דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן הקטןי מנותק
    יונתן הקטןי מנותק
    יונתן הקטן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
    #2418
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2419

      תודה רבה לך אומרת
      מחבקת ומבקשת
      מהשם שישמור עליך לעד
      שתהיי לצידי אם אמעד

      מברכת אותך בכל הברכות
      כי מגיע לך אני עם דמעות
      יודעת שאת אותי אוהבת
      וכל החיים עלי שומרת

      המשפט שאין כמוך בעולם
      נאמר רק עליך
      כי אין כמוך אמא בעולם
      לא יכולה בלעדיך

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • שבור אורש מנותק
        שבור אורש מנותק
        שבור אור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2420

        תרדמת העולם

        אנשים ישנים אנשים ישנים
        מסביב הולמים כל היום פטישים
        הולמים בהרים בבתים בראשים
        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

        איפה עבר הירדן
        איפה בית המקדש
        איפה שיבת כל שארית ישראל
        אני חוזר על שאלות אני לא חדש

        רק למה לחיים זה לא מגיע
        הכול בלעדי נחלת דרשנים
        מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
        אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

        אומרים לי איזה צדיק
        אתה חמוד אתה
        איזה שאיפות איזה דיבורים
        דברים יפים דיברת

        אז כבר איני יודע את מי להאשים
        כולם איתי מסתבר
        רק תגידו לי אם כך אנשים
        למה בכנסת אין איש מדבר

        לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
        לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
        לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
        רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

        אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
        זה אתם שבחרתם
        תאשימו אותם רק אם תמיד
        בעמדותיכם בעקביות דבקתם

        מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
        הולכים אחרי נאומים והצהרות
        כשעוסקים בחול אין עוד קודש
        אחר כך מתפלאים על התוצאות

        אנשים ישנים אנשים ישנים
        מסביב הולמים כל היום פטישים
        הולמים בהרים בבתים בראשים
        חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

        הרבה יש לדבר
        ואני מרגיש משחית מילים
        אבל גם ככה המערכות מושחתות
        אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
          #2421

          חושך סמיך
          כולם חיים בתוך בועה
          מצב מביך
          לפתע נותרתי בודדה

          ההפליה כואבת
          פוגעת בי ללא מנוחה
          אני עדין לא מעכלת
          איך החברה בגדה

          חברה לכאב
          לבסוף התהפך הגלגל
          יותר לא תבין ללב
          אנחנו כבר לא על אותו גל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • הראל 1ה מנותק
            הראל 1ה מנותק
            הראל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2422

            היי
            אני סתם ילדה רגילה
            לא מיוחסת או חשובה
            אפילו לא חכמה
            או מוכשרת ברמה
            נולדתי כך
            וכשגדלתי ראתי
            שיש ילדים אחרים
            יש ילדים חשובים
            התנהגו אלהם אחרת
            בכבוד חנופה
            בלי קשר למעשים
            להשפעות לתוצאות
            בהתחלה כעסתי
            רציתי לשנות את העולם
            רציתי להביא שויון
            אבל הסבירו לי
            זה לא יקרה
            העולם לא ישתנה
            אבל לא הבנתי
            התעקשתי
            נפצעתי
            וכשהובסתי
            הבנתי
            העולם הוא שקר
            וכך הוא ישאר
            אבל
            אני יכולה להשתנות
            להפוך את הסביבה שלי
            לטובה יותר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • חינדיקיקיח מנותק
              חינדיקיקיח מנותק
              חינדיקיקי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2423

              פתאום גיליתי את הפורום הזה, אני כל כך שמחה שיש לי איפה לבטא את עצמי.
              שיר שכתבתי לא מזמן.

              איפה האור שבקצה המנהרה
              חשוך לי וקר
              הזמן עובר, נשארת רק אמונה
              אוצר יקר

              תגידו איך יוצאים מכאן
              הלכתי לאיבוד
              רוצה לראות אפילו קצה ענן
              ואת החושך נופל שדוד

              אוויר חריף מדי
              טיפות של גשם
              רוח סערה צועקת
              עננים מתקדרים-
              רק לצאת מפה!!

              מתי יבוא האור יגאל אותי
              מתוך כל הבלבול יוציא אותי
              מתי יבוא האור יאיר עיניי
              ייתן לי כל הטוב עד בלי די

              איפה האור שיאיר החשיכה
              ליבי רטוב
              לפעמים נאבדת לי התקווה
              שפעם יהיה טוב

              רק האהבה מצעידה את רגליי
              הולכת בלי להתייאש
              עם הדמעות שזולגות על פניי
              רוצה כבר להתרגש

              מתי יבוא האור יציל אותי
              מלהתפתל בכאב של עצמי
              שיבוא ויחבק אותי
              מתי כבר ישמע את קולי?!

              ועוד יגיע יום
              אראה אותו למולי
              זה יקרה פתאום
              האור ישטוף את כל כולי
              אשא עיניי למרום
              מחוץ למנהרה אראה את עצמי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2424

                מנסה להספיק את הרכבת
                הרכבת של החיים
                אך שוב אני מאחרת
                והיא מותירה בי שבילים חרוכים

                וכולם נמצאים על הרכבת
                הרכבת של השפיות
                ורק אני פספסתי
                מחפשת מה הטעות

                וכמה שארוץ טרופת נשימה
                עליה לא אצליח לעלות
                נגזר עליי להיוותר בשממה
                לאסוף שברי מהות

                רגע לפני החושך עוף חול
                יוצא לקראתי בשיר ומחול
                יש לך סיכוי
                לתפוס את הרכבת
                את לא צריכה לרוץ
                רק לפתוח דלת

                לפתוח את הלב
                לבעל הרכבת- בורא עולם
                והיא ברחמיו יעלה אותך
                לרכבת עם כולם....

                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2425

                  מחכה
                  שבעה רקיעים יש
                  חיפשתי
                  את השמים של
                  כל המחכים
                  שיתחיל הלילה
                  שיסתיים
                  שייגמר לו גוף
                  שיתקיים
                  שבעה רקיעים יש
                  חיפשתי
                  לא מצאתי
                  בינתיים;
                  מחכה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2426

                    בכי ענוג, חיוך ראשון של תינוק
                    אושר עילאי על פני כולם
                    מחלקת גן עדן בניחוח מתוק
                    נשמות חדשות יורדות לעולם

                    אך מחלקה ליד נשמע צפצוף מזעזע
                    מאבק על חיי אדם נוסף מתחיל
                    לבסוף יצא רופא בצער משווע
                    את הבשורה הנוראה אין להכיל

                    יש מזלטוב! מרוב התרגשות לא מצליחים לעכל
                    מעדיפים לשכוח את הזיכרון האחר, הלא מתוק.
                    בבניין ליד ריקודים, ילד שר ומחולל
                    ברחוב משוטט אחיו שברח מידי רחוק

                    עד מתי נמשיך לחיות בשחור לבן מדכא
                    עד מתי נחשוב שטוב לנו ולא נאמר מילה
                    משיח צופה בנו ודורות רבים הוא מחכה
                    רק כשנזעק מהלב תוכל לרדת גאולה

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • רות רפפורטר מנותק
                      רות רפפורטר מנותק
                      רות רפפורט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                      #2427
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • 11221 מנותק
                        11221 מנותק
                        1122
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                        #2428

                        יושב
                        בריכוז כותב
                        שופך את הלב

                        רע
                        ה' ברא
                        ומידי פעם משהו טוב ארע

                        אחרים
                        לי אומרים
                        שחרר ת'מצוות, שבתות וחגים

                        ציווים
                        שקועים בלימודים
                        התורה והמצוות כל כך מכבידים

                        עוזב
                        נשבר הלב
                        שוכח לרגע שה' אותי אוהב

                        זז
                        כולי נחפז
                        ובעולם החדש אני מגלה או אז

                        החיים
                        מאד מורכבים
                        כי כשלכאורה טוב גדולים האתגרים

                        בגבורה
                        אין רע
                        ואך ורק בעזרת התורה

                        הימים
                        חולפים וזורמים
                        ורק זכרונות טובים נצרמים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2429

                          בזאת, אתה
                          שָׁמַע הַשֵּׁם
                          קוֹלִי אֶקְרָא
                          וַחָנֵנִי
                          וַעֲנֵנִי

                          מִמִּי אֶפְחַד
                          מִמִּי אִירָא
                          הֲרֵי הוּא
                          יַאַסְפֵנִי

                          עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                          עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                          בְּיוֹם רָעָה
                          תַּסְתִּירֵנִי

                          אִם תַּחֲנָה
                          עָלַי מַחֲנֶה
                          אֶל תַּסְתֵּר
                          מִמֶּנִּי

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                          • אדמיליםא אדמילים

                            בזאת, אתה
                            שָׁמַע הַשֵּׁם
                            קוֹלִי אֶקְרָא
                            וַחָנֵנִי
                            וַעֲנֵנִי

                            מִמִּי אֶפְחַד
                            מִמִּי אִירָא
                            הֲרֵי הוּא
                            יַאַסְפֵנִי

                            עֶזְרָתִי הָיִיתָ
                            עֶזְרָתִי תִּהְיֶה
                            בְּיוֹם רָעָה
                            תַּסְתִּירֵנִי

                            אִם תַּחֲנָה
                            עָלַי מַחֲנֶה
                            אֶל תַּסְתֵּר
                            מִמֶּנִּי

                            A מנותק
                            A מנותק
                            Anne
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2430

                            @אדמילים מהמםםם!!!
                            איך אני אוהבת מילים כתובות שמדברות!!
                            הנה משהו משלי:

                            שבועות של בניה
                            של עמל וזיעה
                            קרסו אלי קרקע
                            תהום

                            עומדת למעלה
                            מרגישה חסרה
                            מבקשת שיגמר כבר
                            היום

                            ושוב, זורחת שמש
                            ושוב אני בונה
                            מתאמצת להספיק.
                            לתפקד

                            אבל הלילה מגיע
                            ומול עיניי הכלות
                            הכל שוקע
                            כמו עולה על
                            מוקד

                            ובלי להבין איך
                            לישון אני נכנסת
                            עם דופק סדיר
                            ושלווה

                            לעצמי אני חושבת
                            ומיד מבינה
                            ככה זה
                            כשיש בך
                            תקווה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2431

                              מוקדש למחפשים ולמחפשות שבינינו,
                              שחווים את הרגעים הללו יום- יום שעה- שעה.
                              והכי חשוב- זכרו שאתם/ן אף פעם לא לבד

                              לַיְלָה חָשׁוּךְ, מְנַסֶּה לַעֲשׂוֹת סֵדֶר
                              שׁוֹכֵב גָּמוּר מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                              לֵיל הַכְּלוּלוֹת שֶׁל עוֹד חֲבֵר חֶדֶר
                              רָקַדְנוּ עַד כְּלוֹת, הוֹי אֵיזוֹ שִׂמְחָה

                              נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, כָּךְ אוֹ אַחֶרֶת
                              שָׁחוֹר שָׁם בִּפְנִים, אֲבָל יָרוֹק מִקִּנְאָה
                              נָכוֹן, עַכְשָׁו הַנֶּפֶשׁ מְעַט מְיֻסֶּרֶת
                              אִמָּא אָמְרָה שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר עַד הַחֲתֻנָּה

                              עוֹד לַיְלָה חָשׁוּךְ, יָרֵחַ מֵאִיר אֶת הַחֶדֶר
                              שׁוֹכֵב קָרוּעַ מִתַּחַת הַשְּׂמִיכָה
                              עֲנִיבָה מְנֻסָּה זְרוּקָה, זֶה בְּסֵדֶר
                              "אַתָּה מַדְהִים, הִיא קְצָת פָּחוֹת הִתְחַבְּרָה..."

                              נִשְׁאַרְתִּי לְבַד, אוּלַי בְּפַעַם אַחֶרֶת
                              תָּבוֹא הָאַחַת וְתַלְחִין לַשִּׁיר מַנְגִּינָה
                              הַאִם אִמָּא צוֹדֶקֶת כְּשֶׁהִיא אוֹמֶרֶת
                              שֶׁהַכֹּל יַעֲבוֹר בְּשָׁלוֹם עַד הַחֲתֻנָּה

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • אלישא מנותק
                                אלישא מנותק
                                אליש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                #2432

                                ואני שוב מתהלכת
                                בין אנשים
                                מסתובבת, מחייכת
                                והם לא מרגישים
                                וזה כל כך מבלבל
                                והחיים קשים
                                ואף אחד לא מקבל
                                שום דבר לא ישים.

                                כבר שבעתי מעצות
                                שאין בי כוח לקיים
                                כבר קצתי בריצות
                                שאין בי אומץ לסיים
                                רק תתנו לי יד
                                כי אין לי אור
                                בדרך אל היעד
                                לפעמים קופאים מקור.

                                והכל עוד שחור
                                הלילה לא נגמר
                                קצת נסוגה אחור
                                מקומי לא נשמר
                                כי יצאתי החוצה
                                כי הרחתי קצת סתיו
                                כי ניסיתי לברוח
                                מהמציאות שעכשיו.

                                רק תפסיקו לשפוט
                                אתם לא במקומי
                                תקרעו כותרות
                                תאספו את דמי
                                העולם שבחוץ
                                סחף אותי קצת
                                אין בי כוח לרוץ
                                לביתי שהוצת.

                                לא הם עוד לא יודעים
                                זה יקרה בקרוב
                                השמים אדומים
                                ואולי הסוף לאו דווקא טוב.

                                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2433

                                  עוד יום ועוד יום
                                  להתקדם מפה
                                  לשום מקום
                                  ללכת סתם
                                  לזרום עם כולם
                                  לתפוס את הרוח
                                  למצוא פינה משלי
                                  שאוכל קצת לנוח
                                  לכל עבר המחשבות עפות
                                  איך הם אף פעם לא מתעיפות
                                  כי אני כבר התעייפתי
                                  אבל הלב לא שואל
                                  רק מטייל ומטייל
                                  מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
                                  עם אותם שחקנים באותו מחזה
                                  וזה הורג אותי
                                  להיות עוד סתם
                                  לעוף בלי כיוון
                                  להיות כמו כולם
                                  כי להיות עוד סתם
                                  מחשבה שאותי לא עוזבת
                                  שגם בדיעבד אותי מעכבת
                                  ופתאום האור פורץ
                                  והכלי שנשבר
                                  ונמצא האוצר
                                  שבורא עולם אצלי הפקיד
                                  שבעצם חיפשתי אותו
                                  תמיד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                    #2434

                                    תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                                    איפה הטוב שהיה גם בלילות
                                    לא רואה כלום מכמות הדמעות
                                    מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                                    תן לי כוחות לעבור את הכל
                                    הרי אתה המלך הכל יכול
                                    אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                                    הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                                    מביא את הכאב שהוא טוב
                                    כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                                    אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                                    כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                                    העולם שלך שהוא רק בשבילי
                                    הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                                    סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                                    ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                                    טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                                    כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                                    רק רציתי שישמעו את הלב
                                    ושלא שמו לב זה היה כואב...

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2435

                                      רק תפילה
                                      אלוקיי
                                      פתח את שפתיי
                                      את לבי
                                      רגשותיי
                                      שמע נא קלי
                                      את קולי
                                      ופחדי
                                      למדני קרבה
                                      פשטות
                                      אהבה
                                      מילים
                                      ותפילות
                                      הרם עד
                                      עליך
                                      פתח שפתיי
                                      אגיד
                                      תהילתך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2436

                                        עומדת צוחקת,
                                        כאילו הכל טוב בחיים,
                                        רצה מחייכת,
                                        בורחת מעצמי,

                                        הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
                                        תראו את האמת,
                                        תרגישו את הכאב,
                                        לא חוכמה להיות כשטוב,
                                        ולברוח כשקשה,

                                        לא הרבה אני מבקשת,
                                        רק שתתנו יד,
                                        וכתף תומכת,
                                        על תשירו אותי לבד,
                                        בדיוק עכשיו,

                                        עומדת צוחקת,
                                        ובאמת אני בוכה,
                                        לא הרבה מבקשת,
                                        רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2437

                                          ישב לו המשורר והאזין לצלילים
                                          הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
                                          רצה הוא לוודא, להיות בטוח
                                          שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

                                          לפתע קם הוא כועס ממקומו,
                                          הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
                                          המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
                                          הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

                                          הביט המשרת בתדהמה ומלמל
                                          המנגינה כה יפה, מי פלל
                                          הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
                                          הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

                                          הסביר המשורר בבטחון גמור
                                          כאן חסר כינור וזה ממש חמור
                                          אמנם יש כאן שלושה כינורים
                                          אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

                                          כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
                                          ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
                                          תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
                                          והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול