דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #605

    לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

    למה נשים נקטפות כך פתאום
    למה ילדים הופכים ליתומים היום
    למה הורים קוברים את ילדיהם
    זה לא טבע העולם
    מה ה' רוצה מאיתנו
    אישה צדיקה
    מתנדבת מסורה
    נאמנת לחיים
    כי היא מחוברת לעזר
    נותנת את הלב
    מעניקה משלה
    אך לא עלינו רצתה ההשגחה
    החליטה שעשתה די
    אנחנו לא מבינים חשבונות
    אנחנו ילדים תמימים
    משפשפים עיניים
    למה כל זאת קרה לנו
    אבל ה' יודע
    והוא לא חייב לנו תשובה
    אבל צרכים להתחזק
    ללכת בדרכה
    לעזור לאחר
    להתנדב ולתרום
    וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #606

      קום
      איך עובר היום
      ממש כמו בחלום
      הכל במהירות
      תביט למציאות

      ואיך הכל חולף
      את הזמן שורף
      עת להתקדם
      בסוף על הכל נשלם

      אז עכשיו תקום
      אל תטבע בים של כלום
      למה אתה מחכה
      עכשיו תשתנה...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
        #607
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #608

          בלי שום סיבה באמצע החיים
          בא לי לבכות, בא לי לצרוח
          נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
          אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

          נמאס לי מהגלות הנמשכת
          רוצה לראות אותה נעלמת
          רוצה לראות את המשיח
          רוצה את הקטורת להריח

          תגידו, אני מוזרה?
          למה אני חושבת עליו כל החיים?
          אולי כי אני יהודיה גאה
          ואת החורבן נוצרת לעולמים

          בואו הצטרפו כל היהודים
          בואו נתקרב לאבא במרומים
          בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
          אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
            #609

            יושב ומנגן
            מיתרים מכוון
            תווים כותב
            על ההמשך חושב

            פתאום קצת התפשל
            אותי זה מכשל
            אבל לא נורא-נחזור להתחלה
            עד שמנגינה מושלמת תישמע

            ואיך הצלילים שוברים את ליבי
            פורטים על נימי נפשי
            בסוף הכל יסתדר ויגמר
            נו אז קדימה-מנגינות תחבר

            נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • נשרנ נשר

              יושב ומנגן
              מיתרים מכוון
              תווים כותב
              על ההמשך חושב

              פתאום קצת התפשל
              אותי זה מכשל
              אבל לא נורא-נחזור להתחלה
              עד שמנגינה מושלמת תישמע

              ואיך הצלילים שוברים את ליבי
              פורטים על נימי נפשי
              בסוף הכל יסתדר ויגמר
              נו אז קדימה-מנגינות תחבר

              נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #610
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #611

                החיים שלי הם כמו סיפור
                כל בחירה היא כמו הימור
                אולי זה לא נראה
                שמה שאני עושה משפיע נורא
                על העתיד

                ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                זה העתיד של מי שיצא ממני
                במעשיי אני בעצם מחליטה
                את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                שלהם תמיד

                וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                במקום להילחם פשוט לברוח
                אז אני לעצמי מזכירה
                שאני גוזרת עליהם גזירה
                וזה מחייב

                כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                לא אתעכב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • איזה קטעא איזה קטע

                  בלי שום סיבה באמצע החיים
                  בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                  נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                  אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                  נמאס לי מהגלות הנמשכת
                  רוצה לראות אותה נעלמת
                  רוצה לראות את המשיח
                  רוצה את הקטורת להריח

                  תגידו, אני מוזרה?
                  למה אני חושבת עליו כל החיים?
                  אולי כי אני יהודיה גאה
                  ואת החורבן נוצרת לעולמים

                  בואו הצטרפו כל היהודים
                  בואו נתקרב לאבא במרומים
                  בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                  אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                  ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #612

                  @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                  את לא מוזרה
                  את אולי בצרה
                  רוצה להיגאל
                  כמו כל ישראל

                  לצאת מאפלה
                  לשאת תפילה
                  למרום שניגאל
                  ושיחד נינצל

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #613

                    מרגיש דפוק
                    בידי אזוק
                    אין בי כוח
                    רוצה לשכוח

                    מיואש כולי כואב
                    וליבי דואב
                    שותת דם
                    לא רוצה עוד אף פעם

                    דומע
                    רוצה לבכות
                    גווע
                    והרגשות צפות

                    אבל יש אור בקצה המנהרה
                    ואולי תצוץ שוב תקווה
                    נתחיל מחדש הכל
                    כי גם אני כל יכול

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #614
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #615

                        חשבתי שאני יכול
                        חשבתי שאני מוצלח
                        לרגע לא חשבתי לעמול
                        בסוף יצאתי מצוברח.

                        ניסיתי והשקעתי
                        אך לשווא - התאכזבתי.
                        אמנם ציון טוב ראיתי
                        את המכה - כבר חזיתי.

                        כי לרגע שכחתי,
                        לרגע חשבתי,
                        שאולי אני יכול.
                        אולי אצליח אם אעמול.

                        אך להתפלל - לא זכרתי,
                        לא ראיתי - ניסיתי,
                        שכחתי להתפלל ולהודות,
                        לקב"ה קל ההודאות.

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #616

                          דלקת גרון
                          עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                          הראש כואב והעניים דוקרות
                          במוח תמונות שרצות וחוזרות
                          אין הגיון זה יותר כמו צורות

                          אני שונא את כל העולם
                          כמובן שגם גופי בכללם
                          במוחי שוכן שד והלב נעלם

                          [פזמון]
                          הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                          הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                          הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                          הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                          כוס תה מעורבבת בדבש
                          מחית של לימון בפה מיובש
                          שקוע כולי במה אני חש

                          ואמא אומרת שפעת לגבר
                          גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                          כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                          [פזמון]
                          הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                          הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                          הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                          הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #617
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נשרנ מנותק
                              נשרנ מנותק
                              נשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                              #618
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                #619

                                שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                                אוקראינה רוסיה
                                עם נגד עם
                                עם אחד
                                שפה אחת
                                מה להם להילחם
                                אויבים אחת לשניה
                                שותפות לשנאה ולאיבה
                                רחוק מן העין רחוק מן הלב
                                מה לנו לקחת ללב
                                אבל זאת רק מראה
                                להתמודדות בדרך זרה
                                יש שפה אחת
                                אבל אויבים הם
                                אין הסכם שלום
                                מוציאים את הארטילריה
                                מפגיזים ללא מטרה
                                מילים וחרבות
                                נהפכות לתרבות
                                אנחנו אבל לא כמוהם
                                צרכים לאהוב ולקרב
                                כל אח ורחוק
                                לא להפנות גב ולהרחיק
                                לחבק ולהכיל
                                וללמד על יופי היהדות
                                ככה לא ישנאו אותנו
                                ונאיר לכול העולם
                                באהבה ואחווה
                                ויבוא השלום
                                במהרה בימינו אמן

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #620

                                  חיוך
                                  קם בבוקר
                                  ליבי מתמלא באושר
                                  רואה רק טוב
                                  מרגיש קרוב

                                  החיים אחרת
                                  השגרה נשמרת
                                  הטבע מחייך
                                  הכל הולך

                                  חיוך
                                  שים אותו על פניך
                                  פתאום תראה את כל קרוביך
                                  מחייכים אליך

                                  חיוך
                                  החיים יפים
                                  אנשים מאושרים
                                  משמחה לא מפסידים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #621

                                    מה שהיה היה

                                    נמאס לי להיזכר
                                    מה היה בעבר
                                    אין לי כח לפחד
                                    שמשהו אצלי נשאר

                                    אני יודעת שהשתניתי
                                    התקדמתי והצלחתי
                                    אני יודעת שהתעליתי
                                    התגברתי וצמחתי

                                    אבל עדיין כשאני נזכרת
                                    במקרים שהיו
                                    אני עדיין מפחדת
                                    שהם עוד יחזרו

                                    אומרים שגלגל חוזר בעולם
                                    והמקרים אלי יחזרו
                                    לא בא לי אותם
                                    רוצה שיעלמו

                                    רוצה כמו בת יענה
                                    לטמון הראש בחול
                                    להתעלם ממה שהיה
                                    לשכח מהכל

                                    אבל יודעת שאין ברירה
                                    אני חייבת לחיות את חיי
                                    אחרי הכל מה שהיה היה
                                    והעתיד עוד לפני

                                    אני צריכה להתגבר
                                    לסלוח לעבר
                                    כשאצליח-הכל יגמר
                                    כי מה שהיה-נגמר

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רחל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #622
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #623

                                        כל היום רק בא לי
                                        בא תהיה ראלי
                                        כל הזמן נראה לי
                                        רק חושב שרע לי

                                        כל הזמן הוא רוצה
                                        אף פעם לא שווה
                                        מה שלא תעשה
                                        המציאות לא תשתנה

                                        סיפוק שלא נגמר
                                        לא חושב על המחר
                                        רוצה כל היום
                                        חי בתוך חלום

                                        תבין הכל חולף
                                        זמן יקר אתה שורף
                                        אז עכשיו תעצור
                                        לפני שתיפול לבור

                                        תאווה זה בלי סוף
                                        בסוף הכל יחלוף
                                        עת לעצור
                                        זמן לחזור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #624

                                          בס"ד
                                          "קריעת ים סוף"
                                          יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                                          מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                                          מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                                          מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                                          התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                                          מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                                          רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                                          יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                                          כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                                          אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                                          תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                                          מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול