דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    @ארי-גולד אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

    כולם אותי שואלים
    תמיד אותי מבלבלים
    איך כותבים שירים
    איך אתם מצליחים,

    אז פעם אחת ולתמיד
    את הדברים אני אעמיד
    למען תפסיקו להטריד
    ואת זה תשנן ותתמיד,

    תכתוב עם השראה
    תכתוב עם מטרה,
    שיר זה לא הקראה
    זו עמדה סדורה,

    שהכול יצא ברור
    מי ברוך מי ארור,
    שיבינו את הסיפור
    שיבינו את השיעור,

    שהכתיבה תהיה זורמת
    את העין מושכת,
    כדי שלא תהיה מגושמת
    צריך שתהיה חותכת,

    תקפיד על משקלים
    ת'רמה הם מעלים,
    תשחק עם המילים
    ככדור ביד עוללים,
    תן קצת משלים
    ואת המסר תשלים,

    תכתוב מהלב
    נוגה, כואב,
    שמח או אוהב
    העיקר מהלב,

    אני באמת ניסיתי
    מקווה שעזרתי,
    ואם הצלחתי
    את היעד הגשמתי...

    arigold©

    וכמובן מעל הכל
    עזרה משמיים
    בילעדיה,
    אין קמח- אין מים!
    ואם לא בורא עולם-
    אף שיר לא יצֶא מושלם!!!

    שרה 99ש מנותק
    שרה 99ש מנותק
    שרה 99
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2225

    כעסת על עצמך
    על שדרשת רעתך
    למה פגמת ביחסך
    אל האנשים שאת אוהבת

    השריטות שלך ניתבו
    את דרכך בלבלו
    לתקן לא נתנו
    רק הרסו וקלקלו

    נתת לעצמך דרור
    קיטרת בכל משעול
    התנהלת ב"הילחם או ברח"
    ללא אפשרות טווח

    חיית במצב הלא בריא
    ללא שינוי מזהיר
    הקשה עלייך את המציאות
    רצית להימלט בסיבוב

    הגיע רגע והתחיל תהליך
    התעשתת מהסיוט המחליא
    טווית דרך פעולה
    להימנע מחזרה על הבעיה

    מתפללת לאחד שבידו לעזור
    להוציא מהשאול השחור
    להבין גם כשאין א"א בנמצא
    שמבחין בשקט שלפני הסערה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • א מנותק
      א מנותק
      איללוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2226

      ספרי לי אחות
      כיצד לרוץ, לשחות
      ספרי לי אחותי
      ואת זה אקח איתי
      אדע לעוף רחוק,
      לצלול עמוק עמוק

      לא אל תלכי רחוק
      זכרי לרוץ לקפוץ,
      לא אל תלכי מהר
      גם כך לא נאחר
      לא אל תשחי עמוק
      כאב בך זה יחרוץ
      לא אל תלכי מהר
      ואז אורך ינצוץ!

      אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
      זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

      "אין בן אדם רע-
      יש בן אדם שרע לו!!!"

      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • א איללוש

        ספרי לי אחות
        כיצד לרוץ, לשחות
        ספרי לי אחותי
        ואת זה אקח איתי
        אדע לעוף רחוק,
        לצלול עמוק עמוק

        לא אל תלכי רחוק
        זכרי לרוץ לקפוץ,
        לא אל תלכי מהר
        גם כך לא נאחר
        לא אל תשחי עמוק
        כאב בך זה יחרוץ
        לא אל תלכי מהר
        ואז אורך ינצוץ!

        אני בדרך כלל לא רושמת שירים, אבל היום החלטתי שאני רוצה גם לנסות...
        זה היה באמצע שיעור היסטוריה-פשוט ישבתי וכתבתי...-תודה גם לחברותי שעזרו לי לירשום את השיר הזה...(ה.כ, ר.ש,א.ב ט.כ,)

        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2227

        יום יפה היום השמש זורחת
        ואני מרגישה כאורחת
        העננים בשמים כבר כמעט לבנים
        ולהם יש מעט גוונים
        אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
        ופתאום רואה לצידי חילזון
        מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
        אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
        אולי זה יעזור לי לחשוב
        כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
        בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
        ולי ולעם ישראל הוא מורה
        ללכת בדרכי האבות והאמהות
        ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • רות רפפורטר רות רפפורט

          יום יפה היום השמש זורחת
          ואני מרגישה כאורחת
          העננים בשמים כבר כמעט לבנים
          ולהם יש מעט גוונים
          אני מטיילת בחוץ בין עצי הלימון
          ופתאום רואה לצידי חילזון
          מדלגת מעליו ונהנית מהאויר הצח
          אני מנסה לחשוב ומקמטת את המצח
          אולי זה יעזור לי לחשוב
          כמה העולם בו ברא לנו אלוקים חשוב
          בליבי מתמלאה אהבה אל הבורא
          ולי ולעם ישראל הוא מורה
          ללכת בדרכי האבות והאמהות
          ובלי להזדהות לעם אחר אלא להישאר עם היהדות

          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2228
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2229

            חודלת מברירות---

            נמאס לי כבר לנסות-.
            לשוב, בסוף לטעות.
            "תראי את העתיד."
            הוא מחכה לך בפינה.
            אלוקים עוד יעיד.
            עד מתי אני מחזיקה..

            ושוב נופלת,
            את הכאב אני מתחזקת.
            שיהיה לו איפה להופיע.
            כשהוא יגיע.אני יגיד לו:
            שלחרטות שלו אין בי געגוע.

            ואם ללבד שלי,
            הוא יהיה האופציה,
            אגיד שעשיתי כבר סלקציה.
            ואם הוא לא מביא תועלת.
            אז, על מי אני מבזבזת,
            עמוד במחברת.

            זה הוא-
            שממלא אותי בריקנות.
            עובד עלי במיומנות.
            ואחרי זה קורא-
            לרגשות שלי התמכרות.

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • כ מנותק
              כ מנותק
              כמה קל להיכנע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2230

              יותר מידיי היינו עסוקים
              בלהסתכל על האחרים
              ולכן לא ראינו את עצמנו

              וזאת אותה הגאווה
              שגרמה לנו לדרוש מעצמנו
              קצת יותר מידיי
              אותה הגאווה
              שתלינו את עצמנו בעצמנו
              במקום לתלות הכל בקב''ה
              ולהאמין בפשטות שהוא כל יכול

              והגיע הזמן
              שנבקש מהשם
              שיוציא אותנו
              מכל אותם שקרים
              שבנינו לעצמנו
              מכל אותן תקוות
              שתלינו בעצמנו
              הגיע הזמן שנבין
              שהשם אוהב אותנו אמיתי
              והוא לא בוחן אותנו
              בהשוואה לאחרים
              ואם באמת היינו מאמינים
              שהכל אפשרי
              היינו מקבלים הכל
              כי נעלמה ממנו הידיעה
              שבסך הכל מגיע לנו טוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
              • כמעט מפורסמתכ מנותק
                כמעט מפורסמתכ מנותק
                כמעט מפורסמת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2231

                לחכות.

                חיכיתי שתסתיים המשמרת
                שהחבילה מחול כבר תגיע
                שאמא תצייר לי שער במחברת
                חיכיתי שיתחלף הצבע ברקיע

                חיכיתי שאבא יחזור בלילה
                שלא אשאר לבד.
                חיכיתי שתיגמר השנה כבר אינשאללה,
                חיכיתי לעבור לחדר ממד.

                אני עדיין מחכה לטוב שיבוא
                שתיגמר כבר התקופה הזאת לעד
                שאכנס כבר ללובי, עד מתי במבוא
                אשאר מחכה לי בדד.

                אני עדיין מחכה לאהוב את עצמי
                ולהגשים חלום ישן.
                אני עדיין מחכה לומר את שמי
                בחיוך אמיתי של נאמבר וואן.

                אני תמיד אחכה לסליחה אמיתית
                על צלקות, על דמעות, על שנאה.
                לעולם אחכה מהדמות הראשית
                להתנצלות על שנים בלי שינה.

                לחכות זה קשה, זה כואב ומתיש
                במיוחד כשלא רואים תאופק
                אך לחכות זה לחיות, להיות, להרגיש
                זו תקווה שבזכותה יש לי דופק.

                "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2232

                  מנסה להתחבר לנשמה שלי
                  ולא, לא מתוך רגש שלילי
                  בא לי להיות קצת נורמאלית
                  נמאס לי תמיד להיות מקורית
                  שונה מכולם, אחרת מידי
                  עמוקה אולי טיפשה ודאי
                  די נמאס לי שאני כאילו קלילה
                  ת'כלס לוקחת ת'חיים קשה
                  מנסה להתחבר לדקה לנשמה
                  אבל היצר שלי לא מרשה
                  ולמה אני צריכה לשמוע לו?
                  בא לי כבר להגיד לו לא
                  כל החיים ניסיתי מספיק
                  בא לי כבר אותו להדחיק
                  אולי אפילו להצליח להרחיק
                  ואז להתחבר לכאב עם ממתיק
                  להגיד שניצחתי אותו
                  החיים שלי זה לא בשבילו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • התאומהה מנותק
                    התאומהה מנותק
                    התאומה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2233

                    זה מלחמת אחים
                    מה שיש בלב שלו
                    מלחמת הפכים
                    משהו לא ברור בו

                    היצר האדיש הזה
                    שחונק אותו, כובל
                    והוא שנדחף לקצה
                    שוב נופל ומתבלבל

                    ולעומת זאת יש בו גם טוב
                    קול שקורא לו לא לעזוב
                    בוטח בו צועק שיש בו כוחות
                    ושלא ישמע לאלף הפרכות

                    והוא שם לבד
                    עם מלחמה סוערת
                    בנאדם מיוחד
                    בנפש נפתלת

                    והוא שם לבד
                    נקרע בין יצרים
                    מחפש האחד
                    שיתקן הקרעים

                    אולי ימצא היום...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אריה 93
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אריה 93
                      #2234

                      הַנַּחַל שֶׁלִּי
                      אַכְזָב,
                      בָּאתִי לְהַבִּיט בּוֹ
                      אֲבָל הוּא
                      יָבֵשׁ עַכְשָׁו,
                      לוּ הָיָה נוֹבֵעַ
                      הָיִיתִי זוֹרֵם אִתּוֹ
                      וְשׁוֹטֵף מִמֶּנִּי
                      הַכֹּל,
                      אַךְ הוּא אֵינֶנּוּ
                      וְרַק אֲבָנִים כְּבֵדוֹת
                      הִשְׁאִיר
                      וּבַת קוֹל,
                      וְהִיא
                      מְהַדְהֶדֶת אֶת
                      זַעֲקָתִי,
                      וְהָרוּחַ
                      לוֹחֶשֶׁת
                      אֶת תְּפִלָּתִי,
                      שֶׁיִּשְׁטֹף שׁוּב
                      פָּנִים יְגֵעוֹת
                      מַעְיַן פְּלָאִים
                      מְקוֹר הַדְּמָעוֹת

                      יש לי איזה מחסום כתיבה בימים האחרונים, השיר הזה שכתבתי בעבר מבטא את ההרגשה הזאת. מעניין אם תזדהו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      12
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #2235

                        הי חברתי האהובה
                        סורי על הבוטות
                        את חיה בבועה
                        זאת המציאות

                        אין לי בעיה שתעופי
                        אם זה טוב לך אז שתיהני
                        אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                        את חיה בסרט אחותי

                        בנית לך עתיד לוהט
                        הדמיון עלייך מזמן שולט
                        את בטוחה שאת סופר נחשקת
                        רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                        אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                        את מותק, אבל זה לא קשור
                        את חיה את חייך רק בדמיון
                        אל חייך יש לך בקושי קישור

                        תצאי מהסרט נשמה
                        את נתקעת בגללו במקום
                        אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                        תצבעי לך עתיד וחלום?

                        זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • צ'רלס פייפרצ מנותק
                          צ'רלס פייפרצ מנותק
                          צ'רלס פייפר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2236

                          נפש של אמן
                          מבולבלת
                          חי עם שטן
                          מכורבלת
                          משורבטת
                          על לב חצוי
                          רגשות מעיקים
                          חלומות שהתגשמו
                          מול זכרונות ביעותים
                          נפש אמן
                          נפש מיוחדת
                          חיה כאן
                          במציאות אחרת
                          רגישה
                          מרגישה
                          בקיצוניות
                          את האיזון
                          בין הנורמלי
                          לשפיות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • איזה קטעא איזה קטע

                            הי חברתי האהובה
                            סורי על הבוטות
                            את חיה בבועה
                            זאת המציאות

                            אין לי בעיה שתעופי
                            אם זה טוב לך אז שתיהני
                            אבל בא לי להגיד לך דוגרי
                            את חיה בסרט אחותי

                            בנית לך עתיד לוהט
                            הדמיון עלייך מזמן שולט
                            את בטוחה שאת סופר נחשקת
                            רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

                            אוי נו באמת, תגבירי הגיון
                            את מותק, אבל זה לא קשור
                            את חיה את חייך רק בדמיון
                            אל חייך יש לך בקושי קישור

                            תצאי מהסרט נשמה
                            את נתקעת בגללו במקום
                            אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
                            תצבעי לך עתיד וחלום?

                            זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

                            Avital 2A מנותק
                            Avital 2A מנותק
                            Avital 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2237
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2238

                              מחר יש חג
                              וכולם מכינים
                              מאכלי חלב
                              כל כך טעימים

                              ואני שואלת
                              למה משקיעים
                              כל כך הרבה בהלת
                              ומאכלים מורכבים

                              איזה מוזרים כולם
                              סך הכל, אפשר לחשוב
                              החג כולה יום אחד
                              מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

                              בדיחה,
                              למי שלא הבין...
                              😉

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • שיר 5ש מנותק
                                שיר 5ש מנותק
                                שיר 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2239

                                שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
                                כאלו שמדברים על קדושת החיים
                                שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
                                שחיי כאן לא סתם שווים
                                הלב לא מרגיש את מה ששומעים
                                השכל לא מבין את מה שמרגישים
                                ואני בתווך כמו בת תשעים
                                לא מצליחה שום דבר להגשים
                                מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
                                כזה שיגרום לי מחר להשכים
                                לנסות לקום עם כוחות מחודשים
                                להצליח לנסוק, להגיע למרומים
                                אבל החיים מורכבים כפליים
                                מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
                                אח"כ יורדת שלב או שניים
                                מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
                                מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
                                אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
                                רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
                                וה' שולח לי אז מלאכים
                                שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
                                את דימויי העצמי מחזקים
                                נותנים לי יד ולוחשים
                                את נמצאת בצבא מילואים
                                ממש בקרב על החיים
                                יש לך כוחות לנצח אויבים
                                כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
                                רק בכאלה שבסוף חוזרים
                                וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

                                כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2240

                                  בס"ד

                                  אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

                                  את-
                                  אִמָּהּ של מלכות,
                                  הנחלת לכולם שייכות
                                  בחובה שהיא זכות,
                                  לנישא גם לפָּחוּת.

                                  היטבת-
                                  מראשון ועד אחרון- חסדך
                                  נתת את נפשך וכל מאודך,
                                  "אל אשר תלכי אלך"
                                  לא חשבת כלל על עצמך.

                                  וזכית-
                                  בשרשרת של דורות מלוכה
                                  ולצדו של מלך בימי המנוחה,
                                  כן, על פני המים- שלח לחמך
                                  הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

                                  "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
                                  שנזכה לעשות רק טוב!❤

                                  משפט לחיים-💕
                                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • שבור אורש מנותק
                                    שבור אורש מנותק
                                    שבור אור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2241

                                    שיר שנאה לעולם

                                    עולם דפוק עולם מקולל
                                    היש בך אדם שנגאל
                                    עולם עכור עולם מקולקל
                                    אם היה בטח לא שרד

                                    ראיתי פעם אדם שמח
                                    הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
                                    עף עם בלון שהלך והתנפח
                                    עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

                                    ראיתי גם אדם שלו
                                    לא בורח לא רודף
                                    חשב לבלות כך את ימיו
                                    אך גם הוא במערבולת נשטף

                                    עולם דפוק עולם מקולל
                                    אי אפשר לחיות איתך בכלל
                                    עולם עכור עולם מקולקל
                                    אני עוזב אותך וטס לחלל

                                    אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
                                    במצהלות השמחה של ילדים
                                    ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
                                    הם איתך עולם רק קצת שנים

                                    אין קיום לתום אצלך
                                    אין קיום לאמת
                                    רק שהאדם חייב לו חברה
                                    לכן נפש כל נהרסת

                                    עולם דפוק עולם מקולל
                                    מתי תשתנה אם בכלל תוכל
                                    עולם עכור עולם מקולקל
                                    תפסיק להוליך עצמך שולל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2242

                                      הסתכלתי סביבי
                                      ראיתי עולם
                                      עולם יפה
                                      עולם שיש בו בני אדם
                                      בני אדם שרוצים
                                      נופלים
                                      קמים
                                      לא הבנתי שהם רק מנסים
                                      להיות אותו דבר
                                      להיות חלק מכולם
                                      רציתי להיות כמוהם
                                      כמו כולם
                                      חשבתי כך
                                      אני אשאר
                                      לא אשתנה
                                      חשבתי למה לי
                                      לנסות להתחדש
                                      להיות אחר
                                      שונה
                                      אבל כשחשבתי
                                      הבנתי
                                      ראיתי עולם של פחדנים
                                      של חקיניים
                                      עולם שבו האנשים
                                      לא מתאמצים
                                      לא מנסים
                                      להיות עצמם
                                      מי שהם באמת
                                      הולכים עיוורים
                                      החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                                      כמו כולם
                                      אני אשתנה
                                      אני אתאמץ
                                      להיות עצמי
                                      להיות אמיתי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2243
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2244
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול