דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1180

    רוצה להיות שמחה
    פליז אבא בבקשה
    רוצה להעיף תעצב
    מנצח אותי הכאב
    ואני מכניסה לעצמי
    להאמין ביכולת שלי
    אבל אבא
    לא הולך לי
    איך זה נהיה
    יש איזשהו נוסחה
    להיות בשמחה
    תגלה לי אבא בבקשה
    אני צריכה שתחזיק לי ...
    כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
    אבא
    אתה אמרת להיות בשמחה
    אז למה אצלי זאת ממש מחלה
    קשה
    שמחמירה
    מדקה לדקה
    אז אבאא בבקשה
    תתן לי שמחה
    יותר נכון אמונה ...
    אילה💔

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1181

      לפני 18 שנה
      הגעתי לעולם
      לפני 18 שנה
      הייתי תינוקת כמו כולן
      לפני 18 שנה
      לא ידעתי מי אני
      לפני 18 שנה
      לא הכרתי את עצמי
      רציתי לומר
      תודה למלך העולם
      שהגעתי לכאן
      ועברתי כמו כולם
      מכשולים, קשיים
      נלחמתי עם היצרים
      ידעתי מה מותר
      ומה אסור
      מה שחור
      ומה לבן
      עברתי את הדרך
      הבנתי במה יש ערך
      עברת איתי הכל
      בכית איתי
      גם ללא קול
      מבקשת ממך
      שתמיד אהיה מאושרת
      גם בפנים
      אעריך את עצמי
      ואת הטוב אפנים
      18 שנה
      היית איתי יד ביד
      מתפללת שזה ימשיך
      לעד
      תודה על 18 שנים
      יפות ונפלאות
      תודה לך
      על כל הכישורנות
      וגם הכישלונות
      כי אני קמה תמיד
      מהנפילות
      ומעריכה את
      החסדים והטובות
      תודה אבוש
      על 18 שנים
      מתפללת ומייחלת
      עד 120
      לחיים טובים
      ומאושרים
      שיש יום הולדת
      מבינים את החיים
      שעוד שנה
      זה רק ניסים
      יום הולדת שמח
      מאחלת לעצמי
      שאשאר תמיד
      מי שאני!
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקהא מנותק
        אין על מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
        #1182

        (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
        עד עכשיו..
        אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
        לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

        עצב, שכול שאין כדוגמתו
        אובדן שאין דומה לו
        עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
        עוד פרח שקמל בחטף

        זוג הורים שנהפכים לשכולים
        אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
        מעגל מורחב של משפחה וידידים
        שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

        איך? אני שואלת
        למה? אני זועקת
        על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
        על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

        די, אמור לצרותנו דיי
        עייפנו כבר, הכוח נגמר
        אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
        והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

        זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
        בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
        מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1183

          זה טוב לי
          אני יודעת גם מאמינה
          אבל לא תמיד מרגישה
          בחיים יש גם איזורים חשוכים
          נראים מאיימים מפחידים
          מחפשת מי הולך איתי
          מביטה בכף ידי
          ונרגעת
          הלוא היא מונחת בכף ידו
          המגע מלטף
          ובחום אותי הוא עוטף

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • יעל ק.י מנותק
            יעל ק.י מנותק
            יעל ק.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
            #1184

            מותר:(?!)

            מתה- ללכת
            על ביציים 
            מתהלכת
            עוד שיר עצוב מנגנת
            ונקרע עוד מיתר

            מתה- לסגת
            אחוות מתים בי
            מסגסגת 
            עוד ילדה בודדת
            מחפשת שטויות בניכר

            מתה- לדעת
            לכל האשליות
            מודעת
            ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
            והכאב כמה צפוי- לא נגמר

            מתה-לגעת
            ועוד זריחה יורדת
            מתגעגעת
            ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
            כמה אורות ותקווה למחר

            מתה-לעטוף 
            עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
            שעוטפת
            ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
            להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

            מתה לבכות,
            אך כמו תמיד -
            אוזניה מייללת
            לאוזן חזק תוחבת 
            וממשיכה לחשוב שאני צודקת
            שלבלוע דמעות זה מותר---


            יעל#

            יש דלת, ויש חלון,
            ויש חור גדול שאין לו שם,
            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #1185

              קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

              ד' בחר בי
              כן בי,
              מכל העולם
              מכל הארץ
              מכל האנשים בשכונה
              מכל המשפחה הרחבה
              בקיצור-
              מכל הנשמות שסביבי
              רק בי הוא בחר
              לְאַתְגֵּר.
              להעמיד אותי מול הניסיון
              רק בי,
              כי הוא סומך עליי!
              הוא יודע ת'אמת,
              והוא כאילו אומר:
              "רק את מסוגלת לעמוד בזה
              רק לך נתתי את הכוחות
              כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
              אז, את חזקה
              יש בך עוצמות!!
              תעריכי!"
              זה מה שאני שומעת ממנו:)
              ואם כך הוא, אזי אשתדל!
              אתן את כל כולי!
              לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1186

                מי אני
                לא מכירה תעצמי
                אני גדולה
                או ילדה
                שהתבגרה
                לפני זמנה
                מנסה להיות טובה
                אולי זה פשוט ענין של מזל
                לחיות מתוסכל
                עצבנית על עצמי
                כואבת בגללי
                מנפחת תכאב
                על כתב
                כותבת..
                ומוחקת..
                אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                מוכה...
                וכמו איזה שוטה
                מטילת בין המחשבות
                ודואגת
                למה שלא צריך לקרות...

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1187

                  מגיע לך לאכול
                  תאכלי
                  תאכלי את כל הפחדים
                  את כל הדאגות
                  תאכלי אותם בלי מלח
                  פזרי מעליהם פלפל לבן
                  כסי אותם באמונה
                  שמגיע לך
                  את כל הטוב שבעולם
                  תני להם להיות
                  אך אל תתני להם להשאר---


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1188

                    קוראת את העבר
                    גם אם היה מעט מר
                    קוראת את המכתבים שלנו
                    אחת לשנייה
                    ואיך כל זה נגמר בשנייה
                    דמעות זולגות מעיני
                    המכתבים נופלים מידי
                    זורקת אותם לאשפה
                    למחוק את כל מה שהיה
                    הכאב מתחיל להגיע
                    אבל אני לא יתן לו להופיע
                    וללב להפריע
                    עברתי כבר הכל
                    והרבה בלעדיה
                    למה פתאום הכל צף
                    ונזכרת בעיניה
                    שהחזיקה לי את היד
                    שלא אמעד
                    ונשארתי לבד
                    עם המכתבים
                    ביד....
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • מיליםמ מנותק
                      מיליםמ מנותק
                      מילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1189

                      עכשיו
                      זוכר איך הייתי אז
                      מלאה כמו ענן בחורף
                      כמו רימון אדום עם כתר
                      כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                      היה בי הרבה כל כך
                      והוספתי לי עוד

                      זוכר מה היה אחר כך
                      התרוקנתי כמו גשם מענן
                      כמו רימון אחרי הדפיקות
                      כמו שמיכה שחגגה יובל
                      היה בי כלום כזה
                      שהגדלתי אותו עוד

                      רואה אותי עכשיו
                      מסתכלת על שמים של קיץ
                      תולשת דפים מלוח שנה
                      מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                      מנסה לעשות משהו
                      שיגרום לי להתחיל

                      רואה אותי עכשיו?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                        #1190

                        אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                        חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                        לא אבא, לא עוד הפעם
                        זה לא יכול להיותת
                        הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                        בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                        עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                        לקבור אותו
                        לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                        לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                        לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                        לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                        תנועותי מלאות כעס, תסכול
                        מהירות, אך מלאות בלבול
                        רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                        פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                        לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                        לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                        לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                        ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                        😠

                        אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        17
                        • שיר נולדש מנותק
                          שיר נולדש מנותק
                          שיר נולד
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                          #1191

                          אם רק תדע
                          שזו מתנה
                          הכי גדולה
                          להיות אתה
                          בעצמך

                          כבר לא תשקע בחול ותוותר
                          לא תרים ידיים ותיחלש
                          כבר לא תשבור גלים ותישבר
                          כמו עולם הפוך כמעט עוור
                          אם רק תדע--
                          אז
                          תאהב את עצמך
                          תהיה שלם בפנים
                          כך תראה את עולמך
                          והוא יסביר לך פנים
                          ...

                          תמרח חיוך על הפנים
                          וכמו מראה יחזרו חיוכים
                          תאמר תודה לאלוקים
                          תכיר טובה לאנשים
                          וכך תחייה את החיים
                          ב נ ע י מ י ם

                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1192

                            זהוו נגמרו לי הכוחות
                            הידיים שלי כבר לא על המושכות
                            רוצה לבעוט בהכל
                            לא סומכת על אפחד
                            רוצה לזרוק ת'כל
                            לא רוצה ת'ביחד
                            לא רוצה ת'לבד
                            רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                            יתנו לי לחשוב לבדי
                            נמאס לי מעצמי
                            למה אני כזאת
                            עם תאוות
                            למה אני לא ילדה טובה
                            כמו האלה שגרות בשכונה
                            עושה לעצמי מבצע
                            כמה זמן יקח עד שאכנע
                            ואפרוק הכל
                            ואכנס לבור..
                            אילה💔

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            19
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1193

                              שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                              לא עלי!

                              כואב לי
                              רע לי
                              אין לי חשק לחיות
                              כל לילה מגיעות הדמעות
                              חשבתם שאני באורות
                              לא ראיתם תזוועות
                              תסיוטים בלילות
                              שלקחו אותי בידיים
                              הכאיבו לי כפליים
                              הכניסו לי חומרים
                              שלא אהיה בהכרה
                              עשו לי כל מה
                              שמתחשק להם
                              הייתי הבובה שלהם
                              כמה רוע יש בעולם
                              כמה אכזריות
                              יכולה להיות בבן אדם
                              להתעלל בילדה
                              להרוס לה תחיים
                              תוך שניה
                              להרוג את הבפנים
                              ואתם חשבתם
                              שאני סתם בדיכאון
                              אתם חשבתם
                              שבכוונה אני רוצה לישון
                              לא ראיתם
                              מה אני עוברת
                              זה דבר
                              שלאף אחד לא מספרת
                              סבלתי לבד
                              עד שהגיע הרגע
                              שסיימתי את החיים
                              תקראו את הדף הזה
                              אחרי שתקברו אותי
                              ותבכו עלי
                              אולי אחרי זה
                              תרחמו עלי
                              אני מבקשת סליחה
                              והבקשה האחרונה
                              אל תשפטו לעולם בן אדם
                              תכנסו ללב שלו
                              ואז תחשבו כמו כולם
                              כי אחרי שתבינו
                              מה הוא עובר
                              לעולם לא תעזבו אותו
                              ברגעי משבר...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1194

                                ניתוח לב פתוח

                                השקט צעק לא זעה הרוח
                                עוד יום חלף על המיטה סרוח
                                המכבש עבר הוא כבר מרוח
                                מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                                בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                                אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                                מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                                כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                                והוא יושב לו בצד זנוח
                                מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                                מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                                משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                                פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                                מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                                הדממה כה ברורה הלב רתוח
                                הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                  #1195

                                  כן זה אני כאן
                                  באה אלייך
                                  מחפשת עיניים טובות
                                  שהיו לי כל הדרך
                                  ועכשיו הם כבר חומקות
                                  לאיפה כל הטוב הזה ברח
                                  המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                                  ואין לי כבר כח
                                  להתאכזב כל פעם מחדש
                                  לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                                  ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                                  לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                                  אך הוא פוצע והיד מדממת
                                  ביחד עם הלב

                                  הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                                  ושוב תני את ידך בידי
                                  הלוואי וישברו כל המחיצות
                                  ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                                  הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                                  והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1196

                                    נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                    ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                    אנשים חשבו
                                    שאז מתתי...
                                    אבל לא שיערו
                                    שהחיים שלי נגמרו
                                    ביום הזה
                                    שזה קרה
                                    ביום שהרסו לי תחיים
                                    אפילו תעצמות
                                    נכנסתי לטיפולים
                                    חשבו שאני משוגעת
                                    דיברו אלי
                                    כאילו אני לא שומעת
                                    ניסו להחיות אותי
                                    חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                    חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                    להתעלות ממה שקרה
                                    לשכוח מהחויה
                                    אבל לא הבינו
                                    שהם חייכו לגופה
                                    צחקו לגוויה
                                    תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                    רצחו אותי
                                    השאירו לי
                                    רק לקחת את העניבה
                                    ולעשות חניקה
                                    מתה מבושה
                                    מהמשפחה
                                    הם חושבים שאני אשמה
                                    חושבים שהיתה לי בחירה
                                    מצטערת
                                    להיות הזאתי שמאתגרת
                                    הזאתי שברע בוחרת
                                    אבל לא אנילא טועה
                                    גם לא אצלי האשמה
                                    מתגעגעת
                                    וכואבת עליכם
                                    תודה על שנות האהבה שלכם

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                      #1197

                                      ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                                      למה בלילה:

                                      על מה המלאכים 
                                      חושבים בלילה
                                      כשהם רואים אותי רוויה
                                      בוכה בלי דמעות
                                      עצורה

                                      על מה הרוחות
                                      מתעקשות בלילה
                                      כשהן נושבות חזק 
                                      פורצות אל חדרי בסערה
                                      מייבשות את גרוני שנשנק

                                      על מה החלומות
                                      מתלוצצים בלילה
                                      כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                                      מחבקת כרית מתפוררת
                                      משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                                      על מה המחשבות 
                                      חופרות בלילה
                                      כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                                      האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                                      של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                                      על מה הילד שם על המדרכה
                                      מסתכל בלילה
                                      מילא אני- שנתי ממני והלאה
                                      אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                                      לשבת בין שמיכה לרוחות
                                      ולריב עם הלילה?!


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #1198

                                        את האראלים נצחו מצוקים
                                        מי אותנו משבר כזה יקים
                                        נשבה ארון האלוקים
                                        כדלים רשים ועשוקים
                                        את האובדן הגדול מבכים
                                        עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
                                        זכרונות בליבנו חקוקים
                                        מקום בלב הם מנקים
                                        מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
                                        ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

                                        #טלי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1199

                                          אבא
                                          למה לקחת לנו ת'אור היחיד
                                          לוקח אליך את הטובים
                                          לקחת לנו תיד
                                          שהחזיקה אותנו בקשיים
                                          אבא אינלי מילים
                                          יוצא לי רק שברים
                                          אבא הכאב עצור
                                          הדמעות יוצרות מבול
                                          התיתמנו אנחנו לבד
                                          בלי אפחד..
                                          שיהיה איתנו
                                          בקשיים שלנו
                                          שיברך אותנו
                                          שרע לנו
                                          אבא למה
                                          אני עדין לא מבינה
                                          אני בטוחה
                                          שזה לטובה
                                          אבל אולי נשאל
                                          בשביל מה
                                          אולי בשביל שנזכור אותך
                                          אולי זה מקרב אותנו אליך
                                          אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
                                          שיכול
                                          לע אבא זה לא הגינו
                                          הוא נפטר זה היה פתאומי
                                          אבא זה עצוב
                                          נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
                                          אבל איך אפשר לראות
                                          בתוך כל המכאוב
                                          אבא תהייה איתנו
                                          אנחנו לבד
                                          נשארנו ללא אב
                                          רק עם כאב
                                          בתוך היד
                                          נמאס לנו לאבד
                                          אנחנו רוצים
                                          להרגיש מוגנים
                                          ורק איתך יש את אותה ההרגשה
                                          אבא כואב לנו
                                          ניצחו אראלים
                                          את המצוקים
                                          היתה מלחמה
                                          בין העליונים לתחתונים
                                          והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
                                          תודה על שנות ההנהגה
                                          תודה שהייתה לנו סככה
                                          מה נעשה עכשו
                                          אוי נא לנו
                                          בגלל חטאנו...
                                          נלקח ממנו ארון הקודש
                                          במקום אש
                                          של קדושה
                                          נהיה לנו עשן
                                          של מבוכה
                                          מתים מבושה
                                          בגללנו אתה לא נמצא ...
                                          אילה😭

                                          ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
                                          ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול