשזה נראה נגדינו


                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #865

                    השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                    לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                    השם בשמים מפרנס כל יצורים
                    לא מעניין אותו איך אתם נראים
                    אם נבין את זה ונפנים
                    שלא המראה ולא המקום קובעים
                    רק את הלב אוהב אלוקים
                    אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                    אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #866

                      זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                      זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                      אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                      מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                      מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                      מישהו שעלי רק רוצה להגן
                      וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                      כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #867

                        "עצמאות"
                        רק אני לבד אני יכול
                        אני רוצה כמו גדול
                        לא רוצה לא ביקשתי
                        לא צריך על תעזרו לי

                        צריכים אתם כולכם לדעת
                        אני מושלם ויהיה לעד
                        גם אם אני חסר
                        לא אספר אחביא אסתתר

                        רציתי לספר לך חבר
                        מושלם יש רק בעולם אחר
                        לבקש עזרה זאת לא בושה
                        בדיוק להפך זאת גבורה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                          #868

                          מפתח:

                          אם זה היה בידי
                          אולי הייתי שמח כל הזמן
                          אבל זה הולך לצידי
                          ואני רק שואל עד מתי ולאן

                          מולי יש חרב
                          ואני מחפש לי מחבוא
                          אף לעת ערב
                          מחכה לאנדרנלין שיבוא

                          כבר נגמרו הכוחות
                          אזלו המילים
                          עושה שוב טעויות
                          בוכה ת'חיים
                          מתחיל עם הלילות
                          שורף ת'ימים
                          מייצר עוד שאלות
                          מסתיר ת'פנים
                          כבר אין מה לעשות
                          אז איפה אלוקים?????

                          אם הייתי טיפה חכם
                          זה היה אחרת
                          אולי בכל זאת הייתי קם
                          ומחליף אדרת

                          כרגע אני בורח
                          לא יודע לאן
                          מחפש את המפתח
                          וגומר על הזמן...

                          --

                          מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                          ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                          תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                          @אייצ'ית...

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            מפתח:

                            אם זה היה בידי
                            אולי הייתי שמח כל הזמן
                            אבל זה הולך לצידי
                            ואני רק שואל עד מתי ולאן

                            מולי יש חרב
                            ואני מחפש לי מחבוא
                            אף לעת ערב
                            מחכה לאנדרנלין שיבוא

                            כבר נגמרו הכוחות
                            אזלו המילים
                            עושה שוב טעויות
                            בוכה ת'חיים
                            מתחיל עם הלילות
                            שורף ת'ימים
                            מייצר עוד שאלות
                            מסתיר ת'פנים
                            כבר אין מה לעשות
                            אז איפה אלוקים?????

                            אם הייתי טיפה חכם
                            זה היה אחרת
                            אולי בכל זאת הייתי קם
                            ומחליף אדרת

                            כרגע אני בורח
                            לא יודע לאן
                            מחפש את המפתח
                            וגומר על הזמן...

                            --

                            מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                            ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                            תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                            @אייצ'ית...

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #869
                            פוסט זה נמחק!
                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              פוסט זה נמחק!

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #870

                              @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              אז איפה אלוהים?????

                              מה זה השאלה הזאת??

                              הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                              אבל זה לא המקום המתאים.

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #871

                                ארבעת השירים הנ"ל נכתבו בהשראת המצב (הוספתי עוד 3 של חברות)
                                כותבות- גאולה בלב 🤞 😍
                                קצת ארוך , אבל שווה קריאה!

                                זהו, נמאס
                                לא רוצה לבכות עוד מכאב .
                                לדעת מכל מה שהולך.
                                אני רגישה , זה נשבר מהר
                                כמה סטירות אפשר לקבל-
                                ועוד מבלי להתעורר? 
                                המצב פה רק מתחרפן .
                                לחשוב על הילדים הקטנים
                                 שב'רחובות..
                                על הלב שפועם שם- ללא הפסקות!


                                קרה מקרה כל כך כואב
                                הלב מסרב לעכל
                                לא נתפס לנו
                                איך זה קרה לנו
                                צרחות בהלות
                                אמבולנסים משטרות
                                המחבלים ברחו
                                בלי בושה ליערות
                                המסוקים באויר
                                לנסות לתופסם
                                את הרשעים האלה
                                ימח שימם
                                כל זה קרה
                                דווקא ביום העצמאות
                                דווקא ביום שבו
                                יש חגיגות
                                לא סתם זה קרה היום
                                אנשים חוגגים
                                ושוכחים את אלוקים
                                שוכחים שנפטרו
                                עשרים וארבע אלף תלמידים
                                ובכל זאת שמים מוזיקה ושירים
                                לא סתם הפיגוע היה בפארק
                                שמה היה את החגיגות והריקודים
                                לכל כדור יש כתובת
                                הכל מכוון מלמעלה
                                בורא עולם מעורר אותנו
                                שנעשה תשובה שנחזור
                                אליו הוא מחכה לנו
                                הוא רוצה לגאול אותנו
                                בשביל זה אנחנו צריכים
                                רק תפילות והלוואי שנשמע
                                רק בשורות טובות❤❤


                                פיגועים, אסונות
                                איבוד דם כמו דמעות
                                אנו מאבדים מהמשפחה
                                אחים בלב היהודי
                                בעקבות כל הצרות
                                כמה קרוב זה יכול להיות
                                לא דימיינתי
                                תמיד בירושלים והשטחים זה יכול לקרות
                                כך שמעתי
                                תמיד חשבתי שזה רחוק מכל מה שאני מכירה
                                ועד להיות לשעה 8 וחצי בלילה
                                כשהמקרה קרה
                                אז כע זה נורא לדעת שאנחנו לא רואים סימנים
                                סימנים מאבא שאותם אנו מפספסים
                                מעבירים הלאה כחלק מהשגרה
                                ושוכחים שלכל מקרה יש מטרה
                                מטרה שאנו צריכים להבין
                                מטרה שצריכה לחדור לבפנים
                                ואנו כהרגלנו
                                ממשיכים בשגרת חיינו
                                זה נורא להכיר את מי שאבד
                                לדעת שאיתנו הוא כבר לא יהיה לעד
                                לדעת שהוא נפטר ע"י השונאים
                                ע"י בני עשיו הערורים
                                שאין להם כל טיפת לב ורגשות
                                רק הרג, חנק ורק אלא המחשבות
                                לעשות פיגוע ירי, או לינץ'
                                העיקר להרוג
                                וכן זה ממש כואבב לדעת שאנו לא מבינים
                                לא סתם קרו כל הפיגועים
                                ירושלים, חדרה
                                בני ברק, ובאר שבע
                                עכשיו עוד נקודה חדשה סומנה
                                אלעד
                                לאיפה נגיע עם כל הצרות?
                                עד מתי נתמודד עם כל האסונות?
                                איך אנחנו לא שמים לב לסימנים?
                                ולמה אחרי יום מהאסון נשארים אדישים?
                                ממשיכים בחיים
                                ושוכחים שיש אבא
                                ושהכל כתוב מלמעלה
                                הוא מכתיב לנו מה יקרה
                                ואנחנו בובות על חוטים
                                עושים את מה שהוא רוצה
                                אז בואו נחשוב קצת יותר עמוק
                                בואו נרגיש את זה קרוב! לא רחוק
                                נתפלל לאבא שבשמיים
                                ונבקש ממנו שיעזור משמיים
                                שיעזור לנו ללכת בדרך הנכונה
                                שיעזור לנו להתמודד ויביא תגאולה
                                שיעזור לנו עם הנסיונות הרבים
                                ושיעזור לנו לעובדו לאורך כל השנים
                                בלי שאלות
                                בלי טענות
                                רק לעבוד אותו! את אבא שלנו
                                הוא אוהב, ותמיד שומר עלינו
                                הוא גורם לאושר ולשמחה
                                או להפך לעצב והבכיה
                                ואסור לשכוח שהכל לטובה
                                גם אם מרגיש רע ואין תקוה
                                אסור לשכוח וחובה לזכור
                                אם נאמין באבא את הכל נעבור.


                                משמחה לאבלות
                                עד מתי הגלות
                                רוצים גאולה
                                במהרה
                                שנצא מעבדות
                                לעצמאות
                                עוד חג נהפך לזיכרון
                                עוד יום שנהפך לשחור
                                רק אתמול היינו בדיכאון
                                ועכשיו המשך לזיכרון
                                עד מתי הצרות
                                עד מתי הבכיות
                                יתומים ואלמנות
                                כמות הדמעות
                                די אבא בבקשה
                                די אבא רוצים גאולה
                                רוצים משיח
                                שכבר יצמיח
                                את כולם
                                את העולם
                                מתחננים אבא
                                בוכים בזעקה
                                שחורה
                                מזעקה של הלב
                                די לכאב
                                מתחננים
                                משוועים
                                לעזרתך
                                אין עוד מלבדך
                                אנו יודעים
                                רוצים לעבוד אותך רק בשמחה
                                רק בצהלה
                                לא במרה שחורה
                                לא בעצבות
                                רק שמחה
                                ועצמאות...

                                חברים חייבים להתעורר!!
                                נמאס לשמוע על כל הזוועות שהולכות. כואב😥 😥
                                כל יום שעובר ואנחנו בחיים, בריאים, זה מתנה ענקית מאלוקים!
                                שכל אחד יעשה משו קטן , יקריב מעצמו למען האחר , כדי שנהיה שם כולם ביחד..💔💔💔

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                  #872

                                  ... קובייה. ...
                                  צועד חושב
                                  על האבסורד
                                  אני כ"כ אוהב
                                  "תן עוד".

                                  על מה יצא הקצף
                                  והשוקולד..

                                  על מה יצאו לאסוף יותר מאלף
                                  מסטיק על מרבד.

                                  סלמנולה
                                  וסלומון
                                  וגרנולה
                                  המון.
                                  (זהו נגמרו לי החרוזים...)

                                  נחמד, לא?.........

                                  מוזיקה.
                                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #873

                                    את השיר הזה כתבתי עכשיו, די בהשראת השיר של @אייצ-ית והדיון שהתפתח פה
                                    לא בטוח שיש קשר, אבל זו ההשראה שלי...


                                    נקרעת בין שבילים
                                    כולם נראים נכונים
                                    יודעת שלא כל הדרכים
                                    מובילות אליך, אלוקים.

                                    רוצה רק להתקרב
                                    ומסתבכת בין נתיבים
                                    רוצה בשביל הנכון ללכת
                                    ולא מוצאת סימנים

                                    מחפשת כוחות
                                    במאגרים מרוקנים
                                    אבודה בין מחשבות
                                    שמיידות בי אבנים.

                                    הולכת וחוזרת
                                    תועה בין המסלולים.
                                    דמעה מטשטשת
                                    את גודל המכשולים.

                                    לא מפסיקה לשניה
                                    הלב פועם על מאתיים
                                    ורק החיפוש שנשנה
                                    הוא התוצאה בינתיים.

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #874

                                      עוד פיגוע וצמרמורת חוזרת:

                                      אפלה:

                                      שקט
                                      סערה דוממת
                                      חיים מקופלים 
                                      ארץ מדממת

                                      כתרים
                                      נשמטים מאדרת
                                      הכל סוערים
                                      האדישות מכרסמת

                                      מהות
                                      גוועת בארשת
                                      נשרפות המחשבות
                                      בטרוף של עצרת

                                      ואפלה
                                      שמיים מחשכת
                                      עוד נשמה 
                                      מעצמה מתנתקת

                                      וגאולה 
                                      מאליה  מזדעקת
                                      מתי מלוכה
                                      כבר תזכה לרשת?

                                      וממתינה
                                      לא מתייאשת
                                      נשבעת שאלחם
                                      עד לבוא ריח קטורת


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #875

                                        זה זמן להתעורר
                                        לא להישבר
                                        למרות שזה קל
                                        צריך המון רחמים
                                        להתפלל ולהעתיר
                                        למען ישכון לבטח
                                        ושתבוא הגאולה
                                        די לא יכולים יותר
                                        כמה אפשר
                                        עוד יתומים ואלמנות
                                        עוד חג שנגמר בצורה כזאת
                                        די לחדשות הרעות
                                        ולקלות הפגיעה בלב
                                        נותר רק להתחזק
                                        וה' ייקום דמם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                          #876

                                          אירוע ועוד פיגוע
                                          נהפך כבר לשגרה
                                          יתום ועוד אלמנה
                                          והרגש כבר כהה

                                          חיוך על הפנים
                                          והיתומים עדיין בוכים
                                          לאבא שישוב מחכים
                                          האם ניהנו אדישים

                                          פתח לי את הלב
                                          רוצה להרגיש כאב
                                          וגם להצטרף לשמחה
                                          ואהבת לרעך כמוך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול