דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1170
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1171

      מביטה סביב
      רואה עולם
      המראה מרטיט
      לראות את כולם

      העולם גדול
      איך אפשר לא ליפול
      שואלת בקול
      ומצד שני מודה על הכל

      לכל אחד חיים משלו
      לכל אחד תיק על גבו
      כל אחד ויצריו
      כל אחד ונסיונותיו

      העולם פעמים מבלבל
      הכל כאילו נופל
      העולם לפעמים נוצץ
      והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

      הדמעות פעמים מהתרגשות
      הדמעות פעמים מכאב
      הדמעות פעמים לתפילה
      הדמעות בשביל אבא שאוהב

      ומה נשאר לומר
      שכל אחד יגרש את המר
      ויראה רק את הטוב
      שבכל דבר!

      טוהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1172

        בזמן חופשה ועת מחשבה....

        לכל זמן ועת,
        ניקח דף ונרשום בעט...
        את רישומינו מן התקופה,
        או שמה מן החופשה ...
        עברה עלינו ברוגע?
        או שמא כמן רגע.

        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

        אז בוא ונשב,
        וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
        שחלילה לנו לא יברח,
        ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

        כן, זהו זמן להסתכל סביב,
        לראות את עולמו החביב.
        לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
        על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

        בהצלחה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1173
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1174

            הירוק משתלב בחיות עם השמיים
            הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
            הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
            כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

            הכל סביב מהוקצע וגזום
            ניכר בהם טיפול מסור
            רק הוא שתיל ערום
            כתם שחור ועכור

            העצים התמירים
            עם ביקורות כרימון
            אותו מסתירים
            לבל יגלו ההמון

            להיות גן ככל הגנים
            והוא שולח אותותיו לכל עבר
            לשמם הטוב דואגים
            בחייו בונים לו קבר

            בשיח הפראי קם יצר חדש
            שאומר לו גדל!
            לתלות לעצמו מדליות על דש
            להיות חייל בקרב על עצמו

            בהגיע העת לצאת לחזית
            עמד לקרב נכון
            כולם אחוזי תזזית
            רק הוא מוכן

            הלך השתיל וגבה
            הוסיף לעצמו אותות גבורה
            העיניים נשואות אליו בהערצה
            אליו גיבור מלחמה

            יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה כהן 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
              #1175

              אני והלבד
              זה מה שנשאר
              צריכה מישהו
              שיתייחס
              יקשיב
              יעודד
              שיבין אותי
              שיחבק
              ויגיד שאני שווה המון...

              צריכה את
              המקום הזה
              שיאהב
              שיכיל
              שיקבל אותי
              כמו שאני
              צריכה תביטחון.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1176

                המחשבות הורגות
                בורחת למחשב
                לשירים
                רק לא לחשוב

                רוצה את השקט
                רוצה את השלווה
                רוצה את הרוגע הנפשי
                רוצה להפסיק לפחד

                ועכשיו
                אני מחפשת אותך אבא
                תן לי להרגיש קרובה
                תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                תן לי להרגיש את האהבה שלך

                LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                  המחשבות הורגות
                  בורחת למחשב
                  לשירים
                  רק לא לחשוב

                  רוצה את השקט
                  רוצה את השלווה
                  רוצה את הרוגע הנפשי
                  רוצה להפסיק לפחד

                  ועכשיו
                  אני מחפשת אותך אבא
                  תן לי להרגיש קרובה
                  תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                  תן לי להרגיש את האהבה שלך

                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE ME
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                  #1177
                  פוסט זה נמחק!
                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LOVE MEL LOVE ME

                    פוסט זה נמחק!

                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                    תהילה כהן 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1178
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1179

                      לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                      אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                      שיש לה כח אדיר.....

                      אין כבר כוחות
                      שמישהו יקח ממני את המושכות
                      בלגן ברגשות
                      המחשבות רק מחלישות
                      מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                      שתחזיר אותי לפינה החמה
                      נופלת ומנסה
                      קמה ושוב הריסה
                      עוד קצת ואני מוצאת
                      עם השברים מתמודדת ויוצאת
                      אל התקווה אל התפילה
                      שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1180

                        רוצה להיות שמחה
                        פליז אבא בבקשה
                        רוצה להעיף תעצב
                        מנצח אותי הכאב
                        ואני מכניסה לעצמי
                        להאמין ביכולת שלי
                        אבל אבא
                        לא הולך לי
                        איך זה נהיה
                        יש איזשהו נוסחה
                        להיות בשמחה
                        תגלה לי אבא בבקשה
                        אני צריכה שתחזיק לי ...
                        כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                        אבא
                        אתה אמרת להיות בשמחה
                        אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                        קשה
                        שמחמירה
                        מדקה לדקה
                        אז אבאא בבקשה
                        תתן לי שמחה
                        יותר נכון אמונה ...
                        אילה💔

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1181

                          לפני 18 שנה
                          הגעתי לעולם
                          לפני 18 שנה
                          הייתי תינוקת כמו כולן
                          לפני 18 שנה
                          לא ידעתי מי אני
                          לפני 18 שנה
                          לא הכרתי את עצמי
                          רציתי לומר
                          תודה למלך העולם
                          שהגעתי לכאן
                          ועברתי כמו כולם
                          מכשולים, קשיים
                          נלחמתי עם היצרים
                          ידעתי מה מותר
                          ומה אסור
                          מה שחור
                          ומה לבן
                          עברתי את הדרך
                          הבנתי במה יש ערך
                          עברת איתי הכל
                          בכית איתי
                          גם ללא קול
                          מבקשת ממך
                          שתמיד אהיה מאושרת
                          גם בפנים
                          אעריך את עצמי
                          ואת הטוב אפנים
                          18 שנה
                          היית איתי יד ביד
                          מתפללת שזה ימשיך
                          לעד
                          תודה על 18 שנים
                          יפות ונפלאות
                          תודה לך
                          על כל הכישורנות
                          וגם הכישלונות
                          כי אני קמה תמיד
                          מהנפילות
                          ומעריכה את
                          החסדים והטובות
                          תודה אבוש
                          על 18 שנים
                          מתפללת ומייחלת
                          עד 120
                          לחיים טובים
                          ומאושרים
                          שיש יום הולדת
                          מבינים את החיים
                          שעוד שנה
                          זה רק ניסים
                          יום הולדת שמח
                          מאחלת לעצמי
                          שאשאר תמיד
                          מי שאני!
                          טוהר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                            #1182

                            (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                            עד עכשיו..
                            אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                            לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                            עצב, שכול שאין כדוגמתו
                            אובדן שאין דומה לו
                            עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                            עוד פרח שקמל בחטף

                            זוג הורים שנהפכים לשכולים
                            אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                            מעגל מורחב של משפחה וידידים
                            שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                            איך? אני שואלת
                            למה? אני זועקת
                            על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                            על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                            די, אמור לצרותנו דיי
                            עייפנו כבר, הכוח נגמר
                            אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                            והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                            זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                            בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                            מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1183

                              זה טוב לי
                              אני יודעת גם מאמינה
                              אבל לא תמיד מרגישה
                              בחיים יש גם איזורים חשוכים
                              נראים מאיימים מפחידים
                              מחפשת מי הולך איתי
                              מביטה בכף ידי
                              ונרגעת
                              הלוא היא מונחת בכף ידו
                              המגע מלטף
                              ובחום אותי הוא עוטף

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                #1184

                                מותר:(?!)

                                מתה- ללכת
                                על ביציים 
                                מתהלכת
                                עוד שיר עצוב מנגנת
                                ונקרע עוד מיתר

                                מתה- לסגת
                                אחוות מתים בי
                                מסגסגת 
                                עוד ילדה בודדת
                                מחפשת שטויות בניכר

                                מתה- לדעת
                                לכל האשליות
                                מודעת
                                ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                                והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                                מתה-לגעת
                                ועוד זריחה יורדת
                                מתגעגעת
                                ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                                כמה אורות ותקווה למחר

                                מתה-לעטוף 
                                עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                                שעוטפת
                                ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                                להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                                מתה לבכות,
                                אך כמו תמיד -
                                אוזניה מייללת
                                לאוזן חזק תוחבת 
                                וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                                שלבלוע דמעות זה מותר---


                                יעל#

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #1185

                                  קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                                  ד' בחר בי
                                  כן בי,
                                  מכל העולם
                                  מכל הארץ
                                  מכל האנשים בשכונה
                                  מכל המשפחה הרחבה
                                  בקיצור-
                                  מכל הנשמות שסביבי
                                  רק בי הוא בחר
                                  לְאַתְגֵּר.
                                  להעמיד אותי מול הניסיון
                                  רק בי,
                                  כי הוא סומך עליי!
                                  הוא יודע ת'אמת,
                                  והוא כאילו אומר:
                                  "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                                  רק לך נתתי את הכוחות
                                  כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                                  אז, את חזקה
                                  יש בך עוצמות!!
                                  תעריכי!"
                                  זה מה שאני שומעת ממנו:)
                                  ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                                  אתן את כל כולי!
                                  לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1186

                                    מי אני
                                    לא מכירה תעצמי
                                    אני גדולה
                                    או ילדה
                                    שהתבגרה
                                    לפני זמנה
                                    מנסה להיות טובה
                                    אולי זה פשוט ענין של מזל
                                    לחיות מתוסכל
                                    עצבנית על עצמי
                                    כואבת בגללי
                                    מנפחת תכאב
                                    על כתב
                                    כותבת..
                                    ומוחקת..
                                    אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                                    פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                                    נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                                    מוכה...
                                    וכמו איזה שוטה
                                    מטילת בין המחשבות
                                    ודואגת
                                    למה שלא צריך לקרות...

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                      #1187

                                      מגיע לך לאכול
                                      תאכלי
                                      תאכלי את כל הפחדים
                                      את כל הדאגות
                                      תאכלי אותם בלי מלח
                                      פזרי מעליהם פלפל לבן
                                      כסי אותם באמונה
                                      שמגיע לך
                                      את כל הטוב שבעולם
                                      תני להם להיות
                                      אך אל תתני להם להשאר---


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1188

                                        קוראת את העבר
                                        גם אם היה מעט מר
                                        קוראת את המכתבים שלנו
                                        אחת לשנייה
                                        ואיך כל זה נגמר בשנייה
                                        דמעות זולגות מעיני
                                        המכתבים נופלים מידי
                                        זורקת אותם לאשפה
                                        למחוק את כל מה שהיה
                                        הכאב מתחיל להגיע
                                        אבל אני לא יתן לו להופיע
                                        וללב להפריע
                                        עברתי כבר הכל
                                        והרבה בלעדיה
                                        למה פתאום הכל צף
                                        ונזכרת בעיניה
                                        שהחזיקה לי את היד
                                        שלא אמעד
                                        ונשארתי לבד
                                        עם המכתבים
                                        ביד....
                                        טוהר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • מיליםמ מנותק
                                          מיליםמ מנותק
                                          מילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1189

                                          עכשיו
                                          זוכר איך הייתי אז
                                          מלאה כמו ענן בחורף
                                          כמו רימון אדום עם כתר
                                          כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                                          היה בי הרבה כל כך
                                          והוספתי לי עוד

                                          זוכר מה היה אחר כך
                                          התרוקנתי כמו גשם מענן
                                          כמו רימון אחרי הדפיקות
                                          כמו שמיכה שחגגה יובל
                                          היה בי כלום כזה
                                          שהגדלתי אותו עוד

                                          רואה אותי עכשיו
                                          מסתכלת על שמים של קיץ
                                          תולשת דפים מלוח שנה
                                          מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                                          מנסה לעשות משהו
                                          שיגרום לי להתחיל

                                          רואה אותי עכשיו?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול