דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיתרמ מנותק
    מיתרמ מנותק
    מיתר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
    #1160

    בית א
    אומרים לכל אחד יש מקום
    אז איפה שלי נמצא
    אני רוצה לראות אותו היום

    אומרים שיום אחד יגיע השלום
    אז למה כל הקיר כתובות נאצה
    איפה האהבה והחום

    אומרים שיש המון טוב בעולם
    רק צריך לפקוח את העיניים
    ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

    אומרים שיש מקום כזה מושלם
    וכל מה שקורה בינתיים
    זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

    פזמון
    וכולם אומרים הרבה דברים
    גם אני רוצה לומר
    איך אצל כולם החיים יפים
    רק אצלי עצוב ומר
    איך כולם כאן מתחילים
    רק אצלי הכל נגמר
    ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
    הוא לא באמת נשאר

    בית ב
    אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
    אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
    השאיר כתמים על הריצפה

    אומרים שיש מי שמושל בכיפה
    וגם אני מאמין שזה כך
    אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

    פזמון
    וכולם אומרים הרבה דברים
    גם אני רוצה לומר
    איך אצל כולם החיים יפים
    רק אצלי עצוב ומר
    איך כולם כאן מתחילים
    רק אצלי הכל נגמר
    ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
    הוא לא באמת נשאר

    [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
      #1161

      למה???
      למה הכל חוזר לי כבומרנג
      מכת מחץ בפרצוף
      למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

      הכל פה שורף לי
      מרגישה בכבשן
      מנסה לטהר את האוויר
      להסיט את העשן

      פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
      שולח אליי קרניים חמימות
      מלטף קורא ממש לי!
      רק לי!!

      מסתובבת כבחלום
      מאושרת, גם אלי הגיע האושר
      פתאום הכל פה נחשף
      האור, הטוב, ממני נלקח

      מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
      בן רגע מתרוקן
      מנסה להחזיק את השברים
      את הכאב להעלים

      ושוב הסרט מתחיל
      ממשיך בעצם
      זה רק היה קרן שנשלחה
      בטעות---

      סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • מיליםמ מנותק
        מיליםמ מנותק
        מילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1162

        לרצות
        וראיתי חומות
        ושמעתי שערים
        אריות, אשפות
        ופרחים

        אבנים ישנות
        אנשים חדשים
        ובתווך שועלים
        מהלכים

        וראיתי חומות
        ושמעתי אמת
        נבואות פורענות
        בחוצות

        יונות שהומות
        הן לא שכחו
        ורוצה גם אני
        שם לרצות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1163

          לא שלי

          טובעת
          בין גויות גלגלים,
          חול בגלים,
          וטפטופים חשודים
          ודביקים
          שהגיעו לכל החורים.

          מחפשת
          לשווא,
          גלגל הצלה
          ופיסת יבשה
          ריקה ושקטה
          ושפויה.

          נפרדת בלב
          ממרגוע,
          מחלום על דממה
          ואופק נוגע
          כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

          ורגע לפני
          שעולה קולי ונשא,
          ופורצת סופה וסערה,
          בולמת. נושמת.
          בורחת.
          נעלמת בין מזגן ושמיכה.
          הם מרוצים.
          וגם לי מגיעה קצת
          חופשה....

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
            #1164

            לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
            שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
            כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
            ההדחקה היתה מנגנון הגנה
            מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
            אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
            היא דבר טוב, או דבר רע...

            הַדְחָקָה

            הַדְחָקָה

            הִיא

            הַפִּתְרוֹן

            הִיא

            הַבְּעָיָה

            הִיא הַכֹּל

            הִיא

            זַעֲקַת אֱמֶת

            הִיא

            אַזְעָקַת שְׁוָא

            בְּכֹּחָהּ

            לַהֲרֹס חַיִּים

            לִמְנוֹעַ הֶרֶס

            לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

            אֵין לִי אֲוִיר

            יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

            תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

            תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

            ©

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            29
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1165

              למה הכל חוזר אלי
              עד שהתנתקתי
              למה הכל נופל עלי
              עד ששכחתי
              למה פתאום כואב לי
              אחרי שהתגעגעתי
              למה פתאום צורב לי
              אחרי שברחתי
              למה אהבה כואבת
              ויכולה להיות איומה
              למה געגוע
              יכול להיות סימן רע
              למה אחרי האור
              מגיע פעמים שחור
              ולמה הכל קשור אלי
              ובידי היכולת לבחור
              איפה לשים
              את הלב הטוב...
              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1166

                לא שלי

                טוב מאוחר, מלעולם לא.
                ותמיד צריך להתאבל.

                איפה הדמעה הזאת?
                מי יבש אותה
                ושכמותה,
                היא תמיד צרורה בנאדי
                היהודי
                כדי לחכות
                ולבכות
                בכל מאודי.

                איפה הכאב הזה
                שאמור
                להכות בגלים
                אנשים אבלים?

                הוא מנסר בי
                לא אחת
                באזמל חד
                באלף מקרים
                רגילים.

                אז איפה אני
                ברגע אמיתי
                מול חורבן?
                למה ליבי
                קפוא מאובן?

                אבל אולי עצם
                השאלה הטובה
                והתקוה,
                הן כל אחת
                מחצית תשובה.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • תחדש אותנו באמתת מנותק
                  תחדש אותנו באמתת מנותק
                  תחדש אותנו באמת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1167

                  טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                  כשהלבנה מאירה

                  היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                  ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                  נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                  בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                  היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                  שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                  אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                  נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                  אז יצאה לבנה / מבין העבים
                  עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                  שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                  אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1168

                    מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                    אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                    למה תמיד זה על רוע
                    ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                    למה תמיד זה לדמוע
                    במקום לומר תודה לאלוקים.

                    למה תמיד הכל נכתב
                    ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                    למה תמיד הלב נרטב
                    כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                    ככה!
                    כי אלוקים ברא עולם,
                    ויש נסיונות ונפילות
                    ולא תמיד הכל מושלם.
                    ככה!
                    כי האדם עיוור לטוב,
                    רואה רק רע ומתלונן
                    רוצה הכל יותר קרוב.

                    למה תמיד אני בצד
                    ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                    למה תמיד אני לבד
                    מחכה למישהו בבין ערביים.

                    למה תמיד הזמן ממשיך
                    ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                    למה תמיד הזמן מביך
                    עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                    ככה!
                    כי אלוקים ברא עולם,
                    ויש נסיונות ונפילות
                    ולא תמיד הכל מושלם.
                    ככה!
                    כי האדם עיוור לטוב,
                    רואה רק רע ומתלונן
                    רוצה הכל יותר קרוב.

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • מיליםמ מנותק
                      מיליםמ מנותק
                      מילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1169

                      הוכחתני
                      אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                      דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                      מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                      עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1170
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1171

                          מביטה סביב
                          רואה עולם
                          המראה מרטיט
                          לראות את כולם

                          העולם גדול
                          איך אפשר לא ליפול
                          שואלת בקול
                          ומצד שני מודה על הכל

                          לכל אחד חיים משלו
                          לכל אחד תיק על גבו
                          כל אחד ויצריו
                          כל אחד ונסיונותיו

                          העולם פעמים מבלבל
                          הכל כאילו נופל
                          העולם לפעמים נוצץ
                          והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                          הדמעות פעמים מהתרגשות
                          הדמעות פעמים מכאב
                          הדמעות פעמים לתפילה
                          הדמעות בשביל אבא שאוהב

                          ומה נשאר לומר
                          שכל אחד יגרש את המר
                          ויראה רק את הטוב
                          שבכל דבר!

                          טוהר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1172

                            בזמן חופשה ועת מחשבה....

                            לכל זמן ועת,
                            ניקח דף ונרשום בעט...
                            את רישומינו מן התקופה,
                            או שמה מן החופשה ...
                            עברה עלינו ברוגע?
                            או שמא כמן רגע.

                            בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                            בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                            ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                            הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                            אז בוא ונשב,
                            וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                            שחלילה לנו לא יברח,
                            ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                            בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                            בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                            ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                            הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                            כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                            לראות את עולמו החביב.
                            לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                            על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                            בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                            בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                            ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                            הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                            בהצלחה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1173
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1174

                                הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                                הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                                הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                                כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                                הכל סביב מהוקצע וגזום
                                ניכר בהם טיפול מסור
                                רק הוא שתיל ערום
                                כתם שחור ועכור

                                העצים התמירים
                                עם ביקורות כרימון
                                אותו מסתירים
                                לבל יגלו ההמון

                                להיות גן ככל הגנים
                                והוא שולח אותותיו לכל עבר
                                לשמם הטוב דואגים
                                בחייו בונים לו קבר

                                בשיח הפראי קם יצר חדש
                                שאומר לו גדל!
                                לתלות לעצמו מדליות על דש
                                להיות חייל בקרב על עצמו

                                בהגיע העת לצאת לחזית
                                עמד לקרב נכון
                                כולם אחוזי תזזית
                                רק הוא מוכן

                                הלך השתיל וגבה
                                הוסיף לעצמו אותות גבורה
                                העיניים נשואות אליו בהערצה
                                אליו גיבור מלחמה

                                יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                                  #1175

                                  אני והלבד
                                  זה מה שנשאר
                                  צריכה מישהו
                                  שיתייחס
                                  יקשיב
                                  יעודד
                                  שיבין אותי
                                  שיחבק
                                  ויגיד שאני שווה המון...

                                  צריכה את
                                  המקום הזה
                                  שיאהב
                                  שיכיל
                                  שיקבל אותי
                                  כמו שאני
                                  צריכה תביטחון.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1176

                                    המחשבות הורגות
                                    בורחת למחשב
                                    לשירים
                                    רק לא לחשוב

                                    רוצה את השקט
                                    רוצה את השלווה
                                    רוצה את הרוגע הנפשי
                                    רוצה להפסיק לפחד

                                    ועכשיו
                                    אני מחפשת אותך אבא
                                    תן לי להרגיש קרובה
                                    תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                    תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                    LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                      המחשבות הורגות
                                      בורחת למחשב
                                      לשירים
                                      רק לא לחשוב

                                      רוצה את השקט
                                      רוצה את השלווה
                                      רוצה את הרוגע הנפשי
                                      רוצה להפסיק לפחד

                                      ועכשיו
                                      אני מחפשת אותך אבא
                                      תן לי להרגיש קרובה
                                      תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                      תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                      LOVE MEL מנותק
                                      LOVE MEL מנותק
                                      LOVE ME
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                      #1177
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • LOVE MEL LOVE ME

                                        פוסט זה נמחק!

                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1178
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1179

                                          לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                                          אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                                          שיש לה כח אדיר.....

                                          אין כבר כוחות
                                          שמישהו יקח ממני את המושכות
                                          בלגן ברגשות
                                          המחשבות רק מחלישות
                                          מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                                          שתחזיר אותי לפינה החמה
                                          נופלת ומנסה
                                          קמה ושוב הריסה
                                          עוד קצת ואני מוצאת
                                          עם השברים מתמודדת ויוצאת
                                          אל התקווה אל התפילה
                                          שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול