דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיליםמ מנותק
    מיליםמ מנותק
    מילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1169

    הוכחתני
    אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
    דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
    מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
    עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1170
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1171

        מביטה סביב
        רואה עולם
        המראה מרטיט
        לראות את כולם

        העולם גדול
        איך אפשר לא ליפול
        שואלת בקול
        ומצד שני מודה על הכל

        לכל אחד חיים משלו
        לכל אחד תיק על גבו
        כל אחד ויצריו
        כל אחד ונסיונותיו

        העולם פעמים מבלבל
        הכל כאילו נופל
        העולם לפעמים נוצץ
        והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

        הדמעות פעמים מהתרגשות
        הדמעות פעמים מכאב
        הדמעות פעמים לתפילה
        הדמעות בשביל אבא שאוהב

        ומה נשאר לומר
        שכל אחד יגרש את המר
        ויראה רק את הטוב
        שבכל דבר!

        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1172

          בזמן חופשה ועת מחשבה....

          לכל זמן ועת,
          ניקח דף ונרשום בעט...
          את רישומינו מן התקופה,
          או שמה מן החופשה ...
          עברה עלינו ברוגע?
          או שמא כמן רגע.

          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

          אז בוא ונשב,
          וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
          שחלילה לנו לא יברח,
          ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

          כן, זהו זמן להסתכל סביב,
          לראות את עולמו החביב.
          לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
          על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

          בהצלחה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1173
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1174

              הירוק משתלב בחיות עם השמיים
              הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
              הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
              כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

              הכל סביב מהוקצע וגזום
              ניכר בהם טיפול מסור
              רק הוא שתיל ערום
              כתם שחור ועכור

              העצים התמירים
              עם ביקורות כרימון
              אותו מסתירים
              לבל יגלו ההמון

              להיות גן ככל הגנים
              והוא שולח אותותיו לכל עבר
              לשמם הטוב דואגים
              בחייו בונים לו קבר

              בשיח הפראי קם יצר חדש
              שאומר לו גדל!
              לתלות לעצמו מדליות על דש
              להיות חייל בקרב על עצמו

              בהגיע העת לצאת לחזית
              עמד לקרב נכון
              כולם אחוזי תזזית
              רק הוא מוכן

              הלך השתיל וגבה
              הוסיף לעצמו אותות גבורה
              העיניים נשואות אליו בהערצה
              אליו גיבור מלחמה

              יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                #1175

                אני והלבד
                זה מה שנשאר
                צריכה מישהו
                שיתייחס
                יקשיב
                יעודד
                שיבין אותי
                שיחבק
                ויגיד שאני שווה המון...

                צריכה את
                המקום הזה
                שיאהב
                שיכיל
                שיקבל אותי
                כמו שאני
                צריכה תביטחון.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1176

                  המחשבות הורגות
                  בורחת למחשב
                  לשירים
                  רק לא לחשוב

                  רוצה את השקט
                  רוצה את השלווה
                  רוצה את הרוגע הנפשי
                  רוצה להפסיק לפחד

                  ועכשיו
                  אני מחפשת אותך אבא
                  תן לי להרגיש קרובה
                  תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                  תן לי להרגיש את האהבה שלך

                  LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                    המחשבות הורגות
                    בורחת למחשב
                    לשירים
                    רק לא לחשוב

                    רוצה את השקט
                    רוצה את השלווה
                    רוצה את הרוגע הנפשי
                    רוצה להפסיק לפחד

                    ועכשיו
                    אני מחפשת אותך אבא
                    תן לי להרגיש קרובה
                    תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                    תן לי להרגיש את האהבה שלך

                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                    #1177
                    פוסט זה נמחק!
                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • LOVE MEL LOVE ME

                      פוסט זה נמחק!

                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1178
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1179

                        לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                        אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                        שיש לה כח אדיר.....

                        אין כבר כוחות
                        שמישהו יקח ממני את המושכות
                        בלגן ברגשות
                        המחשבות רק מחלישות
                        מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                        שתחזיר אותי לפינה החמה
                        נופלת ומנסה
                        קמה ושוב הריסה
                        עוד קצת ואני מוצאת
                        עם השברים מתמודדת ויוצאת
                        אל התקווה אל התפילה
                        שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1180

                          רוצה להיות שמחה
                          פליז אבא בבקשה
                          רוצה להעיף תעצב
                          מנצח אותי הכאב
                          ואני מכניסה לעצמי
                          להאמין ביכולת שלי
                          אבל אבא
                          לא הולך לי
                          איך זה נהיה
                          יש איזשהו נוסחה
                          להיות בשמחה
                          תגלה לי אבא בבקשה
                          אני צריכה שתחזיק לי ...
                          כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                          אבא
                          אתה אמרת להיות בשמחה
                          אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                          קשה
                          שמחמירה
                          מדקה לדקה
                          אז אבאא בבקשה
                          תתן לי שמחה
                          יותר נכון אמונה ...
                          אילה💔

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1181

                            לפני 18 שנה
                            הגעתי לעולם
                            לפני 18 שנה
                            הייתי תינוקת כמו כולן
                            לפני 18 שנה
                            לא ידעתי מי אני
                            לפני 18 שנה
                            לא הכרתי את עצמי
                            רציתי לומר
                            תודה למלך העולם
                            שהגעתי לכאן
                            ועברתי כמו כולם
                            מכשולים, קשיים
                            נלחמתי עם היצרים
                            ידעתי מה מותר
                            ומה אסור
                            מה שחור
                            ומה לבן
                            עברתי את הדרך
                            הבנתי במה יש ערך
                            עברת איתי הכל
                            בכית איתי
                            גם ללא קול
                            מבקשת ממך
                            שתמיד אהיה מאושרת
                            גם בפנים
                            אעריך את עצמי
                            ואת הטוב אפנים
                            18 שנה
                            היית איתי יד ביד
                            מתפללת שזה ימשיך
                            לעד
                            תודה על 18 שנים
                            יפות ונפלאות
                            תודה לך
                            על כל הכישורנות
                            וגם הכישלונות
                            כי אני קמה תמיד
                            מהנפילות
                            ומעריכה את
                            החסדים והטובות
                            תודה אבוש
                            על 18 שנים
                            מתפללת ומייחלת
                            עד 120
                            לחיים טובים
                            ומאושרים
                            שיש יום הולדת
                            מבינים את החיים
                            שעוד שנה
                            זה רק ניסים
                            יום הולדת שמח
                            מאחלת לעצמי
                            שאשאר תמיד
                            מי שאני!
                            טוהר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                              #1182

                              (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                              עד עכשיו..
                              אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                              לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                              עצב, שכול שאין כדוגמתו
                              אובדן שאין דומה לו
                              עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                              עוד פרח שקמל בחטף

                              זוג הורים שנהפכים לשכולים
                              אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                              מעגל מורחב של משפחה וידידים
                              שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                              איך? אני שואלת
                              למה? אני זועקת
                              על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                              על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                              די, אמור לצרותנו דיי
                              עייפנו כבר, הכוח נגמר
                              אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                              והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                              זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                              בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                              מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1183

                                זה טוב לי
                                אני יודעת גם מאמינה
                                אבל לא תמיד מרגישה
                                בחיים יש גם איזורים חשוכים
                                נראים מאיימים מפחידים
                                מחפשת מי הולך איתי
                                מביטה בכף ידי
                                ונרגעת
                                הלוא היא מונחת בכף ידו
                                המגע מלטף
                                ובחום אותי הוא עוטף

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #1184

                                  מותר:(?!)

                                  מתה- ללכת
                                  על ביציים 
                                  מתהלכת
                                  עוד שיר עצוב מנגנת
                                  ונקרע עוד מיתר

                                  מתה- לסגת
                                  אחוות מתים בי
                                  מסגסגת 
                                  עוד ילדה בודדת
                                  מחפשת שטויות בניכר

                                  מתה- לדעת
                                  לכל האשליות
                                  מודעת
                                  ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                                  והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                                  מתה-לגעת
                                  ועוד זריחה יורדת
                                  מתגעגעת
                                  ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                                  כמה אורות ותקווה למחר

                                  מתה-לעטוף 
                                  עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                                  שעוטפת
                                  ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                                  להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                                  מתה לבכות,
                                  אך כמו תמיד -
                                  אוזניה מייללת
                                  לאוזן חזק תוחבת 
                                  וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                                  שלבלוע דמעות זה מותר---


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #1185

                                    קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                                    ד' בחר בי
                                    כן בי,
                                    מכל העולם
                                    מכל הארץ
                                    מכל האנשים בשכונה
                                    מכל המשפחה הרחבה
                                    בקיצור-
                                    מכל הנשמות שסביבי
                                    רק בי הוא בחר
                                    לְאַתְגֵּר.
                                    להעמיד אותי מול הניסיון
                                    רק בי,
                                    כי הוא סומך עליי!
                                    הוא יודע ת'אמת,
                                    והוא כאילו אומר:
                                    "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                                    רק לך נתתי את הכוחות
                                    כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                                    אז, את חזקה
                                    יש בך עוצמות!!
                                    תעריכי!"
                                    זה מה שאני שומעת ממנו:)
                                    ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                                    אתן את כל כולי!
                                    לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1186

                                      מי אני
                                      לא מכירה תעצמי
                                      אני גדולה
                                      או ילדה
                                      שהתבגרה
                                      לפני זמנה
                                      מנסה להיות טובה
                                      אולי זה פשוט ענין של מזל
                                      לחיות מתוסכל
                                      עצבנית על עצמי
                                      כואבת בגללי
                                      מנפחת תכאב
                                      על כתב
                                      כותבת..
                                      ומוחקת..
                                      אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                                      פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                                      נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                                      מוכה...
                                      וכמו איזה שוטה
                                      מטילת בין המחשבות
                                      ודואגת
                                      למה שלא צריך לקרות...

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #1187

                                        מגיע לך לאכול
                                        תאכלי
                                        תאכלי את כל הפחדים
                                        את כל הדאגות
                                        תאכלי אותם בלי מלח
                                        פזרי מעליהם פלפל לבן
                                        כסי אותם באמונה
                                        שמגיע לך
                                        את כל הטוב שבעולם
                                        תני להם להיות
                                        אך אל תתני להם להשאר---


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1188

                                          קוראת את העבר
                                          גם אם היה מעט מר
                                          קוראת את המכתבים שלנו
                                          אחת לשנייה
                                          ואיך כל זה נגמר בשנייה
                                          דמעות זולגות מעיני
                                          המכתבים נופלים מידי
                                          זורקת אותם לאשפה
                                          למחוק את כל מה שהיה
                                          הכאב מתחיל להגיע
                                          אבל אני לא יתן לו להופיע
                                          וללב להפריע
                                          עברתי כבר הכל
                                          והרבה בלעדיה
                                          למה פתאום הכל צף
                                          ונזכרת בעיניה
                                          שהחזיקה לי את היד
                                          שלא אמעד
                                          ונשארתי לבד
                                          עם המכתבים
                                          ביד....
                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול