דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1163

    לא שלי

    טובעת
    בין גויות גלגלים,
    חול בגלים,
    וטפטופים חשודים
    ודביקים
    שהגיעו לכל החורים.

    מחפשת
    לשווא,
    גלגל הצלה
    ופיסת יבשה
    ריקה ושקטה
    ושפויה.

    נפרדת בלב
    ממרגוע,
    מחלום על דממה
    ואופק נוגע
    כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

    ורגע לפני
    שעולה קולי ונשא,
    ופורצת סופה וסערה,
    בולמת. נושמת.
    בורחת.
    נעלמת בין מזגן ושמיכה.
    הם מרוצים.
    וגם לי מגיעה קצת
    חופשה....

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1164

      לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
      שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
      כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
      ההדחקה היתה מנגנון הגנה
      מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
      אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
      היא דבר טוב, או דבר רע...

      הַדְחָקָה

      הַדְחָקָה

      הִיא

      הַפִּתְרוֹן

      הִיא

      הַבְּעָיָה

      הִיא הַכֹּל

      הִיא

      זַעֲקַת אֱמֶת

      הִיא

      אַזְעָקַת שְׁוָא

      בְּכֹּחָהּ

      לַהֲרֹס חַיִּים

      לִמְנוֹעַ הֶרֶס

      לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

      אֵין לִי אֲוִיר

      יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

      תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

      תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

      ©

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      29
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1165

        למה הכל חוזר אלי
        עד שהתנתקתי
        למה הכל נופל עלי
        עד ששכחתי
        למה פתאום כואב לי
        אחרי שהתגעגעתי
        למה פתאום צורב לי
        אחרי שברחתי
        למה אהבה כואבת
        ויכולה להיות איומה
        למה געגוע
        יכול להיות סימן רע
        למה אחרי האור
        מגיע פעמים שחור
        ולמה הכל קשור אלי
        ובידי היכולת לבחור
        איפה לשים
        את הלב הטוב...
        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1166

          לא שלי

          טוב מאוחר, מלעולם לא.
          ותמיד צריך להתאבל.

          איפה הדמעה הזאת?
          מי יבש אותה
          ושכמותה,
          היא תמיד צרורה בנאדי
          היהודי
          כדי לחכות
          ולבכות
          בכל מאודי.

          איפה הכאב הזה
          שאמור
          להכות בגלים
          אנשים אבלים?

          הוא מנסר בי
          לא אחת
          באזמל חד
          באלף מקרים
          רגילים.

          אז איפה אני
          ברגע אמיתי
          מול חורבן?
          למה ליבי
          קפוא מאובן?

          אבל אולי עצם
          השאלה הטובה
          והתקוה,
          הן כל אחת
          מחצית תשובה.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • תחדש אותנו באמתת מנותק
            תחדש אותנו באמתת מנותק
            תחדש אותנו באמת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1167

            טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

            כשהלבנה מאירה

            היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
            ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
            נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
            בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

            היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
            שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
            אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
            נשמתי משחירה / מרוב געגועים

            אז יצאה לבנה / מבין העבים
            עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
            שואב אור וכוח / בעצב לוחם
            אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1168

              מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
              אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

              למה תמיד זה על רוע
              ולמה תמיד זה לשבור כלים.
              למה תמיד זה לדמוע
              במקום לומר תודה לאלוקים.

              למה תמיד הכל נכתב
              ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
              למה תמיד הלב נרטב
              כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

              ככה!
              כי אלוקים ברא עולם,
              ויש נסיונות ונפילות
              ולא תמיד הכל מושלם.
              ככה!
              כי האדם עיוור לטוב,
              רואה רק רע ומתלונן
              רוצה הכל יותר קרוב.

              למה תמיד אני בצד
              ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
              למה תמיד אני לבד
              מחכה למישהו בבין ערביים.

              למה תמיד הזמן ממשיך
              ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
              למה תמיד הזמן מביך
              עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

              ככה!
              כי אלוקים ברא עולם,
              ויש נסיונות ונפילות
              ולא תמיד הכל מושלם.
              ככה!
              כי האדם עיוור לטוב,
              רואה רק רע ומתלונן
              רוצה הכל יותר קרוב.

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • מיליםמ מנותק
                מיליםמ מנותק
                מילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1169

                הוכחתני
                אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1170
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1171

                    מביטה סביב
                    רואה עולם
                    המראה מרטיט
                    לראות את כולם

                    העולם גדול
                    איך אפשר לא ליפול
                    שואלת בקול
                    ומצד שני מודה על הכל

                    לכל אחד חיים משלו
                    לכל אחד תיק על גבו
                    כל אחד ויצריו
                    כל אחד ונסיונותיו

                    העולם פעמים מבלבל
                    הכל כאילו נופל
                    העולם לפעמים נוצץ
                    והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                    הדמעות פעמים מהתרגשות
                    הדמעות פעמים מכאב
                    הדמעות פעמים לתפילה
                    הדמעות בשביל אבא שאוהב

                    ומה נשאר לומר
                    שכל אחד יגרש את המר
                    ויראה רק את הטוב
                    שבכל דבר!

                    טוהר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • LOVE MEL מנותק
                      LOVE MEL מנותק
                      LOVE ME
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1172

                      בזמן חופשה ועת מחשבה....

                      לכל זמן ועת,
                      ניקח דף ונרשום בעט...
                      את רישומינו מן התקופה,
                      או שמה מן החופשה ...
                      עברה עלינו ברוגע?
                      או שמא כמן רגע.

                      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                      אז בוא ונשב,
                      וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                      שחלילה לנו לא יברח,
                      ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                      כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                      לראות את עולמו החביב.
                      לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                      על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                      בהצלחה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1173
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1174

                          הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                          הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                          הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                          כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                          הכל סביב מהוקצע וגזום
                          ניכר בהם טיפול מסור
                          רק הוא שתיל ערום
                          כתם שחור ועכור

                          העצים התמירים
                          עם ביקורות כרימון
                          אותו מסתירים
                          לבל יגלו ההמון

                          להיות גן ככל הגנים
                          והוא שולח אותותיו לכל עבר
                          לשמם הטוב דואגים
                          בחייו בונים לו קבר

                          בשיח הפראי קם יצר חדש
                          שאומר לו גדל!
                          לתלות לעצמו מדליות על דש
                          להיות חייל בקרב על עצמו

                          בהגיע העת לצאת לחזית
                          עמד לקרב נכון
                          כולם אחוזי תזזית
                          רק הוא מוכן

                          הלך השתיל וגבה
                          הוסיף לעצמו אותות גבורה
                          העיניים נשואות אליו בהערצה
                          אליו גיבור מלחמה

                          יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                            #1175

                            אני והלבד
                            זה מה שנשאר
                            צריכה מישהו
                            שיתייחס
                            יקשיב
                            יעודד
                            שיבין אותי
                            שיחבק
                            ויגיד שאני שווה המון...

                            צריכה את
                            המקום הזה
                            שיאהב
                            שיכיל
                            שיקבל אותי
                            כמו שאני
                            צריכה תביטחון.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1176

                              המחשבות הורגות
                              בורחת למחשב
                              לשירים
                              רק לא לחשוב

                              רוצה את השקט
                              רוצה את השלווה
                              רוצה את הרוגע הנפשי
                              רוצה להפסיק לפחד

                              ועכשיו
                              אני מחפשת אותך אבא
                              תן לי להרגיש קרובה
                              תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                              תן לי להרגיש את האהבה שלך

                              LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                המחשבות הורגות
                                בורחת למחשב
                                לשירים
                                רק לא לחשוב

                                רוצה את השקט
                                רוצה את השלווה
                                רוצה את הרוגע הנפשי
                                רוצה להפסיק לפחד

                                ועכשיו
                                אני מחפשת אותך אבא
                                תן לי להרגיש קרובה
                                תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                LOVE MEL מנותק
                                LOVE MEL מנותק
                                LOVE ME
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                #1177
                                פוסט זה נמחק!
                                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • LOVE MEL LOVE ME

                                  פוסט זה נמחק!

                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1178
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1179

                                    לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                                    אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                                    שיש לה כח אדיר.....

                                    אין כבר כוחות
                                    שמישהו יקח ממני את המושכות
                                    בלגן ברגשות
                                    המחשבות רק מחלישות
                                    מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                                    שתחזיר אותי לפינה החמה
                                    נופלת ומנסה
                                    קמה ושוב הריסה
                                    עוד קצת ואני מוצאת
                                    עם השברים מתמודדת ויוצאת
                                    אל התקווה אל התפילה
                                    שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1180

                                      רוצה להיות שמחה
                                      פליז אבא בבקשה
                                      רוצה להעיף תעצב
                                      מנצח אותי הכאב
                                      ואני מכניסה לעצמי
                                      להאמין ביכולת שלי
                                      אבל אבא
                                      לא הולך לי
                                      איך זה נהיה
                                      יש איזשהו נוסחה
                                      להיות בשמחה
                                      תגלה לי אבא בבקשה
                                      אני צריכה שתחזיק לי ...
                                      כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                                      אבא
                                      אתה אמרת להיות בשמחה
                                      אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                                      קשה
                                      שמחמירה
                                      מדקה לדקה
                                      אז אבאא בבקשה
                                      תתן לי שמחה
                                      יותר נכון אמונה ...
                                      אילה💔

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1181

                                        לפני 18 שנה
                                        הגעתי לעולם
                                        לפני 18 שנה
                                        הייתי תינוקת כמו כולן
                                        לפני 18 שנה
                                        לא ידעתי מי אני
                                        לפני 18 שנה
                                        לא הכרתי את עצמי
                                        רציתי לומר
                                        תודה למלך העולם
                                        שהגעתי לכאן
                                        ועברתי כמו כולם
                                        מכשולים, קשיים
                                        נלחמתי עם היצרים
                                        ידעתי מה מותר
                                        ומה אסור
                                        מה שחור
                                        ומה לבן
                                        עברתי את הדרך
                                        הבנתי במה יש ערך
                                        עברת איתי הכל
                                        בכית איתי
                                        גם ללא קול
                                        מבקשת ממך
                                        שתמיד אהיה מאושרת
                                        גם בפנים
                                        אעריך את עצמי
                                        ואת הטוב אפנים
                                        18 שנה
                                        היית איתי יד ביד
                                        מתפללת שזה ימשיך
                                        לעד
                                        תודה על 18 שנים
                                        יפות ונפלאות
                                        תודה לך
                                        על כל הכישורנות
                                        וגם הכישלונות
                                        כי אני קמה תמיד
                                        מהנפילות
                                        ומעריכה את
                                        החסדים והטובות
                                        תודה אבוש
                                        על 18 שנים
                                        מתפללת ומייחלת
                                        עד 120
                                        לחיים טובים
                                        ומאושרים
                                        שיש יום הולדת
                                        מבינים את החיים
                                        שעוד שנה
                                        זה רק ניסים
                                        יום הולדת שמח
                                        מאחלת לעצמי
                                        שאשאר תמיד
                                        מי שאני!
                                        טוהר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                          #1182

                                          (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                                          עד עכשיו..
                                          אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                                          לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                                          עצב, שכול שאין כדוגמתו
                                          אובדן שאין דומה לו
                                          עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                                          עוד פרח שקמל בחטף

                                          זוג הורים שנהפכים לשכולים
                                          אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                                          מעגל מורחב של משפחה וידידים
                                          שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                                          איך? אני שואלת
                                          למה? אני זועקת
                                          על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                                          על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                                          די, אמור לצרותנו דיי
                                          עייפנו כבר, הכוח נגמר
                                          אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                                          והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                                          זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                                          בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                                          מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול