דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1746

    כולם משתתקים
    כשהמצפון מדבר
    אנשים משתפים
    והלב מספר

    הכאב מסרב
    להאמין לאנשים
    העולם מתחשב
    רק כשבוכים

    האינטרס חוזר
    והלב פועם
    המוח דוקר
    והחטא טועם

    הזיכרון המתוק
    נהפך למר
    התחלתי לשתוק
    כי אין מה לומר...
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1747

      היה לי קר מידי
      העולם סגר עלי
      וחשבתי שכבר אולי
      העתיד מאחורי

      ניסיתי להאמין בטוב
      התעקשתי לא לכאוב
      חיפשתי לי מקום שקט
      בו אוכל להיקלט

      אבל העולם שלי ברח
      והכאב שבי צרח
      ובתוכי היה בלאגן
      עד שנמאס לי מכל העניין

      אז זזתי לי לצד
      נעלמתי שם לבד
      הייתי כה מפוחד
      במקום המבודד

      ברחתי מכולם
      ברחתי מהעולם
      והכאב שבי הועם
      כי מצאתי אותך שם

      אלוקים
      קרב אותי אליך
      רוצה את קרבתך
      העולם הוא חשיכה
      אני חייב אותך!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • שוש 0ש מנותק
        שוש 0ש מנותק
        שוש 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1748

        הסכם

        מוסכם שכך
        רק הוא שכח
        הסכים, ושוב סרח
        כשגילה, אץ ברח
        על כוכבו דרך
        ברגע נהפך
        אורו זרח
        רצונו פרח
        נפשו יצרח
        לב אבן הפך רך
        לאלוקיו נמשך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1749

          שיחקתי לי ברגשות
          התאהבתי במלחמות
          התמכרתי לדמעות
          התרגלתי לחכות ללילות
          כמו חיצים יריתי לי בלב
          השתדלתי לא להתקרב
          הכרחתי את עצמי להיעלב
          החדרתי בי עמוק את הכאב
          צרחתי על העולם
          ברחתי מכולם
          התעקשתי לבכות
          לא הסכמתי להשתנות
          אז מה הפלא שהלב צרח
          וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
          ומה הפלא שהוא קפא
          מה הפלא שהוא נכבה?
          האם יש לי תרופה?
          אבא גלה לי השפה-
          איך לחדור אליו שוב
          ולהתעסק במה שחשוב
          כי הדבר שהכי כואב לי
          זה הנתק מהלב שלי

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

            שיחקתי לי ברגשות
            התאהבתי במלחמות
            התמכרתי לדמעות
            התרגלתי לחכות ללילות
            כמו חיצים יריתי לי בלב
            השתדלתי לא להתקרב
            הכרחתי את עצמי להיעלב
            החדרתי בי עמוק את הכאב
            צרחתי על העולם
            ברחתי מכולם
            התעקשתי לבכות
            לא הסכמתי להשתנות
            אז מה הפלא שהלב צרח
            וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
            ומה הפלא שהוא קפא
            מה הפלא שהוא נכבה?
            האם יש לי תרופה?
            אבא גלה לי השפה-
            איך לחדור אליו שוב
            ולהתעסק במה שחשוב
            כי הדבר שהכי כואב לי
            זה הנתק מהלב שלי

            שירה 9ש מנותק
            שירה 9ש מנותק
            שירה 9
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1750
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1751

              חלומות

              ולרגע עצמתי את עיני
              וחזיתי בחיים משלי
              זוהרות וסמוקות היו פני
              כשחזיתי באור שמולי
              ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
              וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

              ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
              על אושר ועל לב אובד שחזר
              הכל פרח הכל היה כזה ירוק
              ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
              ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
              וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

              כמעט שהפסקתי לחלום
              על אמת ושלווה ושלום
              על מרפא ותקווה
              על פיסת אהבה
              על אושר שבא לו פתאום

              כמעט שהפסקתי לחלום
              שמישהו יעשה לי שלום
              על חיוך ושמחה
              על חיי משפחה
              על יום אחד שיבוא לו פתאום

              (מוגן בזכויות יוצרים)

              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
              סימן שהשמש שוקעת!
              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1752

                -סטופ-
                סטופ
                תעצרו את הרכבת
                אני רוצה לעלות
                להצטרף לנסיעה
                להגיע למקום חדש
                לא לעמוד במקום
                לא לחוש תקועה
                סטופ
                תעצרו את הגלגל
                רוצה לעלות אל על
                להביע על הכול מלמעלה
                להרגיש קצת גבוהה
                מעל כולם
                סטופ
                תעצרו ת'חיים
                בין האצבעות הם בורחים
                לא מספיקה כלום
                אבל הנוף כל כך יפה
                לא משנה איפה אני נמצאת
                לקחת נשימה עמוקה

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1753
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1754

                    תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                    גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                    ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                    שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                    גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                    ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                    עכשיו אני יושב לי מול הים
                    חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                    סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                    אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • ע מנותק
                      ע מנותק
                      עדיין לבד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                      #1755

                      תתחבר לעצמך

                      מפחיד
                      מטריד
                      אין אמון באף אחד

                      מה קרה
                      מה נקרע
                      למה הקשר שלו אבד

                      הוא מהלך
                      מתלכלך
                      רק רוצה מילה טובה

                      עושה שטויות
                      עוטה מסיכות
                      מחפש טיפת אהבה

                      מאשים את עצמו
                      הוא דפוק
                      מאוכזב מעצמו
                      הוא דפוק
                      בוכה לעצמו
                      הוא דפוק
                      בורח מעצמו
                      כי הוא דפוק

                      הוא כבר לא מה שהיה
                      נעלמה לו התמימות הטהורה
                      הוא התחספס, השתנה
                      הוא נכבש בלי מלחמה

                      עכשיו קשה לו שוב
                      העולם כל כך כאוב
                      הוא לא נהיה חשוב
                      נהיה לו רק עצוב
                      הוא לא נהיה שייך
                      כמה פעמים שצרח
                      הוא נשאר עוד לבד
                      לא דפוק אבל בצד

                      הוא כמו כולם אז מה נסגר
                      למה הוא לא נהיה מחובר
                      איך לא התמלא החסר
                      ממשיך להרגיש עפר
                      אף אחד לא שם לב אליו
                      אף אחד לא יודע עליו
                      כמה פעמים הוא כאב
                      הוא שואל מה עכשיו

                      הוא לא צריך להוריד ממנו
                      כדי להיות כמו כל העולם
                      הוא לא צריך להיות כמו
                      כדי שיסתכלו עליו כולם
                      רק שינסה ואולי יצליח
                      להיות שלם עם עצמו
                      כי הוא הראשון שירוויח
                      ואחריו גם סביבתו

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1756

                        זרקו לה מילה
                        קלעה למטרה
                        אמרו לה לא
                        עד פה
                        אולי תוותרי
                        זה לא אפשרי
                        את מספיקה?
                        בשביל כזאת משימה ?!
                        פגועה מאנשים
                        שסקלו במילים
                        מלחמה בין תשוקה
                        לבין אכזבה עמוקה
                        בוחרת היא להיות
                        ולא לרצות את הבריות
                        הדרך אולי חשוכה
                        אך זו דרך למלוכה
                        לא מסתכלת
                        פשוט מתעלמת
                        ורק אומרת:
                        "הדרך היא אני
                        ואני זה הדרך"

                        זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • שיר 5ש מנותק
                          שיר 5ש מנותק
                          שיר 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1757

                          לימודים, מבחנים
                          החיים עמוסים
                          מנסה להגיע לתואר

                          חברות, בילויים
                          חיים שזורמים
                          מרוצה מתקופת זוהר

                          צחוק מדהים
                          הרבה פטפוטים
                          אוהבת את ההוד

                          טלפונים מצלצלים
                          יוצאת לטיולים
                          רוצה תמיד עוד

                          זעקה שקטה
                          לחישה מעיקה
                          אני מחפשת את עצמי

                          לאן נעלמה
                          מעלתי אבודה
                          נשמתי מנסה להציץ

                          לחזור רוצה
                          לטפס מצליחה
                          אני נסיכה אמיתית!

                          השיר צריך שיפוץ דחוף!
                          רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                          מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1758

                            היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                            היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                            היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                            היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                            היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                            עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                            התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                            היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                            תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                            תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                            תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                            תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                            איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                            אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                            אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                            אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                            רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                            אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                            אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                            אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                            לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                            כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                            לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                            רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                            להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                            לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                            איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                            שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                            מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1759

                              לא יכולה!
                              ממשיכה מרוסקת.
                              לא יכולה!
                              מרגישה מנותקת.
                              לא יכולה!
                              להיות מחוברת.
                              לא יכולה!
                              הסוללה שלי נגמרת!
                              לא יכולה--
                              עייפתי מתלאות!
                              לא יכולה-
                              התפרקתי לחתיכות.
                              לא יכולה!
                              מי יציל את נפשי?
                              לא יכולה-
                              אזל הוא כוחי!
                              לא יכולה,
                              החושך גבר...
                              לא יכולה---
                              המשחק שלי נגמר!

                              סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                              חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                לא יכולה!
                                ממשיכה מרוסקת.
                                לא יכולה!
                                מרגישה מנותקת.
                                לא יכולה!
                                להיות מחוברת.
                                לא יכולה!
                                הסוללה שלי נגמרת!
                                לא יכולה--
                                עייפתי מתלאות!
                                לא יכולה-
                                התפרקתי לחתיכות.
                                לא יכולה!
                                מי יציל את נפשי?
                                לא יכולה-
                                אזל הוא כוחי!
                                לא יכולה,
                                החושך גבר...
                                לא יכולה---
                                המשחק שלי נגמר!

                                סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1760

                                @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                                תהיי חזקה
                                החיים הם מלחמה
                                השם איתך תמיד
                                מי שמאמין לא מפסיד

                                מבינה ת'דיכאון
                                בא לי לעשות לך טוב
                                אז תגידי לי
                                אם השיר הזה עזר...

                                מוקדש באהבה😘

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ז.ל.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1761
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נגינתי
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1762

                                    דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                                    וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                                    מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                                    וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                                    רְאֵה נָא מַלְכִּי
                                    וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                                    מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                                    לְבָנֶיךָ
                                    וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                                    אֵלִי,אֵלִי
                                    וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                                    וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                                    וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                                    רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                                    וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                                    וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                                    לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                                    וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                                    כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                                    2 מָנוֹת.
                                    וְלֹא אַחַת.
                                    עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                                    זֹאת אֲנִי
                                    וּתְרוּמָתִי.
                                    וְעַתָּה,
                                    נִשְׁאַרְנוּ
                                    כְּעָנִי.
                                    אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                                    לָנוּ
                                    בְּבַת עֵינֵנוּ.
                                    וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                                    בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                                    הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                                    מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                                    לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                                    בִּסְעָרָה
                                    פַּעֲמַיִם.
                                    וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                                    נַמְשִׁיךְ.
                                    מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                                    בְּנַחֲלַת
                                    אֲבִיחַיִל
                                    דּוֹד מָרְדְּכַי
                                    נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                                    אֶסְתֵּר
                                    וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                                    מִשְּׁכוֹל
                                    כְּאֵב
                                    וְגַעְגּוּעַ
                                    שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                                    וְאֵין לוֹ מִלִּים
                                    אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                                    בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                                    וְיוֹדַעַת
                                    וּמַאֲמִינָה
                                    שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                                    כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                                    וַאֲנִי
                                    אֵין לִי אֶלָּא
                                    לַחֲסוֹת
                                    בְּצִלְּךָ
                                    עִם כָּל
                                    זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                                    הַנּוֹתֶרֶת.
                                    וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                                    כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                                    אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                                    עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                                    עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                                    הַלֵּל
                                    וַיָּגֶל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      י.ז.ל.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1763

                                      לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                                      בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                                      ועשו אפוד מעשה חושב
                                      ששה משמותם על כל כתף
                                      כתובים יהיו כתולדותם
                                      מעשה חרש פיתוחי חותם

                                      ועשית חושן משפט
                                      רבוע כפול זרת אחת
                                      ארבעה טורים אבנים
                                      שמות שבטים בהם מפותחים

                                      מעיל האפוד תכלת כליל
                                      פעמון ורימון להשמיע צליל
                                      והיה על אהרן בבואו לשרת
                                      ילבשנו תמיד ולא יכרת

                                      ציץ זהב טהור קודש להשם
                                      בפיתוחי חותם עליו ירשם
                                      והיה על מצחו תמיד לרצון
                                      לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                                      וכתונת משובצת
                                      ועמו המצנפת
                                      אבנט לתפארת
                                      ומכנס בלי תוספת

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1764

                                        בגלל שאני גיבורה,
                                        מותר לי להישבר.
                                        נלחמת כמו לביאה,
                                        ועם הכאב זה מתגבר.

                                        שאני בוכה,מתפרקת.
                                        זה לא כי אני חלשה ,
                                        "זה כי הייתי חזקה,
                                        יותר מיידי הרבה זמן."

                                        נגמר לי הכוח,
                                        על לשחק אותי חזקה.
                                        התרוקן לי המוח,
                                        על טכניקות הסתרה

                                        אני חלשה.
                                        או שזה חוזקה שנגמרה
                                        אני בוכה,.
                                        או שזה דמעות,של הקלה.

                                        "גם גיבור צריך לשמוע
                                        אתה חזק,
                                        גם עם אתה לא נלחם.
                                        אתה לוחם.
                                        גם כשאתה חלש".

                                        חיבוק אחד שיגיד לי ,
                                        את יפה.
                                        גם כשאת בוכה.
                                        זה יפה לך,
                                        להיות (לפעמים) חלשה.

                                        #אילה#

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליהו הנביא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1765

                                          שיתוף קטן מהלב שלי

                                          פורים מגיע
                                          ואיתו הרצון להשתגע

                                          רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                          בומים וזיקוקים

                                          מחפש את השמחה לא מוצא
                                          רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                          מחפש מה עוד לעשות
                                          אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                          אני משתגע
                                          מחפש את השמחה האמיתית

                                          בסוף מצאתי:

                                          מה שאני באמת
                                          כך גם שאני שיכור

                                          אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                          מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                          לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                          מקרב אנשים להשם יתברך
                                          כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                          בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                          פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                          שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול